* *
Pontos idő: 2024.03.28. 17:38

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.06.23. 09:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)

ja tényleg, béna vagyok...

Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.06.23. 17:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)

ja tényleg, béna vagyok...

Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.

Hiába viszed futóműveshez, a szilent fáradását nem fogják kiszúrni, ennek első tünete a kormány szitálása eleinte csak egy bizonyos tempónál. Légy erőszakos, és csak ezt cseréltesd, ha laza a gömbfej, akkor kompletten lengőkarral együtt. Ami jó azt ne bántsd, bármit is rakatsz bele csak a töredékét bírja majd az eredetinek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.06.26. 11:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:
Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)

ja tényleg, béna vagyok...

Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.

Hiába viszed futóműveshez, a szilent fáradását nem fogják kiszúrni, ennek első tünete a kormány szitálása eleinte csak egy bizonyos tempónál. Légy erőszakos, és csak ezt cseréltesd, ha laza a gömbfej, akkor kompletten lengőkarral együtt. Ami jó azt ne bántsd, bármit is rakatsz bele csak a töredékét bírja majd az eredetinek.

Koszi! Csereltetem mind a 4 lengokart, mar megvettem (Lemförder). Csak nagyon fura nekem, hogy ahogy csokken a kocsi sebessege, ugy novekszik a razkodas (pedig a feket ugyananyira nyomom). Ezt ma nagyon jol meg tudtam figyelni egy autopalya kihajtonal. A legjobban olyan 30 es 50 kozott lehet erezni, akkor a kormany is elkezd szitalni. De ha erosebben nyomom a feket, akkor meg elmulik.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.01. 20:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.02. 05:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.02. 12:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.02. 15:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen tud.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.02. 15:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen tud.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Koszi. Na, hat akkor meg akar ez is megoldhatja a problemat. A lengokarok egyebkent meglepoen jo allapotban voltak, mind a gombcsuklok, mind a szilentek. A bal oldali nagy szilent mar kicsit ki volt szakadva, de a tobbi nem.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 17:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen tud.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Koszi. Na, hat akkor meg akar ez is megoldhatja a problemat. A lengokarok egyebkent meglepoen jo allapotban voltak, mind a gombcsuklok, mind a szilentek. A bal oldali nagy szilent mar kicsit ki volt szakadva, de a tobbi nem.


Na, futomu beallitva tokeletesen. A fek tovabbra is raz. A szerelo szerint az elso fektarcsa szar. Hogyan tudnek errol meggyozodni? Nem volt benne 3000km, mikor elkezdett razni. Uj ATE tarcsak es betetek elol es hatul is.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.14. 02:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Nem volt benne 3000km, mikor elkezdett razni. Uj ATE tarcsak es betetek elol es hatul is.

Na ezzel nem vagy egyedül.Volt itt köreimben akinek a harmadik garnitúra (leggagyibb) féktárcsa vált be,1000Km után vagy az első erőteljesebb fékezés után felhullámosodott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.20. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Ha egyszer már elgörbült a tárcsa, akkor miért vártok változást lengőkarcserétől?
Görbült tárcsa leszedése után még az agyat is órázni kell, mert arra is rámásolódhat a hiba a nagy hőtől.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.21. 09:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha egyszer már elgörbült a tárcsa, akkor miért vártok változást lengőkarcserétől?
Görbült tárcsa leszedése után még az agyat is órázni kell, mert arra is rámásolódhat a hiba a nagy hőtől.

Nem mondtam, hogy tuti, hogy el van görbülve a tárcsa. De most már egyre gyanúsabb.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.25. 11:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.25. 16:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.25. 16:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.25. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.


Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.

A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!

Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.28. 22:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.


Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.

A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!

Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.

nem kormos a kipu! És ha a turbo vezérlésével van gond, akkor mit kell cserélni?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.29. 16:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.


Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.

A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!

Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.

nem kormos a kipu! És ha a turbo vezérlésével van gond, akkor mit kell cserélni?


Át kell nézni az egész vákuumrendszert, illetve lehet gond a drückwandlerekkel. ÉS sajnos az is lehet, hogy megszorul az a lemez, ami a két turbó között vált.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.07.30. 08:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Át kell nézni az egész vákuumrendszert, illetve lehet gond a drückwandlerekkel. ÉS sajnos az is lehet, hogy megszorul az a lemez, ami a két turbó között vált.

Koszi!

Az osszes vakuumcso cserelve lett Marciusban, szoval nem gondolnam, hogy ez lesz, de persze benne van a pakliban, hogy valami lecsuszott vagy ki tudja. Mindegy, megnezetem. A nyomasszabalyzokat egyebkent mar regebben megvettem, de meg nem kerult beepitesre, de akkor lehet, hogy itt az alkalom :D

koszonom az infokat.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 08:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator