* *
Pontos idő: 2018.05.28. 07:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 796 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
pappkari írta:
fő profil az autószerelés,de foglalkoznak riazstó beszereléssel klimával zöldkártyával ,futóműállitással , vizsgáztatással ,autovillamoságival,

Helo urak
Találtam komoly fékberendezést a kocsira
viszont az ára horror pénz 1.200.000 ft :cry: maradnak a GYÁRI fékek
üdv zoli

Meg a szilikon, hogy ne nyikorogjon :lol: :P


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
pappkari írta:
fő profil az autószerelés,de foglalkoznak riazstó beszereléssel klimával zöldkártyával ,futóműállitással , vizsgáztatással ,autovillamoságival,

Helo urak
Találtam komoly fékberendezést a kocsira
viszont az ára horror pénz 1.200.000 ft :cry: maradnak a GYÁRI fékek
üdv zoli

Meg a szilikon, hogy ne nyikorogjon :lol: :P

+ 3 kiló és megveheted a 30 Dénest érte :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
pappkari írta:
fő profil az autószerelés,de foglalkoznak riazstó beszereléssel klimával zöldkártyával ,futóműállitással , vizsgáztatással ,autovillamoságival,

Helo urak
Találtam komoly fékberendezést a kocsira
viszont az ára horror pénz 1.200.000 ft :cry: maradnak a GYÁRI fékek
üdv zoli

Meg a szilikon, hogy ne nyikorogjon :lol: :P

+ 3 kiló és megveheted a 30 Dénest érte :wink:

Drága Klubtársak
Köszönöm az irántam érzett szeretetet :wink: :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 796 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
simi64 írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
pappkari írta:
fő profil az autószerelés,de foglalkoznak riazstó beszereléssel klimával zöldkártyával ,futóműállitással , vizsgáztatással ,autovillamoságival,

Helo urak
Találtam komoly fékberendezést a kocsira
viszont az ára horror pénz 1.200.000 ft :cry: maradnak a GYÁRI fékek
üdv zoli

Meg a szilikon, hogy ne nyikorogjon :lol: :P

+ 3 kiló és megveheted a 30 Dénest érte :wink:

Drága Klubtársak
Köszönöm az irántam érzett szeretetet :wink: :wink:
üdv zoli

Nameg Isten éltessen nevednapján akkó még1x :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.23. 22:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
lepke írta:
simi64 írta:
LeviM5 írta:
lepke írta:
pappkari írta:
fő profil az autószerelés,de foglalkoznak riazstó beszereléssel klimával zöldkártyával ,futóműállitással , vizsgáztatással ,autovillamoságival,

Helo urak
Találtam komoly fékberendezést a kocsira
viszont az ára horror pénz 1.200.000 ft :cry: maradnak a GYÁRI fékek
üdv zoli

Meg a szilikon, hogy ne nyikorogjon :lol: :P

+ 3 kiló és megveheted a 30 Dénest érte :wink:

Drága Klubtársak
Köszönöm az irántam érzett szeretetet :wink: :wink:
üdv zoli

Nameg Isten éltessen nevednapján akkó még1x :lol:

Helo Levi
Köszönöm :sör: :sör:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.28. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo Urak
E60-nál a fékolajat két évente cserélni kötelezö
nem kilóméter függö
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.28. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3356
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo Urak
E60-nál a fékolajat két évente cserélni kötelezö
nem kilóméter függö
üdv zoli


Elvileg igen. De ezt úgy számolták ki, hogy akkor kihasználod a fékeket, meg mész is vele eleget.
Mert ugye a fékolaj csak a fékezéskor van használva, zárt rendszerben nyomás alatt dolgozik és ettől fáradhat el főképp.
Ha most valaki hétvégi autós és évente megy mondjuk 10ezer km-t és nem használja erősen a fékeket, akkor elvileg ilyen paraméterek mellett, 4 évet is kibír az olaj simán, ha jó minőségű.

Persze azért ajánlott 2 évente a csere. Nem egy nagy összeg, itt a BMW szervízben a fékolajcsere anyaggal, munkadíjjal együtt 13.000.Ft. Egy jó fél óra alatt megvan 2 embernek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.28. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo Urak
E60-nál a fékolajat két évente cserélni kötelezö
nem kilóméter függö
üdv zoli


Elvileg igen. De ezt úgy számolták ki, hogy akkor kihasználod a fékeket, meg mész is vele eleget.
Mert ugye a fékolaj csak a fékezéskor van használva, zárt rendszerben nyomás alatt dolgozik és ettől fáradhat el főképp.
Ha most valaki hétvégi autós és évente megy mondjuk 10ezer km-t és nem használja erősen a fékeket, akkor elvileg ilyen paraméterek mellett, 4 évet is kibír az olaj simán, ha jó minőségű.

Persze azért ajánlott 2 évente a csere. Nem egy nagy összeg, itt a BMW szervízben a fékolajcsere anyaggal, munkadíjjal együtt 13.000.Ft. Egy jó fél óra alatt megvan 2 embernek.

Helo Oroszlán
A két év azért van mert az olaj minösége (elfárad)
hegyröl lefelémenetben majdnem folyamatosan használod
és elöfordulhat hogy behabosodik ha nem megfelelö a minösége
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.06.28. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3356
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo Urak
E60-nál a fékolajat két évente cserélni kötelezö
nem kilóméter függö
üdv zoli


Elvileg igen. De ezt úgy számolták ki, hogy akkor kihasználod a fékeket, meg mész is vele eleget.
Mert ugye a fékolaj csak a fékezéskor van használva, zárt rendszerben nyomás alatt dolgozik és ettől fáradhat el főképp.
Ha most valaki hétvégi autós és évente megy mondjuk 10ezer km-t és nem használja erősen a fékeket, akkor elvileg ilyen paraméterek mellett, 4 évet is kibír az olaj simán, ha jó minőségű.

Persze azért ajánlott 2 évente a csere. Nem egy nagy összeg, itt a BMW szervízben a fékolajcsere anyaggal, munkadíjjal együtt 13.000.Ft. Egy jó fél óra alatt megvan 2 embernek.

Helo Oroszlán
A két év azért van mert az olaj minösége (elfárad)
hegyröl lefelémenetben majdnem folyamatosan használod
és elöfordulhat hogy behabosodik ha nem megfelelö a minösége
üdv zoli


Hát ezért írtam, amit írtam.
Akinek ilyen autója van, annak nem szabad spórólnia 13.000.Ft.-on és ezt oszd el két évre. Havi 541.Ft. És ez szervíz ár volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.11. 12:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
lepke írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo Urak
E60-nál a fékolajat két évente cserélni kötelezö
nem kilóméter függö
üdv zoli


Elvileg igen. De ezt úgy számolták ki, hogy akkor kihasználod a fékeket, meg mész is vele eleget.
Mert ugye a fékolaj csak a fékezéskor van használva, zárt rendszerben nyomás alatt dolgozik és ettől fáradhat el főképp.
Ha most valaki hétvégi autós és évente megy mondjuk 10ezer km-t és nem használja erősen a fékeket, akkor elvileg ilyen paraméterek mellett, 4 évet is kibír az olaj simán, ha jó minőségű.

Persze azért ajánlott 2 évente a csere. Nem egy nagy összeg, itt a BMW szervízben a fékolajcsere anyaggal, munkadíjjal együtt 13.000.Ft. Egy jó fél óra alatt megvan 2 embernek.

Helo Oroszlán
A két év azért van mert az olaj minösége (elfárad)
hegyröl lefelémenetben majdnem folyamatosan használod
és elöfordulhat hogy behabosodik ha nem megfelelö a minösége
üdv zoli


Hát ezért írtam, amit írtam.
Akinek ilyen autója van, annak nem szabad spórólnia 13.000.Ft.-on és ezt oszd el két évre. Havi 541.Ft. És ez szervíz ár volt.

igaz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.11. 14:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1441
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Oroszlan írta:
lepke írta:
Helo Urak
E60-nál a fékolajat két évente cserélni kötelezö
nem kilóméter függö
üdv zoli


Elvileg igen. De ezt úgy számolták ki, hogy akkor kihasználod a fékeket, meg mész is vele eleget.
Mert ugye a fékolaj csak a fékezéskor van használva, zárt rendszerben nyomás alatt dolgozik és ettől fáradhat el főképp.
Ha most valaki hétvégi autós és évente megy mondjuk 10ezer km-t és nem használja erősen a fékeket, akkor elvileg ilyen paraméterek mellett, 4 évet is kibír az olaj simán, ha jó minőségű.

Persze azért ajánlott 2 évente a csere. Nem egy nagy összeg, itt a BMW szervízben a fékolajcsere anyaggal, munkadíjjal együtt 13.000.Ft. Egy jó fél óra alatt megvan 2 embernek.

Helo Oroszlán
A két év azért van mert az olaj minösége (elfárad)
hegyröl lefelémenetben majdnem folyamatosan használod
és elöfordulhat hogy behabosodik ha nem megfelelö a minösége
üdv zoli


a fékolajat (ami egyébként nem is olaj, hanem folyadék) azért érdemes (ajánlott) kétévente cserélni, mert tulajdonságából adódóan vizben oldódik, vagyis a levegőből felveszi a vizet. és ha víz van a fékfolyadékban, az pontosan hegyről lejtmenetben (vagy forszírozott tempónál) okozhat gondot (mint ahogy írtátok). méghozzá azért, mert ekkor a fékfolyadék több száz fokos lesz, és a benne lévő víz gőzzé válik, ami összenyomható, szemben a fékfolyadékkal. ezért hiába nyomod a fékpedált, nem (vagy nem annyira) fékez.
és azért nem használat, hanem időfüggő a csere, mert ha nem használják az autót, akkor is érintkezik levegővel (kiegyenlítő tartály)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.27. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.28. 22:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.28. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.29. 00:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


szia zoli.
általában szoktam mindkettőt nyomni csak nem egyszerre,te nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.31. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


szia zoli.
általában szoktam mindkettőt nyomni csak nem egyszerre,te nem?

Helo edy
Én általában a kuplungot is szoktam használni
az még jól birja
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.31. 22:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


szia zoli.
általában szoktam mindkettőt nyomni csak nem egyszerre,te nem?

Helo edy
Én általában a kuplungot is szoktam használni
az még jól birja
üdv zoli


és hogy használod a kuplungot?
üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.31. 22:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


szia zoli.
általában szoktam mindkettőt nyomni csak nem egyszerre,te nem?

Helo edy
Én általában a kuplungot is szoktam használni
az még jól birja
üdv zoli


és hogy használod a kuplungot?
üdv

Helo edy
Nekem kézi váltós a kocsi
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.31. 22:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.15. 00:00
Hozzászólások: 226
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


szia zoli.
általában szoktam mindkettőt nyomni csak nem egyszerre,te nem?

Helo edy
Én általában a kuplungot is szoktam használni
az még jól birja
üdv zoli


és hogy használod a kuplungot?
üdv

Helo edy
Nekem kézi váltós a kocsi
üdv zoli


szerintem kizárt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.07.31. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
edy01 írta:
lepke írta:
Helo
A fékek nem csak nálam bajosak
.................KATT..........
üdv zoli


ez vezetési stílus függő is.
nálam se bírják, mily meglepő.
pedig nem is szoktam nyomni.. :wink: :wink:

Helo edy
Nem mindegy a FÉKET vagy a GÁZT :lol:
üdv zoli


szia zoli.
általában szoktam mindkettőt nyomni csak nem egyszerre,te nem?

Helo edy
Én általában a kuplungot is szoktam használni
az még jól birja
üdv zoli


és hogy használod a kuplungot?
üdv

Helo edy
Nekem kézi váltós a kocsi
üdv zoli


szerintem kizárt.

Helo edy
Nem gyári átalakitott
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator