* *
Pontos idő: 2018.12.18. 19:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.04. 23:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
Helo
Valaki ismeri őket :?: járt náluk javítani :?:
...............TURBÓ...............
üdv zoli

Ha jól tudom akkor Rhantos már csináltatott náluk és meg volt elégedve.

Helo
Végre valami jó hír :wink: mert nem tudom meddig bírják nekem a turbók
üdv zoli


de te akkor sem újíttatod fel hanem szétvered egy bárddal,nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.04. 23:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edy01 írta:
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
Helo
Valaki ismeri őket :?: járt náluk javítani :?:
...............TURBÓ...............
üdv zoli

Ha jól tudom akkor Rhantos már csináltatott náluk és meg volt elégedve.

Helo
Végre valami jó hír :wink: mert nem tudom meddig bírják nekem a turbók
üdv zoli


de te akkor sem újíttatod fel hanem szétvered egy bárddal,nem?

Helo edy
E 39-nél Peströl hazafelé jövet adta meg magát a turbó
éreztem hogy gyengül ÉN annál jobban nyomtam neki :drive a végén csak nem ért
hazáig a pályán megadta magát
az összes olajat kinyomta magából mire megállt a kocsi
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.05. 08:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
Helo
Valaki ismeri őket :?: járt náluk javítani :?:
...............TURBÓ...............
üdv zoli

Ha jól tudom akkor Rhantos már csináltatott náluk és meg volt elégedve.

Helo
Végre valami jó hír :wink: mert nem tudom meddig bírják nekem a turbók
üdv zoli


de te akkor sem újíttatod fel hanem szétvered egy bárddal,nem?

Helo edy
E 39-nél Peströl hazafelé jövet adta meg magát a turbó
éreztem hogy gyengül ÉN annál jobban nyomtam neki :drive a végén csak nem ért
hazáig a pályán megadta magát
az összes olajat kinyomta magából mire megállt a kocsi
üdv zoli


és mi lett vele?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.05. 11:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
Helo
Valaki ismeri őket :?: járt náluk javítani :?:
...............TURBÓ...............
üdv zoli

Ha jól tudom akkor Rhantos már csináltatott náluk és meg volt elégedve.

Helo
Végre valami jó hír :wink: mert nem tudom meddig bírják nekem a turbók
üdv zoli


de te akkor sem újíttatod fel hanem szétvered egy bárddal,nem?

Helo edy
E 39-nél Peströl hazafelé jövet adta meg magát a turbó
éreztem hogy gyengül ÉN annál jobban nyomtam neki :drive a végén csak nem ért
hazáig a pályán megadta magát
az összes olajat kinyomta magából mire megállt a kocsi
üdv zoli


és mi lett vele?

Helo edy
Turbó és olajcsere :wink: :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.05. 16:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
Helo
Valaki ismeri őket :?: járt náluk javítani :?:
...............TURBÓ...............
üdv zoli

Ha jól tudom akkor Rhantos már csináltatott náluk és meg volt elégedve.

Helo
Végre valami jó hír :wink: mert nem tudom meddig bírják nekem a turbók
üdv zoli


de te akkor sem újíttatod fel hanem szétvered egy bárddal,nem?

Helo edy
E 39-nél Peströl hazafelé jövet adta meg magát a turbó
éreztem hogy gyengül ÉN annál jobban nyomtam neki :drive a végén csak nem ért
hazáig a pályán megadta magát
az összes olajat kinyomta magából mire megállt a kocsi
üdv zoli


és mi lett vele?

Helo edy
Turbó és olajcsere :wink: :wink:
üdv zoli


de azt nem verted szét??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.21. 00:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A turbó még mindig BIRJA 130-ezer
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 20:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo Stefans
A turbóval nem volt még gond :?:
mennyi a kilóméter a kocsidban :?:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.25. 09:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Ezt érdemes el olvasni :wink: :wink: :wink:
....................TURBO..................
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.25. 11:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Ezt érdemes el olvasni :wink: :wink: :wink:
....................TURBO..................
üdv zoli


Lepke bácsi kérésére csak azért másolom ki hsz-ként, mert elég jól összeszedettnek néz ki a cikk, és nehogy a link és az idő elmultával köddé váljanak ezek a hasznos infók :D :wink:

Technikai info - Gondozás és karbantartás


Mi is ajánlatos, és kedvező a turbónak?

A turbókat úgy tervezik, hogy a motor élettartamával megegyező ideig üzemeljen. A turbófeltöltő nem igényel külön karbantartást az üzemeltetése során. Csak a motor előírt
karbantartása szükséges az üzembiztos működéséhez. Mivel a turbó teljes mértékben alá van rendelve a motor üzemének, így bármiféle motorikus problémák a turbó meghibásodását okozzák.

Hogy biztosan üzemeltesse turbóját a motorral megegyező ideig, fontos betartani a gyártó által leírt utasításokat.

- Igénybevételnek, és futásteljesítménynek megfelelő olajcsere, és szerviz
- Kenőanyagrendszer időszakos tisztítása
- Időszakos olajnyomás mérés
- Szívórendszer időszakos átvizsgálása tisztítása

Mi is káros a turbónak?

A turbók meghibásodásának 90%-a nem a turbó saját hibája, hanem karbantartási és motorüzemelési problémákra vezethető vissza.

- Idegen anyag bejutása kompresszor, vagy a turbinaházba
- Koszos, túlhordott olaj
- Nem megfelelő olaj használata, vagy kevés olajmennyiség
- Magas kipufogógáz, és üzemelési hőmérséklet
- Folyékony tömítőanyag használata
- Emberi mulasztás

Ezek a hibák elkerülhetőek ill. megelőzhetőek rendszeres karbantartással, és ellenőrzésekkel.
Ezen ellenõrzések során fontos betartani a gyártó által leírt javítási utasítást.

Kép

Hiba megállapítás, és diagnózis!

Ha a motor nem jól működik, az nem jelenti feltétlenül a turbó meghibásodását is egyben. Sok esetben elõfordul, hogy a turbó teljesen hibátlanul üzemel, és a hiba a motorban vagy más eszközben van. És a turbó javítása vagy cseréje után sem szûnik meg a hibajelenség.


Azonban ha a turbó megbontása előtt megvizsgáljuk az alábbi szempontokat és lehetőségeket, akkor rengeteg időt megspórolhatunk.
- Elektronikus diagnosztikai vizsgálat
- Műszeres motordiagnosztika
- Levegőrendszer tömítettsége állapota
- Kipufogórendszer tömítettsége állapota
- Olajrendszer átvizsgálása
- Töltőnyomás mérés

Kép Kép

Kép Kép


Kép

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.25. 12:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
Ezt érdemes el olvasni :wink: :wink: :wink:
....................TURBO..................
üdv zoli


Lepke bácsi kérésére csak azért másolom ki hsz-ként, mert elég jól összeszedettnek néz ki a cikk, és nehogy a link és az idő elmultával köddé váljanak ezek a hasznos infók :D :wink:

Technikai info - Gondozás és karbantartás


Mi is ajánlatos, és kedvező a turbónak?

A turbókat úgy tervezik, hogy a motor élettartamával megegyező ideig üzemeljen. A turbófeltöltő nem igényel külön karbantartást az üzemeltetése során. Csak a motor előírt
karbantartása szükséges az üzembiztos működéséhez. Mivel a turbó teljes mértékben alá van rendelve a motor üzemének, így bármiféle motorikus problémák a turbó meghibásodását okozzák.

Hogy biztosan üzemeltesse turbóját a motorral megegyező ideig, fontos betartani a gyártó által leírt utasításokat.

- Igénybevételnek, és futásteljesítménynek megfelelő olajcsere, és szerviz
- Kenőanyagrendszer időszakos tisztítása
- Időszakos olajnyomás mérés
- Szívórendszer időszakos átvizsgálása tisztítása

Mi is káros a turbónak?

A turbók meghibásodásának 90%-a nem a turbó saját hibája, hanem karbantartási és motorüzemelési problémákra vezethető vissza.

- Idegen anyag bejutása kompresszor, vagy a turbinaházba
- Koszos, túlhordott olaj
- Nem megfelelő olaj használata, vagy kevés olajmennyiség
- Magas kipufogógáz, és üzemelési hőmérséklet
- Folyékony tömítőanyag használata
- Emberi mulasztás

Ezek a hibák elkerülhetőek ill. megelőzhetőek rendszeres karbantartással, és ellenőrzésekkel.
Ezen ellenõrzések során fontos betartani a gyártó által leírt javítási utasítást.

Kép

Hiba megállapítás, és diagnózis!

Ha a motor nem jól működik, az nem jelenti feltétlenül a turbó meghibásodását is egyben. Sok esetben elõfordul, hogy a turbó teljesen hibátlanul üzemel, és a hiba a motorban vagy más eszközben van. És a turbó javítása vagy cseréje után sem szûnik meg a hibajelenség.


Azonban ha a turbó megbontása előtt megvizsgáljuk az alábbi szempontokat és lehetőségeket, akkor rengeteg időt megspórolhatunk.
- Elektronikus diagnosztikai vizsgálat
- Műszeres motordiagnosztika
- Levegőrendszer tömítettsége állapota
- Kipufogórendszer tömítettsége állapota
- Olajrendszer átvizsgálása
- Töltőnyomás mérés

Kép Kép

Kép Kép


Kép

Helo Bacsek
Köszönöm majd megiszunk RÁ valamit :sör: :sör:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.25. 13:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
Ezt érdemes el olvasni :wink: :wink: :wink:
....................TURBO..................
üdv zoli


Lepke bácsi kérésére csak azért másolom ki hsz-ként, mert elég jól összeszedettnek néz ki a cikk, és nehogy a link és az idő elmultával köddé váljanak ezek a hasznos infók :D :wink:

Technikai info - Gondozás és karbantartás


Mi is ajánlatos, és kedvező a turbónak?

A turbókat úgy tervezik, hogy a motor élettartamával megegyező ideig üzemeljen. A turbófeltöltő nem igényel külön karbantartást az üzemeltetése során. Csak a motor előírt
karbantartása szükséges az üzembiztos működéséhez. Mivel a turbó teljes mértékben alá van rendelve a motor üzemének, így bármiféle motorikus problémák a turbó meghibásodását okozzák.

Hogy biztosan üzemeltesse turbóját a motorral megegyező ideig, fontos betartani a gyártó által leírt utasításokat.

- Igénybevételnek, és futásteljesítménynek megfelelő olajcsere, és szerviz
- Kenőanyagrendszer időszakos tisztítása
- Időszakos olajnyomás mérés
- Szívórendszer időszakos átvizsgálása tisztítása

Mi is káros a turbónak?

A turbók meghibásodásának 90%-a nem a turbó saját hibája, hanem karbantartási és motorüzemelési problémákra vezethető vissza.

- Idegen anyag bejutása kompresszor, vagy a turbinaházba
- Koszos, túlhordott olaj
- Nem megfelelő olaj használata, vagy kevés olajmennyiség
- Magas kipufogógáz, és üzemelési hőmérséklet
- Folyékony tömítőanyag használata
- Emberi mulasztás

Ezek a hibák elkerülhetőek ill. megelőzhetőek rendszeres karbantartással, és ellenőrzésekkel.
Ezen ellenõrzések során fontos betartani a gyártó által leírt javítási utasítást.

Kép

Hiba megállapítás, és diagnózis!

Ha a motor nem jól működik, az nem jelenti feltétlenül a turbó meghibásodását is egyben. Sok esetben elõfordul, hogy a turbó teljesen hibátlanul üzemel, és a hiba a motorban vagy más eszközben van. És a turbó javítása vagy cseréje után sem szûnik meg a hibajelenség.


Azonban ha a turbó megbontása előtt megvizsgáljuk az alábbi szempontokat és lehetőségeket, akkor rengeteg időt megspórolhatunk.
- Elektronikus diagnosztikai vizsgálat
- Műszeres motordiagnosztika
- Levegőrendszer tömítettsége állapota
- Kipufogórendszer tömítettsége állapota
- Olajrendszer átvizsgálása
- Töltőnyomás mérés

Kép Kép

Kép Kép


Kép


Ez aztán alapos volt, ez a t benzinesekre is igaz gondolom...Mert ugye pl megjelent az új ötös, és ott ami engem is érintene (550) az bizony dupla turbóval rendelkezik...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.27. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
madox írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
Ezt érdemes el olvasni :wink: :wink: :wink:
....................TURBO..................
üdv zoli


Lepke bácsi kérésére csak azért másolom ki hsz-ként, mert elég jól összeszedettnek néz ki a cikk, és nehogy a link és az idő elmultával köddé váljanak ezek a hasznos infók :D :wink:

Technikai info - Gondozás és karbantartás


Mi is ajánlatos, és kedvező a turbónak?

A turbókat úgy tervezik, hogy a motor élettartamával megegyező ideig üzemeljen. A turbófeltöltő nem igényel külön karbantartást az üzemeltetése során. Csak a motor előírt
karbantartása szükséges az üzembiztos működéséhez. Mivel a turbó teljes mértékben alá van rendelve a motor üzemének, így bármiféle motorikus problémák a turbó meghibásodását okozzák.

Hogy biztosan üzemeltesse turbóját a motorral megegyező ideig, fontos betartani a gyártó által leírt utasításokat.

- Igénybevételnek, és futásteljesítménynek megfelelő olajcsere, és szerviz
- Kenőanyagrendszer időszakos tisztítása
- Időszakos olajnyomás mérés
- Szívórendszer időszakos átvizsgálása tisztítása

Mi is káros a turbónak?

A turbók meghibásodásának 90%-a nem a turbó saját hibája, hanem karbantartási és motorüzemelési problémákra vezethető vissza.

- Idegen anyag bejutása kompresszor, vagy a turbinaházba
- Koszos, túlhordott olaj
- Nem megfelelő olaj használata, vagy kevés olajmennyiség
- Magas kipufogógáz, és üzemelési hőmérséklet
- Folyékony tömítőanyag használata
- Emberi mulasztás

Ezek a hibák elkerülhetőek ill. megelőzhetőek rendszeres karbantartással, és ellenőrzésekkel.
Ezen ellenõrzések során fontos betartani a gyártó által leírt javítási utasítást.

Kép

Hiba megállapítás, és diagnózis!

Ha a motor nem jól működik, az nem jelenti feltétlenül a turbó meghibásodását is egyben. Sok esetben elõfordul, hogy a turbó teljesen hibátlanul üzemel, és a hiba a motorban vagy más eszközben van. És a turbó javítása vagy cseréje után sem szûnik meg a hibajelenség.


Azonban ha a turbó megbontása előtt megvizsgáljuk az alábbi szempontokat és lehetőségeket, akkor rengeteg időt megspórolhatunk.
- Elektronikus diagnosztikai vizsgálat
- Műszeres motordiagnosztika
- Levegőrendszer tömítettsége állapota
- Kipufogórendszer tömítettsége állapota
- Olajrendszer átvizsgálása
- Töltőnyomás mérés

Kép Kép

Kép Kép


Kép


Ez aztán alapos volt, ez a t benzinesekre is igaz gondolom...Mert ugye pl megjelent az új ötös, és ott ami engem is érintene (550) az bizony dupla turbóval rendelkezik...

Helo
Engem meg ez érdekelne

Kép
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.29. 14:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
madox írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
Ezt érdemes el olvasni :wink: :wink: :wink:
....................TURBO..................
üdv zoli


Lepke bácsi kérésére csak azért másolom ki hsz-ként, mert elég jól összeszedettnek néz ki a cikk, és nehogy a link és az idő elmultával köddé váljanak ezek a hasznos infók :D :wink:

Technikai info - Gondozás és karbantartás


Mi is ajánlatos, és kedvező a turbónak?

A turbókat úgy tervezik, hogy a motor élettartamával megegyező ideig üzemeljen. A turbófeltöltő nem igényel külön karbantartást az üzemeltetése során. Csak a motor előírt
karbantartása szükséges az üzembiztos működéséhez. Mivel a turbó teljes mértékben alá van rendelve a motor üzemének, így bármiféle motorikus problémák a turbó meghibásodását okozzák.

Hogy biztosan üzemeltesse turbóját a motorral megegyező ideig, fontos betartani a gyártó által leírt utasításokat.

- Igénybevételnek, és futásteljesítménynek megfelelő olajcsere, és szerviz
- Kenőanyagrendszer időszakos tisztítása
- Időszakos olajnyomás mérés
- Szívórendszer időszakos átvizsgálása tisztítása

Mi is káros a turbónak?

A turbók meghibásodásának 90%-a nem a turbó saját hibája, hanem karbantartási és motorüzemelési problémákra vezethető vissza.

- Idegen anyag bejutása kompresszor, vagy a turbinaházba
- Koszos, túlhordott olaj
- Nem megfelelő olaj használata, vagy kevés olajmennyiség
- Magas kipufogógáz, és üzemelési hőmérséklet
- Folyékony tömítőanyag használata
- Emberi mulasztás

Ezek a hibák elkerülhetőek ill. megelőzhetőek rendszeres karbantartással, és ellenőrzésekkel.
Ezen ellenõrzések során fontos betartani a gyártó által leírt javítási utasítást.

Kép

Hiba megállapítás, és diagnózis!

Ha a motor nem jól működik, az nem jelenti feltétlenül a turbó meghibásodását is egyben. Sok esetben elõfordul, hogy a turbó teljesen hibátlanul üzemel, és a hiba a motorban vagy más eszközben van. És a turbó javítása vagy cseréje után sem szûnik meg a hibajelenség.


Azonban ha a turbó megbontása előtt megvizsgáljuk az alábbi szempontokat és lehetőségeket, akkor rengeteg időt megspórolhatunk.
- Elektronikus diagnosztikai vizsgálat
- Műszeres motordiagnosztika
- Levegőrendszer tömítettsége állapota
- Kipufogórendszer tömítettsége állapota
- Olajrendszer átvizsgálása
- Töltőnyomás mérés

Kép Kép

Kép Kép


Kép


Ez aztán alapos volt, ez a t benzinesekre is igaz gondolom...Mert ugye pl megjelent az új ötös, és ott ami engem is érintene (550) az bizony dupla turbóval rendelkezik...

Helo
Engem meg ez érdekelne



Kép
üdv zoli


Azt elhiszem, de ilyen egyenlőre nincs a palettán... a 2011-ben megjelenő új 6-osnak lesz ilyen az eleje, de ezt a kép alapján 5-ösnek hittem, az pedig merőben máshogy néz ki, az M5 sem ilyen lesz, ha lehet hinni a német újságoknak ...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.29. 17:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez aztán alapos volt, ez a t benzinesekre is igaz gondolom...Mert ugye pl megjelent az új ötös, és ott ami engem is érintene (550) az bizony dupla turbóval rendelkezik...[/quote]
Helo
Engem meg ez érdekelne



Kép
üdv zoli[/quote]

Azt elhiszem, de ilyen egyenlőre nincs a palettán... a 2011-ben megjelenő új 6-osnak lesz ilyen az eleje, de ezt a kép alapján 5-ösnek hittem, az pedig merőben máshogy néz ki, az M5 sem ilyen lesz, ha lehet hinni a német újságoknak ...[/quote]

Ez az uj 8-as lett volna, ami talán váltotta volna a 7-es szériát, de lefujták vagy legalábbis hanyagolják a fejlesztését a "válság" miatt és helyette inkább a nagyobb vevőközönségnek szóló X1-est fejlesztik- sajnos :( Pedig tetszett ez a 8-as :twisted:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.29. 21:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
Ez aztán alapos volt, ez a t benzinesekre is igaz gondolom...Mert ugye pl megjelent az új ötös, és ott ami engem is érintene (550) az bizony dupla turbóval rendelkezik...

Helo
Engem meg ez érdekelne



Kép
üdv zoli[/quote]

Azt elhiszem, de ilyen egyenlőre nincs a palettán... a 2011-ben megjelenő új 6-osnak lesz ilyen az eleje, de ezt a kép alapján 5-ösnek hittem, az pedig merőben máshogy néz ki, az M5 sem ilyen lesz, ha lehet hinni a német újságoknak ...[/quote]

Ez az uj 8-as lett volna, ami talán váltotta volna a 7-es szériát, de lefujták vagy legalábbis hanyagolják a fejlesztését a "válság" miatt és helyette inkább a nagyobb vevőközönségnek szóló X1-est fejlesztik- sajnos :( Pedig tetszett ez a 8-as :twisted:[/quote]
Helo Bacsek
Megvesszük a VASAT :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.29. 21:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Bacsek írta:
Ez aztán alapos volt, ez a t benzinesekre is igaz gondolom...Mert ugye pl megjelent az új ötös, és ott ami engem is érintene (550) az bizony dupla turbóval rendelkezik...

Helo
Engem meg ez érdekelne



Kép
üdv zoli


Azt elhiszem, de ilyen egyenlőre nincs a palettán... a 2011-ben megjelenő új 6-osnak lesz ilyen az eleje, de ezt a kép alapján 5-ösnek hittem, az pedig merőben máshogy néz ki, az M5 sem ilyen lesz, ha lehet hinni a német újságoknak ...[/quote]

Ez az uj 8-as lett volna, ami talán váltotta volna a 7-es szériát, de lefujták vagy legalábbis hanyagolják a fejlesztését a "válság" miatt és helyette inkább a nagyobb vevőközönségnek szóló X1-est fejlesztik- sajnos :( Pedig tetszett ez a 8-as :twisted:[/quote]
Helo Bacsek
Megvesszük a VASAT :wink:
üdv zoli[/quote]

Erről van szó :D
Akkor 2 Borsodit meg 2 8-as Bömbit kérünk (persze E60-as turbóval) :lol: :lol: :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Mikor fűtyöl valami menet közben NEM biztos hogy a TURBÓRA kell egyből gondolni
JÓTANÁCS--hátsó ablakokat megnézni :wink: nincs e lehúzva EGY picit :wink: :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 12:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Mikor fűtyöl valami menet közben NEM biztos hogy a TURBÓRA kell egyből gondolni
JÓTANÁCS--hátsó ablakokat megnézni :wink: nincs e lehúzva EGY picit :wink: :wink:
üdv zoli


Biztos vagyok benne,hogy ezt csak valamelyik ismerősödtől hallottad... :lol:

És véletlenül sem veled történt meg az eset... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 16:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
lepke írta:
Helo
Mikor fűtyöl valami menet közben NEM biztos hogy a TURBÓRA kell egyből gondolni
JÓTANÁCS--hátsó ablakokat megnézni :wink: nincs e lehúzva EGY picit :wink: :wink:
üdv zoli


Biztos vagyok benne,hogy ezt csak valamelyik ismerősödtől hallottad... :lol:

És véletlenül sem veled történt meg az eset... :wink:

:lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.19. 16:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
lepke írta:
Helo
Mikor fűtyöl valami menet közben NEM biztos hogy a TURBÓRA kell egyből gondolni
JÓTANÁCS--hátsó ablakokat megnézni :wink: nincs e lehúzva EGY picit :wink: :wink:
üdv zoli


Biztos vagyok benne,hogy ezt csak valamelyik ismerősödtől hallottad... :lol:

És véletlenül sem veled történt meg az eset... :wink:

Helo
Ezt BIZTOS forrásból tudom :wink: ez biztosan így történt
az ismerősnek a szerviz a tanúja :lol: :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator