* *
Pontos idő: 2017.11.23. 15:14

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="lepke"]Helo
Már komolyan gondolkozom rajta hogy felgyújtom :evil: :evil: :evil: :evil:
Kár lett volna érte. : :lol:
Üdv.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 21:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Már komolyan gondolkozom rajta hogy felgyújtom :evil: :evil: :evil: :evil:
Elindultam vele és beérek egy VW- polót elkezdem előzni és hatalmas (fütyölést) hallok 8O 8O
Zenét lehalkítom és újra egy gázt nyomok és megint jön a hang a motor környékéről
LÁSS csodát megint besz@rt :evil: a cső olyan 30 mm-en kirepedt



Kép

üdv zoli


Ez nalam is megvolt a vetel utan......a bontoba ahol voltam 35d hez volt tobb is, csak az enyemhez nem ( 30d euro3 ) bontott 15e, persze kitudja meddig tart

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
lepke írta:
Helo
Már komolyan gondolkozom rajta hogy felgyújtom :evil: :evil: :evil: :evil:
Elindultam vele és beérek egy VW- polót elkezdem előzni és hatalmas (fütyölést) hallok 8O 8O
Zenét lehalkítom és újra egy gázt nyomok és megint jön a hang a motor környékéről
LÁSS csodát megint besz@rt :evil: a cső olyan 30 mm-en kirepedt



Kép

üdv zoli


Ez nalam is megvolt a vetel utan......a bontoba ahol voltam 35d hez volt tobb is, csak az enyemhez nem ( 30d euro3 ) bontott 15e, persze kitudja meddig tart

Helo
Akkor nyugodt vagyok teljesen HA neked is cserés volt :wink:
A szervizben ugyan azt mondták mint a múltkor EZ is BETEGSÉG az E60-nál
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 22:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zoli!
Ne idegeskedj!
Ha felgyújtod, azt is gázolajos öngyújtóval tedd! :lol:
Ne halgass a benzinesekre!
Csak rosszat akarnak!
Irigyek a fogyira!
:hehe
Én is küzködök!
Vizsga, rendszám. Feneketlen pénztemető!
És még nem is biztos, hogy be tudom íratni forgalomba.
Itt az örökös, megrögzött E-s rendszámosok is beadták a kulcsot! 8O
Regadót fizettek! 8O
Ki vagyok akadva. :sírás:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.25. 23:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Zoli!
Ne idegeskedj!
Ha felgyújtod, azt is gázolajos öngyújtóval tedd! :lol:
Ne halgass a benzinesekre!
Csak rosszat akarnak!
Irigyek a fogyira!
:hehe
Én is küzködök!
Vizsga, rendszám. Feneketlen pénztemető!
És még nem is biztos, hogy be tudom íratni forgalomba.
Itt az örökös, megrögzött E-s rendszámosok is beadták a kulcsot! 8O
Regadót fizettek! 8O
Ki vagyok akadva. :sírás:

Helo
Mérges vagyok rá nagyon :evil: :evil:
csak mikor beszélek telefonon valamelyik klubtaggal PERCEKIG csak panaszkodom a kocsira
kis idő mulva pedig azt regélem hogy alig várom már a DECEMBERT hogy lentebb menjen az F10 dieseleknek az ára
TELJESEN bolond vagyok
TÖBBET NE OFFOLJUNK
üdv zoli :kalapács


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 00:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
No itt szokott meghalni a TURBÓ cső

Kép



Kép

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 08:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3392
Adott köszi: 520 alkalommal
Kapott köszik: 607 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
No itt szokott meghalni a TURBÓ cső

Kép



Kép

üdv zoli
Ha "szokott", akkor annak oka van!Megint egy trehány beszállító, vagy pedig, alapból gyenge a cső fala.Nem lehet kiváltani valamilyen másik csővel, ami nem BMW specifikus?Mert filléres megoldás lehetne eme bosszantó hiba megoldása?Zoli!Te piromániás vagy, vagy csak sokallod az ilyen szopatós hibákat?Múltkor a beszélgetésünk közben is hallottam ezt a felgyújtottam volna, illetve kihullik a hajam kifejezést.Rakj ki mindent tűzgyújtásra lehetőséget adó eszközt indulás előtt, ezen pedig ne bosszankodj, nem hinném hogy megoldhatatlan ez a kérdés, csak járd körbe!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.28. 11:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
Ha "szokott", akkor annak oka van!Megint egy trehány beszállító, vagy pedig, alapból gyenge a cső fala.Nem lehet kiváltani valamilyen másik csővel, ami nem BMW specifikus?Mert filléres megoldás lehetne eme bosszantó hiba megoldása?!


En kerestem a megoldást .....

1.befoltozni
2.helyettesíteni a gumis részt....

Találtam átmérőbe hasonló szövetbetétes gumit ami bír 5-10bart is de az meg olyan merev ezen a 15cmen, hogy nem próbáltam szenvedni vele.....
Aztán megvettem az újat.

Szerintem ha repedt többet is fogyaszt , mert nincs turbonyomás.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02. 20:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3392
Adott köszi: 520 alkalommal
Kapott köszik: 607 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
bmw520ds írta:
Ha "szokott", akkor annak oka van!Megint egy trehány beszállító, vagy pedig, alapból gyenge a cső fala.Nem lehet kiváltani valamilyen másik csővel, ami nem BMW specifikus?Mert filléres megoldás lehetne eme bosszantó hiba megoldása?!


En kerestem a megoldást .....

1.befoltozni
2.helyettesíteni a gumis részt....

Találtam átmérőbe hasonló szövetbetétes gumit ami bír 5-10bart is de az meg olyan merev ezen a 15cmen, hogy nem próbáltam szenvedni vele.....
Aztán megvettem az újat.

Szerintem ha repedt többet is fogyaszt , mert nincs turbonyomás.
Gondolom nem a legegyszerűbb megtalálni az oda illőt, de biztos lesz megoldása!Azt is figyelembe kell venni, hogy hőterhelést is kap!Ha kilyukad, akkor a töltőlevegő süvítve távozik a repedésen, egyre több és hangosabban.Nekem volt olyan jelenség más turbós motoron, hogy a két rászorító bilincset elszakítja évente egyszer, először fent a feltöltőnél, aztán meg az intercoolernél.Bilincs csere, aztán megint egy év.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.02. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3392
Adott köszi: 520 alkalommal
Kapott köszik: 607 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ma beszélgettünk E-60 535d tulajjal, akinek nem kívánom a lakhelyét sem kiadni, de mondjuk úgy, az ország szíve mellett.Neki is széttört a turbó tengelye a 35d-n.Mikor mondta mennyi kilométernél, akkor mosolyogva a szemébe néztem és mondtam neki, biztosan nem megfelelően használtad az autód.Nevetve mesélte, neki az ég világon senki nem mondta, hogyan kell ezekkel a dízelekkel autózni, leállította a motort úgy hogy küldve volt, a turbó meg pörgött tovább.Persze a költségekkel jöttek a kérdések és azóta már rendeltetésszerűen használja és nincs is semmi gondja, csak az olajfolyásokra panaszkodik.Ez is bizonyítja a megfelelő használat megóvja a dolgokat sok problémamentes kilométerig.Láttunk ma dugattyút, amit a leesett pillangószelep hengerfejhez való kalapálása miatti erőhatás tett gallyra.Siralmas látvány volt.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.18. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Igy működik a 35d dupla túrbó



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.27. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Leteszteltük a Túrbók állapotát is
Ekkor már a Jackson vezetett és ÉN nyomkodtam a gombokat
2810-volt a legmagasabb érték az viszont nem sikerült lefotóznom

Jackson aki örült hogy Dieselt vezethetett :lol: a feje lemaradt :lol:
Kép

Az eredmény 2766 amit sikerült fotózni
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.27. 13:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Végre valaki bekapcsolta a vezetőoldali övet is ebben az autóban :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.27. 17:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Végre valaki bekapcsolta a vezetőoldali övet is ebben az autóban :D


Tényleg nem sípolt vagy nem tiltotta le a motort eme rendellenes használat?!... :lol:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.27. 18:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
kzolee írta:
Végre valaki bekapcsolta a vezetőoldali övet is ebben az autóban :D


Tényleg nem sípolt vagy nem tiltotta le a motort eme rendellenes használat?!... :lol:

Ja. Biztos érzékelte a rendszer, hogy avatatlan kezekbe került a technika :lol:
Gongolhatott is rendesen, mikor a kantár csatiját becsúsztatta a rozsdás-pókhálós helyére. :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 00:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Én ugy gondolom hogy E6X-as modelleknél nincsen meg a TURBÓ betegség


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 06:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
lepke írta:
Helo
Én ugy gondolom hogy E6X-as modelleknél nincsen meg a TURBÓ betegség


Ez jól hangzik.

Honnan van az infó? :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.07.16. 17:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
lepke írta:
Helo
Én ugy gondolom hogy E6X-as modelleknél nincsen meg a TURBÓ betegség


Ez jól hangzik.

Honnan van az infó? :wink:

Helo
A szervizben beszélgettem a szerelőkkel a turbó gondokkal kapcsolatban és elmondták hogy 100-150 ezernél még nincs turbóhalál az E6x modellekben
Bőven 200-ezer fölött hibásodnak meg
persze hogy van százezer alatti turbó hiba is CSAK az már ment bőven a dupláját mert tekergették az óráját
Egy érdekesség ami nekem nagyon jó hírnek bizonyult ..... 35d-nek egyáltalán nincs gond a túrbókkal


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.07.17. 09:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:

..... 35d-nek egyáltalán nincs gond a túrbókkal


Még... :roll:

De ne is legyen még vagy 200.000-ig... :franko:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 Turbo
HozzászólásElküldve: 2011.09.03. 15:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.06. 00:00
Hozzászólások: 60
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó!

Apám autóján (E60 530d 2003, 218LE, nem részecskeszűrős, kéziváltós, 215 ezer km - első tulajdonosok vagyunk, 100% a futásteljesítmény) tapasztaltam a következő jelenséget.
Negyedik fokozatban alacsony fordulatról padlógáz, először nem meg, de ez normális. Turbó 1700 körül elkezd tölteni, az autó "rúg" egy nagyot a szokásos módon, majd 2000-nél kissé megtorpan az autó (gyorsul tovább, csak mintha visszaesne a teljesítménye), majd újra erősebben gyorsul, 2500 körül ismét megtorpan, utána ismét jobban gyorsul. Harmadikban nagyjából ugyanez. Másodikban túl gyorsan történnek az események, magasabb fokozatban nem volt alkalmam normálisan tesztelgetni (kb. 15 km-t mentem csak vele egyedül).
Negyedikben egyszer kiforgattam olyan 4500-ig, semmi különös (utána sajnos kanyar következett).
Az autó minden alkalommal ugyanezt csinálja. emlékezetem szerint új korában nem ilyen volt. Amúgy nem mondanám, hogy rosszabbul menne, mint kellene, de túl keveset megyek vele ahhoz (szinte csak szervízbe hordom, esetleg évente 1-2 alkalommal vezetem), hogy pontosan tudjak ilyeneket.


Tapasztalt valaki hasonlót? Nekem 535d-m van, az gyönyörűen egyenletesen gyorsul.
Üdv, E


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 220 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator