Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

2011.03.22. 22:31

kzolee írta:
lepke írta:

Helo simi
Nem rossz egy harci jármű amit feldomtál
Nade ehhez mit szól :?:
Cirka 140 misiért Magyarosítva ,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,


Egy baj van csak... a közel négytonnás gépkocsival milyen lehet a vezetési élmény? :roll:

Amúgy Borsodba ez az ideális jármű, nem? :D :D :D

Helo
Lassacskán csak hasonló autókkal szabad majd közlekedni mi felénk

Re:

2011.04.26. 14:41

lepke írta:
kzolee írta:
lepke írta:

Helo simi
Nem rossz egy harci jármű amit feldomtál
Nade ehhez mit szól :?:
Cirka 140 misiért Magyarosítva ,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,


Egy baj van csak... a közel négytonnás gépkocsival milyen lehet a vezetési élmény? :roll:

Amúgy Borsodba ez az ideális jármű, nem? :D :D :D

Helo
Lassacskán csak hasonló autókkal szabad majd közlekedni mi felénk


Nem kell nincs benne infrás és rádió zavaró.
Vagy legalább egy nyamvadt gépágyút ne spóroltak volna le a tetejéről. :lol:

Jackson, aki mint katonai járgány vizsgálta

Re: 7er F01/02/03/04

2011.08.15. 21:57

740 xd teszt a Totalcaron, sok képpel:

Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis

A cikk végén:
" Szavazzon!
4537 - Kéne
858 - Audi A8 kéne
523 - Mercedes S-osztály kéne "
:franko:

Nem tudom mi a legjobb szó: gyönyörű, brutális, eszméletlen, páratlan, ...

Kép

Re: 7er F01/02/03/04

2011.08.15. 22:23

jlaci74 írta:740 xd teszt a Totalcaron, sok képpel:

Hiába küzdesz, rákívánsz úgyis

A cikk végén:
" Szavazzon!
4537 - Kéne
858 - Audi A8 kéne
523 - Mercedes S-osztály kéne "
:franko:

Nem tudom mi a legjobb szó: gyönyörű, brutális, eszméletlen, páratlan, ...

Kép


Valóban gyönyörű! A cikkes topicba Simi belinkelt még pár képet is.

Meg a 200as CHF is kapott elég sokat, jóval többet mint az Odi.

Re: 7er F01/02/03/04

2011.10.20. 22:36

Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég

http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html

Re: 7er F01/02/03/04

2011.10.21. 06:50

lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég

http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html


Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni... :roll:

Re: 7er F01/02/03/04

2011.12.04. 17:26

Hannover.
http://imageshack.us/photo/my-images/502/kp546.jpg/
Páholy:
http://imageshack.us/photo/my-images/100/kp549.jpg/
Sporthét.
http://imageshack.us/photo/my-images/812/kp547.jpg/

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.25. 16:21

Kép

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.25. 19:24

kzolee írta:
lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég

http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html


Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni... :roll:


58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli. :wink:
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 15:05

LeviM5 írta:
kzolee írta:
lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég

http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html


Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni... :roll:


58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli. :wink:
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?

Helo
Na igen a GUMI :roll:
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 18:15

lepke írta:
LeviM5 írta:
kzolee írta:
lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég

http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html


Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni... :roll:


58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli. :wink:
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?

Helo
Na igen a GUMI :roll:
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni

...Te honnan tudod ezt :?:
:facepalm:

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 18:19

simi64 írta:
lepke írta:
LeviM5 írta:
kzolee írta:
lepke írta:Helo
720 lóerő és a hozzá tartozó 1090 nm
Ez a teljesítmény bőven elég

http://www.autoblog.hu/tuning/a_leggyor ... s_bmw.html


Ez nem is rossz, de mivel ugyanez a motor van az 550i-ben, gondolom azt is meg tudják így csinálni... :roll:


58 M Ft, nem is rossz, inkább mint egy Bentli. :wink:
De hogy boldogul a hátsó gumi ekkora nyomatékkal?

Helo
Na igen a GUMI :roll:
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni

...Te honnan tudod ezt :?:
:facepalm:


Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 18:25

leslie írta:
simi64 írta:
lepke írta:Helo
Na igen a GUMI :roll:
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni

...Te honnan tudod ezt :?:
:facepalm:


Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....

Az oké!
De ez a Q ... vagy micsoda :?:
Ilyen betüt nem is tanultunk az ábécében :facepalm:

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 19:15

simi64 írta:
leslie írta:
simi64 írta:
lepke írta:Helo
Na igen a GUMI :roll:
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni

...Te honnan tudod ezt :?:
:facepalm:


Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....

Az oké!
De ez a Q ... vagy micsoda :?:
Ilyen betüt nem is tanultunk az ábécében :facepalm:


Azert en nem tartanam istencsapasnak, ha az e39 mellett egy V12es Q7-es is allhatna a garazsomban...

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 19:28

Marco85 írta:
Azert en nem tartanam istencsapasnak, ha az e39 mellett egy V12es Q7-es is allhatna a garazsomban...

Dehogynem :!:
Ez Istencsapás :!: :facepalm:

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 20:55

simi64 írta:
leslie írta:
simi64 írta:
lepke írta:Helo
Na igen a GUMI :roll:
Q7-V12-es autónál 500 lóerő 1000nm nem tudtak és azóta sem tudnak megfelelő (( tartós )) abroncsokat szerelni

...Te honnan tudod ezt :?:
:facepalm:


Múltkor volt a National-en a Gyáróriások-ban, hogy a Veyron hogy készül. Külön arra a kocsira gyártanak gumikat....

Az oké!
De ez a Q ... vagy micsoda :?:
Ilyen betüt nem is tanultunk az ábécében :facepalm:

Helo simi
Én a Német Audi kluboldalon is regisztrált tag vagyok

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 21:52

lepke írta:Helo simi
Én a Német Audi kluboldalon is regisztrált tag vagyok

Ezek után meggondolom, hogy reagáljak-e egyáltalán a hozzászólásaidra...

ÁRULÓÓÓ!!!!!!!!
:mereg: :sírás:

Re: 7er F01/02/03/04

2012.01.26. 22:01

simi64 írta:
lepke írta:Helo simi
Én a Német Audi kluboldalon is regisztrált tag vagyok

Ezek után meggondolom, hogy reagáljak-e egyáltalán a hozzászólásaidra...

ÁRULÓÓÓ!!!!!!!!
:mereg: :sírás:


Hagyjadmá! A magyar passat klubot is belülről bomlasztja! :D

Re: 7er F01/02/03/04

2012.02.01. 13:14

Nem olyan rég volt szerencsém kipróbálni egy activhybrid 7est. Anyám férje ráunt az f07 35dre. Ez legyen az ő dolga :) . Hát hol is kezdjem. Nagyon szép egyedi türkisz kék fényezésű első ránézésre se hétköznapi látvány de ahogy elmerűl az ember a részletekbe rájön hogy egy sima 750i de mégis más. Elején ami szemet szúr az a C oszlopon lévő króm felirat ami nem árul el semmit a motorháztető alatt lévő tömbről csak az autó működéséről = Activhybrid 7. Felnyitom a csomagtartót ami nem akkora mint az e60asé. Bal oldalt szemet szúr egy burkolat amin Powerunit felirat található. Ezután felmentünk enni az esztergomi bazilikába. Az ebéd végével megkért anyám férje hogy hozzam fel a kocsit. Megkezdődött az esztergomi el camino. De az élmény elfelejtette a sétálást. Megint vagy 20x keringtem körülötte mint a gólya fos a levegőbe. Félve de beleültem úgyanis egy ilyen autó nagyon nagy felelőséggel jár pláne hogy nem az enyém. Belesüppedtem a szűrke kíváló mínőségű bőr ülésbe. Láb a fékre start gomb megnyom. Egy gombnyomásra felhörög a V8. Járattam egy kicsit melegedjen. Ezután D-be és szépen lassan kisuhantam a parkolóból. Gondoltam magamba fogyassza el a desszertet és a kávét a család addig kerülő utakon kocsikázok. Beérek Esztergom szívébe. Megállitott egy fránya lámpa. Lechekkoltam a vízhőfokot ekkor egy hang szólt: nézzük mit tud. Elvégre anyám az önjelölt GPS ami folyamatosan a tólgyorsanmész hangot kiáltja, nem tartózkodik az utastérbe. Napfénytető kinyit. Apró gázfröccsökkel rémizgettem a járókelőket. Pulzusom megnött a másodpercek már már óráknak tünnek. Zöld. Kb 3/4 gázt nyomtam. Felhörgött és a turbó és vett egy hatalmas elvegőt. Ekkor a szememet a tarkómon éreztem. Félszemmel rákacsintok az órára 100km/h. Ez is letudva. Ezután odaérek az S kanyarba itt már a tempó 50, és szépen komótosan beparkoltam a bazilika parkolójába. Ekkor már a rokonok kinn állnak az étterem elött. Nevelő apám odajön és megkérdi milyen volt? Én csak mosolyogtam és annyit mondtam kellemes, a gyorsulásból ért sokk miatt. Ők beültek. Én is az e60ba. Akkor rájöttem hogy mekkora fejlődés ment végbe az autógyártásba 7év alatt. Elindultunk és hazafele élvesztük a gyönyörű tájat Visegrád felé. És persze azt az élményt amiért mi BMW fanatikusok szeretjük a BMWket. Köszönöm ha elolvastátok az élménybeszámolóm. Sorry ha sokat írtam csak elkapott a hév :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Marc528i az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%

Re: 7er F01/02/03/04

2012.02.01. 13:51

Marc528i írta:Nem olyan rég volt szerencsém kipróbálni egy activhybrid 7est. Anyám férje ráunt az f07 35dre. Ez legyen az ő dolga :) . Hát hol is kezdjem. Nagyon szép egyedi türkisz kék fényezésű első ránézésre se hétköznapi látvány de ahogy elmerűl az ember a részletekbe rájön hogy egy sima 750i de mégis más. Elején ami szemet szúr az a C oszlopon lévő króm felirat ami nem árul el semmit a motorháztető alatt lévő tömbről csak az autó működéséről = Activhybrid 7. Felnyitom a csomagtartót ami nem akkora mint az e60asé. Bal oldalt szemet szúr egy burkolat amin Powerunit felirat található. Ezután felmentünk enni az esztergomi bazilikába. Az ebéd végével megkért anyám férje hogy hozzam fel a kocsit. Megkezdődött az esztergomi el camino. De az élmény elfelejtette a sétálást. Megint vagy 20x keringtem körülötte mint a gólya fos a levegőbe. Félve de beleültem úgyanis egy ilyen autó nagyon nagy felelőséggel jár pláne hogy nem az enyém. Belesüppedtem a szűrke kíváló mínőségű bőr ülésbe. Láb a fékre start gomb megnyom. Egy gombnyomásra felhörög a V8. Járattam egy kicsit melegedjen. Ezután D-be és szépen lassan kisuhantam a parkolóból. Gondoltam magamba fogyassza el a desszertet és a kávét a család addig kerülő utakon kocsikázok. Beérek Esztergom szívébe. Megállitott egy fránya lámpa. Lechekkoltam a vízhőfokot ekkor egy hang szólt: nézzük mit tud. Elvégre anyám az önjelölt GPS ami folyamatosan a tólgyorsanmész hangot kiáltja, nem tartózkodik az utastérbe. Napfénytető kinyit. Apró gázfröccsökkel rémizgettem a járókelőket. Pulzusom megnött a másodpercek már már óráknak tünnek. Zöld. Kb 3/4 gázt nyomtam. Felhörgött és a turbó és vett egy hatalmas elvegőt. Ekkor a szememet a tarkómon éreztem. Félszemmel rákacsintok az órára 100km/h. Ez is letudva. Ezután odaérek az S kanyarba itt már a tempó 50, és szépen komótosan beparkoltam a bazilika parkolójába. Ekkor már a rokonok kinn állnak az étterem elött. Nevelő apám odajön és megkérdi milyen volt? Én csak mosolyogtam és annyit mondtam kellemes, a gyorsulásból ért sokk miatt. Ők beültek. Én is az e60ba. Akkor rájöttem hogy mekkora fejlődés ment végbe az autógyártásba 7év alatt. Elindultunk és hazafele élvesztük a gyönyörű tájat Visegrád felé. És persze azt az élményt amiért mi BMW fanatikusok szeretjük a BMWket. Köszönöm ha elolvastátok az élménybeszámolóm. Sorry ha sokat írtam csak elkapott a hév :)

Még olvastuk volna...
Mi már csak ilyenek vagyunk! :franko:
Hozzászólás küldése

VigLink badge