2011.01.05. 18:19
2011.01.05. 18:20
2011.01.05. 19:28
bmw520ds írta:Én meg sok időt és pénzt kívánok Neki!
BMW M7
2011.01.05. 19:33
LeviM5 írta:bmw520ds írta:Én meg sok időt és pénzt kívánok Neki!
BMW M7
Látom nagyon bejön a Hamann !
Érdekes, hogy a 7es M-es verziója valahogy mindig kimarad. Vajon miért?
Pedig S8 van.
S AMG is ha jól tudom.
M7 hiányzik a sorból. Pl. egy 580 pacis V8 duplaturbóssal...
2011.01.05. 20:17
Több éves kérdés! Amikor az első 750i legördült a szalagról, a másik nagy luxus autógyártó a csillaggal az orrán, nevetségessé vált, mert neki V8-as volt és jóval kevesebb teljesítményel! Aztán a királyi koronát levették és maguknak tették fel, immár több mint húsz éve A 600SEL és mindig megfiatalodó újabb S Klasse, mindig erősebb volt, nem is beszélve az AUDI legsikeresebb V8 4200 motorjával ellátott S8 verziókról...Ezt a nagy durranásként piacra dobott 760Li sem tudta megváltoztatni, mert az AMG is komoly munkát végzett, 700Ló és ha jól emlékszem 1000Nm körüli értékkel, csak Hamann úr felfúrt 7.0 ezrese volt vigasz. A többi cég nem tudom mit tett le az asztalra ez ügyben! Az adatok biztos nem pontosak, nem vagyok Merci párti, sem AUDI de elismerem őket, csak engem kerüljenek el nagyívben!LeviM5 írta:bmw520ds írta:Én meg sok időt és pénzt kívánok Neki!
BMW M7
Látom nagyon bejön a Hamann !
Érdekes, hogy a 7es M-es verziója valahogy mindig kimarad. Vajon miért?
Pedig S8 van.
S AMG is ha jól tudom.
M7 hiányzik a sorból. Pl. egy 580 pacis V8 duplaturbóssal...
2011.01.05. 22:05
bmw520ds írta:Több éves kérdés! Amikor az első 750i legördült a szalagról, a másik nagy luxus autógyártó a csillaggal az orrán, nevetségessé vált, mert neki V8-as volt és jóval kevesebb teljesítményel! Aztán a királyi koronát levették és maguknak tették fel, immár több mint húsz éve A 600SEL és mindig megfiatalodó újabb S Klasse, mindig erősebb volt, nem is beszélve az AUDI legsikeresebb V8 4200 motorjával ellátott S8 verziókról...Ezt a nagy durranásként piacra dobott 760Li sem tudta megváltoztatni, mert az AMG is komoly munkát végzett, 700Ló és ha jól emlékszem 1000Nm körüli értékkel, csak Hamann úr felfúrt 7.0 ezrese volt vigasz. A többi cég nem tudom mit tett le az asztalra ez ügyben! Az adatok biztos nem pontosak, nem vagyok Merci párti, sem AUDI de elismerem őket, csak engem kerüljenek el nagyívben!LeviM5 írta:bmw520ds írta:Én meg sok időt és pénzt kívánok Neki!
BMW M7
Látom nagyon bejön a Hamann !
Érdekes, hogy a 7es M-es verziója valahogy mindig kimarad. Vajon miért?
Pedig S8 van.
S AMG is ha jól tudom.
M7 hiányzik a sorból. Pl. egy 580 pacis V8 duplaturbóssal...
A gyár a vevők kérését mindig elutasította, hogy úgy számolják, nem lenne kifizetődő egy M7 modell megtervezése, gyártása, keressék ilyen igénnyel a neves túnereket!
A hetesnél mindig is voltak ilyen történetek, a legemlékezetessebb, talán mikor egy ügyfelük szélzajra panaszkodott az E38-ában és a gyáriak azzal a frappáns válasszal rázták le, hogy javasolják, tekerje nagyobbra a rádión a hangerőt! Ez ebben a kategóriában azért vérlázító volt, más gyártóknak meg nevetség tárgya! De, ez már mind történelemmé válik lassan.
2011.01.05. 22:17
2011.01.05. 22:18
Oroszlan írta:Gyártottak valamikor rendes M7-est, de nem tudom melyik szériában.
Ha jól emlékszem Dél-Afrikai piacra gyártották őket és csak 207 db készült belőlük.
De nem tudom melyik kasztnisból és nem tudom mikor.
2011.01.06. 19:04
2011.01.09. 14:56
2011.01.13. 20:01
bmw520ds írta:M történelem:
2011.02.11. 13:55
2011.02.11. 15:10
kzolee írta:Ahogy Balázsunk használja rendeltetésszerűen:
2011.10.23. 12:41
2011.10.26. 08:12
2012.07.31. 22:27
2012.08.14. 15:46
2012.08.14. 20:42
PapaBoss írta:Pár napja leltem a csodára...
2012.08.14. 20:57