* *
Pontos idő: 2024.04.18. 17:48

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 19:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
A menüben látottakat tájékoztató jellegűnek kell tekinteni. Az nem a DPF tényleges állapotát mutatja, hanem azt, hogy 200 ezrenként kéne szervizbe fáradni vele.


Így van, azt az értéket "házilag" is lehet nullázni.

Meglepő eredményeket produkálna a tulaj számára egy valós kilóméter meghatározás egy megfelelő helyen... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 19:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
lepke írta:
Hali
Nem csak a tartály és kupak lett cserélve, termosztát, keringető szivattyú , hűtő.
A probléma megmaradt :twisted: a kupak alól nyomja a GŐZT
Szerintem a motorban lehet valami dugulás és emiatt nem forog megfelelően a hűtővíz.
de nem biztos :roll: a hűtőfolyadék hőmérséklete max. 94 fokra emelkedik.

A tisztánlátás kedvéért ideszúrnám, hogy csak 1-2 max 5 dl vizet nyom el.
A legutóbbi információim szerint.
Változott ez Lepke?


Helo
Valóban csak minimális vizet gőzöl el.
Ma betoltam a szervizbe és marad a vallatás, nagy valószínűleg valahol bedolgozik a hűtőfolyadék
A motor szétszedésével kiderül minden hengerfej nyomáspróba stb.stb..........


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 19:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
nagy.matyika írta:
A menüben látottakat tájékoztató jellegűnek kell tekinteni. Az nem a DPF tényleges állapotát mutatja, hanem azt, hogy 200 ezrenként kéne szervizbe fáradni vele.


Így van, azt az értéket "házilag" is lehet nullázni.

Meglepő eredményeket produkálna a tulaj számára egy valós kilóméter meghatározás egy megfelelő helyen... :roll:


Főleg, hogyha jól rémlik, akkor jegyzi az autó, hogy hányszor lett kinullázva :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 19:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
lepke írta:
Imco írta:
lepke írta:
Hali
Nem csak a tartály és kupak lett cserélve, termosztát, keringető szivattyú , hűtő.
A probléma megmaradt :twisted: a kupak alól nyomja a GŐZT
Szerintem a motorban lehet valami dugulás és emiatt nem forog megfelelően a hűtővíz.
de nem biztos :roll: a hűtőfolyadék hőmérséklete max. 94 fokra emelkedik.

A tisztánlátás kedvéért ideszúrnám, hogy csak 1-2 max 5 dl vizet nyom el.
A legutóbbi információim szerint.
Változott ez Lepke?


Helo
Valóban csak minimális vizet gőzöl el.
Ma betoltam a szervizbe és marad a vallatás, nagy valószínűleg valahol bedolgozik a hűtőfolyadék
A motor szétszedésével kiderül minden hengerfej nyomáspróba stb.stb..........

Nem akartam ördögöt a falra festeni. Nyomta a tartálynál, az ki lett cserélve és megkereste a következő legkisebb ellenállású pontot. Túl nagy a nyomás...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
lepke írta:
Imco írta:
lepke írta:
Hali
Nem csak a tartály és kupak lett cserélve, termosztát, keringető szivattyú , hűtő.
A probléma megmaradt :twisted: a kupak alól nyomja a GŐZT
Szerintem a motorban lehet valami dugulás és emiatt nem forog megfelelően a hűtővíz.
de nem biztos :roll: a hűtőfolyadék hőmérséklete max. 94 fokra emelkedik.

A tisztánlátás kedvéért ideszúrnám, hogy csak 1-2 max 5 dl vizet nyom el.
A legutóbbi információim szerint.
Változott ez Lepke?


Helo
Valóban csak minimális vizet gőzöl el.
Ma betoltam a szervizbe és marad a vallatás, nagy valószínűleg valahol bedolgozik a hűtőfolyadék
A motor szétszedésével kiderül minden hengerfej nyomáspróba stb.stb..........

Nem akartam ördögöt a falra festeni. Nyomta a tartálynál, az ki lett cserélve és megkereste a következő legkisebb ellenállású pontot. Túl nagy a nyomás...


Hali
Csodálkozom hogy eddig is bírta a dezsőke


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 22:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
hamoriarpi írta:
lepke írta:
Imco írta:
lepke írta:
Hali
Nem csak a tartály és kupak lett cserélve, termosztát, keringető szivattyú , hűtő.
A probléma megmaradt :twisted: a kupak alól nyomja a GŐZT
Szerintem a motorban lehet valami dugulás és emiatt nem forog megfelelően a hűtővíz.
de nem biztos :roll: a hűtőfolyadék hőmérséklete max. 94 fokra emelkedik.

A tisztánlátás kedvéért ideszúrnám, hogy csak 1-2 max 5 dl vizet nyom el.
A legutóbbi információim szerint.
Változott ez Lepke?


Helo
Valóban csak minimális vizet gőzöl el.
Ma betoltam a szervizbe és marad a vallatás, nagy valószínűleg valahol bedolgozik a hűtőfolyadék
A motor szétszedésével kiderül minden hengerfej nyomáspróba stb.stb..........

Nem akartam ördögöt a falra festeni. Nyomta a tartálynál, az ki lett cserélve és megkereste a következő legkisebb ellenállású pontot. Túl nagy a nyomás...


Hali
Csodálkozom hogy eddig is bírta a dezsőke

Asszony széthajtotta. :mrgreen: :nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 21:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.13. 20:11
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
marmar78 írta:
rockerekhu írta:
marmar78 írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...



Van pár típúshibája ennek a típusnak :facepalm:
Ma az enyém a következővel "állt elő" 3500as fordulat körül megtorpant és nem volt több erő, érdekesen becsörögtek a csúcsok, pedig most csinátattam meg nemrég mind a hatot, gondoltam légmennyiségmérő lesz. Leállítom beindítom normálisan ment 3500ig mint szokott utána ugyanugy elfogyott az erő. Mennem kellett még 200km Pestig amire beértem a max sebesség kb 50km/h volt, a váltó szerencsétlen kinlódott fel se váltott hármasig sem, semmi erő az motorban. 20al sikerült éppen hazagurulni, most ott járok hogy beindul utána szinte azonnal leáll. Imádom ezt az autót, de kicsit felbaxta az agyam.

Akkor neked a DPF problámád van,valoszinuleg DPF back presure sensor hasonló volt nekem is huzd le a csatit róla es teszteld ugy ha megy akkor, DPF tisztitas vagy csere, Sensor csere,EGR tisztitas.
:diag
EZT MIND LÁTATLANBA IRTAM KITÖLTETLEN ADATLAP ALAPJÁN,


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hali!
Az érdekes az, hogy a DPF még 110000km ír a menübe, ezt neked beírta vmi hibára a tárolóba?
Lekötöttem az egr csövét azonnal beindult, köszönöm a segítséget a DPF lesz, jól mondtátok.


Kitisztítattam a részecskeszűrőt, kipróbáltuk jó is volt vagy két kilóméterig utána megint nem ment, levettük a katalizátort ugy ment mint a rakéta egyből. Azt is kitisztították, visszatettük, de csak nem megy megint pár kilóméter után, ha le van véve a katalizátor tökéletesen működik, valaki találkozott már ilyennel? Persze aki csinálta a tisztítást azt mondja ki van tisztítva rendesen a kat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 23:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Mindkettőt leszedve, van füst? Mekkora ellennyomások vannak?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.04. 09:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.12. 14:11
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Bajorom az alábbi hibákat produkálja: ingadozó alapjárat + engine lámpa hol ki hol be. Hibakódot olvastattam: P0171, P0174 - blank 1,2 lean. MAF szenzor csere lesz szerintetek?

Köszi. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.05. 00:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bajordi írta:
Sziasztok!

Bajorom az alábbi hibákat produkálja: ingadozó alapjárat + engine lámpa hol ki hol be. Hibakódot olvastattam: P0171, P0174 - blank 1,2 lean. MAF szenzor csere lesz szerintetek?

Köszi. :)

:diag

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 06:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bajordi írta:
Sziasztok!

Bajorom az alábbi hibákat produkálja: ingadozó alapjárat + engine lámpa hol ki hol be. Hibakódot olvastattam: P0171, P0174 - blank 1,2 lean. MAF szenzor csere lesz szerintetek?

Köszi. :)

Hali

Ebbe a topikba kellene megkérdezni :wink:

viewtopic.php?f=1&t=130&start=17560


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 10:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.15. 23:20
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E91
Motor tipusa: 318d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulcs tanítás


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára minimal 2015.03.22. 15:06-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 10:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Az akksit regisztrálni kell, nem adaptálni. ;)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 15:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
Az akksit regisztrálni kell, nem adaptálni. ;)


Új akkumulátor cseréjének regisztrációja, megfelelő AH adaptálása! ( Hiszen regisztráljuk , hogy új az aksi, és pár évre örökbefogadjuk az új akksit! :wink:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.13. 20:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szívesen adoptálnék én is egy 18 éveset... Megkeresné a nyugdíjamat. :mrgreen:

Az adaptálás az sajnos más dolog. Azt már csináltam. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 07:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
Szívesen adoptálnék én is egy 18 éveset... Megkeresné a nyugdíjamat. :mrgreen:

Az adaptálás az sajnos más dolog. Azt már csináltam. :wink:


A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

"Az adaptáció alkalmazkodási folyamatot jelent. Kétféle adaptációról beszélhetünk. Egyrészt az egyedek alkalmazkodhatnak, adaptálódhatnak környezetük megváltozásához. Ez az egyedi adaptáció. "

Nos, akkor mégis csak adaptálást csinálunk. Az aksit csak megvesszük, nem fogadjuk örökbe. :)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára muhaati 2015.02.14. 17:19-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 17:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Én a gyári programból indultam ki. Ott Battery Registration-t ír.
Nem vagyok egy Grétsilászló. ;)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.14. 18:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.31. 22:02
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E91
Motor tipusa: N47D20
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
minimal írta:
Tegnap megtörtént az akksi adaptáció, viszont még mindig van 2 hibám.

- 15 perc után a rádió elfelejti a beállított állomásokat és az egészet lenullázza(87.5mhz-re azt hiszem), menet közben nem felejti el.
- kicseréltettem az akksit a kulcsban, viszont továbbra sem nyitja-zárja kulcsról. van valami tanítási módszer?

valaki tud benne segíteni?



Akkucsere regisztráció után még van egy dolog amit ajánlatos végezni.

Hagyni kell azt autót aludni legalább 1,5 órára, ekkor fogja megtanulni az áramfelvételeket és az alvást. 86 perc után még egyszer visszaébred, ezután végleg elalszik.
Ha így sem jó, akkor jöhet a hibafeltárás.

E9X-re nincs kulcstanítási módszer.

_________________
I used to be conceited but now: I'm absolutely perfect.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.15. 14:04 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 277
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
A Turingom 5. ablaka már rég nem nyílik, úgyhogy ma kibontottam a jobbos hangszórót a mennyezetből, hátha megtudom oldani a problémát.
Hát, meglepetésemre a kábelezéshez már hozzá nyúltak. 6 éves az autó és már kábelcserés volt? 1 éve van nálam.
Szóval 2 kábelköteget találtam. Tudja valaki, hogy melyikben lehet az a kábel, amelyik az üveget nyitja?
Kép

Kíváncsiságból megbontottam az egyik szigetelést, hogy a kábelek, milyen módon vannak össze eszkábálva. Forrasztva van(vannak?).
Ez legalábbis.
Kép

Jó lenne, ha valaki tudná, melyik kábelkötegben keresgéljek, akkor nem kéne az egész kócerájt szétbontogatni.
Előre is köszi, ha valaki tud valamit vagy, ha jó tanáccsal tud ellátni, hogy érdemes nekiállni.

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.02.15. 14:14 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 277
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A nyomi második kép!
Nem akart feltöltődni.
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator