* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 750i
HozzászólásElküldve: 2006.01.21. 14:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Hát kezdjük el valahogy...
Jolet


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.04.26. 21:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.07. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezekszerint ez a tipus nem hozánk való.

Nem szeretik anyira a kocsijúkat, mint mi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.31. 13:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szerintem nem az a baj... Csak kevesen vannak!
Nekem pl tetszik, de több okból sosem vennék..:-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.31. 21:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pL? A 15-25 LITERES FOGYI OLYAN GÁZ?:) ?
ÉN VETTEM MAJDNEM HOSSZÚT, ELÉG RITKA SZINBEN, NAGYON OLCSÓ VOLT, DE GÁZOS....
GYÖNYÖRŰ, SOKKAL NAGYOBB MINT AZ E39 (BELÜLRŐL A LONG), DE AZÉRT AZ SEM ÉLMÉNYAUTÓ!!!
ILLETVE AZ ÉLMÉNY ABBAN ÁLL, HOGY ROHADT NAGY, ANNYI KÖBCENTI MINT A MELLETED PARKOLÓ MÁSIK 4-5 AUTÓ, PLUSSZ, AUTÓPÁLYA 250 VÉGIG....
(A MÚLTKOR BÉKÉSEN TEMPOMATOZTAM A ÚJ BALATONI M7-EN 160-170-EL, ÉS 1 750I MAJDNEM LEVITTE A FEJEMET 250-EL (VAGY LIMIT NÉLKÜLI VOLT, MINDEN ESETRE JÖTT, AZTÁN MENT, NEM IS LÁTTAM:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 08:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
azért a fogyasztási adataiddal kicsit vitatkoznék...
már, ha hiszel a tapasztalataimnak...
kezdjük a legtöbbel:
tiszta város 17-20 liter
vegyes átlag 12-14 liter
de például tempomat 90-el csak 9,6

ahogy mondani szokták minden csak lábfüggő...
lehet vele spórolni is akinek az a fontos és lehet vele nagyon is menni...
ki-ki döntse el magának...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 12:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
szóval ki lehet jönni 10-ből országút? Az baráti, de a város 20 azért annyira nem....
Sokat mentél vele?
Mesélhetnél még ezt-azt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 13:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Most valószínű eladom az 528i-t, de 1 tökéletes 740i azért tervbe van véve középtávon:)
A 40-es nem is megy rosszabbul, mint az 50-es nem?
Bár azt hallottam az 50-es limit nélkül megfutja a 285 kmh-t 8O


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 13:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
versenyezni még nem versenyeztem 740-el, de azért biztosan rávernék pár métert...
fenntarthatóság szempontjából a 40-es az olcsóbb megoldás...
ahhoz nem kell duplán venni a dolgokat...

na de csak az 50-esben van varrottbőr műszerfal...
:-)
én nem mondanék le róla pár liter benzin megspórolása miatt..

ja és egész más hangokat hallani, ha nyomod neki...
:-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 17:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is nézegettem 750I-ket és láttam, hogy az egyiknek mind2 C oszlopon fennt van egy "V12"-es felirat! :D 8) Ez gyári?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 18:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
nem...
tudtommal legalábbis...

a legesélyesebb beszerzési forrás a 600 sel merci :-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 19:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:
Én is nézegettem 750I-ket és láttam, hogy az egyiknek mind2 C oszlopon fennt van egy "V12"-es felirat! :D 8) Ez gyári?


Szerintem is csak merciutánzat, felvágás...Kicsit hülye dolog, hogy egy béemvés merciket utánoz...

Jolet! Én láttam varrott bőrős műszerfallal egy 740-est!
Gyönyörű darab volt, csak láthatóan erősen használt...
De a legviccesebb az volt, hogy 16-os, kopott Kumho téligumikkal akarták adni:) Vagy Kléber:) Igen asszem az volt. Mindezt augusztusban!
Menjen is tönkre minden ilyen autónepper!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.01. 23:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én ezzel szemezgetek :lol: Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.02. 13:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mate írta:


Az Alpine felnik asszem 2 millióért voltak megvásárolhatóak akkoriban:)
Az én autómban szebb a bőr sokkal. És ezen is rajata van a V12:)
Egyébként király, de én csak 40-est néznék:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.02. 16:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem szeretnék okoskodni, de az Alpine az nem Alpina?
Eddig azt hittem, az Alpine elektronikában utazik, de lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.

Hogy a 750ről is beszéljünk: a V12-es motorról eddig több forrásból is azt hallottam, hogy problémák vannak vele. az alapgond konstrukciós: állítólag nem igazi V, csak két összefordított soroshatos. ha meg elérkezik a felújítás ideje (ami nem is olyan soká szokott), a számla könnyen beleugrik a másfél millába.
Ezek mennyire igaz híresztelések?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.02. 23:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Nem szeretnék okoskodni, de az Alpine az nem Alpina?
Eddig azt hittem, az Alpine elektronikában utazik, de lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.

Hogy a 750ről is beszéljünk: a V12-es motorról eddig több forrásból is azt hallottam, hogy problémák vannak vele. az alapgond konstrukciós: állítólag nem igazi V, csak két összefordított soroshatos. ha meg elérkezik a felújítás ideje (ami nem is olyan soká szokott), a számla könnyen beleugrik a másfél millába.
Ezek mennyire igaz híresztelések?

Szerintem is Alpina. Nem tudom,hogy elírás-e,vagy csak nem ennyire nem értenek hozzá? Pedig elég neves kereskedés...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.03. 18:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.19. 01:00
Hozzászólások: 247
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is úgy tudom, hogy a 740 jobb mint az 50-es. Menetteljesítményben nincs nagy különbség, de megbízhatóbb és kevesebbet is eszik. Sokat érdeklődtem utánna anno, mert ezt akartam venni. De asszem jobban választottam.. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.03. 19:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Persze AlpinA!!! Én is meghülyültem...
De: van már alpine bmw is:http://www.alpine-usa.com/news/events/demo_cars/05_x5/05bmwx5_finish_1.htm

Meg van audio, meg(!) Renault alpinE nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.03. 20:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
Nem szeretnék okoskodni, de az Alpine az nem Alpina?
Eddig azt hittem, az Alpine elektronikában utazik, de lehet, hogy csak tájékozatlan vagyok.

Hogy a 750ről is beszéljünk: a V12-es motorról eddig több forrásból is azt hallottam, hogy problémák vannak vele. az alapgond konstrukciós: állítólag nem igazi V, csak két összefordított soroshatos. ha meg elérkezik a felújítás ideje (ami nem is olyan soká szokott), a számla könnyen beleugrik a másfél millába.
Ezek mennyire igaz híresztelések?


Efer!
Ne őrülj meg!!! A passat W12 az volt kamu! (két vr6-os motor)
A BMW gyártotta az első V12-es motort európában a II.világháború óta, amikor kijött a e32 750i!!! Ez a motor, és utódai azóta is etalonok!
Többek között 1 ilyen BMW V12 hajtotta a McClaren F1 típusjelzésű autókát is, ami az utóbbi 15 év leggyorsabb (sorozatgyártású) autója volt...Pályán mérve semmilyen Ferrari, Porsche, nem tudta megfenyíteni a BMW V12-est!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.03. 20:10 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.14. 00:00
Hozzászólások: 187
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28 i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Természetesen buheráló hazánkban nem valószínű, hogy találni rendes V12-es BMW-t...Hát..Ugyebár ezt sosem kell felújítani normális használat mellett...2 milló km biztos...De azok a példányok németo.-ban vannak:)
A gyertyacsere viszont drága...:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.09.04. 09:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
én kidobnám a komplett belsejét...
nagyon nem jön be ez a szín...
vagy fekete vagy egyszer már láttam narancsszínű belsőt...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator