Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)

2009.05.03. 20:33

Sziasztok !

admin köszönöm !

A műszerfalon kigyulladt a sárga színű motort jelző szimbólum.
Előző tulaj telefonon felhív, válasza: ja, néha szokta csinálni, volt amikor elaludt 1-2 nap múlva vagy a szervízben kiütötték, de nem foglalkoztak vele.

Vártam, nem aludt el. El szervíz, rá gépre, de a hibaüzeneten kívül mást nem találtak. Szervízből el, 50 km után megint megjelent a jel. Szervíz felhív telefonon, mondták majd menjek vissza, meg kell pucolni a lambda szondákat.

A kocsi könyve szerint a jel azt jelenti, hogy a kipuff gáz összetétele nem megfelelő.

Ha megpucolják a szondát attól nem lesz jel kiírás ? Csak attól lehet, hogy koszos ? Más oka nem lehet ?
Amúgy a kocsi úgyanúgy megy, semmi különöset nem lehet rajta észrevenni, csak a zavaró a sárga jel a műszerfalon.

Előre is köszönöm.
Sziasztok.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Oroszlan az itt látható tagok köszönték meg: pappjan
Értékelés: 4.76%

Re: Lambdaszonda ?

2009.05.03. 20:39

Steve írta:Sziasztok !

admin köszönöm !

A műszerfalon kigyulladt a sárga színű motort jelző szimbólum.
Előző tulaj telefonon felhív, válasza: ja, néha szokta csinálni, volt amikor elaludt 1-2 nap múlva vagy a szervízben kiütötték, de nem foglalkoztak vele.

Vártam, nem aludt el. El szervíz, rá gépre, de a hibaüzeneten kívül mást nem találtak. Szervízből el, 50 km után megint megjelent a jel. Szervíz felhív telefonon, mondták majd menjek vissza, meg kell pucolni a lambda szondákat.

A kocsi könyve szerint a jel azt jelenti, hogy a kipuff gáz összetétele nem megfelelő.

Ha megpucolják a szondát attól nem lesz jel kiírás ? Csak attól lehet, hogy koszos ? Más oka nem lehet ?
Amúgy a kocsi úgyanúgy megy, semmi különöset nem lehet rajta észrevenni, csak a zavaró a sárga jel a műszerfalon.

Előre is köszönöm.
Sziasztok.

Helo Steve
Ebben nem tudok segiteni de holnapra informálodok
üdv zoli

Re: Lambdaszonda ?

2009.05.03. 20:44

lepke írta:
Steve írta:Sziasztok !

admin köszönöm !

A műszerfalon kigyulladt a sárga színű motort jelző szimbólum.
Előző tulaj telefonon felhív, válasza: ja, néha szokta csinálni, volt amikor elaludt 1-2 nap múlva vagy a szervízben kiütötték, de nem foglalkoztak vele.

Vártam, nem aludt el. El szervíz, rá gépre, de a hibaüzeneten kívül mást nem találtak. Szervízből el, 50 km után megint megjelent a jel. Szervíz felhív telefonon, mondták majd menjek vissza, meg kell pucolni a lambda szondákat.

A kocsi könyve szerint a jel azt jelenti, hogy a kipuff gáz összetétele nem megfelelő.

Ha megpucolják a szondát attól nem lesz jel kiírás ? Csak attól lehet, hogy koszos ? Más oka nem lehet ?
Amúgy a kocsi úgyanúgy megy, semmi különöset nem lehet rajta észrevenni, csak a zavaró a sárga jel a műszerfalon.

Előre is köszönöm.
Sziasztok.

Helo Steve
Ebben nem tudok segiteni de holnapra informálodok
üdv zoli


Előre is köszönöm Zoli.
Előbb itt tájékozódok, addig nem megyek vissza szervíz.
Szia.

Re: Lambdaszonda ?

2009.05.04. 13:42

Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:Sziasztok !

admin köszönöm !

A műszerfalon kigyulladt a sárga színű motort jelző szimbólum.
Előző tulaj telefonon felhív, válasza: ja, néha szokta csinálni, volt amikor elaludt 1-2 nap múlva vagy a szervízben kiütötték, de nem foglalkoztak vele.

Vártam, nem aludt el. El szervíz, rá gépre, de a hibaüzeneten kívül mást nem találtak. Szervízből el, 50 km után megint megjelent a jel. Szervíz felhív telefonon, mondták majd menjek vissza, meg kell pucolni a lambda szondákat.

A kocsi könyve szerint a jel azt jelenti, hogy a kipuff gáz összetétele nem megfelelő.

Ha megpucolják a szondát attól nem lesz jel kiírás ? Csak attól lehet, hogy koszos ? Más oka nem lehet ?
Amúgy a kocsi úgyanúgy megy, semmi különöset nem lehet rajta észrevenni, csak a zavaró a sárga jel a műszerfalon.

Előre is köszönöm.
Sziasztok.

Helo Steve
Ebben nem tudok segiteni de holnapra informálodok
üdv zoli


Előre is köszönöm Zoli.
Előbb itt tájékozódok, addig nem megyek vissza szervíz.
Szia.

Helo Steve
Érdeklödtem a lehezséges okok után a többség a LAMBDASZONDÁT emliti és a szervizet javasolja
üdv zoli

2009.05.04. 15:57

Köszönöm Zoli.

Én is így gondolkodtam, marad a szervíz jövő héten.

Mégegyszer köszönöm.

Szia.

2009.05.04. 21:33

Sziasztok.

Azt vettem még észre a lambdaszondával kapcsolatban, hogy mióta ég a sárga szimbólum a műszerfalon, üzemmeleg motornál a fordulatszám mutató kicsit remeg, kicsit mozog.

Szomszédom Hondás, nála is volt lambdaszonda probléma és nála is ingadozott az alapjárat. Mondták neki Honda szervízben, hogy ez amiatt van, hogy szonda rossz jelet ad és ez befolyásolja az alapjárati fordulatszámot.
Mióta kicserélték neki, azóta stabil az alapjárata üzemmeleg motornál.

Lehet nálam is emiatt ingadozik az alapjárat (kicsit mozog a mutató) ?

Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 11:40

Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.

Látott már valaki hasonló esetet?
Tényleg csak a teljes számítógép cseréje az egyetlen megoldás?
Valaki nem tud bontottat?
Itt van nálam a szoftverfrissítéskor kinyomtatott nyugta, ha az előbbre visz a megoldásban feltöltöm valahová.
Közgazdász vagyok nem autószerelő, remélem elég pontosan fogalmaztam.

Kérem segítsetek.

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 13:02

Estoril írta:Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.

Látott már valaki hasonló esetet?
Tényleg csak a teljes számítógép cseréje az egyetlen megoldás?
Valaki nem tud bontottat?
Itt van nálam a szoftverfrissítéskor kinyomtatott nyugta, ha az előbbre visz a megoldásban feltöltöm valahová.
Közgazdász vagyok nem autószerelő, remélem elég pontosan fogalmaztam.

Kérem segítsetek.


Szia.

Nem tudom többiek társak mit szólnak hozzá, Én javaslom, hogy maszika nevű klubtársat keresd meg.
Aztán majd ha valakinek lesz hozzáértése, úgyis jelezni fogja.

Szia.

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 14:14

Estoril írta:Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.

Látott már valaki hasonló esetet?
Tényleg csak a teljes számítógép cseréje az egyetlen megoldás?
Valaki nem tud bontottat?
Itt van nálam a szoftverfrissítéskor kinyomtatott nyugta, ha az előbbre visz a megoldásban feltöltöm valahová.
Közgazdász vagyok nem autószerelő, remélem elég pontosan fogalmaztam.

Kérem segítsetek.


Halihó!
Megkértem valakit, hogy tegye fel valahova amit nyomtattak a szervízben.

http://cskk.hu/090511102700.PDF



Szerintem a második és harmadik oldal hülyeség, az egy másik autóé, csak az első, negyedik és ötödik oldal vonatkozik a mi autónkra(miért is adták oda?)
Üdv, Estoril

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 17:52

Steve írta:
Estoril írta:Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.

Látott már valaki hasonló esetet?
Tényleg csak a teljes számítógép cseréje az egyetlen megoldás?
Valaki nem tud bontottat?
Itt van nálam a szoftverfrissítéskor kinyomtatott nyugta, ha az előbbre visz a megoldásban feltöltöm valahová.
Közgazdász vagyok nem autószerelő, remélem elég pontosan fogalmaztam.

Kérem segítsetek.


Szia.

Nem tudom többiek társak mit szólnak hozzá, Én javaslom, hogy maszika nevű klubtársat keresd meg.
Aztán majd ha valakinek lesz hozzáértése, úgyis jelezni fogja.

Szia.


Egyet árulj el légyszíves, előbb-utóbb úgyis megkérdezné valaki vagy többen is: melyik városban lévő szervízről van szó ?

Szia.

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 18:18

Szia.[/quote]

Egyet árulj el légyszíves, előbb-utóbb úgyis megkérdezné valaki vagy többen is: melyik városban lévő szervízről van szó ?
[/quote]

Jogos az információ igényetek, főleg hogy a fórumtársak segítségét kértem.
A cég / város megnevezésének különféle (pl. jogi) vonatkozásai is lehetnek.
Egyenlőre türelmeteket kérem, meglátjuk hogy alakul a dolog.
Az ügy lezárásáig nem látom értelmét rossz színben feltüntetni egy olyan szervízt,
amivel az elmúlt 15 évben néhány kisebb malőrtől eltekintve nem voltak nagyobb gondjaim.
Ráadásul, ha összeakasztjuk a bajuszt, ki kell találnom hova máshová hurcolom a tágabb családom 5 autóját.

535d-ből még 2.000 km hiányzik az első olajcseréig.
Lehet hogy benne fogok ülni?

Már eddig is ezt kellett volna, de 3 hét alatt biztosan elzsibbadtak volna a végtagjaim, meg aztán otthon is hiányoztam volna...
Üdv, E

re

2009.05.11. 18:58

Én is Maszit ajánlom Ö a leg jobb elektronikában,keresd öt!!

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 19:37

Estoril írta:
lepke írta:Szia

Egyet árulj el légyszíves, előbb-utóbb úgyis megkérdezné valaki vagy többen is: melyik városban lévő szervízről van szó ?


Jogos az információ igényetek, főleg hogy a fórumtársak segítségét kértem.
A cég / város megnevezésének különféle (pl. jogi) vonatkozásai is lehetnek.
Egyenlőre türelmeteket kérem, meglátjuk hogy alakul a dolog.
Az ügy lezárásáig nem látom értelmét rossz színben feltüntetni egy olyan szervízt,
amivel az elmúlt 15 évben néhány kisebb malőrtől eltekintve nem voltak nagyobb gondjaim.
Ráadásul, ha összeakasztjuk a bajuszt, ki kell találnom hova máshová hurcolom a tágabb családom 5 autóját.

535d-ből még 2.000 km hiányzik az első olajcseréig.
Lehet hogy benne fogok ülni?

Már eddig is ezt kellett volna, de 3 hét alatt biztosan elzsibbadtak volna a végtagjaim, meg aztán otthon is hiányoztam volna...
Üdv, E

Helo Estoril
Mi itt mindent leirunk a szervizekröl jót-rosszat ezért van ez az oldal .Például egy klubtárs a váltoval kapcsolatosan gondjait mennyivel huzták le hogy áll a peres ügye,hogy akarták megfélemliteni,ö is leirta a pontos szervizet mert igy jobbnak gondolta REKLÁMNAK is jo
Na és a kocsiról képek :?:
üdv zoli

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 19:57

lepke írta:
Estoril írta:Szia.


Egyet árulj el légyszíves, előbb-utóbb úgyis megkérdezné valaki vagy többen is: melyik városban lévő szervízről van szó ?


Jogos az információ igényetek, főleg hogy a fórumtársak segítségét kértem.
A cég / város megnevezésének különféle (pl. jogi) vonatkozásai is lehetnek.
Egyenlőre türelmeteket kérem, meglátjuk hogy alakul a dolog.
Az ügy lezárásáig nem látom értelmét rossz színben feltüntetni egy olyan szervízt,
amivel az elmúlt 15 évben néhány kisebb malőrtől eltekintve nem voltak nagyobb gondjaim.
Ráadásul, ha összeakasztjuk a bajuszt, ki kell találnom hova máshová hurcolom a tágabb családom 5 autóját.

535d-ből még 2.000 km hiányzik az első olajcseréig.
Lehet hogy benne fogok ülni?

Már eddig is ezt kellett volna, de 3 hét alatt biztosan elzsibbadtak volna a végtagjaim, meg aztán otthon is hiányoztam volna...
Üdv, E[/quote]
Helo Estoril
Mi itt mindent leirunk a szervizekröl jót-rosszat ezért van ez az oldal .Például egy klubtárs a váltoval kapcsolatosan gondjait mennyivel huzták le hogy áll a peres ügye,hogy akarták megfélemliteni,ö is leirta a pontos szervizet mert igy jobbnak gondolta REKLÁMNAK is jo
Na és a kocsiról képek :?:
üdv zoli[/quote]

Az autó gyönyörü :!: :!: :lol:

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 20:28

admin írta:
lepke írta:
Estoril írta:Szia.


Egyet árulj el légyszíves, előbb-utóbb úgyis megkérdezné valaki vagy többen is: melyik városban lévő szervízről van szó ?


Jogos az információ igényetek, főleg hogy a fórumtársak segítségét kértem.
A cég / város megnevezésének különféle (pl. jogi) vonatkozásai is lehetnek.
Egyenlőre türelmeteket kérem, meglátjuk hogy alakul a dolog.
Az ügy lezárásáig nem látom értelmét rossz színben feltüntetni egy olyan szervízt,
amivel az elmúlt 15 évben néhány kisebb malőrtől eltekintve nem voltak nagyobb gondjaim.
Ráadásul, ha összeakasztjuk a bajuszt, ki kell találnom hova máshová hurcolom a tágabb családom 5 autóját.

535d-ből még 2.000 km hiányzik az első olajcseréig.
Lehet hogy benne fogok ülni?

Már eddig is ezt kellett volna, de 3 hét alatt biztosan elzsibbadtak volna a végtagjaim, meg aztán otthon is hiányoztam volna...
Üdv, E

Helo Estoril
Mi itt mindent leirunk a szervizekröl jót-rosszat ezért van ez az oldal .Például egy klubtárs a váltoval kapcsolatosan gondjait mennyivel huzták le hogy áll a peres ügye,hogy akarták megfélemliteni,ö is leirta a pontos szervizet mert igy jobbnak gondolta REKLÁMNAK is jo
Na és a kocsiról képek :?:
üdv zoli[/quote]

Az autó gyönyörü :!: :!: :lol:[/quote]
Helo
ITT MINDEN keveredett
üdv zoli

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 21:17

admin írta:
lepke írta:
Estoril írta:Szia.


Helo Estoril
Mi itt mindent leirunk a szervizekröl jót-rosszat ezért van ez az oldal .Például egy klubtárs a váltoval kapcsolatosan gondjait mennyivel huzták le hogy áll a peres ügye,hogy akarták megfélemliteni,ö is leirta a pontos szervizet mert igy jobbnak gondolta REKLÁMNAK is jo

HOLNAP MEGY EGY MÁSIK SZERVÍZBE.
MEGÍGÉREM, AMINT TÚL LESZEK A DOLGON, MINDENT ELMONDOK, ADDIG NEM LENNE KORREKT.
MOST JÖVÖK A GARÁZSBÓL, TELJESEN LEMERÜLT AZ AKKSIJA

EGYSZER EGY 318 IS E36 BMW-BEN OKOZOTT MINDENFÉLE HIBÁT A HALDOKLÓ AKKSI.
PL BEFECSKENDEZŐK NEM ŰKÖDTEK A HIBATÁROLÓ SZERINT
LE SEM MEREM ÍRNI, DE JÓ LENNE, HA EGY AKKSI CSERE SEGÍTENE.
KÉRDEZTEM ERRŐL MÚLT PÉNTEKEN A SZERVÍZT, AZT MONDTÁK SZERINTÜK SEMMI KÖZE A PROBLÉMÁHOZ.

Na és a kocsiról képek :?:
FACELIFT-ES KARBONFEKETE, M SPORTCSOMAG, 172M 19 COLOS KEREKEK HÁTSÓ ABLAKOK FÓLIÁZVA, KRÉMBÉZS BELSŐ, SPORTÜLÉSEK, ZONGORALAKK, PROF NAVI. SPORTAUTOMATA VÁLTÓ.
SAJNOS 3 FELNIT IS MEGPADKÁZOTT AZ ELSŐTULAJ, MOST VISZEM MAJD ÁTFESTETNI, DE NEM EZÜSTRE, HANEM TÖRTFEHÉRRE.
VÉLEMÉNY? MÁRMINT A FEHÉR KEREKEK, NEM FOGNAK VILÁGÍTANI?
ÜDV, E.

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.11. 21:25

Estoril írta:
admin írta:
lepke írta:
Estoril írta:Szia.


Helo Estoril
Mi itt mindent leirunk a szervizekröl jót-rosszat ezért van ez az oldal .Például egy klubtárs a váltoval kapcsolatosan gondjait mennyivel huzták le hogy áll a peres ügye,hogy akarták megfélemliteni,ö is leirta a pontos szervizet mert igy jobbnak gondolta REKLÁMNAK is jo

HOLNAP MEGY EGY MÁSIK SZERVÍZBE.
MEGÍGÉREM, AMINT TÚL LESZEK A DOLGON, MINDENT ELMONDOK, ADDIG NEM LENNE KORREKT.
MOST JÖVÖK A GARÁZSBÓL, TELJESEN LEMERÜLT AZ AKKSIJA

EGYSZER EGY 318 IS E36 BMW-BEN OKOZOTT MINDENFÉLE HIBÁT A HALDOKLÓ AKKSI.
PL BEFECSKENDEZŐK NEM ŰKÖDTEK A HIBATÁROLÓ SZERINT
LE SEM MEREM ÍRNI, DE JÓ LENNE, HA EGY AKKSI CSERE SEGÍTENE.
KÉRDEZTEM ERRŐL MÚLT PÉNTEKEN A SZERVÍZT, AZT MONDTÁK SZERINTÜK SEMMI KÖZE A PROBLÉMÁHOZ.

Na és a kocsiról képek :?:
FACELIFT-ES KARBONFEKETE, M SPORTCSOMAG, 172M 19 COLOS KEREKEK HÁTSÓ ABLAKOK FÓLIÁZVA, KRÉMBÉZS BELSŐ, SPORTÜLÉSEK, ZONGORALAKK, PROF NAVI. SPORTAUTOMATA VÁLTÓ.
SAJNOS 3 FELNIT IS MEGPADKÁZOTT AZ ELSŐTULAJ, MOST VISZEM MAJD ÁTFESTETNI, DE NEM EZÜSTRE, HANEM TÖRTFEHÉRRE.
VÉLEMÉNY? MÁRMINT A FEHÉR KEREKEK, NEM FOGNAK VILÁGÍTANI?
ÜDV, E.

Helo
Fehér szinü kerekek kicsit ujnak fognak tünni de biztosan jól nézki a kocsival
fehér szintöl mindenki huzódik és hogy bejött a kocsiknál
üdv zoli

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.15. 18:45

Estoril írta:Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.


Szasztok!
Folytatnám a történetet.
Miután az első szervízban a cserét ajánlották, amit nem fogadtam el, úgy döntöttem keresünk egy másik szervízt. Máshol addig nem volt ismeretségem, de közben kiderült Kaposváron a szervízvezetővel két évig egy folyosón laktam középiskolában a kollégiumban.
Már vittem is Kaposvárra a gépet.

Három sikertelen szoftverfrissítést követően, ideiglenesen betettek egy másik rádió - CD panelt (mármint azt az egységet, aholva a CD-t is beteszed), de ez sem segített.
Felhívtak, hogy egyenlőre nem boldogulnak, még küzdenek egy kicsit, legrosszabb esetben jövő héten jön Budapestről egy szaki, aki nem OBD-n keresztül fog próbálkozni a szoftverfrissítéssel, hanem közvetlenül az egyes - kifelé nem kommunikáló - egységekben próbál meg rendszerszoftvert cserélni.
Érdeklődtem ezen utóbbi megoldás esélyeit illetően, azt mondták valószínúleg működni fog.
Jeleztem jöhet akárki, csak ne kelljen újat venni...
Néhány óra múlva újabb telefon, nem kell a másik szaki, zene már van, másnapra mindent beüzemelnek.
Ma hazahoztam az autót. Kérdeztem miért sikerült negyedszerre, azt mondják, máshogy jelölték ki a frissítendő eszközt (nagyobb, de lehet hogy kisebb egységet - már nem emlékszem pontosan). Ez alkalommal sikerült a szoftverfrissítés.
Hazafelé tesztelgettem, teljesen normálisan működik.
A menüpontok mindazonáltal nem változtak (legalább is nem vettem észre, - Az én autóm nagynavis facelift-es, apáméban nincs navi, és nem faceliftes, szóval a két autó menüje jelentősen eltér).

Azt még megemészteném valahogy, hogy egyik helyen sikerül, másik helyen nem sikerül az OBD-n keresztül történő szoftverfrissítés, de azt már nem tudom elfogadni, hogy a második szervízbe lehet hívni egy külsős szakit, aki más módszerrel próbálkozik, az elsőből pedig nem pedig nem.
Ismereteim szerint egységes képzést kapnak a szervizesek.

Kellemes hétvégi autózást mindenkinek
E.
UI. renszerszoftvert csak akkor frissíttessetek, ha feltétlen szükséges.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Estoril 2009.09.30. 13:37-kor.

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.15. 19:43

Estoril írta:
Estoril írta:Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.


Szasztok!
Folytatnám a történetet.
Miután Nagykanizsán a cserét ajánlották, amit nem fogadtam el, úgy döntöttem keresünk egy másik szervízt. Máshol nem volt ismeretségem, de közben kiderült Kaposváron a szervízvezetővel két évig egy folyosón laktam középiskolában a kollégiumban.
Már vittem is Kaposvárra a gépet.

Három sikertelen szoftverfrissítést követően, ideiglenesen betettek egy másik rádió - CD panelt (mármint azt az egységet, aholva a CD-t is beteszed), de ez sem segített.
Felhívtak, hogy egyenlőre nem boldogulnak, még küzdenek egy kicsit, legrosszabb esetben jövő héten jön Budapestről egy szaki, aki nem OBD-n keresztül fog próbálkozni a szoftverfrissítéssel, hanem közvetlenül az egyes - kifelé nem kommunikáló - egységekben próbál meg rendszerszoftvert cserélni.
Érdeklődtem ezen utóbbi megoldás esélyeit illetően, azt mondták valószínúleg működni fog.
Jeleztem jöhet akárki, csak ne kelljen újat venni...
Néhány óra múlva újabb telefon, nem kell a másik szaki, zene már van, másnapra mindent beüzemelnek.
Ma hazahoztam az autót. Kérdeztem miért sikerült negyedszerre, azt mondják, máshogy jelölték ki a frissítendő eszközt (nagyobb, de lehet hogy kisebb egységet - már nem emlékszem pontosan). Ez alkalommal sikerült a szoftverfrissítés.
Hazafelé tesztelgettem, teljesen normálisan működik.
A menüpontok mindazonáltal nem változtak (legalább is nem vettem észre, - Az én autóm nagynavis facelift-es, apáméban nincs navi, és nem faceliftes, szóval a két autó menüje jelentősen eltér).

Azt még megemészteném valahogy, hogy egyik helyen sikerül, másik helyen nem sikerül az OBD-n keresztül történő szoftverfrissítés, de azt már nem tudom elfogadni, hogy Kaposvárról lehet hívni egy másik szakit, aki más módszerrel próbálkozik, Nagykanizsáról pedig nem.
Ismereteim szerint egységes képzést kapnak a szervizesek.

Kellemes hétvégi autózást mindenkinek
E.
UI. renszerszoftvert csak akkor frissíttessetek, ha feltétlen szükséges.

Helo
A faceliftes frissités az nekem fél napba került a régivel sem volt gond de ha lehet mérne legyen az uj
üdv zoli

Re: Fedélzeti számítógép

2009.05.15. 19:44

Estoril írta:
Estoril írta:Üdv mindenkinek!

Nem akartam új témát nyitni, talán ide passzol leginkább.

Apám autóján (E60 530d, 2003 november mi vagyunk az első tulajdonosok ) első lökhárítót cseréltek, sajnos 3-szor kellett újra festetni, mert nem passzolt a színárnyalat.
Mikor végre elhoztam a szervízből, nem csatlakozott a telefonom a bluetooth-os kihangosítóhoz.
Ellenőriztem volna a menüben, hogy nem kapcsolta -e ki valaki, de az
i-drive mozgatására nem ragál semmit, pontosabban néha több perc késéssel ugrott egy -egy menüpontot. Minden más működött, kivéve a rádió amit nem tudtam bekapcsolni.
Háromszor is újraindítottam az autót, később valamivel jobb lett, a rádiót is be tudtam kapcsolni, bár nem találtam normálisan fogható adót.
Telefon, vissza szervízbe, 5 percig lehúzták az akkumulátor sarut, utána kissé jobb lett,
de még mindig tetű lassú, akár fél percet is kellett várni, míg a képernyőn végrehajtódott egy olyan egyszerű utasítás, mint belépni valamelyik főmenübe.
Rádió szólt ugyan, de időnként egy -egy pattogás hallatszott.
Modic nem írt ki semmi érdemlegeset.
Otthagytam másnapra, teljes szoftverfrissítést javasoltak.
Késő délutánra kiderült, hogy a szoftverfrissítés részben sikertelen, mert a fedélzeti számítógéppel nem tudtak rendesen kommunikálni. Azóta egyátalán nem működik, fekete a monitor, valami rövid hiba üzenet látható rajta.
Diagnózis: fedélzeti számítógép tönkrement, az egész számítógépet ki kell cserélni, ami a kapott tájékoztatás szerint egybe van építve a monitorral. anyagár 270e Ft + ÁFA.

Váratlanul ért a dolog, mivel teljesen rendben működött, mikor leadtuk az autót.
Ráadásul a szervízben (még első nap, miután leadtuk az autót) szétesett az ékszíjtárcsa is, ami szintén százezres nagyságrenű tétel.

Az ékszíjtárcsát kicserélték, de a fedélzeti számítógépet egyenlőre nem engedtem megrendelni.


Szasztok!
Folytatnám a történetet.
Miután Nagykanizsán a cserét ajánlották, amit nem fogadtam el, úgy döntöttem keresünk egy másik szervízt. Máshol nem volt ismeretségem, de közben kiderült Kaposváron a szervízvezetővel két évig egy folyosón laktam középiskolában a kollégiumban.
Már vittem is Kaposvárra a gépet.

Három sikertelen szoftverfrissítést követően, ideiglenesen betettek egy másik rádió - CD panelt (mármint azt az egységet, aholva a CD-t is beteszed), de ez sem segített.
Felhívtak, hogy egyenlőre nem boldogulnak, még küzdenek egy kicsit, legrosszabb esetben jövő héten jön Budapestről egy szaki, aki nem OBD-n keresztül fog próbálkozni a szoftverfrissítéssel, hanem közvetlenül az egyes - kifelé nem kommunikáló - egységekben próbál meg rendszerszoftvert cserélni.
Érdeklődtem ezen utóbbi megoldás esélyeit illetően, azt mondták valószínúleg működni fog.
Jeleztem jöhet akárki, csak ne kelljen újat venni...
Néhány óra múlva újabb telefon, nem kell a másik szaki, zene már van, másnapra mindent beüzemelnek.
Ma hazahoztam az autót. Kérdeztem miért sikerült negyedszerre, azt mondják, máshogy jelölték ki a frissítendő eszközt (nagyobb, de lehet hogy kisebb egységet - már nem emlékszem pontosan). Ez alkalommal sikerült a szoftverfrissítés.
Hazafelé tesztelgettem, teljesen normálisan működik.
A menüpontok mindazonáltal nem változtak (legalább is nem vettem észre, - Az én autóm nagynavis facelift-es, apáméban nincs navi, és nem faceliftes, szóval a két autó menüje jelentősen eltér).

Azt még megemészteném valahogy, hogy egyik helyen sikerül, másik helyen nem sikerül az OBD-n keresztül történő szoftverfrissítés, de azt már nem tudom elfogadni, hogy Kaposvárról lehet hívni egy másik szakit, aki más módszerrel próbálkozik, Nagykanizsáról pedig nem.
Ismereteim szerint egységes képzést kapnak a szervizesek.

Kellemes hétvégi autózást mindenkinek
E.
UI. renszerszoftvert csak akkor frissíttessetek, ha feltétlen szükséges.

Vagy olyan nyúljon hozzá aki ért is hozzá :!:
Hozzászólás küldése

VigLink badge