* *
Pontos idő: 2024.05.02. 00:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 89  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Eddig kopp kopp jó :wink: Remélhetőleg a navi lemezzel van baja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Eddig kopp kopp jó :wink: Remélhetőleg a navi lemezzel van baja.

Szerintem fejtisztítást kér.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.23. 23:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha így, hibamentesen fog üzemelni, akkor később egy próbát megérhet :wink: Köszönöm a tippedet, eddig úgy tűnik, hogy működik. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 14:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali

Reggel leadtam a vasat a szervizbe, nem fért a munkalapra a javítási hibalista :facepalm: :facepalm:


Hali
Csütörtökön érte mentem a ,,vasér,, ami lehetséges a vízhűtéssel kapcsolatosan cserélve lett.
Pályán hazafelé kicsit odanyomtam 230-240km sebességgel, jobban nem mertem nyomni a nem megfelelő időjárási körülmények miatt. Húsz kilométer elteltével megcsapott megint a fagyálló hűtőfolyadék jellegzetes torokmardosó szemkönnyeztető gőze. Pénteken azért megjártam Budapestet hátha megadja magát és feltárul a hiba DE NEM így történ. Már csak nevetni tudok az egészen, hétfőn irány a szerviz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 15:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
lepke írta:
lepke írta:
Hali

Reggel leadtam a vasat a szervizbe, nem fért a munkalapra a javítási hibalista :facepalm: :facepalm:


Hali
Csütörtökön érte mentem a ,,vasér,, ami lehetséges a vízhűtéssel kapcsolatosan cserélve lett.
Pályán hazafelé kicsit odanyomtam 230-240km sebességgel, jobban nem mertem nyomni a nem megfelelő időjárási körülmények miatt. Húsz kilométer elteltével megcsapott megint a fagyálló hűtőfolyadék jellegzetes torokmardosó szemkönnyeztető gőze. Pénteken azért megjártam Budapestet hátha megadja magát és feltárul a hiba DE NEM így történ. Már csak nevetni tudok az egészen, hétfőn irány a szerviz.

Beltéri hőcserélőt is cseréltek?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 15:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
leslie írta:
hamoriarpi írta:
Irtó szivatós hiba elhárítása:
Az autó, erőtlen volt, motor csörgősen, de egyenletesen járt. Néha csak 40-el tudtam felmászni a Gábor Áron út tetejére. Kapy-t meg sem próbáltam. Néha egész normálisan ment és nem csörgött.

Hibák a DDE hibatárolójában:
Indítózás közben alacsony railnyomás (az autó mindig pöccre indult) (sporadikus hiba)
Railpuma mennyiségszabályozó szelep hiba (sporadikus hiba)
Railcső nyomásszabályozó szelep hiba (sporadikus hiba)

Indítózás közbeni alacsony railnyomás miatt (mivel porlasztók hibátlanok - legnagyobb korrekció 0.2, amit láttam és résolaj is határértékeken belül) tank AC csere. Helyzet változatlan.

Mennyiségszabályzó szelep csatijának lehúzása (ilyenkor nyomásszabályzással megy az autó, tank AC max fordulaton, mennyiségszabályozó 100%-on nyitva). Változás nincs.
Nyomásszabályzó és mennyiségszabályzó szelepek cseréje a beírt hibáknak megfelelően. Változás nincs. (Haj szálankét történő kihúzása)
Railnyomás szenzor csere. Az autó tökéletesen működik. Hibákat nem írja vissza...
Csak annak az alkatrésznek volt kínja a körben, amit be sem írt a diag. Hibás adatokat közölt a DDE-vel, így a gyanút a kapcsolt alkatrészekre terelte.


" az auto erotlen volt" 4 hengertol ne varj sokat!!!! :nyelves:
Viccen kivul, orulok, hogy sikerult megoldani!!!

163 ló mindkét autó, kivéve az enyém, mert az SOKKAL erősebb!!!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 15:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.25. 15:41
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Most vettem egy e 39 525 td 98 as autót a hiba hogy hol megy az első ablaktörlö hol nem
A hátsó meg bármikor megy a bizti jó mi lehet a hiba :


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 16:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kaszás írta:
Sziasztok
Most vettem egy e 39 525 td 98 as autót a hiba hogy hol megy az első ablaktörlö hol nem
A hátsó meg bármikor megy a bizti jó mi lehet a hiba :


Hali
Örülök hogy vettél egy E39-et
A hibajegyzéket írd a megfelelő topikba :wink:

viewtopic.php?f=1&t=130


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 16:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
lepke írta:
lepke írta:
Hali

Reggel leadtam a vasat a szervizbe, nem fért a munkalapra a javítási hibalista :facepalm: :facepalm:


Hali
Csütörtökön érte mentem a ,,vasér,, ami lehetséges a vízhűtéssel kapcsolatosan cserélve lett.
Pályán hazafelé kicsit odanyomtam 230-240km sebességgel, jobban nem mertem nyomni a nem megfelelő időjárási körülmények miatt. Húsz kilométer elteltével megcsapott megint a fagyálló hűtőfolyadék jellegzetes torokmardosó szemkönnyeztető gőze. Pénteken azért megjártam Budapestet hátha megadja magát és feltárul a hiba DE NEM így történ. Már csak nevetni tudok az egészen, hétfőn irány a szerviz.

Beltéri hőcserélőt is cseréltek?


Hali
Az majd holnap kerül vallatásra


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 17:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
lepke írta:
hamoriarpi írta:
lepke írta:
lepke írta:
Hali

Reggel leadtam a vasat a szervizbe, nem fért a munkalapra a javítási hibalista :facepalm: :facepalm:


Hali
Csütörtökön érte mentem a ,,vasér,, ami lehetséges a vízhűtéssel kapcsolatosan cserélve lett.
Pályán hazafelé kicsit odanyomtam 230-240km sebességgel, jobban nem mertem nyomni a nem megfelelő időjárási körülmények miatt. Húsz kilométer elteltével megcsapott megint a fagyálló hűtőfolyadék jellegzetes torokmardosó szemkönnyeztető gőze. Pénteken azért megjártam Budapestet hátha megadja magát és feltárul a hiba DE NEM így történ. Már csak nevetni tudok az egészen, hétfőn irány a szerviz.

Beltéri hőcserélőt is cseréltek?


Hali
Az majd holnap kerül vallatásra


Zoli! Ezt kérdeztem a telefonon is. Viszont azt mondtad, határozottan a sapka alatt tolja ki a fagyállót, a motortérben.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 17:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 20:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...


Ez oké, csak a Zoli határozottan állítja, hogy a motortérből jön a szag, és tolja ki a fagyállót a sapka alól.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.25. 20:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.13. 20:11
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...



Van pár típúshibája ennek a típusnak :facepalm:
Ma az enyém a következővel "állt elő" 3500as fordulat körül megtorpant és nem volt több erő, érdekesen becsörögtek a csúcsok, pedig most csinátattam meg nemrég mind a hatot, gondoltam légmennyiségmérő lesz. Leállítom beindítom normálisan ment 3500ig mint szokott utána ugyanugy elfogyott az erő. Mennem kellett még 200km Pestig amire beértem a max sebesség kb 50km/h volt, a váltó szerencsétlen kinlódott fel se váltott hármasig sem, semmi erő az motorban. 20al sikerült éppen hazagurulni, most ott járok hogy beindul utána szinte azonnal leáll. Imádom ezt az autót, de kicsit felbaxta az agyam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 06:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...


Ez oké, csak a Zoli határozottan állítja, hogy a motortérből jön a szag, és tolja ki a fagyállót a sapka alól.

Úgy tudtam, hogy az a probléma a tartály cseréjével megoldódott.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 07:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
muhaati írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...


Ez oké, csak a Zoli határozottan állítja, hogy a motortérből jön a szag, és tolja ki a fagyállót a sapka alól.

Úgy tudtam, hogy az a probléma a tartály cseréjével megoldódott.

Hali
Nem csak a tartály és kupak lett cserélve, termosztát, keringető szivattyú , hűtő.
A probléma megmaradt :twisted: a kupak alól nyomja a GŐZT
Szerintem a motorban lehet valami dugulás és emiatt nem forog megfelelően a hűtővíz.
de nem biztos :roll: a hűtőfolyadék hőmérséklete max. 94 fokra emelkedik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 09:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
marmar78 írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...



Van pár típúshibája ennek a típusnak :facepalm:
Ma az enyém a következővel "állt elő" 3500as fordulat körül megtorpant és nem volt több erő, érdekesen becsörögtek a csúcsok, pedig most csinátattam meg nemrég mind a hatot, gondoltam légmennyiségmérő lesz. Leállítom beindítom normálisan ment 3500ig mint szokott utána ugyanugy elfogyott az erő. Mennem kellett még 200km Pestig amire beértem a max sebesség kb 50km/h volt, a váltó szerencsétlen kinlódott fel se váltott hármasig sem, semmi erő az motorban. 20al sikerült éppen hazagurulni, most ott járok hogy beindul utána szinte azonnal leáll. Imádom ezt az autót, de kicsit felbaxta az agyam.

Akkor neked a DPF problámád van,valoszinuleg DPF back presure sensor hasonló volt nekem is huzd le a csatit róla es teszteld ugy ha megy akkor, DPF tisztitas vagy csere, Sensor csere,EGR tisztitas.
:diag
EZT MIND LÁTATLANBA IRTAM KITÖLTETLEN ADATLAP ALAPJÁN,


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 12:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
rockerekhu írta:
marmar78 írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...



Van pár típúshibája ennek a típusnak :facepalm:
Ma az enyém a következővel "állt elő" 3500as fordulat körül megtorpant és nem volt több erő, érdekesen becsörögtek a csúcsok, pedig most csinátattam meg nemrég mind a hatot, gondoltam légmennyiségmérő lesz. Leállítom beindítom normálisan ment 3500ig mint szokott utána ugyanugy elfogyott az erő. Mennem kellett még 200km Pestig amire beértem a max sebesség kb 50km/h volt, a váltó szerencsétlen kinlódott fel se váltott hármasig sem, semmi erő az motorban. 20al sikerült éppen hazagurulni, most ott járok hogy beindul utána szinte azonnal leáll. Imádom ezt az autót, de kicsit felbaxta az agyam.

Akkor neked a DPF problámád van,valoszinuleg DPF back presure sensor hasonló volt nekem is huzd le a csatit róla es teszteld ugy ha megy akkor, DPF tisztitas vagy csere, Sensor csere,EGR tisztitas.
:diag
EZT MIND LÁTATLANBA IRTAM KITÖLTETLEN ADATLAP ALAPJÁN,


Sent from my iPhone using Tapatalk

DPF backpressure csati lehúzásával a turbót és a motort is ki lehet nyírni. El kell vinni egy hozzáértő szakemberhez! Sok dolog lehet a miértek mögött, de hogy a DPF-ed nem regenerál és el van dugulva az szent biztos.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 13:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali
Nem csak a tartály és kupak lett cserélve, termosztát, keringető szivattyú , hűtő.
A probléma megmaradt :twisted: a kupak alól nyomja a GŐZT
Szerintem a motorban lehet valami dugulás és emiatt nem forog megfelelően a hűtővíz.
de nem biztos :roll: a hűtőfolyadék hőmérséklete max. 94 fokra emelkedik.

A tisztánlátás kedvéért ideszúrnám, hogy csak 1-2 max 5 dl vizet nyom el.
A legutóbbi információim szerint.
Változott ez Lepke?

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 17:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.13. 20:11
Hozzászólások: 8
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 30d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
marmar78 írta:
hamoriarpi írta:
Sajnos a beltéri hőcserélő IS E60 betegség...



Van pár típúshibája ennek a típusnak :facepalm:
Ma az enyém a következővel "állt elő" 3500as fordulat körül megtorpant és nem volt több erő, érdekesen becsörögtek a csúcsok, pedig most csinátattam meg nemrég mind a hatot, gondoltam légmennyiségmérő lesz. Leállítom beindítom normálisan ment 3500ig mint szokott utána ugyanugy elfogyott az erő. Mennem kellett még 200km Pestig amire beértem a max sebesség kb 50km/h volt, a váltó szerencsétlen kinlódott fel se váltott hármasig sem, semmi erő az motorban. 20al sikerült éppen hazagurulni, most ott járok hogy beindul utána szinte azonnal leáll. Imádom ezt az autót, de kicsit felbaxta az agyam.

Akkor neked a DPF problámád van,valoszinuleg DPF back presure sensor hasonló volt nekem is huzd le a csatit róla es teszteld ugy ha megy akkor, DPF tisztitas vagy csere, Sensor csere,EGR tisztitas.
:diag
EZT MIND LÁTATLANBA IRTAM KITÖLTETLEN ADATLAP ALAPJÁN,


Sent from my iPhone using Tapatalk


Hali!
Az érdekes az, hogy a DPF még 110000km ír a menübe, ezt neked beírta vmi hibára a tárolóba?
Lekötöttem az egr csövét azonnal beindult, köszönöm a segítséget a DPF lesz, jól mondtátok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: HIBÁK ÉS MEGOLDÁSOK
HozzászólásElküldve: 2015.01.26. 18:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A menüben látottakat tájékoztató jellegűnek kell tekinteni. Az nem a DPF tényleges állapotát mutatja, hanem azt, hogy 200 ezrenként kéne szervizbe fáradni vele.

Az ellennyomást és az esetleges hiba/hibakódokat megfelelő diaggal fogod látni. Valószínű, hogy nem regenerál az autód, bizonyos tényezők miatt :wink: DPF hőmérő, ellennyomás szenzor, megfelelő üzemi hőmérséklet, porlasztók és egy csomó minden helyes működési szükséges hozzá, amennyiben még nem gatya a szűrő és tud regenerálni. Hozzá értő emberrel végig kellene zongorázni mindent, hogy kiderüljön, hogy tudott eltömődni a szűrőd.

Ha netán eljuttok odáig, hogy ki akarjátok pucolni a szűrőt, nagyon észnél legyetek a különböző adalékokkal stb. A legjobb az lenne, hogyha a hibák javítása után a helyén lenne diaggal megindítva egy erőltetett regeneráció, nem pedig folyadékkal lenne teleöntve, mert könnyen leéghet a számunkra kedves kerámia/nemesfém bevonat a szűrőről és utána maximum dísznek lesz csak jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1780 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 89  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator