* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 88 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.16. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
www.katguru.hu


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Padre540 2011.05.07. 12:40-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.18. 10:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv mindenkinek!
A héten sikerült megvennem életem első BMW-ét, 97 év végi E38 728 IA Steptronic váltóval, és a fenntartással kapcsolatban érdekelne egy két dolog, egészen konkrétan, hogy milyen szervíz periódusai vannak, mikor mit kell rajta cserélni (olajak, szűrők, stb), valamint mi az amire figyelni kell, vagy esetleg típushiba.
A részletes választ előre is köszönöm.

Eddig nem értettem, miért mondják hogy ha valaki egyszer beül ebbe az autóba, mást már nem is akar venni...:D:D:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.22. 19:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.22. 19:32 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 21:08 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7


Köszönöm!

Lenne még egy kérdésem: folyamatosan ég a műszerfal jobb sarkában a légzsák hiba, ezt mi okozhatja, illetve mivel lehetne orvosolni?
Ja, mégegy, ha műszerfalat cserélek (pixelhibák miatt) kell valamit programozni rajta (futásteljesítmény, jármű azonosító, stb), vagy egyszerűen csak az új be, aztán gooo???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 22:58 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7


Köszönöm!

Lenne még egy kérdésem: folyamatosan ég a műszerfal jobb sarkában a légzsák hiba, ezt mi okozhatja, illetve mivel lehetne orvosolni?
Ja, mégegy, ha műszerfalat cserélek (pixelhibák miatt) kell valamit programozni rajta (futásteljesítmény, jármű azonosító, stb), vagy egyszerűen csak az új be, aztán gooo???


Diag tudja pontosan mi a baja -> modic (övfeszítő,ülésfogalatság jelző,maga a zsák,vagy ki lett véve a körből valami nem megfelelő áramtalanítás mellett,pl: üléspuccennél a csati szét lett húzva) Orvosláshoz kéne tudni a ponotos okot.

Minek cserélni hozzá? Javitható van rá cég is,de Te magad is tudsz rendeleni ribbon kábelt és kicseréled Te,veszel 1-et 30-ért annyiért meg is csináltathatod ill 25€ a kábel hozzá. Adatokat át kell tenni ha cserélsz!

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.05. 07:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7


Köszönöm!

Lenne még egy kérdésem: folyamatosan ég a műszerfal jobb sarkában a légzsák hiba, ezt mi okozhatja, illetve mivel lehetne orvosolni?
Ja, mégegy, ha műszerfalat cserélek (pixelhibák miatt) kell valamit programozni rajta (futásteljesítmény, jármű azonosító, stb), vagy egyszerűen csak az új be, aztán gooo???


Diag tudja pontosan mi a baja -> modic (övfeszítő,ülésfogalatság jelző,maga a zsák,vagy ki lett véve a körből valami nem megfelelő áramtalanítás mellett,pl: üléspuccennél a csati szét lett húzva) Orvosláshoz kéne tudni a ponotos okot.

Minek cserélni hozzá? Javitható van rá cég is,de Te magad is tudsz rendeleni ribbon kábelt és kicseréled Te,veszel 1-et 30-ért annyiért meg is csináltathatod ill 25€ a kábel hozzá. Adatokat át kell tenni ha cserélsz!

Nos ki lett olvasva a hibakód, az anyós ülésnél lévő légzsákot mondta (de ott van 2 is???)
A srác törölte a kódot, majd a 2. indításnál visszajött. Mi lehet a gond, csak kontakt hiba, vagy valami nagyobb gond? Lehet ezzel otthon valamit csinálni, vagy vigyem vissza hozzájuk átnézetni (nem szívesen mert egy rabló banda :S ) Különösebben nem zavar, mert túlnyomó részt egyedül utazom, de ha netán ül mellettem valaki és csattanok... ( na ne így legyen)
Ja még valami, fentebb olvastam valamelyik topicban, hogy ha 10 percre akksi kivétel után rövidre zárjuk az akksi kábeleket elfelejt a gép minden hibát. Ez igaz a légzsák hibára is? Kellene ez azért mert le szeretném venni a kormányt átbőröztetni, és gondolom ha széthúzom a légzsák csatiját majd összedugom azt is hibának fogja vélni. Előre is köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.05. 08:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7


Köszönöm!

Lenne még egy kérdésem: folyamatosan ég a műszerfal jobb sarkában a légzsák hiba, ezt mi okozhatja, illetve mivel lehetne orvosolni?
Ja, mégegy, ha műszerfalat cserélek (pixelhibák miatt) kell valamit programozni rajta (futásteljesítmény, jármű azonosító, stb), vagy egyszerűen csak az új be, aztán gooo???


Diag tudja pontosan mi a baja -> modic (övfeszítő,ülésfogalatság jelző,maga a zsák,vagy ki lett véve a körből valami nem megfelelő áramtalanítás mellett,pl: üléspuccennél a csati szét lett húzva) Orvosláshoz kéne tudni a ponotos okot.

Minek cserélni hozzá? Javitható van rá cég is,de Te magad is tudsz rendeleni ribbon kábelt és kicseréled Te,veszel 1-et 30-ért annyiért meg is csináltathatod ill 25€ a kábel hozzá. Adatokat át kell tenni ha cserélsz!

Nos ki lett olvasva a hibakód, az anyós ülésnél lévő légzsákot mondta (de ott van 2 is???)
A srác törölte a kódot, majd a 2. indításnál visszajött. Mi lehet a gond, csak kontakt hiba, vagy valami nagyobb gond? Lehet ezzel otthon valamit csinálni, vagy vigyem vissza hozzájuk átnézetni (nem szívesen mert egy rabló banda :S ) Különösebben nem zavar, mert túlnyomó részt egyedül utazom, de ha netán ül mellettem valaki és csattanok... ( na ne így legyen)
Ja még valami, fentebb olvastam valamelyik topicban, hogy ha 10 percre akksi kivétel után rövidre zárjuk az akksi kábeleket elfelejt a gép minden hibát. Ez igaz a légzsák hibára is? Kellene ez azért mert le szeretném venni a kormányt átbőröztetni, és gondolom ha széthúzom a légzsák csatiját majd összedugom azt is hibának fogja vélni. Előre is köszi.


nem jó hír annyira :( vagy kontakt vagy zsák csere) Jacko anno utána járt 10 év után minden lufi cserés lenne 600eFt-ért :? csak infó képen.

kontaktot nézném meg előbb...

Minden esetben ha bejelez törölni kell,magától nem alszik ki. Van ilyen nagy RESET folyamat is,íme:

1. Batterie abklemmen (zuerst - , dann +) Kösd le az aksit először -, aztán a +-t
2. Zündschlüssel auf "Zündung ein" adj gyújtást
3. Die beiden Fahrzeugkabel (+ ; -) für 10 Minuten zusammenhalten. -A két lekötött kábelt +,- tartsd össze 10 percig (ehhez többnyire valami külön összekötő kell mert alapból nem érnek össze)
4. Zündung wieder aus - gyújtás ki
5. Batterie wieder anklemmen (zuerst + dann -) kösd vissza az aksit először + aztán -
6. Fertig Kész

Azután javasolnak egy 50 km-es utat eleinte finoman utána pedig keményen lépve.

A leírások alapján ettől kiürül a kocsi számítógépe, elfelejti a tárolt hibás üzeneteket. Ettől állítólag csökken a fogyasztás, és az automata váltó is simábban kapcsolgat

(bemásoltam egy topikból neked,én nem csináltam még :!: )

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.05. 14:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bőröztetéshez csak le kell venni az egyik kábelt az akksiról és már húzhatod is le a légzsákot.
Semmi hibát nem fog írni. (feltéve, ha összeszerelésnél először a légzsákcsatit dugod össze)
Ha kész minden, rámehet az akksisaru. :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 21:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7


Köszönöm!

Lenne még egy kérdésem: folyamatosan ég a műszerfal jobb sarkában a légzsák hiba, ezt mi okozhatja, illetve mivel lehetne orvosolni?
Ja, mégegy, ha műszerfalat cserélek (pixelhibák miatt) kell valamit programozni rajta (futásteljesítmény, jármű azonosító, stb), vagy egyszerűen csak az új be, aztán gooo???


Diag tudja pontosan mi a baja -> modic (övfeszítő,ülésfogalatság jelző,maga a zsák,vagy ki lett véve a körből valami nem megfelelő áramtalanítás mellett,pl: üléspuccennél a csati szét lett húzva) Orvosláshoz kéne tudni a ponotos okot.

Minek cserélni hozzá? Javitható van rá cég is,de Te magad is tudsz rendeleni ribbon kábelt és kicseréled Te,veszel 1-et 30-ért annyiért meg is csináltathatod ill 25€ a kábel hozzá. Adatokat át kell tenni ha cserélsz!

Nos ki lett olvasva a hibakód, az anyós ülésnél lévő légzsákot mondta (de ott van 2 is???)
A srác törölte a kódot, majd a 2. indításnál visszajött. Mi lehet a gond, csak kontakt hiba, vagy valami nagyobb gond? Lehet ezzel otthon valamit csinálni, vagy vigyem vissza hozzájuk átnézetni (nem szívesen mert egy rabló banda :S ) Különösebben nem zavar, mert túlnyomó részt egyedül utazom, de ha netán ül mellettem valaki és csattanok... ( na ne így legyen)
Ja még valami, fentebb olvastam valamelyik topicban, hogy ha 10 percre akksi kivétel után rövidre zárjuk az akksi kábeleket elfelejt a gép minden hibát. Ez igaz a légzsák hibára is? Kellene ez azért mert le szeretném venni a kormányt átbőröztetni, és gondolom ha széthúzom a légzsák csatiját majd összedugom azt is hibának fogja vélni. Előre is köszi.


nem jó hír annyira :( vagy kontakt vagy zsák csere) Jacko anno utána járt 10 év után minden lufi cserés lenne 600eFt-ért :? csak infó képen.

kontaktot nézném meg előbb...

Minden esetben ha bejelez törölni kell,magától nem alszik ki. Van ilyen nagy RESET folyamat is,íme:

1. Batterie abklemmen (zuerst - , dann +) Kösd le az aksit először -, aztán a +-t
2. Zündschlüssel auf "Zündung ein" adj gyújtást
3. Die beiden Fahrzeugkabel (+ ; -) für 10 Minuten zusammenhalten. -A két lekötött kábelt +,- tartsd össze 10 percig (ehhez többnyire valami külön összekötő kell mert alapból nem érnek össze)
4. Zündung wieder aus - gyújtás ki
5. Batterie wieder anklemmen (zuerst + dann -) kösd vissza az aksit először + aztán -
6. Fertig Kész

Azután javasolnak egy 50 km-es utat eleinte finoman utána pedig keményen lépve.

A leírások alapján ettől kiürül a kocsi számítógépe, elfelejti a tárolt hibás üzeneteket. Ettől állítólag csökken a fogyasztás, és az automata váltó is simábban kapcsolgat

(bemásoltam egy topikból neked,én nem csináltam még :!: )

Ma megejtettem ezt a "tuning resetet" és valóban jobb lett a gép.
A légzsák hibát ugyan nem felejtette el, de a váltója szerintem tényleg lágyabban vált és a fogyasztása is kultúráltabb lett, de ez majd inkább hosszú távon igazolja magát.
Lényeg a lényeg, kultúráltabb és csendesebb lett, ezekszerint volt némi "mocsok" az agyában :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.06. 21:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
MChris írta:
Illes írta:
Valaki esetleg leírná nekem a szevízintervallumokat, meg hogy mikor mit kell cserélni az E38-on???


Tessék: (legfelső az)

http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=D ... load&cid=7


Köszönöm!

Lenne még egy kérdésem: folyamatosan ég a műszerfal jobb sarkában a légzsák hiba, ezt mi okozhatja, illetve mivel lehetne orvosolni?
Ja, mégegy, ha műszerfalat cserélek (pixelhibák miatt) kell valamit programozni rajta (futásteljesítmény, jármű azonosító, stb), vagy egyszerűen csak az új be, aztán gooo???


Diag tudja pontosan mi a baja -> modic (övfeszítő,ülésfogalatság jelző,maga a zsák,vagy ki lett véve a körből valami nem megfelelő áramtalanítás mellett,pl: üléspuccennél a csati szét lett húzva) Orvosláshoz kéne tudni a ponotos okot.

Minek cserélni hozzá? Javitható van rá cég is,de Te magad is tudsz rendeleni ribbon kábelt és kicseréled Te,veszel 1-et 30-ért annyiért meg is csináltathatod ill 25€ a kábel hozzá. Adatokat át kell tenni ha cserélsz!

Nos ki lett olvasva a hibakód, az anyós ülésnél lévő légzsákot mondta (de ott van 2 is???)
A srác törölte a kódot, majd a 2. indításnál visszajött. Mi lehet a gond, csak kontakt hiba, vagy valami nagyobb gond? Lehet ezzel otthon valamit csinálni, vagy vigyem vissza hozzájuk átnézetni (nem szívesen mert egy rabló banda :S ) Különösebben nem zavar, mert túlnyomó részt egyedül utazom, de ha netán ül mellettem valaki és csattanok... ( na ne így legyen)
Ja még valami, fentebb olvastam valamelyik topicban, hogy ha 10 percre akksi kivétel után rövidre zárjuk az akksi kábeleket elfelejt a gép minden hibát. Ez igaz a légzsák hibára is? Kellene ez azért mert le szeretném venni a kormányt átbőröztetni, és gondolom ha széthúzom a légzsák csatiját majd összedugom azt is hibának fogja vélni. Előre is köszi.


nem jó hír annyira :( vagy kontakt vagy zsák csere) Jacko anno utána járt 10 év után minden lufi cserés lenne 600eFt-ért :? csak infó képen.

kontaktot nézném meg előbb...

Minden esetben ha bejelez törölni kell,magától nem alszik ki. Van ilyen nagy RESET folyamat is,íme:

1. Batterie abklemmen (zuerst - , dann +) Kösd le az aksit először -, aztán a +-t
2. Zündschlüssel auf "Zündung ein" adj gyújtást
3. Die beiden Fahrzeugkabel (+ ; -) für 10 Minuten zusammenhalten. -A két lekötött kábelt +,- tartsd össze 10 percig (ehhez többnyire valami külön összekötő kell mert alapból nem érnek össze)
4. Zündung wieder aus - gyújtás ki
5. Batterie wieder anklemmen (zuerst + dann -) kösd vissza az aksit először + aztán -
6. Fertig Kész

Azután javasolnak egy 50 km-es utat eleinte finoman utána pedig keményen lépve.

A leírások alapján ettől kiürül a kocsi számítógépe, elfelejti a tárolt hibás üzeneteket. Ettől állítólag csökken a fogyasztás, és az automata váltó is simábban kapcsolgat

(bemásoltam egy topikból neked,én nem csináltam még :!: )

Ma megejtettem ezt a "tuning resetet" és valóban jobb lett a gép.
A légzsák hibát ugyan nem felejtette el, de a váltója szerintem tényleg lágyabban vált és a fogyasztása is kultúráltabb lett, de ez majd inkább hosszú távon igazolja magát.
Lényeg a lényeg, kultúráltabb és csendesebb lett, ezekszerint volt némi "mocsok" az agyában :D


:franko:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.19. 17:48 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
E38 728IA hoz lenne szükségem komplett alsó motortakaró burkolatra a csavarjaival együtt. Nem bont valaki ilyen autót, vagy nincs valakinek elfekvőben ilyene?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.28. 20:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.05. 00:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Göd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
e38 Komfort ülés iránt érdeklődnék kedves bontós kollégák.

PMiki


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.28. 23:05 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.08.17. 00:00
Hozzászólások: 420
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 5 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PMiki írta:
e38 Komfort ülés iránt érdeklődnék kedves bontós kollégák.

PMiki

Vateran találtam neked egy bontott garnitúrát komplettan kárpitokkal: Ülések


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.01. 14:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Motoros-memóriás vaj bőrbelsőt tudok eladót E38-hoz, ha érdekel valakit.
Érdeklődni PÜ-ben


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.02. 22:06 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Eladó

Lenne egy 728ia-m

egyben vagy bontva

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728 ... os-3503641

204548727


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.02. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:
Eladó

Lenne egy 728ia-m

egyben vagy bontva

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728 ... os-3503641

204548727


Ha bontanád a vesék érdekelnének.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.02. 22:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.07.16. 00:00
Hozzászólások: 585
Tartózkodási hely: Tatabánya
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: M57D30TÜ2
Évjárata: 2008
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
zsolty-j írta:
Eladó

Lenne egy 728ia-m

egyben vagy bontva

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728 ... os-3503641

204548727


Ha bontanád a vesék érdekelnének.


Nem szivesen bontom,mert nagyon jó,de ha valaki meg vesz egy födarabot,akkor el bontom,és szólok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.02. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:
Oroszlan írta:
zsolty-j írta:
Eladó

Lenne egy 728ia-m

egyben vagy bontva

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728 ... os-3503641

204548727


Ha bontanád a vesék érdekelnének.


Nem szivesen bontom,mert nagyon jó,de ha valaki meg vesz egy födarabot,akkor el bontom,és szólok


Egyértelmű.
Köszönöm.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.01.02. 23:10 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.09.07. 00:00
Hozzászólások: 1063
Tartózkodási hely: Komárom
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolty-j írta:
Oroszlan írta:
zsolty-j írta:
Eladó

Lenne egy 728ia-m

egyben vagy bontva

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728 ... os-3503641

204548727


Ha bontanád a vesék érdekelnének.


Nem szivesen bontom,mert nagyon jó,de ha valaki meg vesz egy födarabot,akkor el bontom,és szólok


Szia!

Ha elbontod a belső érdekelne....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 88 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator