* *
Pontos idő: 2024.04.16. 09:43

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 14:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: ethbaa
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 15:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.08. 01:00
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73 (750i)
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Köszönöm szépen, jó ötlet. Azt jól tudom, hogy olyan csavar, állítási lehetőség nincs amivel az esetleges magassági külömbségeket lehet állítani?


Annyira nem értek hozzá :oops:


--- Én itt nézelődnék ---


Köszi, megtaláltam a szintező csavarokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 16:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.08. 01:00
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73 (750i)
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.27. 17:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.

Ha rendben van az elvezető renszered, akkor nem ázhat be.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.28. 06:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.29. 23:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.08. 01:00
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73 (750i)
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131


Köszönöm, sok segítséget kaptam. A linkek segítségével több anyagot is gyűjtöttem így következőnek a befordulós tükröket szeretném.A tömítésre a 7000Ft egy kb. összeg vagy ennyiért biztos megkapom?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.29. 23:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
ethbaa írta:
MChris írta:
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
[quote="ethbaa"]Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.


http://www.bimmerboard.com/forums/posts/537131


Köszönöm, sok segítséget kaptam. A linkek segítségével több anyagot is gyűjtöttem így következőnek a befordulós tükröket szeretném.A tömítésre a 7000Ft egy kb. összeg vagy ennyiért biztos megkapom?[/quote]

Én ennyiért vettem. MAGISZ.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.08.30. 11:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.08. 01:00
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73 (750i)
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
ethbaa írta:
hamoriarpi írta:
barbrady írta:
ethbaa írta:
Sziasztok,

6.éve használok egy 1996.10. havi E38 750i-t. Persze voltak problémák-sokat az E39-es oldal tanácsai segłtségével magam megoldottam, de összeségben nagyon elégedett vagyok vele. Most jött el az idő, hogy kicsit finomítsak az extrákon. Szeretném megkérdezni van-e valakinek tapasztalata tetőablak cseréről?
Korábban " zárt" tetőablakom volt amit most ablakosra cseréltem. Minden rendben, leszámítva, hogy 60km/h fölött kellemetlen sűvítő hang keletkezik. Illesztések jónak tünnek 1-1mm egy két helyen van, de nem tudom, hogy ez normális -e? Illetve,hogyan lehet ezt javítani? Köszönöm szépen Attila


Úgy tudod megnézni hogy hol süvít, hogy elkezded leragasztani széles ragszalaggal az ablak peremét, mondjuk 10 centinként. Ha megtaláltad, talán rájössz az okára is.

Én inkább kicserélném a 7000 Ft-os tömítést, aztán a 6 db csavarral beállítanám a tetőablakot. A tömítés cseréje előtt természetesen a felületet tökéletes alapossággal tisztítani, zsírtalanítani kell. Az öntapadót csak szakaszonként leszedni, mert összetapadhat. Időigényes meló!


Köszönöm szépen az információkat. Már csak abban reménykedem, hogy beázni nem fog a cserét követően.

Ha rendben van az elvezető renszered, akkor nem ázhat be.


Közelsége miatt a Wallis Dunánál sikerült megrendelni a 710-est. 1-2 nap az elérhetősége:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.12.06. 17:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW 750 iL L7 Individual


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.12.06. 20:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
barbrady írta:


A kispárnák is origináltejlék? :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2012.12.07. 12:52 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:


szép :shock:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2014.01.24. 13:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Fapad


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2014.01.24. 13:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:


Jó kocsi :D

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 13:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.30. 19:17
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Faterom megvadult. :D Eltökélte, hogy vesz egy 750i-t.
Volt már sokféle autója (most épp egy off 607-est nyúz), de azt mondja egy ilyennel már el lenne élete végéig...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750 ... ta-7860448
Érdemes egy ilyen régi példányt megvenni?
Egyértelmű, hogy kell rá bőven költeni, de nyilván nem akar motor vagy váltócserével kezdeni.

Előre is köszi a tanácsokat :)

_________________
Fél óra az út, 10 perc múlva ottvagyok ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 14:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Offtopic :
Vinklee írta:
Sziasztok!

Faterom megvadult. :D Eltökélte, hogy vesz egy 750i-t.
Volt már sokféle autója (most épp egy off 607-est nyúz), de azt mondja egy ilyennel már el lenne élete végéig...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/750 ... ta-7860448
Érdemes egy ilyen régi példányt megvenni?
Egyértelmű, hogy kell rá bőven költeni, de nyilván nem akar motor vagy váltócserével kezdeni.

Előre is köszi a tanácsokat :)


Erősen OFF, amiért előre is bocsánat, na de az a Merkédeszes V12 felirat...az mindent visz! Viszont faszányosak az ülések!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2018.09.11. 18:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.09.11. 17:52
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Hozzajutottam nemreg egy 95-ös 750i-hez, eleg szep megkimelt allapotban 230ezer km-rel. Motorolajat, szuroket, ezt-azt csereltem rajta, tokeletesen jol megy az auto, az egyetlen furcsasag az az, hogy az automata neha visszavaltaskor rug egyet. Azota valtoolajat, olajszurot es tomiteseket is csereltem a valtoban, de a problema meg mindig fent all. Van esetleg tapasztalatok mi okozhatja? Kezdjek gyujteni egy masik valtora? Azota tobb helyen olvastam, hogy 230 ezer km-es valtoban mar nem ajanlott olajat cserelni, tobbet arthat, mint hasznal.
koszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2021.01.13. 07:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.12.13. 07:32
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Ha már ratalaltam erre a forumra kijavitanék jopár marhaságot amit itt olvastam.
Semmilyen konstrukcuos hiba nincs a v12 vel
A 740 kb 1 literrel eszik csak kevesebbet
Limit nélkul siman tud 300kmh felett
Gyertyacsere az 12x 3-4000ft meg kb 2 ora munka kicserelni...
Fogyasztás orszagut 8-9
Palya 10-12
Atlag 12-13 nirmál hasznalat mellett. Akinek 20at eszik az vagy rugdossa vagy rossz valami legtomeg lambda homerseklet jelado vagy csupan csopog a tank...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 750i
HozzászólásElküldve: 2021.01.13. 07:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.12.13. 07:32
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
lviktor írta:
Sziasztok!
Hozzajutottam nemreg egy 95-ös 750i-hez, eleg szep megkimelt allapotban 230ezer km-rel. Motorolajat, szuroket, ezt-azt csereltem rajta, tokeletesen jol megy az auto, az egyetlen furcsasag az az, hogy az automata neha visszavaltaskor rug egyet. Azota valtoolajat, olajszurot es tomiteseket is csereltem a valtoban, de a problema meg mindig fent all. Van esetleg tapasztalatok mi okozhatja? Kezdjek gyujteni egy masik valtora? Azota tobb helyen olvastam, hogy 230 ezer km-es valtoban mar nem ajanlott olajat cserelni, tobbet arthat, mint hasznal.
koszi!



Hello. Hagyjuk ezt a hulye mitoszt...
Ott a szeleptomb miatt rug valoszinuleg. Irj ba még aktualis. Tudok egy specialistát. Bontott váltó csak kidobott pénz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator