* *
Pontos idő: 2017.09.23. 16:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
renaissance írta:
Családban van e60 m5 és e61 35d m paket és koppra ugyanaz a fék rajta mint az M5ön. A futóműve is ugyanaz. Gyakorlatilag szerintem a motoron kívül minden ugyanaz.

Tapatalk 2 with Galaxy Note


Ha egyformák a fékek a 2 autón, akkor valamelyiken nem a gyári van, mert:

pl az első fékek:

535d első féktárcsa mérete 348x36 és nem lyuggatott
http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... rake_disc/

m5 első féktárcsa átmérője 374x36 és lyuggatott
http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/S ... erforated/

Helo
A Haver pontosan megadta a választ a kérdésedre
E60 M5 modellen teljesen más MINDEN mint egy 35dezsőn
Futómű, Fékek, lengéscsillapítók,és még lehetne sorolni
Ha jól emlékszem talán a POHÁRTARTÓK megegyeznek :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.22. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Ha már fel lett dobva a topik a főoldalra, megkérdezném:

Megoldódott a lyuggatott tárcsa ügye? Lehet kapni?

És a másik: Lehet nagy tárcsát tenni a 30d-re? vagy csak egy méret van?

kösz! :mrgreen:

Helo
Lehetséges a nagyobb tárcsa csak a munkahengert is cserélni kell hozzá


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 06:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.02. 14:54
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wien-Levél
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

_________________
Wer bremst, verliert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 09:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csibe írta:
Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/


Nekem már volt fent hátul, az ég világon semmi probléma nem volt vele. Szerintem nyugodtan megveheted, ha cserélni kell (rozsdagátló bevonatosat célszerű, minimális az árkülönbség).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 09:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6571
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 282 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
Csibe írta:
Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Sokaknak volt. Többek közt nekem is, lyuggatott. Nem volt velük gond.

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 09:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.02. 14:54
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wien-Levél
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Meg nem esedekes, de jobb tajekozodni idöben. Köszi :franko:

_________________
Wer bremst, verliert!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 16:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5245
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1641 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Csibe írta:
Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Offomon van, nincs vele gond!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 19:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem elöl zimmermann van textar betétekkel és lassan 2-ik éve semmi gond [WINKING FACE]


Küldve az iPhone készülékemről Tapatalk használatával

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.07.23. 20:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
Csibe írta:
Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Offomon van, nincs vele gond!


Ha valaki rákattant a Zimmermann cuccokra írjon pü.-t.
Van.

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.08.01. 22:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csibe írta:
Hali,

Zimmermann tarcsakat hasznalt mar valaki? eleg jo aron van.

http://www.otto-zimmermann.de/de/

Helo
Komolyabb tempónál 200-felet nem igazán érdemes használni
Én próbálkoztam vele, öregúras tempóban elfogadható


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.12.25. 23:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.07.30. 02:39
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Hévíz
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M57D30O1
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2013.12.26. 00:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?

Erősen ajánlott. :mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 00:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?

Helo
Ez a legkevesebb amit cserélni kellene


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 00:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 12:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét :roker: Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 12:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét :roker: Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni :D

Cáfolom. Megfelelően, szabadon mozgó csúszka esetén elvileg egyformán kell kopniuk. Én 4 db, szinte mm-re megegyező vastagságú betétet szedtem ki a kocsiból.
Azért nem árt az óvatosság :!: :wink:

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 14:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 15:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Törvényszerű, hogy ahogy látom e60-on hamarabb kopik el a jobb oldali fékbetét, mint a baloldali? Hallani, hogy vason van a betét :roker: Csere érett volt egy ideje, de úgy látom nem szabad a kopásjelzőre támaszkodni :D

Cáfolom. Megfelelően, szabadon mozgó csúszka esetén elvileg egyformán kell kopniuk. Én 4 db, szinte mm-re megegyező vastagságú betétet szedtem ki a kocsiból.
Azért nem árt az óvatosság :!: :wink:


Baloson volt még 1-2 milliméter úgy látom, úgyhogy nem is olyan nagy az eltérés :D Kíváncsi leszek, hogy fog a gyári harapni, mert most valami azonosíthatatlan maradt ránk az előző tulajtól :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 23:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2149
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 151 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tomi.i írta:
Bummer írta:
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről

Nemreg bongesztem a realoemet ez ugyben es arra jutottam, hogy mindegyik e39-ben megegyezik a fofekhenger es a rasegites. Azert mindenki csekkolja a sajat vin-je alapjan a cikkszamokat! Az en vinem alapjan a beszerelt fofekhenger es szervo volt szerelve pl M5-be is.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Féktárcsa-Fékbetét
HozzászólásElküldve: 2014.02.12. 00:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
morv írta:
Tomi.i írta:
Bummer írta:
gulyasalex írta:
Sziasztok
Ha e39 530d-re nagy tárcsákat szeretnék tenni akkor a tárcsákon-betéteken kívül nyerget és munkahengert is kell cserélnem?


Tarcsa+betet+nyereg+nyeregtarto...de ha mar ott vagy menjen a jelado es a fekcso is...jah es ha nem ujat veszel akkor sanszos, h a munkahenger tomiteseket es esetleg a vezetostifteket es nyeregtarto csavarokat is cserelnem...persze csak gyarira...mar csak azert is mert ki tudja mit kapsz es milyen allapotban...1x torik bele...

Es persze alapos tisztitas kivul belul, ki tudja honnan van a hasznalt...bar ujban is lehet belul meglepi...

:szerintem:

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Föf?kmunkahengert ?s szervodobot nem kell?Az egyezik mindegyik?

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-I9070-ről

Nemreg bongesztem a realoemet ez ugyben es arra jutottam, hogy mindegyik e39-ben megegyezik a fofekhenger es a rasegites. Azert mindenki csekkolja a sajat vin-je alapjan a cikkszamokat! Az en vinem alapjan a beszerelt fofekhenger es szervo volt szerelve pl M5-be is.

Ez nem igaz. Nekem mindkettőt cserélni kellett automatásításkor, tehát eleve nem lehet csak 1 tipus. Szervodobból is van szimpla és dupla is. Ezekre más-más főfékhenger való. 98/9 előtti és utáni sem egyezik meg.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: morv
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 259 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator