* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 262 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 09:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem kísérleteznék a helyedben. Fel kell rakni egy rávaló ATE szettet és nem fog többet más igény felmerülni benned. Egyszerűen mindig van benne tartalék. Drága, de cserébe fog és nem fogsz a szokásos problémákkal se küzdeni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: velencei75
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 13:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vagy gyárit. Szintén nem olcsó, de tartós és a legjobb.

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 15:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem tudom a gyárit ki gyártja, de az ATE nagyon bejött. 15 ezer körül lehet benne most. Nagyon szépen kopik, viszont ennek ellenére nem nagyon fogy. 300 mm fölött nem egy embertől hallotta már, hogy csak az ATE-t ajánlották nyugodt szívvel. Itt 99.9%, hogy nem lesz rázás, ha jó a futómű és nyugodtan lehet vele rövid féktávokat venni :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 16:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Nem tudom a gyárit ki gyártja, de az ATE nagyon bejött. 15 ezer körül lehet benne most. Nagyon szépen kopik, viszont ennek ellenére nem nagyon fogy. 300 mm fölött nem egy embertől hallotta már, hogy csak az ATE-t ajánlották nyugodt szívvel. Itt 99.9%, hogy nem lesz rázás, ha jó a futómű és nyugodtan lehet vele rövid féktávokat venni :taps:

A gyárit -féktárcsa/betét esetén- maga a gyár készíti. Az ATE is nagyon jó, pl. az E39 fékrendszere konkrétan általuk lett megtervezve, ETK/TIS-ben is van utalás rá.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 17:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tehát, akkor ott ez esetben nincs gyári beszállító? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 17:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Tehát, akkor ott ez esetben nincs gyári beszállító? :)

Így van, "kerítésen belül" készül. Nem véletlen esküsznek sokan a gyári fékre. Nyilván anyagiak kérdése is, bár azért léteznek a Kollégák által többször is ecsetelt elfogadható kompromisszumok.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 10:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.02. 14:29
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Halihó, E60 van M5 hűtött lyukas tárcsával elől és hátul, nincs kivállasodva, És a betétek legalább még 1 centisek. Viszont nagy sebessegről való fekézeskor vagy intenzív fekézeskor kellemetlenül zilál a kocsi, olyan mint mikor megvan vetemedve a tárcsa, de nem ráz a kormány és a kaszni sem remeg csak a pedál üt vissza nem erősen, de kellemetlen. Amit megtudtam még figyelni hogy fekézeskor a vezető oldali kerektől, nem köszörülő hanem furcsa éles hangot ad. Valaki esetleg tapasztalat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
windisel1979 írta:
Halihó, E60 van M5 hűtött lyukas tárcsával elől és hátul, nincs kivállasodva, És a betétek legalább még 1 centisek. Viszont nagy sebessegről való fekézeskor vagy intenzív fekézeskor kellemetlenül zilál a kocsi, olyan mint mikor megvan vetemedve a tárcsa, de nem ráz a kormány és a kaszni sem remeg csak a pedál üt vissza nem erősen, de kellemetlen. Amit megtudtam még figyelni hogy fekézeskor a vezető oldali kerektől, nem köszörülő hanem furcsa éles hangot ad. Valaki esetleg tapasztalat?

A beteteket kivul-belul ellenorizted mindket oldalon? Maga a betet is hoelvezetokent funkcional, es van az a vastagsag (vekonysag), amikor ezen funkciojanak mar nem tud maradektalanul eleget tenni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
windisel1979 írta:
Halihó, E60 van M5 hűtött lyukas tárcsával elől és hátul, nincs kivállasodva, És a betétek legalább még 1 centisek. Viszont nagy sebessegről való fekézeskor vagy intenzív fekézeskor kellemetlenül zilál a kocsi, olyan mint mikor megvan vetemedve a tárcsa, de nem ráz a kormány és a kaszni sem remeg csak a pedál üt vissza nem erősen, de kellemetlen. Amit megtudtam még figyelni hogy fekézeskor a vezető oldali kerektől, nem köszörülő hanem furcsa éles hangot ad. Valaki esetleg tapasztalat?


Az E60 az egy M5 vagy valahogy fel lettek erőltetve a 374mm-es tárcsák valami másra?

Gyári tárcsa vagy utángyártott? Gumik, felnik, futómű, guminyomás rendben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.08.26. 12:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
"kerítésen belül" készül.


Ezt milyen információ alapján feltételezed? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.08.26. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy emlékszem, hogy valahol olvastam róla, valamint nemrég beszélgettünk Alpinával, s mintha megerősítette volna; ez utóbbira azért nem vennék mérget. Ha lesz egy kis időm, utána nézek. Annak apropóján jött a dolog, hogy kb az év vége felé tárcsákat és betéteket is kell majd cserélni, s elkezdtem utána nézni az ATE vs. Zimmermann vs. gyári árakra, véleményekre.

Tapatalk-kal küldve az én D6503-el

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.21. 10:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.21. 17:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
lepke írta:
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.

Szia Zoli! Nagy valószínűséggel vagy a dugattyúd vagy a nyeregcsúszkád szorul.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.21. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
lepke írta:
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.

Szia Zoli! Nagy valószínűséggel vagy a dugattyúd vagy a nyeregcsúszkád szorul.

Hali
Jövő héten megnézetem mert elég zavaró


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.21. 22:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.

Tekeri a kormányt is, vagy csak elhúz simán?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 00:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.

Tekeri a kormányt is, vagy csak elhúz simán?

Hali
A kormányt nem tekeri fékezéskor,
lehetséges hogy a bal oldalt hamarabb fog :roll: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.22. 02:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.

Tekeri a kormányt is, vagy csak elhúz simán?

Hali
A kormányt nem tekeri fékezéskor,
lehetséges hogy a bal oldalt hamarabb fog :roll: :roll:

Lehetséges, de akkor előfordul, hogy húzza a kormányt is. Nekem a napokban az első futóműben a hátsó lengőkar gömbfeje volt elpusztulva, ugyanaz volt a jelenség mint nálad. Fék hibátlan volt, lengőkar csere után szűnt meg a jelenség.
Kollégám X5-ében is hasonló volt mikor megvettük neki, de az azzal cifrázta, hogy fékezésnél balra ment, ha gázt adtam jobbra. Ott is a lengőkarok cseréje oldotta meg. Mindkét esetben M0-tempón, vagy afelett volt érezhető.
Dobd rá egy fékpadra, kiderül.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2015.11.25. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lepke írta:
Gallaca írta:
lepke írta:
Hali
Na még ilyet nem tapasztaltam
Nagyobb autópályás tempónál erősebb fékezésnél balra megíndul a kocsi eleje, picit rákel tartani
nem vészes de elég kellemetlen.
Hasonlít a jelenség még Ladás időszakból mikor nem egyformára sikerült a légtelenítés.

Tekeri a kormányt is, vagy csak elhúz simán?

Hali
A kormányt nem tekeri fékezéskor,
lehetséges hogy a bal oldalt hamarabb fog :roll: :roll:

Lehetséges, de akkor előfordul, hogy húzza a kormányt is. Nekem a napokban az első futóműben a hátsó lengőkar gömbfeje volt elpusztulva, ugyanaz volt a jelenség mint nálad. Fék hibátlan volt, lengőkar csere után szűnt meg a jelenség.
Kollégám X5-ében is hasonló volt mikor megvettük neki, de az azzal cifrázta, hogy fékezésnél balra ment, ha gázt adtam jobbra. Ott is a lengőkarok cseréje oldotta meg. Mindkét esetben M0-tempón, vagy afelett volt érezhető.
Dobd rá egy fékpadra, kiderül.

Hali
Keréknyomás jelző hiba volt a bűnös ami nem működött, a guminyomás elszökött a bal kerékből 1,1 bár maradt csak benne.
A fékprobléma megoldódott


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 15:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Eredeti, gyári BMW fékbetétek kerültek legutóbbi cserénél előre. Így, hogy egymás után használtam sárga Textart és gyári BMW betétet - azt kell mondjam, hogy nekem összességében jobban tetszik a gyári. Ahol hatalmas különbség van, az az adagolhatóság. A Textar egy nagyon kemény betét, kis pedálerőre sokkal nagyobbat fog, mint a gyári, de a fék elveszíti adagolhatóságának nagy részét. Valamit valamiért. Nekem innentől kezdve gyári. :franko:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2018.06.16. 21:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.01. 21:16
Hozzászólások: 161
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: N47D20C
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!

2008/12. havi 20d-hez vettem most gyári első betéteket (34116767580). Pont azt, amit 06/21/2005 — 09/15/2010 között gyártottak. Real OEM-en láttam, hogy 3 további cikkszám is van, amit ajánl a gyár helyettesítő termékként.

Ami azért érdekes, mert amikor nézelődtem ATE Ceramic után, akkor a fenti cikkszámra ezt adta be: 13.0470-7167.2 LD7167

Míg a frissebb 34116794918 és 34116794916 cikkszámokra a 13.0470-7296.2 LD7296 terméket.

Tudna-e esetleg segíteni valaki, hogy a két ATE termék között mi lehet a különbség?

Előre is köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 262 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator