2013.07.22. 23:09
Oroszlan írta:renaissance írta:Családban van e60 m5 és e61 35d m paket és koppra ugyanaz a fék rajta mint az M5ön. A futóműve is ugyanaz. Gyakorlatilag szerintem a motoron kívül minden ugyanaz.
Tapatalk 2 with Galaxy Note
Ha egyformák a fékek a 2 autón, akkor valamelyiken nem a gyári van, mert:
pl az első fékek:
535d első féktárcsa mérete 348x36 és nem lyuggatott
http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... rake_disc/
m5 első féktárcsa átmérője 374x36 és lyuggatott
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... erforated/
2013.07.22. 23:12
Labi írta:Ha már fel lett dobva a topik a főoldalra, megkérdezném:
Megoldódott a lyuggatott tárcsa ügye? Lehet kapni?
És a másik: Lehet nagy tárcsát tenni a 30d-re? vagy csak egy méret van?
kösz!
2013.07.23. 06:35
2013.07.23. 09:18
Csibe írta:Hali,
Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.
http://www.otto-zimmermann.de/de/
2013.07.23. 09:34
Csibe írta:Hali,
Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.
http://www.otto-zimmermann.de/de/
2013.07.23. 09:37
2013.07.23. 16:35
Csibe írta:Hali,
Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.
http://www.otto-zimmermann.de/de/
2013.07.23. 19:36
2013.07.23. 20:01
Gallaca írta:Csibe írta:Hali,
Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.
http://www.otto-zimmermann.de/de/
Offomon van, nincs vele gond!
2013.08.01. 22:47
Csibe írta:Hali,
Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.
http://www.otto-zimmermann.de/de/
2013.12.25. 23:38
2013.12.26. 00:05
gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?
2014.01.19. 00:36
gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?
2014.01.19. 00:50
gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?
2014.02.11. 12:32
2014.02.11. 12:36
nagy.matyika írta:Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni
2014.02.11. 14:16
Bummer írta:gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?
Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...
Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...
:
Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el
2014.02.11. 15:36
hamoriarpi írta:nagy.matyika írta:Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni
Cáfolom. Megfelelően, szabadon mozgó csúszka esetén elvileg egyformán kell kopniuk. Én 4 db, szinte mm-re megegyező vastagságú betétet szedtem ki a kocsiból.
Azért nem árt az óvatosság
2014.02.11. 23:56
Tomi.i írta:Bummer írta:gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?
Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...
Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...
:
Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el
Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?
Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről
2014.02.12. 00:08
morv írta:Tomi.i írta:Bummer írta:gulyasalex írta:Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?
Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...
Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...
:
Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el
Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?
Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről
Nemreg bongesztem a realoemet ez ugyben es arra jutottam, hogy mindegyik e39-ben megegyezik a fofekhenger es a rasegites. Azert mindenki csekkolja a sajat vin-je alapjan a cikkszamokat! Az en vinem alapjan a beszerelt fofekhenger es szervo volt szerelve pl M5-be is.