* *
Pontos idő: 2017.09.24. 07:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1750 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 84, 85, 86, 87, 88
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.11.26. 00:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Én ezen már túl vagyok egyszer, kivéve a toronycsapágyakat. Most ez következik, de én gyárit veszek, mert így lesz oldtimer E61-em. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.11.26. 09:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Én ezen már túl vagyok egyszer, kivéve a toronycsapágyakat. Most ez következik, de én gyárit veszek, mert így lesz oldtimer E61-em. :)


Toronycsapágyat milyen megfontolásból nem cseréltetted ki? Én már több autóban cseréltettem, gyakorlatilag ég és föld utána :D

(Ízlés dolga, de egy ennyi elektronikával felvértezett autóból nem tudom mi lesz, mire eléri az oldtimer kort :doglotlo: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 00:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Vettem egy E61-et, és hazahozatal közben szembesültem azzal, hogy teljesen erőtlen az autó. Ráadásul kettőstömegű cserés, de erről tudtam, alkatrészek megvannak, szerelő is. Dícséret, hogy egy majdnem teljesen széthullott kettőstömegűvel is hazahozott (iszonyú hang a kuplung benyomásakor, csattanó hang a motor leállításakor - 1200km-t kibirt azért. Nem romlott az állapota :D )

De amiről nem tudtam, az hogy tök erőtlen a motor. Kicsit benyomom a gázt, megy, padló, és semmi nem történik. Hatodikban emelkedőn a padlógázra kb. +1l fogyi, de semmi nem történik, iszonyú lassan veszi a fordulatot, semmi erő nincs benne. Előzni jól meggondoltan lehet max, emelkedőnek neki kell futni :facepalm: . Hibajelzés nincs, a motornak szép hangja van, nem füstöl, a hazahozatal alatt megtett 1200km alatt olajat sem evett semmit. Szóval, akár jó is lehetne, de nem!

525D

5let?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 00:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
Sziasztok!

Vettem egy E61-et, és hazahozatal közben szembesültem azzal, hogy teljesen erőtlen az autó. Ráadásul kettőstömegű cserés, de erről tudtam, alkatrészek megvannak, szerelő is. Dícséret, hogy egy majdnem teljesen széthullott kettőstömegűvel is hazahozott (iszonyú hang a kuplung benyomásakor, csattanó hang a motor leállításakor - 1200km-t kibirt azért. Nem romlott az állapota :D )

De amiről nem tudtam, az hogy tök erőtlen a motor. Kicsit benyomom a gázt, megy, padló, és semmi nem történik. Hatodikban emelkedőn a padlógázra kb. +1l fogyi, de semmi nem történik, iszonyú lassan veszi a fordulatot, semmi erő nincs benne. Előzni jól meggondoltan lehet max, emelkedőnek neki kell futni :facepalm: . Hibajelzés nincs, a motornak szép hangja van, nem füstöl, a hazahozatal alatt megtett 1200km alatt olajat sem evett semmit. Szóval, akár jó is lehetne, de nem!

525D

5let?


Kár találgatni, nem otthon javítós történet lesz. A részecskeszűrő dugultsága 100%, úgyhogy megfelelő helyen, gyári diaggal teszt, utána pedig hozzáértő hibaelhárítás, mert különben iszonyatosan drága vége is lehet a sztorinak. Ez csak az okozat, nem az ok.

Sanszos egyébként a későbbiekben, hogy se az üzemanyagrendszer, se a turbó nem lesz a helyzet magaslatán, így ezzel is számolni kell. Mindig mondom BMW-ből vagy meg kell fizetni a tényleg jót, vagy drágább és rosszabb vége lesz. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 10:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Laza írta:
Sziasztok!

Vettem egy E61-et, és hazahozatal közben szembesültem azzal, hogy teljesen erőtlen az autó. Ráadásul kettőstömegű cserés, de erről tudtam, alkatrészek megvannak, szerelő is. Dícséret, hogy egy majdnem teljesen széthullott kettőstömegűvel is hazahozott (iszonyú hang a kuplung benyomásakor, csattanó hang a motor leállításakor - 1200km-t kibirt azért. Nem romlott az állapota :D )

De amiről nem tudtam, az hogy tök erőtlen a motor. Kicsit benyomom a gázt, megy, padló, és semmi nem történik. Hatodikban emelkedőn a padlógázra kb. +1l fogyi, de semmi nem történik, iszonyú lassan veszi a fordulatot, semmi erő nincs benne. Előzni jól meggondoltan lehet max, emelkedőnek neki kell futni :facepalm: . Hibajelzés nincs, a motornak szép hangja van, nem füstöl, a hazahozatal alatt megtett 1200km alatt olajat sem evett semmit. Szóval, akár jó is lehetne, de nem!

525D

5let?


Kár találgatni, nem otthon javítós történet lesz. A részecskeszűrő dugultsága 100%, úgyhogy megfelelő helyen, gyári diaggal teszt, utána pedig hozzáértő hibaelhárítás, mert különben iszonyatosan drága vége is lehet a sztorinak. Ez csak az okozat, nem az ok.

Sanszos egyébként a későbbiekben, hogy se az üzemanyagrendszer, se a turbó nem lesz a helyzet magaslatán, így ezzel is számolni kell. Mindig mondom BMW-ből vagy meg kell fizetni a tényleg jót, vagy drágább és rosszabb vége lesz. :doglotlo:


Én azért nem temetném el ennyire! Az, hogy gázra +1 liter a fogyi, régen e39-nél ez légtömegmérő hiba volt. Nyilván ezer féle oka lehet. De én nem mondanám, hogy a részecskeszűrő dugultsága 100%. Mondjuk teljesen igazad van, hogy BMW-ből meg kell fizetni a jót. Úgy látom, hogy ez az f10-re is igaz.
Az értékelhető példányok általában 7 millió felett vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 10:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:

Én azért nem temetném el ennyire! Az, hogy gázra +1 liter a fogyi, régen e39-nél ez légtömegmérő hiba volt. Nyilván ezer féle oka lehet. De én nem mondanám, hogy a részecskeszűrő dugultsága 100%. Mondjuk teljesen igazad van, hogy BMW-ből meg kell fizetni a jót. Úgy látom, hogy ez az f10-re is igaz.
Az értékelhető példányok általában 7 millió felett vannak.


Nem tudom milyen lehetséges tünetei vannak E6X esetén a légtömegmérőnek. Azt tudom, hogy nem gyakran mennek tönkre, ennek ellenére én cseréltem, mert szakadást írt (sárga lámpát is kaptam mellé), viszont nem produkálta ezt a jelenséget, csak nem ment annyira jól az autó, mert teljesen más értékeket küldött a DME-nek. Egyszerű a képlet, le kell húzni és menni vele, viszont ha meg DPF gond van, akkor pont nem tanácsos menni vele, mert a megnövekedett ellennyomás miatt sérülhet a turbó. Fel kell tenni gépre és, akkor nem kell találgatni.

Köszönöm, hogy kifejtetted a véleményedet, mert érdekes több szempontból is megközelíteni a problémát!

F10-eket figyelni kell, 5-6 körül már ki lehet fogni jókat, mert sokan hirtelen felrakják kényszerből, de ettől függetlenül általánosan tényleg 7 körül érdemes nézelődni, annyiért viszont patikák vannak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 16:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5252
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1641 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Offtopic :
Gyerekek, hol itt a megoldás?

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 19:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Én megnézném a turbó nyomóágán a csöveket (nekem belül, nem látható helyen lyukadt ki) illetve csőcsatlakozásokat, nem -e engedi el a töltőnyomást...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 20:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm mindenkinek az ötleteket, tanácsokat, remélem jövő héten Nyíregyházán Nagy Miki rá tud pillantani :)

A diagnózis után leírom majd ide hogy mi volt a bibi. Ha Ő nem tudja, akkor senki :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: MEGOLDOTT ---- HIBÁK (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 11:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Kész lett a futómű.
- 4 db lengéscsillapító
- felütés gátlók
- hátsó lengőkar szilentek
- hátsó lengőkarok
- hátsó stab pálcák
- hátsó stab szilentek
- toronycsapágyak elől-hátul
- jobb első lengőkar és szilentek (bal elől nem rég lettek cserélve a dolgok)

- minden alkatrész Sachs vagy Lemförder. Munkadíjjal 400 ezer forint magasságában állt meg a project.

Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó tud lenni egy M-es futómű. Abszolút nem kényelmetlen, még ezeken a szar utakon sem, viszont rendkívül feszes. :franko: Imádom :twisted:


Tanakodtunk, hogy kell-e rugócsere vagy sem 300 ezer km után. Most sajnos azt mondom, hogy kell. Két napig volt olyan az autó, amilyennek megálmodtam lengéscsillapító csere előtt. Sajnos miután összeültek a rugók, sokat vesztett a fényéből. Mindegy most már ez így marad. :roll: Az autó magassága elől hátul gyári értéken van, de a feszesség terén megint akadnak hiányosságok. Úgy látszik, hogy a rugózási tulajdonságokról nem mond el mindent a rugó hossza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1750 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 84, 85, 86, 87, 88

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator