Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.22. 23:09

Oroszlan írta:
renaissance írta:Családban van e60 m5 és e61 35d m paket és koppra ugyanaz a fék rajta mint az M5ön. A futóműve is ugyanaz. Gyakorlatilag szerintem a motoron kívül minden ugyanaz.

Tapatalk 2 with Galaxy Note


Ha egyformák a fékek a 2 autón, akkor valamelyiken nem a gyári van, mert:

pl az első fékek:

535d első féktárcsa mérete 348x36 és nem lyuggatott
http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... rake_disc/

m5 első féktárcsa átmérője 374x36 és lyuggatott
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... erforated/

Helo
A Haver pontosan megadta a választ a kérdésedre
E60 M5 modellen teljesen más MINDEN mint egy 35dezsőn
Futómű, Fékek, lengéscsillapítók,és még lehetne sorolni
Ha jól emlékszem talán a POHÁRTARTÓK megegyeznek :wink:

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.22. 23:12

Labi írta:Ha már fel lett dobva a topik a főoldalra, megkérdezném:

Megoldódott a lyuggatott tárcsa ügye? Lehet kapni?

És a másik: Lehet nagy tárcsát tenni a 30d-re? vagy csak egy méret van?

kösz! :mrgreen:

Helo
Lehetséges a nagyobb tárcsa csak a munkahengert is cserélni kell hozzá

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 06:35

Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 09:18

Csibe írta:Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/


Nekem már volt fent hátul, az ég világon semmi probléma nem volt vele. Szerintem nyugodtan megveheted, ha cserélni kell (rozsdagátló bevonatosat célszerű, minimális az árkülönbség).

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 09:34

Csibe írta:Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Sokaknak volt. Többek közt nekem is, lyuggatott. Nem volt velük gond.

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 09:37

Meg nem esedekes, de jobb tajekozodni idöben. Köszi :franko:

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 16:35

Csibe írta:Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Offomon van, nincs vele gond!

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 19:36

Nekem elöl zimmermann van textar betétekkel és lassan 2-ik éve semmi gond [WINKING FACE]


Küldve az iPhone készülékemről Tapatalk használatával

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.07.23. 20:01

Gallaca írta:
Csibe írta:Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Offomon van, nincs vele gond!


Ha valaki rákattant a Zimmermann cuccokra írjon pü.-t.
Van.

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.08.01. 22:47

Csibe írta:Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Helo
Komolyabb tempónál 200-felet nem igazán érdemes használni
Én próbálkoztam vele, öregúras tempóban elfogadható

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.12.25. 23:38

Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2013.12.26. 00:05

gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?

Erősen ajánlott. :mrgreen:

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.01.19. 00:36

gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?

Helo
Ez a legkevesebb amit cserélni kellene

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.01.19. 00:50

gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.02.11. 12:32

Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét :roker: Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni :D

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.02.11. 12:36

nagy.matyika írta:Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét :roker: Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni :D

Cáfolom. Megfelelően, szabadon mozgó csúszka esetén elvileg egyformán kell kopniuk. Én 4 db, szinte mm-re megegyező vastagságú betétet szedtem ki a kocsiból.
Azért nem árt az óvatosság :!: :wink:

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.02.11. 14:16

Bummer írta:
gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.02.11. 15:36

hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét :roker: Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni :D

Cáfolom. Megfelelően, szabadon mozgó csúszka esetén elvileg egyformán kell kopniuk. Én 4 db, szinte mm-re megegyező vastagságú betétet szedtem ki a kocsiból.
Azért nem árt az óvatosság :!: :wink:


Baloson volt még 1-2 milliméter úgy látom, úgyhogy nem is olyan nagy az eltérés :D Kíváncsi leszek, hogy fog a gyári harapni, mert most valami azonosíthatatlan maradt ránk az előző tulajtól :roker:

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.02.11. 23:56

Tomi.i írta:
Bummer írta:
gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről

Nemreg bongesztem a realoemet ez ugyben es arra jutottam, hogy mindegyik e39-ben megegyezik a fofekhenger es a rasegites. Azert mindenki csekkolja a sajat vin-je alapjan a cikkszamokat! Az en vinem alapjan a beszerelt fofekhenger es szervo volt szerelve pl M5-be is.

Re: Féktárcsa-Fékbetét

2014.02.12. 00:08

morv írta:
Tomi.i írta:
Bummer írta:
gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről

Nemreg bongesztem a realoemet ez ugyben es arra jutottam, hogy mindegyik e39-ben megegyezik a fofekhenger es a rasegites. Azert mindenki csekkolja a sajat vin-je alapjan a cikkszamokat! Az en vinem alapjan a beszerelt fofekhenger es szervo volt szerelve pl M5-be is.

Ez nem igaz. Nekem mindkettőt cserélni kellett automatásításkor, tehát eleve nem lehet csak 1 tipus. Szervodobból is van szimpla és dupla is. Ezekre más-más főfékhenger való. 98/9 előtti és utáni sem egyezik meg.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: morv
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge