2011.09.03. 15:40
2011.09.03. 16:06
Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
2011.09.03. 18:38
barbrady írta:Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Az enyém akkor csinált ilyet mikor a légtömegmérő haldoklott. Csere után elmúlt a torpanás. Diagban van teszt légtömegmérőre, az megmondja.
2011.09.03. 18:49
lepke írta:Helo
Levegőmennyiség szabályzó hiba esetén az autó nem bír menni max. 150-es tempót
Ezt hamar lehetséges tesztelni
2011.09.03. 18:50
lepke írta:barbrady írta:Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Az enyém akkor csinált ilyet mikor a légtömegmérő haldoklott. Csere után elmúlt a torpanás. Diagban van teszt légtömegmérőre, az megmondja.
Helo
Levegőmennyiség szabályzó hiba esetén az autó nem bír menni max. 150-es tempót
Ezt hamar lehetséges tesztelni
2011.12.16. 17:51
2011.12.16. 18:21
lepke írta:Tömítés csere után egy nagyobb gázadásnál majdnem két kerékre ágaskodik a kocsi
2011.12.16. 22:15
simi64 írta:lepke írta:Tömítés csere után egy nagyobb gázadásnál majdnem két kerékre ágaskodik a kocsi
Az egyes alkatrészt nem látjuk
A fogyasztás pedig gondolom a felére csökkent!
2012.02.02. 09:33
Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
2012.02.02. 10:03
Marc528i írta:Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni
2012.02.02. 19:58
Rjani530d írta:Marc528i írta:Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni
Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van
2012.02.02. 20:07
Marc528i írta:Rjani530d írta:Marc528i írta:Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni
Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van
Nem szép dolog de a 30d szoktatott vissza a cigire. Amióta megvan minden reggel az az első járatás és amíg elszívom a cigit had ketyegjen. De visszatérve szerintem is így van ahogy mondod. Egy kérdésem viszont lenne hozzád, neked indítás után nem füstöl 3-4 másodpercig kéken? Nekem mondták hogy ne foglalkozzak vele de idegesít
2012.02.02. 20:08
Rjani530d írta:Marc528i írta:Rjani530d írta:Marc528i írta:Estoril írta:Halihó!
Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.
Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Ismerős jelenség de nekem amint elkezd bemelegedni elmúlik. Illetve nekem nincs torpanás csak szimplán olyan mintha a turbó hidegen nem töltene úgy rá aztán bemelegszik és elmúlik. Igazából nem tudom én se hogy mi ez. Lehet hogy a computer leszabályozza hogy hidegen ne lehessen szétrúgni
Már a régi 530d-m is ilyen. Hidegen érezni, hogy nem örülne a kövér gáznak, kelletlenül megy. A váltó is tovább húzza a fokozatokat. Szerintem ez direkt van, hogy ne tudd hidegen gyilkolni. Én max. 80-nal megyek hidegen, szépen lassan felgyorsulva, télen meg indulás előtt 3-4 percet járatom. Persze én itt faluhelyen meg tudom tenni. Ha valaki 25%-os emelkedőn kezd, akkor nem tudom mi van
Nem szép dolog de a 30d szoktatott vissza a cigire. Amióta megvan minden reggel az az első járatás és amíg elszívom a cigit had ketyegjen. De visszatérve szerintem is így van ahogy mondod. Egy kérdésem viszont lenne hozzád, neked indítás után nem füstöl 3-4 másodpercig kéken? Nekem mondták hogy ne foglalkozzak vele de idegesít
Nekem nem. Olaj nem fogy?
2012.02.02. 20:42
2012.02.02. 20:49
Rjani530d írta:Nekem fehér füst jö ebben a hidegben indítás után, de az jön mindegyikből. Az gőz szerintem. Ma reggel -9 volt a garázsban, mondon egyet megyek vele, mert belefagy még az olaj is. Megállapítottam, hogy ilyenkor csak igazán jó dolog a kiegészítő fűtés.
Ha az olajat nem eszi a kocsid, én sem foglalkoznék vele jelenleg. Kezdődő hiba lehet ez.
2012.02.02. 22:12
2012.02.02. 22:15
tibi666 írta:Ezt a hidegen cigiidejéig alapjáraton melegítést nem kell erőltetni.
2012.02.02. 23:01
lepke írta:tibi666 írta:Ezt a hidegen cigiidejéig alapjáraton melegítést nem kell erőltetni.
Helo
Teljesen igazad van
Egy E60-as motornak teljes felesleges
A tüdőnek meg ártalmas
2014.06.18. 15:32
2014.06.18. 16:24
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate