* *
Pontos idő: 2018.11.21. 11:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 260 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.07.25. 22:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
TMagnum írta:
Üdv,

úgy fest, hogy a tárcsáim "feltükrösödtek", ennek köszönhetően, nagyon lassú haladás esetén történő fékezésénél vonathangon sikít az autó:-(

Van erre vmi praktika, ellenszer?

Köszönettel:
M.

Helo
Ahogy már leírtam egy másik topikban a fék spayt kell használnod

Van egy másik megoldás is (( tapasztalat )) a betéteket kell csiszolópapírral fel érdesíteni
nagy valószínűséggel a betétek is a tárcsához hasonló állapotban vannak .... tükrösek ...ahogyan mondanád :wink: :wink:


köszönöm a tanácsot! Keresek vmi helyet ahol ezt meg tudom oldani...a hétvégén meglátjuk...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.07.25. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TMagnum írta:
lepke írta:
TMagnum írta:
Üdv,

úgy fest, hogy a tárcsáim "feltükrösödtek", ennek köszönhetően, nagyon lassú haladás esetén történő fékezésénél vonathangon sikít az autó:-(

Van erre vmi praktika, ellenszer?

Köszönettel:
M.

Helo
Ahogy már leírtam egy másik topikban a fék spayt kell használnod

Van egy másik megoldás is (( tapasztalat )) a betéteket kell csiszolópapírral fel érdesíteni
nagy valószínűséggel a betétek is a tárcsához hasonló állapotban vannak .... tükrösek ...ahogyan mondanád :wink: :wink:


köszönöm a tanácsot! Keresek vmi helyet ahol ezt meg tudom oldani...a hétvégén meglátjuk...

Helo
Még annyit .....A tárcsát nem kell csiszolgatni, csak a betétet


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 10:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
25d-re milyen betéteket javasoltok?

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 11:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5694
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1422 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
TMagnum írta:
25d-re milyen betéteket javasoltok?

Köszönöm!


Fékből csak gyárit.

Az ismerős és fórumos E60 tulajok ajánlásával :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 11:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TMagnum írta:
25d-re milyen betéteket javasoltok?

Köszönöm!

Helo
Mindenképpen (( szárnyas )) betéteket használj :lol: :lol: :lol: :lol: :hehe :hehe :hehe :hehe



Utángyártott betéteken nem ajánlatos
Ahogy a Kzoli is leírta csak GYÁRIT érdemes használni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 11:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
TMagnum írta:
25d-re milyen betéteket javasoltok?

Köszönöm!

Helo
Mindenképpen (( szárnyas )) betéteket használj :lol: :lol: :lol: :lol: :hehe :hehe :hehe :hehe



Utángyártott betéteken nem ajánlatos
Ahogy a Kzoli is leírta csak GYÁRIT érdemes használni



Hát, ha ettől kapna szárnyra az autó akkor rajtam nem múlna :-)

Mivel szerelik a 25d elől-hátul azt esetleg tudja vki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.08.22. 21:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.06. 00:00
Hozzászólások: 60
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Sziasztok
Ez a dolog a legrosszabb E60-nál,felszerelik az uj tárcsákat+betéteket 2-3 ezer kilométer és visit morog fékezésnél, megprobáltam szerezni furt tárcsákat mint pl.M5-ön van de sajnos 535d hez sehol nem találtam
méret elsö 348×36
hátsó 345×24 válaszokat kérek
üdv zoli


Végülis miért is jobb a fúrt tárcsa, mint a sima? Tudja valaki? Nagyobb a terhelhetősége?

Én állítólag E46M3 -at (fúrt tárcsával) is megégettem (ez szerintem nem igaz), legalább is a szervízben azt mondták hogy a bemelegített fékek azért ütöttek / ráztak néha. (Amúgy egy ideje mintha nem csinálná)

Én eddig egy markáns különbséget látok:esős időben, a fúrt tárcsás fékjeim (E46M3) jóval előbb kezdenek el fogni, mind E60535d-n a gyári nem fúrt tárcsák.
és a fúrt tárcsás fék hangosabb.

Más különbséget nem tudok tenni, fékhatást nincs értelme szubjektíve összehasonlítani, sem a fékpedál erőt.
Üdv, E.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.08.22. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Estoril írta:
lepke írta:
Sziasztok
Ez a dolog a legrosszabb E60-nál,felszerelik az uj tárcsákat+betéteket 2-3 ezer kilométer és visit morog fékezésnél, megprobáltam szerezni furt tárcsákat mint pl.M5-ön van de sajnos 535d hez sehol nem találtam
méret elsö 348×36
hátsó 345×24 válaszokat kérek
üdv zoli


Végülis miért is jobb a fúrt tárcsa, mint a sima? Tudja valaki? Nagyobb a terhelhetősége?

Én állítólag E46M3 -at (fúrt tárcsával) is megégettem (ez szerintem nem igaz), legalább is a szervízben azt mondták hogy a bemelegített fékek azért ütöttek / ráztak néha. (Amúgy egy ideje mintha nem csinálná)

Én eddig egy markáns különbséget látok:esős időben, a fúrt tárcsás fékjeim (E46M3) jóval előbb kezdenek el fogni, mind E60535d-n a gyári nem fúrt tárcsák.
és a fúrt tárcsás fék hangosabb.

Más különbséget nem tudok tenni, fékhatást nincs értelme szubjektíve összehasonlítani, sem a fékpedál erőt.
Üdv, E.

Helo
35d-re nem gyártanak fúrt tárcsát
Egy jó hónapja cseréltem megint GYÁRI tárcsákat 50-ezernél többet nem bír ki
Most sikerült rájönnöm és megfejtenem MIÉRT is van ez 35d-nél


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.09.13. 20:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv,

valaki meg tudná mondani, hogy Unixnál kapható ATE féktárcsák és betétek hogyan viszonyulnak a gyárihoz? Mekkora a kölönbség....

KÖszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.09.13. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8403
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 951 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
TMagnum írta:
Üdv,

valaki meg tudná mondani, hogy Unixnál kapható ATE féktárcsák és betétek hogyan viszonyulnak a gyárihoz? Mekkora a kölönbség....

KÖszönöm!


Árban? Nagy! :D

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2011.09.13. 23:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
TMagnum írta:
Üdv,

valaki meg tudná mondani, hogy Unixnál kapható ATE féktárcsák és betétek hogyan viszonyulnak a gyárihoz? Mekkora a kölönbség....

KÖszönöm!


Árban? Nagy! :D


Az biztos!:-) És minőségben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 12:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5694
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1422 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Gyári tárcsa van most az autón? Mert azzal nem szokott gond lenni. Inkább az utángyártottak rázósodnak meg idővel. Első féket szerintem E60/61-re csak gyárit szabad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 13:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2378
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 340 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Gyári tárcsa van most az autón? Mert azzal nem szokott gond lenni. Inkább az utángyártottak rázósodnak meg idővel. Első féket szerintem E60/61-re csak gyárit szabad.


Nekem az előző tárcsámnál is rázott a kormány fékezésnél, többen mondták, hogy a tárcsa miatt lesz. Lecseréltem gyárira, azóta nem ráz. Akkor én is gondolkoztam, hogy mliyen tárcsát vegyek és én is azon gondolkoztam, hogy valami komolyabb sport tárcsát vegyek, de nem mertem belevágni, mert ha nekem elkezd idővel nyikorogni at tárcsa, akkor idegbajt kapok, így maradtam a gyárinál. A lyuggatott tárcsa jobb hatásfokot nyújt, viszont hamarabb is kopik tőle a betét.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 15:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Gyári tárcsa van most az autón? Mert azzal nem szokott gond lenni. Inkább az utángyártottak rázósodnak meg idővel. Első féket szerintem E60/61-re csak gyárit szabad.



Igen gyári tárcsa van az autón! Nem értem mi lehet vele, egyik ismerősöm is így járt, azt mondják elég egy pár 200ról 0ra fék és el tud hajolni a tárcsa! Nem tom ebben van-e vmi?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 16:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2378
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 254 alkalommal
Kapott köszik: 340 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zotty007 írta:
kzolee írta:
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Gyári tárcsa van most az autón? Mert azzal nem szokott gond lenni. Inkább az utángyártottak rázósodnak meg idővel. Első féket szerintem E60/61-re csak gyárit szabad.



Igen gyári tárcsa van az autón! Nem értem mi lehet vele, egyik ismerősöm is így járt, azt mondják elég egy pár 200ról 0ra fék és el tud hajolni a tárcsa! Nem tom ebben van-e vmi?


Egy GYÁRI :!: tárcsáról ezt nehezen tudnám elképzelni.... viszont az millyen életszerű, hogy 200-ról nullára fékezel??? Kb. ritka, mint a fehér holló.....

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Tudok adni 45 000 / pár áron olasz lyuggatott sportféktárcsát, alubevonatos mint a gyári. ( e60, 310 mm átmérő )
Sokat eladtam ebből a tárcsából, nem volt eddig panasz rá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 20:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gyári tárcsa+rázás=futóművet ellenőriztetnék rázópadon, nagyító alatt. Kerékkiegyensúlyozottság-ellenőrzés, futómű-geometria kontroll.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.26. 21:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
zotty007 írta:
kzolee írta:
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Gyári tárcsa van most az autón? Mert azzal nem szokott gond lenni. Inkább az utángyártottak rázósodnak meg idővel. Első féket szerintem E60/61-re csak gyárit szabad.



Igen gyári tárcsa van az autón! Nem értem mi lehet vele, egyik ismerősöm is így járt, azt mondják elég egy pár 200ról 0ra fék és el tud hajolni a tárcsa! Nem tom ebben van-e vmi?


Egy GYÁRI :!: tárcsáról ezt nehezen tudnám elképzelni.... viszont az millyen életszerű, hogy 200-ról nullára fékezel??? Kb. ritka, mint a fehér holló.....


Helo
Bármilyen tárcsát ki lehet nyírni nagyon hamar, ehhez nem kell gyárinak lenni
Föleg az első betéteket nagyon gyorsan le-lehet etetni
Szerinted mennyien járnak 200-fölött ?????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: baupexim1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2012.05.30. 08:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.12.23. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Porcsalma
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525DA
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
leslie írta:
zotty007 írta:
kzolee írta:
zotty007 írta:
Hello!

Egy pár napja fékezésnél elég erősen elkezd rázni a kormány, illetve az egész autó, szerelő ismerősömet kérdeztem, azt mondta a tárcsa lehet megütve, mondjuk másra nem is nagyon gondolok. A tárcsákban 40ezer km van! Szerintetek is ez lehet a baj? Ha igen érdemes lyuggatott tárcsát venni a kocsira, mert nem akarom hogy a rázással vmilyen futómű alkatrészt is kinyirjon!
Mert találtam sima tárcsát 35-40ért, lyuggatottat pedig 70-ért!

Előre is köszi!


Gyári tárcsa van most az autón? Mert azzal nem szokott gond lenni. Inkább az utángyártottak rázósodnak meg idővel. Első féket szerintem E60/61-re csak gyárit szabad.



Igen gyári tárcsa van az autón! Nem értem mi lehet vele, egyik ismerősöm is így járt, azt mondják elég egy pár 200ról 0ra fék és el tud hajolni a tárcsa! Nem tom ebben van-e vmi?


Egy GYÁRI :!: tárcsáról ezt nehezen tudnám elképzelni.... viszont az millyen életszerű, hogy 200-ról nullára fékezel??? Kb. ritka, mint a fehér holló.....


Helo
Bármilyen tárcsát ki lehet nyírni nagyon hamar, ehhez nem kell gyárinak lenni
Föleg az első betéteket nagyon gyorsan le-lehet etetni
Szerinted mennyien járnak 200-fölött ?????


Tegnap voltam bent a Mag3-nál, megnézték a futóművet, meg a féket is, a futómű OK. Azt mondta szerelő hogy az első tárcsa már igen vékony plusz meg van égve rendesen. Kérdeztem tőle a lyuggatott tárcsát, azt mondta ha nagyobb tempoval közlekedek akkor érdemes a lyuggatott, hogy ne égjen meg olyan könnyen! Gyári tárcsára 46ezer ft-os árat mondtak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 260 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator