2011.03.22. 22:31
kzolee írta:lepke írta:simi64 írta:Nincsenek ellenségeim, de azért beleülnék.
Helo simi
Nem rossz egy harci jármű amit feldomtál
Nade ehhez mit szól
Cirka 140 misiért Magyarosítva ,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,
Egy baj van csak... a közel négytonnás gépkocsival milyen lehet a vezetési élmény?
Amúgy Borsodba ez az ideális jármű, nem?
2011.04.26. 14:41
lepke írta:kzolee írta:lepke írta:simi64 írta:Nincsenek ellenségeim, de azért beleülnék.
Helo simi
Nem rossz egy harci jármű amit feldomtál
Nade ehhez mit szól
Cirka 140 misiért Magyarosítva ,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,
Egy baj van csak... a közel négytonnás gépkocsival milyen lehet a vezetési élmény?
Amúgy Borsodba ez az ideális jármű, nem?
Helo
Lassacskán csak hasonló autókkal szabad majd közlekedni mi felénk
2011.08.15. 21:57
2011.08.15. 22:23
jlaci74 írta:740 xd teszt a Totalcaron, sok képpel:
Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis
A cikk végén:
" Szavazzon!
4537 - Kéne
858 - Audi A8 kéne
523 - Mercedes S-osztály kéne "
Nem tudom mi a legjobb szó: gyönyörű, brutális, eszméletlen, páratlan, ...
2011.10.20. 22:36
2011.10.21. 06:50
lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég
http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html
2011.12.04. 17:26
2012.01.25. 16:21
2012.01.25. 19:24
kzolee írta:lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég
http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html
Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni...
2012.01.26. 15:05
LeviM5 írta:kzolee írta:lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég
http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html
Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni...
58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli.
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?
2012.01.26. 18:15
lepke írta:LeviM5 írta:kzolee írta:lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég
http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html
Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni...
58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli.
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?
Helo
Na igen a GUMI
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni
2012.01.26. 18:19
simi64 írta:lepke írta:LeviM5 írta:kzolee írta:lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég
http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html
Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni...
58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli.
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?
Helo
Na igen a GUMI
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni
...Te honnan tudod ezt
2012.01.26. 18:25
leslie írta:simi64 írta:lepke írta:Helo
Na igen a GUMI
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni
...Te honnan tudod ezt
Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....
2012.01.26. 19:15
simi64 írta:leslie írta:simi64 írta:lepke írta:Helo
Na igen a GUMI
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni
...Te honnan tudod ezt
Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....
Az oké!
De ez a Q ... vagy micsoda
Ilyen betüt nem is tanultunk az ábécében
2012.01.26. 19:28
Marco85 írta:
Azert en nem tartanam istencsapasnak, ha az e39 mellett egy V12es Q7-es is allhatna a garazsomban...
2012.01.26. 20:55
simi64 írta:leslie írta:simi64 írta:lepke írta:Helo
Na igen a GUMI
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni
...Te honnan tudod ezt
Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....
Az oké!
De ez a Q ... vagy micsoda
Ilyen betüt nem is tanultunk az ábécében
2012.01.26. 21:52
lepke írta:Helo simi
Én a Német Audi kluboldalon is regisztrált tag vagyok
2012.01.26. 22:01
simi64 írta:lepke írta:Helo simi
Én a Német Audi kluboldalon is regisztrált tag vagyok
Ezek után meggondolom, hogy reagáljak-e egyáltalán a hozzászólásaidra...
ÁRULÓÓÓ!!!!!!!!
2012.02.01. 13:14
2012.02.01. 13:51
Marc528i írta:Nem olyan rég volt szerencsém kipróbálni egy activhybrid 7est. Anyám férje ráunt az f07 35dre. Ez legyen az ő dolga . Hát hol is kezdjem. Nagyon szép egyedi türkisz kék fényezésű első ránézésre se hétköznapi látvány de ahogy elmerűl az ember a részletekbe rájön hogy egy sima 750i de mégis más. Elején ami szemet szúr az a C oszlopon lévő króm felirat ami nem árul el semmit a motorháztető alatt lévő tömbről csak az autó működéséről = Activhybrid 7. Felnyitom a csomagtartót ami nem akkora mint az e60asé. Bal oldalt szemet szúr egy burkolat amin Powerunit felirat található. Ezután felmentünk enni az esztergomi bazilikába. Az ebéd végével megkért anyám férje hogy hozzam fel a kocsit. Megkezdődött az esztergomi el camino. De az élmény elfelejtette a sétálást. Megint vagy 20x keringtem körülötte mint a gólya fos a levegőbe. Félve de beleültem úgyanis egy ilyen autó nagyon nagy felelőséggel jár pláne hogy nem az enyém. Belesüppedtem a szűrke kíváló mínőségű bőr ülésbe. Láb a fékre start gomb megnyom. Egy gombnyomásra felhörög a V8. Járattam egy kicsit melegedjen. Ezután D-be és szépen lassan kisuhantam a parkolóból. Gondoltam magamba fogyassza el a desszertet és a kávét a család addig kerülő utakon kocsikázok. Beérek Esztergom szívébe. Megállitott egy fránya lámpa. Lechekkoltam a vízhőfokot ekkor egy hang szólt: nézzük mit tud. Elvégre anyám az önjelölt GPS ami folyamatosan a tólgyorsanmész hangot kiáltja, nem tartózkodik az utastérbe. Napfénytető kinyit. Apró gázfröccsökkel rémizgettem a járókelőket. Pulzusom megnött a másodpercek már már óráknak tünnek. Zöld. Kb 3/4 gázt nyomtam. Felhörgött és a turbó és vett egy hatalmas elvegőt. Ekkor a szememet a tarkómon éreztem. Félszemmel rákacsintok az órára 100km/h. Ez is letudva. Ezután odaérek az S kanyarba itt már a tempó 50, és szépen komótosan beparkoltam a bazilika parkolójába. Ekkor már a rokonok kinn állnak az étterem elött. Nevelő apám odajön és megkérdi milyen volt? Én csak mosolyogtam és annyit mondtam kellemes, a gyorsulásból ért sokk miatt. Ők beültek. Én is az e60ba. Akkor rájöttem hogy mekkora fejlődés ment végbe az autógyártásba 7év alatt. Elindultunk és hazafele élvesztük a gyönyörű tájat Visegrád felé. És persze azt az élményt amiért mi BMW fanatikusok szeretjük a BMWket. Köszönöm ha elolvastátok az élménybeszámolóm. Sorry ha sokat írtam csak elkapott a hév