Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

2010.08.25. 21:12

[quote="lepke"]Helo
Már komolyan gondolkozom rajta hogy felgyújtom :evil: :evil: :evil: :evil:
Kár lett volna érte. : :lol:
Üdv.

2010.08.25. 21:18

lepke írta:Helo
Már komolyan gondolkozom rajta hogy felgyújtom :evil: :evil: :evil: :evil:
Elindultam vele és beérek egy VW- polót elkezdem előzni és hatalmas (fütyölést) hallok 8O 8O
Zenét lehalkítom és újra egy gázt nyomok és megint jön a hang a motor környékéről
LÁSS csodát megint besz@rt :evil: a cső olyan 30 mm-en kirepedt



Kép

üdv zoli


Ez nalam is megvolt a vetel utan......a bontoba ahol voltam 35d hez volt tobb is, csak az enyemhez nem ( 30d euro3 ) bontott 15e, persze kitudja meddig tart

2010.08.25. 22:27

SoundkeY írta:
lepke írta:Helo
Már komolyan gondolkozom rajta hogy felgyújtom :evil: :evil: :evil: :evil:
Elindultam vele és beérek egy VW- polót elkezdem előzni és hatalmas (fütyölést) hallok 8O 8O
Zenét lehalkítom és újra egy gázt nyomok és megint jön a hang a motor környékéről
LÁSS csodát megint besz@rt :evil: a cső olyan 30 mm-en kirepedt



Kép

üdv zoli


Ez nalam is megvolt a vetel utan......a bontoba ahol voltam 35d hez volt tobb is, csak az enyemhez nem ( 30d euro3 ) bontott 15e, persze kitudja meddig tart

Helo
Akkor nyugodt vagyok teljesen HA neked is cserés volt :wink:
A szervizben ugyan azt mondták mint a múltkor EZ is BETEGSÉG az E60-nál
üdv zoli

2010.08.25. 22:46

Zoli!
Ne idegeskedj!
Ha felgyújtod, azt is gázolajos öngyújtóval tedd! :lol:
Ne halgass a benzinesekre!
Csak rosszat akarnak!
Irigyek a fogyira!
:hehe
Én is küzködök!
Vizsga, rendszám. Feneketlen pénztemető!
És még nem is biztos, hogy be tudom íratni forgalomba.
Itt az örökös, megrögzött E-s rendszámosok is beadták a kulcsot! 8O
Regadót fizettek! 8O
Ki vagyok akadva. :sírás:

2010.08.25. 23:04

simi64 írta:Zoli!
Ne idegeskedj!
Ha felgyújtod, azt is gázolajos öngyújtóval tedd! :lol:
Ne halgass a benzinesekre!
Csak rosszat akarnak!
Irigyek a fogyira!
:hehe
Én is küzködök!
Vizsga, rendszám. Feneketlen pénztemető!
És még nem is biztos, hogy be tudom íratni forgalomba.
Itt az örökös, megrögzött E-s rendszámosok is beadták a kulcsot! 8O
Regadót fizettek! 8O
Ki vagyok akadva. :sírás:

Helo
Mérges vagyok rá nagyon :evil: :evil:
csak mikor beszélek telefonon valamelyik klubtaggal PERCEKIG csak panaszkodom a kocsira
kis idő mulva pedig azt regélem hogy alig várom már a DECEMBERT hogy lentebb menjen az F10 dieseleknek az ára
TELJESEN bolond vagyok
TÖBBET NE OFFOLJUNK
üdv zoli :kalapács

2010.08.28. 00:08

Helo
No itt szokott meghalni a TURBÓ cső

Kép



Kép

üdv zoli

2010.08.28. 08:32

lepke írta:Helo
No itt szokott meghalni a TURBÓ cső

Kép



Kép

üdv zoli
Ha "szokott", akkor annak oka van!Megint egy trehány beszállító, vagy pedig, alapból gyenge a cső fala.Nem lehet kiváltani valamilyen másik csővel, ami nem BMW specifikus?Mert filléres megoldás lehetne eme bosszantó hiba megoldása?Zoli!Te piromániás vagy, vagy csak sokallod az ilyen szopatós hibákat?Múltkor a beszélgetésünk közben is hallottam ezt a felgyújtottam volna, illetve kihullik a hajam kifejezést.Rakj ki mindent tűzgyújtásra lehetőséget adó eszközt indulás előtt, ezen pedig ne bosszankodj, nem hinném hogy megoldhatatlan ez a kérdés, csak járd körbe!

2010.08.28. 11:45

bmw520ds írta:Ha "szokott", akkor annak oka van!Megint egy trehány beszállító, vagy pedig, alapból gyenge a cső fala.Nem lehet kiváltani valamilyen másik csővel, ami nem BMW specifikus?Mert filléres megoldás lehetne eme bosszantó hiba megoldása?!


En kerestem a megoldást .....

1.befoltozni
2.helyettesíteni a gumis részt....

Találtam átmérőbe hasonló szövetbetétes gumit ami bír 5-10bart is de az meg olyan merev ezen a 15cmen, hogy nem próbáltam szenvedni vele.....
Aztán megvettem az újat.

Szerintem ha repedt többet is fogyaszt , mert nincs turbonyomás.

2010.09.02. 20:38

SoundkeY írta:
bmw520ds írta:Ha "szokott", akkor annak oka van!Megint egy trehány beszállító, vagy pedig, alapból gyenge a cső fala.Nem lehet kiváltani valamilyen másik csővel, ami nem BMW specifikus?Mert filléres megoldás lehetne eme bosszantó hiba megoldása?!


En kerestem a megoldást .....

1.befoltozni
2.helyettesíteni a gumis részt....

Találtam átmérőbe hasonló szövetbetétes gumit ami bír 5-10bart is de az meg olyan merev ezen a 15cmen, hogy nem próbáltam szenvedni vele.....
Aztán megvettem az újat.

Szerintem ha repedt többet is fogyaszt , mert nincs turbonyomás.
Gondolom nem a legegyszerűbb megtalálni az oda illőt, de biztos lesz megoldása!Azt is figyelembe kell venni, hogy hőterhelést is kap!Ha kilyukad, akkor a töltőlevegő süvítve távozik a repedésen, egyre több és hangosabban.Nekem volt olyan jelenség más turbós motoron, hogy a két rászorító bilincset elszakítja évente egyszer, először fent a feltöltőnél, aztán meg az intercoolernél.Bilincs csere, aztán megint egy év.

2010.09.02. 20:51

Ma beszélgettünk E-60 535d tulajjal, akinek nem kívánom a lakhelyét sem kiadni, de mondjuk úgy, az ország szíve mellett.Neki is széttört a turbó tengelye a 35d-n.Mikor mondta mennyi kilométernél, akkor mosolyogva a szemébe néztem és mondtam neki, biztosan nem megfelelően használtad az autód.Nevetve mesélte, neki az ég világon senki nem mondta, hogyan kell ezekkel a dízelekkel autózni, leállította a motort úgy hogy küldve volt, a turbó meg pörgött tovább.Persze a költségekkel jöttek a kérdések és azóta már rendeltetésszerűen használja és nincs is semmi gondja, csak az olajfolyásokra panaszkodik.Ez is bizonyítja a megfelelő használat megóvja a dolgokat sok problémamentes kilométerig.Láttunk ma dugattyút, amit a leesett pillangószelep hengerfejhez való kalapálása miatti erőhatás tett gallyra.Siralmas látvány volt.

2010.10.18. 22:51

Helo
Igy működik a 35d dupla túrbó

2011.03.27. 11:50

Helo
Leteszteltük a Túrbók állapotát is
Ekkor már a Jackson vezetett és ÉN nyomkodtam a gombokat
2810-volt a legmagasabb érték az viszont nem sikerült lefotóznom

Jackson aki örült hogy Dieselt vezethetett :lol: a feje lemaradt :lol:
Kép

Az eredmény 2766 amit sikerült fotózni
Kép

2011.03.27. 13:00

Végre valaki bekapcsolta a vezetőoldali övet is ebben az autóban :D

2011.03.27. 17:18

kzolee írta:Végre valaki bekapcsolta a vezetőoldali övet is ebben az autóban :D


Tényleg nem sípolt vagy nem tiltotta le a motort eme rendellenes használat?!... :lol:

2011.03.27. 18:17

strobi írta:
kzolee írta:Végre valaki bekapcsolta a vezetőoldali övet is ebben az autóban :D


Tényleg nem sípolt vagy nem tiltotta le a motort eme rendellenes használat?!... :lol:

Ja. Biztos érzékelte a rendszer, hogy avatatlan kezekbe került a technika :lol:
Gongolhatott is rendesen, mikor a kantár csatiját becsúsztatta a rozsdás-pókhálós helyére. :D

Re: E60 Turbo

2011.07.16. 00:13

Helo
Én ugy gondolom hogy E6X-as modelleknél nincsen meg a TURBÓ betegség

Re: E60 Turbo

2011.07.16. 06:50

lepke írta:Helo
Én ugy gondolom hogy E6X-as modelleknél nincsen meg a TURBÓ betegség


Ez jól hangzik.

Honnan van az infó? :wink:

Re: E60 Turbo

2011.07.16. 17:53

kzolee írta:
lepke írta:Helo
Én ugy gondolom hogy E6X-as modelleknél nincsen meg a TURBÓ betegség


Ez jól hangzik.

Honnan van az infó? :wink:

Helo
A szervizben beszélgettem a szerelőkkel a turbó gondokkal kapcsolatban és elmondták hogy 100-150 ezernél még nincs turbóhalál az E6x modellekben
Bőven 200-ezer fölött hibásodnak meg
persze hogy van százezer alatti turbó hiba is CSAK az már ment bőven a dupláját mert tekergették az óráját
Egy érdekesség ami nekem nagyon jó hírnek bizonyult ..... 35d-nek egyáltalán nincs gond a túrbókkal

Re: E60 Turbo

2011.07.17. 09:23

lepke írta:
..... 35d-nek egyáltalán nincs gond a túrbókkal


Még... :roll:

De ne is legyen még vagy 200.000-ig... :franko:

Re: E60 Turbo

2011.09.03. 15:35

Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E
Hozzászólás küldése

VigLink badge