* *
Pontos idő: 2024.05.12. 17:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 01:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
760
Kép

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 09:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
760
Kép


8O 8O

Hát Chris, csodálom, hogy a ruhásszekrényét nem tartja a kocsiban, hogy alkalomhoz illően öltözve szálhasson ki... :?

Viszont gyanitom, hogy az a kis fiók nem egy e39 árát tartalmazza :lol: :lol: :oops:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 19:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
MChris írta:
760
Kép


8O 8O

Hát Chris, csodálom, hogy a ruhásszekrényét nem tartja a kocsiban, hogy alkalomhoz illően öltözve szálhasson ki... :?

Viszont gyanitom, hogy az a kis fiók nem egy e39 árát tartalmazza :lol: :lol: :oops:


:lol:

Itt a teljes cikk,svájci órás cég készitte.

BMW Individuál születése

A BMW azokra is gondolt, akik nem szeretnének még egy olyan kocsit látni az utcán mint az övék. Ezért létrehozta az Individual részlegét. Állítólag Karl Lagerfeld a hóna alatt vitte oda azt a fát amelyikből álmai BMW-jének műszerfalát szerette volna elkészíttetni. A BMW vásárlók közül sokan szívesen varázsolnák egyedivé autójukat - derült ki egy nemzetközi kutatásból. Az ösztönzés hatására az Individual modellek gyártására 1991-ben hoztak létre egy kisebb méretű BMW gyárat, amely egyedülálló volt ezen a területen. A gyár különleges festéssel, egyéni bőrborítással és faberakásokkal egészítette ki az autókat. Ezekkel a különleges eljárásokkal a BMW Individual egy egészen izgalmas útját választotta annak, hogy a színeket és a különböző anyagokat az egyes modellekhez igazítsa. A sikertörténet Karl Lagerfeld egyedi tervezésű autóival kezdődött, majd további két divattervezőt (David Hockney és Hanae Mori) is felkértek különleges kivitelű autók tervezésére.

Az Individual részleget 1992-ben összevonták a BMW Motorsport tagozattal. E két csapat alakította meg 1993-ban az M GmbH-t, amely ma is ezen a néven gyártja a kék-fehér márka legkiemelkedőbb teljesítményű és kivitelű autóit. Míg az M modellek esetében a megnövelt erő és sportosság a cél, az Individual modellek lényege a személyre szabható belső és külső kialakítás, illetve felszereltség. A program az egyéniség kifejezésének számtalan formájára ad módot, a legkisebb részletekig lebontva a lehetőségeket. A 3-as, 5-ös, 6-os, 7-es sorozat és a Z4 és Z4 Coupé modellek esetében egyaránt választhatóak az egyedi igények szerint kialakított belső terek, kárpitozások és a speciális külső színpaletta. Mindezek segítségével az ember valóban a maga képére formálhatja autóját.

A „nomen est omen" jegyében az egyedi kialakításokat természetesen nem a gyári futószalagon, hanem a Münchenhez közeli, erre a célra létrehozott műhelyben készítik. A sikert mi sem mutatja jobban, minthogy az eltelt időben évről évre egyre több Individual BMW talál gazdára. Évente átlagosan húszezer Individual autó készül Münchenben.

2000-ben a BMW AG némileg átalakította a programot, és igyekezett tanácsadóként is megjelenni a vásárlók felé, így a cég azóta az autók harmóniájára és ízlésvilágára is javaslatokat tesz.

A személyre szabott igények folyamatosan növekednek az autóvásárláskor. Az exkluzivitásra törekvő érdeklődők természetesen ma még csak a prémium szegmens felső kategóriájában vannak jelen, de a BMW Magyarország célja, hogy bátorítsa a BMW vásárlókat a különleges, egyéni autók választására, hogy ily módon további értékhez juttassa a leendő tulajdonosokat.

A vásárlók a magas minőséget képviselő anyagokból saját kombinációt állíthatnak össze, amely kellemesen harmonizál a festéssel, a bőrborítással és a belső berakásokkal. A BMW Individual tervezési szakértelmének köszönhetően az eredmény minden esztétikai elvárásnak megfelel.



A legutóbbi modellt, egy 760Li-t, a svájci órákat gyártó Girard-Perregaux segítségével fejlesztették ki. Ezzel a BMW Individual ismét egy csúcstechnológiájú autót alkotott 2006 őszén.

A történet a sötét faberakással és titaniummal, szarvas aganccsal és Mies van der Rohe által készített székekkel kezdődött. Ezek azok a kiegészítők, amelyek a svájci Alpokban, Gstaad-ban található Girard-Perregaux órakészítő mester butikját díszítik - és ez a kis üzlet volt a képzelet forrása is. Az óracég elnöke a szalont akarta egy BMW belső terében is megjeleníteni. Hiszen a két márka közel áll egymáshoz: a BMW Individual, csak úgy mint a svájci Girard-Perregaux, azokhoz szól elsősorban, akik értékelik az exluzivitást és a tökéletességet.

De hogyan lehet egy olyan üzlet miliőjét egy autóban is megvalósítani, amely tele van fával, zöld bőrrel, titániummal és agancsokkal? Ehhez először a külső színt kellett meghatározni. Christine Angermann, BMW Individual design csapat tagja szerint kívülről befelé haladtak. A sok megbeszélés után végül a „Silverstone II" szín mellett döntöttek, amely a szürke egy finom árnyalata és tökéletesen illik a belső zöld bőr színéhez, amelyet az óraszalon Mies van der Rohe székei alapján erre a célra alkotott a BMW Individual. Az eredmény egy tökéketesen elegáns, visszafogott luxusautó, amelyben minden részlet a svájci órák precizitását idézi.

Luigi Macaluso, a svájci óragyár elnöke a BMW Individual 760Li modellre fogalomként tekint: úgy érzi, hogy az alkotás azt a stílust testesíti meg, amelyet a Girard-Perregaux képvisel az egész világon - egy olyan stílust, melyet a műértők azonnal felismernek, amely soha nem az exhibicionizmusról szólt, hanem sokkal inkább a természetről, a hitelességről, és azon kulturált emberekhez szól, akik különös figyelemmel viseltetnek az apró részletek iránt.

„Az autók, az órák csak egyszerű eszközök, műszerek, mégis van egy közös meghatározó tulajdonságuk: az érzelem"- mondta Luigi Macaluso. „A márkáknak karakterük, míg az autóknak és óráknak lelkük van" - tette hozzá, mikor a BMW Individual tervezői leleplezték előtte az autót.

forrás: wikipedia és bimmerteam

Kép

Kép

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.11. 19:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Bacsek írta:
MChris írta:
760
Kép


8O 8O

Hát Chris, csodálom, hogy a ruhásszekrényét nem tartja a kocsiban, hogy alkalomhoz illően öltözve szálhasson ki... :?

Viszont gyanitom, hogy az a kis fiók nem egy e39 árát tartalmazza :lol: :lol: :oops:


:lol:

Itt a teljes cikk,svájci órás cég készitte.

BMW Individuál születése

A BMW azokra is gondolt, akik nem szeretnének még egy olyan kocsit látni az utcán mint az övék. Ezért létrehozta az Individual részlegét. Állítólag Karl Lagerfeld a hóna alatt vitte oda azt a fát amelyikből álmai BMW-jének műszerfalát szerette volna elkészíttetni. A BMW vásárlók közül sokan szívesen varázsolnák egyedivé autójukat - derült ki egy nemzetközi kutatásból. Az ösztönzés hatására az Individual modellek gyártására 1991-ben hoztak létre egy kisebb méretű BMW gyárat, amely egyedülálló volt ezen a területen. A gyár különleges festéssel, egyéni bőrborítással és faberakásokkal egészítette ki az autókat. Ezekkel a különleges eljárásokkal a BMW Individual egy egészen izgalmas útját választotta annak, hogy a színeket és a különböző anyagokat az egyes modellekhez igazítsa. A sikertörténet Karl Lagerfeld egyedi tervezésű autóival kezdődött, majd további két divattervezőt (David Hockney és Hanae Mori) is felkértek különleges kivitelű autók tervezésére.

Az Individual részleget 1992-ben összevonták a BMW Motorsport tagozattal. E két csapat alakította meg 1993-ban az M GmbH-t, amely ma is ezen a néven gyártja a kék-fehér márka legkiemelkedőbb teljesítményű és kivitelű autóit. Míg az M modellek esetében a megnövelt erő és sportosság a cél, az Individual modellek lényege a személyre szabható belső és külső kialakítás, illetve felszereltség. A program az egyéniség kifejezésének számtalan formájára ad módot, a legkisebb részletekig lebontva a lehetőségeket. A 3-as, 5-ös, 6-os, 7-es sorozat és a Z4 és Z4 Coupé modellek esetében egyaránt választhatóak az egyedi igények szerint kialakított belső terek, kárpitozások és a speciális külső színpaletta. Mindezek segítségével az ember valóban a maga képére formálhatja autóját.

A „nomen est omen" jegyében az egyedi kialakításokat természetesen nem a gyári futószalagon, hanem a Münchenhez közeli, erre a célra létrehozott műhelyben készítik. A sikert mi sem mutatja jobban, minthogy az eltelt időben évről évre egyre több Individual BMW talál gazdára. Évente átlagosan húszezer Individual autó készül Münchenben.

2000-ben a BMW AG némileg átalakította a programot, és igyekezett tanácsadóként is megjelenni a vásárlók felé, így a cég azóta az autók harmóniájára és ízlésvilágára is javaslatokat tesz.

A személyre szabott igények folyamatosan növekednek az autóvásárláskor. Az exkluzivitásra törekvő érdeklődők természetesen ma még csak a prémium szegmens felső kategóriájában vannak jelen, de a BMW Magyarország célja, hogy bátorítsa a BMW vásárlókat a különleges, egyéni autók választására, hogy ily módon további értékhez juttassa a leendő tulajdonosokat.

A vásárlók a magas minőséget képviselő anyagokból saját kombinációt állíthatnak össze, amely kellemesen harmonizál a festéssel, a bőrborítással és a belső berakásokkal. A BMW Individual tervezési szakértelmének köszönhetően az eredmény minden esztétikai elvárásnak megfelel.



A legutóbbi modellt, egy 760Li-t, a svájci órákat gyártó Girard-Perregaux segítségével fejlesztették ki. Ezzel a BMW Individual ismét egy csúcstechnológiájú autót alkotott 2006 őszén.

A történet a sötét faberakással és titaniummal, szarvas aganccsal és Mies van der Rohe által készített székekkel kezdődött. Ezek azok a kiegészítők, amelyek a svájci Alpokban, Gstaad-ban található Girard-Perregaux órakészítő mester butikját díszítik - és ez a kis üzlet volt a képzelet forrása is. Az óracég elnöke a szalont akarta egy BMW belső terében is megjeleníteni. Hiszen a két márka közel áll egymáshoz: a BMW Individual, csak úgy mint a svájci Girard-Perregaux, azokhoz szól elsősorban, akik értékelik az exluzivitást és a tökéletességet.

De hogyan lehet egy olyan üzlet miliőjét egy autóban is megvalósítani, amely tele van fával, zöld bőrrel, titániummal és agancsokkal? Ehhez először a külső színt kellett meghatározni. Christine Angermann, BMW Individual design csapat tagja szerint kívülről befelé haladtak. A sok megbeszélés után végül a „Silverstone II" szín mellett döntöttek, amely a szürke egy finom árnyalata és tökéletesen illik a belső zöld bőr színéhez, amelyet az óraszalon Mies van der Rohe székei alapján erre a célra alkotott a BMW Individual. Az eredmény egy tökéketesen elegáns, visszafogott luxusautó, amelyben minden részlet a svájci órák precizitását idézi.

Luigi Macaluso, a svájci óragyár elnöke a BMW Individual 760Li modellre fogalomként tekint: úgy érzi, hogy az alkotás azt a stílust testesíti meg, amelyet a Girard-Perregaux képvisel az egész világon - egy olyan stílust, melyet a műértők azonnal felismernek, amely soha nem az exhibicionizmusról szólt, hanem sokkal inkább a természetről, a hitelességről, és azon kulturált emberekhez szól, akik különös figyelemmel viseltetnek az apró részletek iránt.

„Az autók, az órák csak egyszerű eszközök, műszerek, mégis van egy közös meghatározó tulajdonságuk: az érzelem"- mondta Luigi Macaluso. „A márkáknak karakterük, míg az autóknak és óráknak lelkük van" - tette hozzá, mikor a BMW Individual tervezői leleplezték előtte az autót.

forrás: wikipedia és bimmerteam

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 15:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem a BMW egy karakteres sportos kaszni + profi futómű és természetesen sok-sok LE!!!
( A többi, itt fentebb lófasz esti fényben! Remélem nem sértek meg senkit sem, egy skodát is le lehet aranyozni de ettől.......)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 16:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oldboy írta:
Nekem a BMW egy karakteres sportos kaszni + profi futómű és természetesen sok-sok LE!!!
( A többi, itt fentebb ló... esti fényben! Remélem nem sértek meg senkit sem, egy skodát is le lehet aranyozni de ettől.......)

Helo oldboy
Gondolom nem a 3-ezres Dieslt teszi a motorháztető alá :roll:
750-760 szerintem :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 16:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Egy ritkaság :roll:
............... KATT IDE............
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 16:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 557
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
....Helo oldboy
Gondolom nem a 3-ezres Dieslt teszi a motorháztető alá
750-760 szerintem
üdv zoli....

Erről beszélek, az 540-em előtt vezettem egy 750-est - majd nem megvettem csak kiderült pár "zűröcske" a múltja körül - a teljesítménye élmény volt, úgy voltam 200-on az Üllőin, hogy észre sem vettem, rám szóltak, hogy én fizetek. De az óra készlet meg a politúr nem érdekel. Ez annak kell aki már nem tudja, hogy mit kezdjen a pénzével, unja már a lényeget.
( Végül is megértem, ha igazán rám szakadna hirelen az OTP milliárdos szinten, vennék két Ferrarit a csúcs modellek közül, az egyiket rapityára szedném majd összeraknám, eljátszanék vele egy ideig. Nem vagyunk egyformák. )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 17:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Egy ritkaság :roll:
............... KATT IDE............
üdv zoli


hhuuuuuu jjjjaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjj mentettem is a képeket! Köszke Zoli!

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: :)
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 18:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Egy ritkaság :roll:
............... KATT IDE............
üdv zoli



Aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8O 8O 8O :D:D:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: :)
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 18:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
charlie01 írta:
lepke írta:
Helo
Egy ritkaság :roll:
............... KATT IDE............
üdv zoli



Aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8O 8O 8O :D:D:D


:lol: VHS nagyon kemény :twisted:

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: :)
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 19:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
charlie01 írta:
lepke írta:
Helo
Egy ritkaság :roll:
............... KATT IDE............
üdv zoli



Aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8O 8O 8O :D:D:D


:lol: VHS nagyon kemény :twisted:


Hát az a vonóhorog nem igazán illik az összképbe. Szerintem.
A többi nagyon egyben van, pedig 99/04 havi !

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: :)
HozzászólásElküldve: 2009.08.12. 19:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
MChris írta:
charlie01 írta:
lepke írta:
Helo
Egy ritkaság :roll:
............... KATT IDE............
üdv zoli



Aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8O 8O 8O :D:D:D


:lol: VHS nagyon kemény :twisted:


Hát az a vonóhorog nem igazán illik az összképbe. Szerintem.
A többi nagyon egyben van, pedig 99/04 havi !

Helo Oroszlán
LEVEHETŐ a vonóhorog
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.08.23. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Érdekes
.........KATT IDE......................
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.09.28. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Érdemes lenne kipróbálni 8O
2009 BMW Alpina B7 Bi-Turbo
Kép
This is a leaked image of the 2009 BMW Alpina B7 Bi-Turbo that will be on display this week at the Geneva Motor Show. The car will be showcased alongside the Alpina B6 GT3. The B7 features a 4.4L V8 engine that produces 507-hp. It has a 0-60mph time of 4.7 seconds and an electronically limited top speed of 173 mph. Upgrades and other modifications are sure to come out to compliment the B7’s new body kit. More details will be released later this week. Stay tuned.
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.10.07. 18:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Érdemes lenne kipróbálni 8O
2009 Bömbi Alpina B7 Bi-Turbo
Kép
This is a leaked image of the 2009 Bömbi Alpina B7 Bi-Turbo that will be on display this week at the Geneva Motor Show. The car will be showcased alongside the Alpina B6 GT3. The B7 features a 4.4L V8 engine that produces 507-hp. It has a 0-60mph time of 4.7 seconds and an electronically limited top speed of 173 mph. Upgrades and other modifications are sure to come out to compliment the B7’s new body kit. More details will be released later this week. Stay tuned.
üdv zoli


Zsír, csak sztem túl olcsó :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01. 12:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
99-ben micsoda extrák!!! Hátul: digitklíma,motoros-fűtött ülés,fax 8O
Ezt is megtartanám az utókornak, megérdemelné. 20 év múlva, néznék tátott szájjal...
KATT IDE


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01. 13:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
99-ben micsoda extrák!!! Hátul: digitklíma,motoros-fűtött ülés,fax 8O
Ezt is megtartanám az utókornak, megérdemelné. 20 év múlva, néznék tátott szájjal...
KATT IDE


hátsó klímának külön kompresszora van,fejtámlák pedig tolatáskor lemennek alsó pozícióba hogy kiláss.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01. 14:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
LeviM5 írta:
99-ben micsoda extrák!!! Hátul: digitklíma,motoros-fűtött ülés,fax 8O
Ezt is megtartanám az utókornak, megérdemelné. 20 év múlva, néznék tátott szájjal...
KATT IDE


hátsó klímának külön kompresszora van,fejtámlák pedig tolatáskor lemennek alsó pozícióba hogy kiláss.

Ez tényleg a csúcsa volt a Bmwnek. Döbbenetes. Volt amelyikeben kis hűtő volt a sízsák helyén.
Ha nem gyűjtögetnék, megvenném, annyira megfogott! És csak ünnepnapokon venném elő! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.11.01. 17:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
MChris írta:
LeviM5 írta:
99-ben micsoda extrák!!! Hátul: digitklíma,motoros-fűtött ülés,fax 8O
Ezt is megtartanám az utókornak, megérdemelné. 20 év múlva, néznék tátott szájjal...
KATT IDE


hátsó klímának külön kompresszora van,fejtámlák pedig tolatáskor lemennek alsó pozícióba hogy kiláss.

Ez tényleg a csúcsa volt a Bmwnek. Döbbenetes. Volt amelyikeben kis hűtő volt a sízsák helyén.
Ha nem gyűjtögetnék, megvenném, annyira megfogott! És csak ünnepnapokon venném elő! :)

...és találkozóról hazafele menet lehetne szopogatni a hideg sört :arrow: a hátsó ülésen!
Ezt tényleg kár volna szétbontani! :(

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 218 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator