* *
Pontos idő: 2018.04.20. 14:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 427 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.03.07. 06:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:
Cyri írta:
Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. :wink: Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást
2004/10 havi 525d 177 loeros M57TU motorkódos. Részecskeszűrős. Sedan. Fekete. Elektromoson vezérelt turbo.
Manuál 6os, bőr, xenon, kisnavi, m multikormány, ülésfűtés, dupla digit...
Nem full extra de nekem elég.
Még annyit szerettem volna kérdezni hogy a jobb első fényszóróba nem ég a helyzetjelzőm ezáltal az angel sem. Oda milyen izzó való?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Cyri 2018.03.07. 07:12-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.03.07. 07:00 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:
[quote="Cyri"]Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. :wink: Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást
2004/10 havi 525d 177 loeros M57TU motorkódos. Részecskeszűrős. Sedan. Fekete.
Manuál 6os, bőr, xenon, kisnavi, m multikormány, ülésfűtés, dupla digit...
Nem full extra de nekem elég.
Még annyit szerettem volna kérdezni hogy a jobb első fényszóróba nem ég a helyzetjelzőm ezáltal az angel sem. Oda milyen izzó való?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről[/quote]Illetve még annyi hogy ha ez a turbósdi lezajlott utána milyen olajat ajánlotok az autóba? Én motul 5w30 xclean re gondoltam. Most 5w30 shell van benne. Továbbá karter szűrőt minden olajcserénél érdemes cserélni?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 22:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 09:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1202
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 09:19 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2130
Adott köszi: 398 alkalommal
Kapott köszik: 414 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 13:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1202
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 20:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 20:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Nem gyanús a hőfok, csak épp tegnap panaszkodtam egy ismerősnek, hogy milyen rossz, hogy nem látom, hogy mikor van üzemi hőmérsékleten az autó. Aztán mondta, hogy dehogynem a fordulatszámmérőnél, és mutatta, hogy neki hidegen (35d) 3500-ig van a skála és ahogy melegszik egyre kisebb lesz, majd amikor eléri az üzemi hőmérsékletet akkor áll úgy, ahogy nekem a képen. Csak nekem mindig úgy áll.

Rejtett menüben meg tudom nézni, de az macera minden indításnál...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 20:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 163
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Nem gyanús a hőfok, csak épp tegnap panaszkodtam egy ismerősnek, hogy milyen rossz, hogy nem látom, hogy mikor van üzemi hőmérsékleten az autó. Aztán mondta, hogy dehogynem a fordulatszámmérőnél, és mutatta, hogy neki hidegen (35d) 3500-ig van a skála és ahogy melegszik egyre kisebb lesz, majd amikor eléri az üzemi hőmérsékletet akkor áll úgy, ahogy nekem a képen. Csak nekem mindig úgy áll.

Rejtett menüben meg tudom nézni, de az macera minden indításnál...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 20:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára stupeki69 2018.03.16. 21:22-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 21:01 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2130
Adott köszi: 398 alkalommal
Kapott köszik: 414 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi


Nekem 4 csík szokott kinn maradni és ilyenkor 90-100 fok között van a vízhőmérséklet. Elég intuitív módon jelez vissza. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 21:02 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2130
Adott köszi: 398 alkalommal
Kapott köszik: 414 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Ezt a gondolatmenetet én is hallottam, de ki az a barbár, aki hidegen 4000-res fordulatig forgat egy ilyen autót? :D :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 21:56 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.

Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.17. 10:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 246
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
stupeki69 írta:
sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.

Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???

Most néztem reggel a nyugalmi fesz 12.75 V lehet hogy akkor a fenti dolog az normális???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.18. 14:15 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2130
Adott köszi: 398 alkalommal
Kapott köszik: 414 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
stupeki69 írta:
stupeki69 írta:
sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.

Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???

Most néztem reggel a nyugalmi fesz 12.75 V lehet hogy akkor a fenti dolog az normális???


Szerintem abszolút. Ezekben a kocsikban már intelligens töltésvezérlés van, nem ilyen egyértelmű a működése, hogy egy kis méricskéléssel eldöntsd, hogy jó a töltés vagy sem. Ha elmegy a töltésed észre fogod venni, addig pedig, ha indul az autó és nem merül ne foglalkozz vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.26. 21:52 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2130
Adott köszi: 398 alkalommal
Kapott köszik: 414 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.26. 21:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5451
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1159 alkalommal
Kapott köszik: 1216 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.03.26. 22:15 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2130
Adott köszi: 398 alkalommal
Kapott köszik: 414 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...


Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 07:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 946
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 57 alkalommal
Kapott köszik: 176 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...


Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?

Druckwandlere az csak szabalyoza abban egy magnes szelep van.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3356
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Traktornál nem tudom.
Kezelési könyv 74.-ik oldal.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 427 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator