* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.13. 21:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.13. 20:11
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
marmar78 írta:
jimbi525d írta:
marmar78 írta:
Köszönöm már keresem is, Ő a szoftverezést is meg tudja oldani?


Ha azt nem is, de fogaidat rendberakja... :mrgreen:



Köszi :mrgreen: :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.14. 15:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Írok hosszút ha végre nem touch screenről leszek.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.14. 20:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali

Ezt a hibát is megoldottam :wink:

A menetes feltöltő csonk valamiért ovális formát vett fel :shock: emiatt a kupak alatt nyomta a gőzt

Tartály cserével orvosolva lett a probléma

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.14. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Jó minőségű anyagokat használ ez a "prémium" gyártó.
Legutóbb a Daciában kellett tágulási tartályt cserélnem.
Ja, nem. Az előző BMW-mben hűtővel együtt, mert engedett a tágulási tartály... :(

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 07:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Jó minőségű anyagokat használ ez a "prémium" gyártó.
Legutóbb a Daciában kellett tágulási tartályt cserélnem.
Ja, nem. Az előző BMW-mben hűtővel együtt, mert engedett a tágulási tartály... :(

Helo
A 400-ezer kilométer elfárasztotta

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 01:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Jó minőségű anyagokat használ ez a "prémium" gyártó.
Legutóbb a Daciában kellett tágulási tartályt cserélnem.
Ja, nem. Az előző BMW-mben hűtővel együtt, mert engedett a tágulási tartály... :(

Szia Arpi!
Hol eresztett az M52 tartalya? Nem tul regi a tortenet es a leereszto csavarnal csopogtet mint az inkontinens nagyanyo

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 10:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Bummer írta:
hamoriarpi írta:
Jó minőségű anyagokat használ ez a "prémium" gyártó.
Legutóbb a Daciában kellett tágulási tartályt cserélnem.
Ja, nem. Az előző BMW-mben hűtővel együtt, mert engedett a tágulási tartály... :(

Szia Arpi!
Hol eresztett az M52 tartalya? Nem tul regi a tortenet es a leereszto csavarnal csopogtet mint az inkontinens nagyanyo

Szokásos helyen. A tágulasi és a hűtő közti peremezésnél. A leeresztő csavarhoz folyik le... Zsír új Nissenst vettem bele új kupakkal, mert az nem jár hozzá. Utána minden probléma megszűnt. JLaci korrekt áron hozta.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 10:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Bummer írta:
hamoriarpi írta:
Jó minőségű anyagokat használ ez a "prémium" gyártó.
Legutóbb a Daciában kellett tágulási tartályt cserélnem.
Ja, nem. Az előző BMW-mben hűtővel együtt, mert engedett a tágulási tartály... :(

Szia Arpi!
Hol eresztett az M52 tartalya? Nem tul regi a tortenet es a leereszto csavarnal csopogtet mint az inkontinens nagyanyo

Szokásos helyen. A tágulasi és a hűtő közti peremezésnél. A leeresztő csavarhoz folyik le... Zsír új Nissenst vettem bele új kupakkal, mert az nem jár hozzá. Utána minden probléma megszűnt. JLaci korrekt áron hozta.

Hmmm...faxa...2 eves Nissens van benne...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 10:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Bummer írta:
hamoriarpi írta:
Bummer írta:
hamoriarpi írta:
Jó minőségű anyagokat használ ez a "prémium" gyártó.
Legutóbb a Daciában kellett tágulási tartályt cserélnem.
Ja, nem. Az előző BMW-mben hűtővel együtt, mert engedett a tágulási tartály... :(

Szia Arpi!
Hol eresztett az M52 tartalya? Nem tul regi a tortenet es a leereszto csavarnal csopogtet mint az inkontinens nagyanyo

Szokásos helyen. A tágulasi és a hűtő közti peremezésnél. A leeresztő csavarhoz folyik le... Zsír új Nissenst vettem bele új kupakkal, mert az nem jár hozzá. Utána minden probléma megszűnt. JLaci korrekt áron hozta.

Hmmm...faxa...2 eves Nissens van benne...


Mer' nem tőlem vetted ... :mrgreen:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 11:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:

Mer' nem tőlem vetted ... :mrgreen:


Igy vettem a kocsit...

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 11:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
jlaci74 írta:

Mer' nem tőlem vetted ... :mrgreen:


Igy vettem a kocsit...

a nissensből 2db cseréltem.egyiket kb 3hónaposan, a másikat kb 5 évesen.tavaly nyáron megvettem a behr-t.de ebből is van két fajta.made in csíkszem és dél afrikai.46 pénzike volt okos árban.kiváncsi vagyok meddig tart.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
atti523i írta:
Bummer írta:
jlaci74 írta:

Mer' nem tőlem vetted ... :mrgreen:


Igy vettem a kocsit...

a nissensből 2db cseréltem.egyiket kb 3hónaposan, a másikat kb 5 évesen.tavaly nyáron megvettem a behr-t.de ebből is van két fajta.made in csíkszem és dél afrikai.46 pénzike volt okos árban.kiváncsi vagyok meddig tart.


Valóban, az utóbbi pár évben megszaporodtak a minőségi problémák a nevesebb gyártóknál is ( pl. Nissens ) ,
sajnos sokan a távol-keleten gyártatnak ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 21:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali

Már kezdtem örülni pár napja hogy nem történik probléma a kocsival.
Mikor éppen kiakartam szállni egy kattanással megadta magát az ajtónyitó ,,szerkezet,,
Kínomban nevetem egy jót, ez a probléma is csak nálam lehet :wink:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali

Reggel leadtam a vasat a szervizbe, nem fért a munkalapra a javítási hibalista :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
E60-ban az a jó, hogyha egy dolgot megcsináltat az ember, akkor hálából elromlik mellé még 3 :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 16:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Két napja jelentkezett egy kis probléma. Nem indul el az I-drive ( vagy ki minek hívja). Megjelenik a töltőképernyő és a BMW logó, de utána újra indul. Van, hogy 30x újra indul és utána egyszer csak magára talál, de úgy néz ki, hogy kampó. Ha jól gondolom, akkor a CCC modul mondta be az unalmast. Javítható, vagy cserélni kell kompletten? Elég fájóan hangzik a 220 ezres új ár :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 20:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Két napja jelentkezett egy kis probléma. Nem indul el az I-drive ( vagy ki minek hívja). Megjelenik a töltőképernyő és a BMW logó, de utána újra indul. Van, hogy 30x újra indul és utána egyszer csak magára talál, de úgy néz ki, hogy kampó. Ha jól gondolom, akkor a CCC modul mondta be az unalmast. Javítható, vagy cserélni kell kompletten? Elég fájóan hangzik a 220 ezres új ár :doglotlo:

Dvd-t vedd ki.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.22. 22:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kivettem próbára, de utána nem talált "egyből" magára. 1.5 éve ugyan az a másolt navi lemez van benne, gondolod, hogy bekavarhatna neki? Kipróbálom azért hosszú távon, hátha segít valamit.

Az a gyanús, hogy tízből hétszer tökéletesen indul és nem száll el menet közben, utána pedig ha leállítom a kocsit, akár csak 5 percre, akkor utána nem akar elindulni. Minden esetre nem lesz fejvesztés terhe mellett kicserélve az biztos. :facepalm: Nézegettem, mit írnak a neten az okosak. Valaki szerint szoftverfrissítés is megoldhatja a gondot, valaki szerint elég resetelni a kocsit, valaki elküldte hullámforrasztásra a modult és jó lett, valakinek nem sikerült megoldani a gondot. Minden esetre még élénken lebeg a szemem előtt, ahogy két évvel ezelőtt privát üzenetben írta valaki, hogy a CCC is típushibás alkatrész :facepalm: :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 18:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Irtó szivatós hiba elhárítása:
Az autó, erőtlen volt, motor csörgősen, de egyenletesen járt. Néha csak 40-el tudtam felmászni a Gábor Áron út tetejére. Kapy-t meg sem próbáltam. Néha egész normálisan ment és nem csörgött.

Hibák a DDE hibatárolójában:
Indítózás közben alacsony railnyomás (az autó mindig pöccre indult) (sporadikus hiba)
Railpuma mennyiségszabályozó szelep hiba (sporadikus hiba)
Railcső nyomásszabályozó szelep hiba (sporadikus hiba)

Indítózás közbeni alacsony railnyomás miatt (mivel porlasztók hibátlanok - legnagyobb korrekció 0.2, amit láttam és résolaj is határértékeken belül) tank AC csere. Helyzet változatlan.

Mennyiségszabályzó szelep csatijának lehúzása (ilyenkor nyomásszabályzással megy az autó, tank AC max fordulaton, mennyiségszabályozó 100%-on nyitva). Változás nincs.
Nyomásszabályzó és mennyiségszabályzó szelepek cseréje a beírt hibáknak megfelelően. Változás nincs. (Haj szálankét történő kihúzása)
Railnyomás szenzor csere. Az autó tökéletesen működik. Hibákat nem írja vissza...
Csak annak az alkatrésznek volt kínja a körben, amit be sem írt a diag. Hibás adatokat közölt a DDE-vel, így a gyanút a kapcsolt alkatrészekre terelte.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Irtó szivatós hiba elhárítása:
Az autó, erőtlen volt, motor csörgősen, de egyenletesen járt. Néha csak 40-el tudtam felmászni a Gábor Áron út tetejére. Kapy-t meg sem próbáltam. Néha egész normálisan ment és nem csörgött.

Hibák a DDE hibatárolójában:
Indítózás közben alacsony railnyomás (az autó mindig pöccre indult) (sporadikus hiba)
Railpuma mennyiségszabályozó szelep hiba (sporadikus hiba)
Railcső nyomásszabályozó szelep hiba (sporadikus hiba)

Indítózás közbeni alacsony railnyomás miatt (mivel porlasztók hibátlanok - legnagyobb korrekció 0.2, amit láttam és résolaj is határértékeken belül) tank AC csere. Helyzet változatlan.

Mennyiségszabályzó szelep csatijának lehúzása (ilyenkor nyomásszabályzással megy az autó, tank AC max fordulaton, mennyiségszabályozó 100%-on nyitva). Változás nincs.
Nyomásszabályzó és mennyiségszabályzó szelepek cseréje a beírt hibáknak megfelelően. Változás nincs. (Haj szálankét történő kihúzása)
Railnyomás szenzor csere. Az autó tökéletesen működik. Hibákat nem írja vissza...
Csak annak az alkatrésznek volt kínja a körben, amit be sem írt a diag. Hibás adatokat közölt a DDE-vel, így a gyanút a kapcsolt alkatrészekre terelte.


" az auto erotlen volt" 4 hengertol ne varj sokat!!!! :nyelves:
Viccen kivul, orulok, hogy sikerult megoldani!!!

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator