* *
Pontos idő: 2024.04.19. 01:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 262 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.26. 13:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Egy kérdés:

Féktárcsa + betét következik az első tengelyen.
Féktárcsa megvéve, gyári, ATE.

A gyári betét a JURID típusú.
Én ezen párti vagyok, de a környezetemben lévő műszaki szakemberek a következőt mondják:
- tegyek bele ATE betétet, mert az jobb mint a JURID, meg ATE tárcsához ATE betét kéne (akkor gyárilag miért más ?)
- tegyek bele esetleg TEXTAR betétet, mert az is jobb mint a JURID.

Na halljuk ki mit tennem ?

Helo
Csak a gyárit :wink: Te gyári párti vagy :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.26. 13:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.12. 01:00
Hozzászólások: 424
Tartózkodási hely: Bicske
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Oroszlan írta:
Egy kérdés:

Féktárcsa + betét következik az első tengelyen.
Féktárcsa megvéve, gyári, ATE.

A gyári betét a JURID típusú.
Én ezen párti vagyok, de a környezetemben lévő műszaki szakemberek a következőt mondják:
- tegyek bele ATE betétet, mert az jobb mint a JURID, meg ATE tárcsához ATE betét kéne (akkor gyárilag miért más ?)
- tegyek bele esetleg TEXTAR betétet, mert az is jobb mint a JURID.

Na halljuk ki mit tennem ?

Helo
Csak a gyárit :wink: Te gyári párti vagy :wink:
üdv zoli


A gyári JURID meg az utángyártott JURID között azért minőségi külömbség is van.

_________________
Ãœdv:
Apa8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.26. 20:22 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Egy kérdés:

Féktárcsa + betét következik az első tengelyen.
Féktárcsa megvéve, gyári, ATE.

A gyári betét a JURID típusú.
Én ezen párti vagyok, de a környezetemben lévő műszaki szakemberek a következőt mondják:
- tegyek bele ATE betétet, mert az jobb mint a JURID, meg ATE tárcsához ATE betét kéne (akkor gyárilag miért más ?)
- tegyek bele esetleg TEXTAR betétet, mert az is jobb mint a JURID.

Na halljuk ki mit tennem ?
Nekem TEXTAR van elől hátul és nincs vele bajom.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.07. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1922
Tartózkodási hely: Gold Coast, Queensland, Ausztrália
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 34 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.07. 21:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Celtic írta:
Kép
Kép
Kép

Helo
Na ennyire kopik a fékbetét a kocsin
olyan 3-ezer kilométer után
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.08. 00:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.24. 01:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én csak a tárcsát látom, a betétből semmit. A tárcsáról meg nem mondom, mennyit ment ezekből a képekből....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.08. 11:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tpiski írta:
Én csak a tárcsát látom, a betétből semmit. A tárcsáról meg nem mondom, mennyit ment ezekből a képekből....

Helo
a képet azért raktam fel :wink: hogy érzékeltetni lehessen a FÉK porból ami a felnin maradt
milyen gyorsan kopik a fékbetét
nem átlagos vezetési tempónál
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.15. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azért vannak mág normális szakemberek a szervízekben is.

Ma fékcsere volt elől, Nagykanizsa BMW szervíz. Persze nem idegenként voltam ott.

Az első féktárcsák, fékbetétek, kopásjelző, majd a teljes fékolajcsere mind a 4 keréknél lecsapolva.

Miután levette a szerelő a régi tárcsát és a betéteket, megkérdezte kell-e nekem, vagy nem, mert elvihetem.

Mielőtt felrakta az újat a kerékagy felfekvő felületét ledrótkefézte, majd csiszolópapírral fémtisztára csiszolta.
Aztán egy kis féktisztító spray rá, majd száraz ruhával letöröl, kis várakozás, majd amikor a felület száraz lett, odafújt a felfekvő felületre kerámia spray-vel, majd ezektán rakta fel a tárcsát.
A tárcsa csavarját is bekente valamivel.
Miután betétek is berak, a tárcsát ruhával letörölte, ahol a keze kosz nyomai látszottak rajta, majd minden csavart meghúzott külön-külön nyomatékkulccsal.
Ismét jött egy kis kerámiaspray a tárcsa oldalára (ahol a kerék felfekszik rá), majd a kerék belső felfekvő felületét letisztította és így került vissza a kerék a helyére.

Meggyőző volt, tudta mit csinál.

A két első fékcsere és a fékolajcsere megvolt kb 1 óra alatt.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.15. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Oroszlan írta:
Azért vannak mág normális szakemberek a szervízekben is.

Ma fékcsere volt elől, Nagykanizsa BMW szervíz. Persze nem idegenként voltam ott.

Az első féktárcsák, fékbetétek, kopásjelző, majd a teljes fékolajcsere mind a 4 keréknél lecsapolva.

Miután levette a szerelő a régi tárcsát és a betéteket, megkérdezte kell-e nekem, vagy nem, mert elvihetem.

Mielőtt felrakta az újat a kerékagy felfekvő felületét ledrótkefézte, majd csiszolópapírral fémtisztára csiszolta.
Aztán egy kis féktisztító spray rá, majd száraz ruhával letöröl, kis várakozás, majd amikor a felület száraz lett, odafújt a felfekvő felületre kerámia spray-vel, majd ezektán rakta fel a tárcsát.
A tárcsa csavarját is bekente valamivel.
Miután betétek is berak, a tárcsát ruhával letörölte, ahol a keze kosz nyomai látszottak rajta, majd minden csavart meghúzott külön-külön nyomatékkulccsal.
Ismét jött egy kis kerámiaspray a tárcsa oldalára (ahol a kerék felfekszik rá), majd a kerék belső felfekvő felületét letisztította és így került vissza a kerék a helyére.

Meggyőző volt, tudta mit csinál.

A két első fékcsere és a fékolajcsere megvolt kb 1 óra alatt.


Ez egy teljesen korrekt fékjavítás, ezt így kell csinálni. Amelyik szerelő nem így jár el, annak csak a baja lesz a "rázós" fékkel.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.15. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
És a régi tárcsákat leadtad, tezsvírem?

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.04.16. 09:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
És a régi tárcsákat leadtad, tezsvírem?


Otthagytam nekik, megmértük, mindkettő már méret alatti volt.
Nem tudtam volna mit csinálni velük.
Ha elcipelem MÉH telepre, többe kerül a benzin odáig, mint amit kapok érte.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 19:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mi a min vastagság a féktárcsáknál ? Miből számolja ki az E60, hogy hány km van még a betét cseréig ?
( pl ha vki sokat megy pályán ? )

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
Mi a min vastagság a féktárcsáknál ? Miből számolja ki az E60, hogy hány km van még a betét cseréig ?
( pl ha vki sokat megy pályán ? )

Helo
E60-as autóknál a tárcsa minimum mérete mindegyiknél más és más.A motor teljesítménytől függ a tárcsa átmérője és vastagsága
---miből számolja ki a betét cserét :?: :?: ezt holnapra megtudom


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 20:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
Mi a min vastagság a féktárcsáknál ? Miből számolja ki az E60, hogy hány km van még a betét cseréig ?
( pl ha vki sokat megy pályán ? )


A tárcsa vastagsága (a teljes gyártáskori új méret és a minimum méret is) bele van ütve a tárcsa oldalába, ahol az agyra fel van fogatva kívül, a merőleges felületen.
Legalábbis a gyáriakon igen.

Miből számolja ki ? Azért van ott a kopásjelző, ami együtt kopik a betéttel és ha jól tudom, abban van valami kis fém szál vagy valami hasonló drót.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
SoundkeY írta:
Mi a min vastagság a féktárcsáknál ? Miből számolja ki az E60, hogy hány km van még a betét cseréig ?
( pl ha vki sokat megy pályán ? )


A tárcsa vastagsága (a teljes gyártáskori új méret és a minimum méret is) bele van ütve a tárcsa oldalába, ahol az agyra fel van fogatva kívül, a merőleges felületen.
Legalábbis a gyáriakon igen.

Miből számolja ki ? Azért van ott a kopásjelző, ami együtt kopik a betéttel és ha jól tudom, abban van valami kis fém szál vagy valami hasonló drót.



....ja igen ha változik az ellenállása akkor oké...azt hittem a kopásjelző csak azt tudja mutatni, hogy csere ( elszakadt )....ezekszerint nem.

....Egyébként érdemes feltenni lyuggatott / mart tárcsát vagy maradjak a gyárinál ?
E46-nál nagy divat volt az ATE powerdisc

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.19. 21:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
Oroszlan írta:
SoundkeY írta:
Mi a min vastagság a féktárcsáknál ? Miből számolja ki az E60, hogy hány km van még a betét cseréig ?
( pl ha vki sokat megy pályán ? )


A tárcsa vastagsága (a teljes gyártáskori új méret és a minimum méret is) bele van ütve a tárcsa oldalába, ahol az agyra fel van fogatva kívül, a merőleges felületen.
Legalábbis a gyáriakon igen.

Miből számolja ki ? Azért van ott a kopásjelző, ami együtt kopik a betéttel és ha jól tudom, abban van valami kis fém szál vagy valami hasonló drót.



....ja igen ha változik az ellenállása akkor oké...azt hittem a kopásjelző csak azt tudja mutatni, hogy csere ( elszakadt )....ezekszerint nem.

....Egyébként érdemes feltenni lyuggatott / mart tárcsát vagy maradjak a gyárinál ?
E46-nál nagy divat volt az ATE powerdisc


Féktárcsa-fékbetét és a motorolaj.
Ezeknél Én kizárólag csak a gyárit tenném és teszem is.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Ebbe a FÉK visszahívásba egy páran beleesünk :roll:

Nem marad le a BMW sem, a bajor gyár több mint 350 ezer autót hív vissza a fékrendszer lehetséges meghibásodása miatt. Világszerte 345 ezer darab 2002 és 2008 között készült 5-ös, 6-os és 7-es BMW-t, valamint 5800 darab 2003-2010 közötti gyártású Rolls-Royce Phantom típusú limuzint rendelnek vissza szervizre, mert előfordulhatnak problémák a fékrásegítő berendezéssel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 22:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Ebbe a FÉK visszahívásba egy páran beleesünk :roll:

Nem marad le a BMW sem, a bajor gyár több mint 350 ezer autót hív vissza a fékrendszer lehetséges meghibásodása miatt. Világszerte 345 ezer darab 2002 és 2008 között készült 5-ös, 6-os és 7-es BMW-t, valamint 5800 darab 2003-2010 közötti gyártású Rolls-Royce Phantom típusú limuzint rendelnek vissza szervizre, mert előfordulhatnak problémák a fékrásegítő berendezéssel.


Innét elég kevesen esnek bele, Te például biztos nem.
Nem figyelsz eléggé, öregszel ...

"A gond az ötös, hatos, hetes szériájú, V8-as, illetve V12-es motorral szerelt autóknál jelentkezhet."

BÅ‘vebben itt:

http://www.vg.hu/vallalatok/ipar/magyar ... vas-329223

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 22:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
Ebbe a FÉK visszahívásba egy páran beleesünk :roll:

Nem marad le a BMW sem, a bajor gyár több mint 350 ezer autót hív vissza a fékrendszer lehetséges meghibásodása miatt. Világszerte 345 ezer darab 2002 és 2008 között készült 5-ös, 6-os és 7-es BMW-t, valamint 5800 darab 2003-2010 közötti gyártású Rolls-Royce Phantom típusú limuzint rendelnek vissza szervizre, mert előfordulhatnak problémák a fékrásegítő berendezéssel.


Innét elég kevesen esnek bele, Te például biztos nem.
Nem figyelsz eléggé, öregszel ...

"A gond az ötös, hatos, hetes szériájú, V8-as, illetve V12-es motorral szerelt autóknál jelentkezhet."

BÅ‘vebben itt:

http://www.vg.hu/vallalatok/ipar/magyar ... vas-329223

Helo
Ennek útána járok holnap hívom a szervizet
Mert ahány cikket olvasok annyiszor mások az információk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.11. 22:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo
Ebbe a FÉK visszahívásba egy páran beleesünk :roll:

Nem marad le a BMW sem, a bajor gyár több mint 350 ezer autót hív vissza a fékrendszer lehetséges meghibásodása miatt. Világszerte 345 ezer darab 2002 és 2008 között készült 5-ös, 6-os és 7-es BMW-t, valamint 5800 darab 2003-2010 közötti gyártású Rolls-Royce Phantom típusú limuzint rendelnek vissza szervizre, mert előfordulhatnak problémák a fékrásegítő berendezéssel.


Innét elég kevesen esnek bele, Te például biztos nem.
Nem figyelsz eléggé, öregszel ...

"A gond az ötös, hatos, hetes szériájú, V8-as, illetve V12-es motorral szerelt autóknál jelentkezhet."

BÅ‘vebben itt:

http://www.vg.hu/vallalatok/ipar/magyar ... vas-329223

Helo
Ennek útána járok holnap hívom a szervizet
Mert ahány cikket olvasok annyiszor mások az információk


Hívd fel most, ne hagyd holnapra !

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 262 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator