* *
Pontos idő: 2024.04.18. 06:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 114 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.01. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ilyen lenne a kupé:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.01. 18:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ilyen lenne a kupé:
Kép
Ebben csak egy a csúnya: " lenne " :lol: "Csináljuk meg!" :lol:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.01. 19:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez a tuti verda!
Az anyósnak nincs kilincs! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ..............
HozzászólásElküldve: 2011.01.03. 09:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Ez a tuti verda!
Az anyósnak nincs kilincs! :lol:


Simi, hogy te mindenre gondolsz. :hehe

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ..............
HozzászólásElküldve: 2011.01.03. 12:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pistino1 írta:
simi64 írta:
Ez a tuti verda!
Az anyósnak nincs kilincs! :lol:


Simi, hogy te mindenre gondolsz. :hehe


Miért szerinted a mostani autóján találsz kilincset? Az anyós oldalon :D :D ...Ha van is,amikor a "kedves mama" akar beszállni...tuti nem müködik :lol: :lol:

_________________
Üdv...:István


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.03. 13:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.13. 01:00
Hozzászólások: 705
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 20 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2005
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
bmw520ds írta:
AlpinaFan írta:
bmw520ds írta:
AlpinaFan írta:
Szerintem egy rendkívül jól eltalált formavilág, amely jól illeszkedik az E32-E38 irányvonalba.
Számomra érthetetlen, hogy amikor ilyen szépet is tudnak tervezni, akkor hogyan születhetett meg az E65/E66 ( bocs Labi :) ).
Szeva Jani! Megmondom én Neked! Túl sok volt a BMW rajongó és szelektálni kellett! :lol: Eltávolították a nem közénk való embereket a megosztó formával, újítással, meg egyéb tetszik-nem tetszik dologgal, hogy csak az igazi rajongók szeressék a márkát...A nők is ilyen dolog! Egyik így néz ki, a másik úgy...Mikor meg hiányod van nem tök mindegy??????? :lol:


Szia!
Tartok tőle, hogy túl jól sikerült a szelektálás.
Bár az is lehetett egy gyári stratégia, hogy 7 éven át kiéheztetik a hetes vásárlókat, és az újakat viszik majd, mint a cukrot.
Mindig a vita vitte előre a fejlődést. Mennyivel jobban értékelhetünk valamit egy úgymond, nem nagy sikert aratott példány után, de én úgy emlékszem, a konkurenciához viszonyított eladási adatok, erre a nem igazán jött be dologra rendesen rácáfoltak! De E-38--E-65 közti különbségről nem olvastam még, meg az igények, gazdasági viszonylat a két hét év közt biztos mások voltak. Nem Tom. 8)


Én úgy tudom, hogy többet adtak el belőle, mint E38-ból :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.03. 13:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Morello írta:
bmw520ds írta:
AlpinaFan írta:
bmw520ds írta:
AlpinaFan írta:
Szerintem egy rendkívül jól eltalált formavilág, amely jól illeszkedik az E32-E38 irányvonalba.
Számomra érthetetlen, hogy amikor ilyen szépet is tudnak tervezni, akkor hogyan születhetett meg az E65/E66 ( bocs Labi :) ).
Szeva Jani! Megmondom én Neked! Túl sok volt a BMW rajongó és szelektálni kellett! :lol: Eltávolították a nem közénk való embereket a megosztó formával, újítással, meg egyéb tetszik-nem tetszik dologgal, hogy csak az igazi rajongók szeressék a márkát...A nők is ilyen dolog! Egyik így néz ki, a másik úgy...Mikor meg hiányod van nem tök mindegy??????? :lol:


Szia!
Tartok tőle, hogy túl jól sikerült a szelektálás.
Bár az is lehetett egy gyári stratégia, hogy 7 éven át kiéheztetik a hetes vásárlókat, és az újakat viszik majd, mint a cukrot.
Mindig a vita vitte előre a fejlődést. Mennyivel jobban értékelhetünk valamit egy úgymond, nem nagy sikert aratott példány után, de én úgy emlékszem, a konkurenciához viszonyított eladási adatok, erre a nem igazán jött be dologra rendesen rácáfoltak! De E-38--E-65 közti különbségről nem olvastam még, meg az igények, gazdasági viszonylat a két hét év közt biztos mások voltak. Nem Tom. 8)


Én úgy tudom, hogy többet adtak el belőle, mint E38-ból :wink:
Hát akkor mi lett volna ha mindenkinek egyértelműen tetszik ez a modell is? :roll: Rekordokat döntögettek volna a királykategória értékesítési statisztikáiban? :idea:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.14. 12:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Active Hybrid 7

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.22. 10:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hmmmm! 8O A 7-es hez kapható gyári M pakett :!: Ez igen, ezt is megértük. Már csak egy komoly motor hiányzik bele... :wink:

750i M


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.01.22. 22:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Hmmmm! 8O A 7-es hez kapható gyári M pakett :!: Ez igen, ezt is megértük. Már csak egy komoly motor hiányzik bele... :wink:

750i M


És milyen pöpecül veri vissza a lézereket az a króm bizbasz.

Jackson, aki megnézte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.10. 19:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A topic kezdetekor tett ígéretem, hogy érdeklődök a típus iránt, beváltanám, mert nem szeretek adós maradni.
Földmérés és földcsere miatt, Zsolti baráttal összefutottunk. Beült mellém és elkezdtük a témát. Szép a számítógépem-szép az autód...Oda-vissza. Már adott is a téma, első a munka, de közben BMW.
Természetesen kérdezgettem mik a tapasztalatai a géppel. Magyarországon értékesített első darab, 730d amit Ő hozott ki a kereskedő pécsi székhelyéről. Semmi rosszat nem tud mondani róla. Csak a kötelező szervizlátogatás és fékbetét csere volt, amiért műhelybe látogatott. 67 ezer-párszáz kilométer van benne. Persze rákérdeztem, ugye viszel egy kört? Miért is ne? Elmegyünk kávézunk egyet...Fényképezőgépet megragadtam és kiszállva a traktorból látjuk, sáros a cipőnk talpa :cry: Nem baj barátom-mondja, van a csomagtartóban Blikk, majd rakunk belőle a talpunk alá! Végre arra használjuk ezt a lapot, amire való...gondoltam.
Fekete külső. Hatalmas test, akkora vesék, hogy a 20d motort ki tudnám rajtuk húzni :lol: ami egyből megfogott, a gyönyörű kilincsei. Nyitom a jobb egy ajtaját, megcsap az illat, ami tipikus BMW. Blikket gondosan kiterítem és beletrónolok a bézs bőr komfort fotelbe. Kezem keresi a megszokott helyen az ülés állítót, hogy tolassak hátra, mert a térdem majdnem éri a zongora lakkos dísz bútorlapot. Közben nyúlok az ajtóért, de szemem nem találja a fogantyút, amivel be szoktuk csapni az ajtót...Kis körkörös szemtorna és már látom is, feljebb, a zongora lakkos lécet kell megfogni! Meghúzom, mondom bevágom jó szokás szerint, mikor eszembe jut, biztos Soft close...Úgy is van, már az első kattanásnál elengedett széfajtót, helyére húzza a szervó motor. Zsolti is befészkeli magát, ott is zümmög az elektronika, ráteszi az ujját a Start gombra és életre kel a hathengeres gázolajfogyasztó. Hulla csend egy pillanatig, míg a hangszórókból előtör valami divatos, basszussal rengetett és ciccegő magasakkal tűzdelt, repedtsarkú énekesnő kéjelgő dalolászása, olyan minőségben, hogy az én igényes és kritikusra beállított ízlésemet első pár másodperceiben barátkozni hívja. Ez igen!!! Hangerő fel. Mikor lehalkítja, hát ebbe így szól a zene. Logic 7. Ugye jó?!
Ha akartam volna sem tudtam volna azt mondani NEM, mert beszarás ahogy és amennyire szólt. Határozottan tökéletesen. Hátra kuksizom a hátsó ülésekhez, a látvány simogatásra hívná a kezeimet, de elérhetetlen és illetlenség volna tőlem megfogdosni az ülőfelületek ívében perforált bőrös üléseket, a kalaptartó másik vége, akkora távolságban, mint a gazdasági helyzetünk Dubaihoz. Mivel tolatunk, a kamera által megjelenített képen és grafikával az épp aktuális nyomvonalunk zöld térhálóval, a kanyar ív határát piros vonalakkal segítségként megjelölt Big Brother-ként figyel az elektronika, mi meg a képernyőt. Gyönyörű, hasznos, használható, ebbe a bódéba fontos felszerelés. Büszke vagyok szeretett márkámra. Végre! Ez az autó szeretni való! Berakja az automata váltó karját Drive helyzetbe és vaj puhán elindulunk. A hang amire számítottam, nem jön, a csaj továbbra is kitartóan teszi évezredes feladatát, a hangszórón keresztül is, hívogat egy kis testi gyönyörre bennünket, de mi ügyet sem vetünk rá, mert Zsolti egy mozdulattal belé fojtja a szót csend és nyugalom, a rossz minőségű útról semmi nem érkezik hozzánk!!!Sem hang, sem rezonancia formájában. Aztán egy csík és tökéletes aszfalt került alánk, illetve a hetes alá. Gőzt ad. A motor hangja ami leszabályozás táján settenkedett a kasztni belsejébe, nem tolakodó, nem vérforraló, egy hétköznapi dízel, ami bármelyik konkurens márkát megszégyenítheti, de az M5-ben már tapasztalt hang után "csak" egy hétköznapi jelzővel illethetem, de a 20d hangjához viszonyítva negyede sem, viszont, legnagyobb meglepetésemre az ülésbe nyomott, aztán lehelet finom váltással megint gyorsulunk tovább. Város tábla. :cry: Persze, Zsolti megjegyzi: nyolc sebesség. Ha belegondolunk, biztos szépen el vannak osztva a fokozatai, mert 250km-et ment már vele. 9.6 volt az átlag fogyasztás. Balra kanyarodunk, jobbra kanyarodunk és megérkezünk a Liget kávézóhoz. A parkolóhoz érve, van egy az én szememmel nagy helynek nevezhető lehetőség, de ez egy hetes! Kinézve, minden ott lévő autó viccesen picinek hat. Araszolunk a bokor felé, Zsolti megjegyzi, talán ez az egy hátránya van a nagy autónak, mindig kilóg valamije parkoláskor...
Indulunk vissza a gépemhez. Beindul a motor, a gépi nő dumál, zene megint megszólal, de kuss neki! Gurulunk kifelé, közben Audi, Merci, BMW szokásos kérdések, oda-vissza. Neki volt már mindhárom. Azt mondta, hidd el nekem barátom a BMW a legjobb, nekem már ez a harmadik BMW-m, egyben ez az első új autóm. Kérdezem, miért jobb mint a másik kettő??? Kis gondolkozás és már kezdi is kifejteni, azért, mert ha egy BMW-vel gyorsan megyek, mindig be lehet kanyarodni vele, a másikakkal nem barátom...Jót nevettem, de miért is vitatkoznék? Legyünk egy véleményen!
Közben nyomogatja a futómű állítót és dicsekszik, a sport program nagyon-nagyon jó, a Sport+ meg kirak egy sárga feliratot a műszerfal jobb sarkába, DSC off. Na ezt nem szeretem használni barátom, mert ez olyan durva, hogy még én is félek tőle...Ettől ismét behaltam. :lol: Kérdezem a komfort állást, mi a véleménye? Hát barátom, egyszer már használtam, de össze-vissza himbálódzik mint egy hintó és elszédültem, inkább legyen a sima Sport állás, mert sz tökéletes mindenhol, az az öreg fasziknak való állás, olyan Mercedeszes...Na ezt nem tudom hasonlítani, de a tesójának az van, biztos tudja miért mondta! Kérdezem, tesód vezette ezt? Persze annak meg egy E65 740d-je volt régebben. Igen, azt mondta, nagyon komoly autó! Közben Head up display, Active curse contol, sávelhagyásra figyelmeztető gombok bemutatása...Megérkezünk. Hozzá tartozik a dologhoz, Zsolti nem az a tipikus kivagyi ember. Neki az autó arra kell, hogy ne kelljen gyalogolni, de ha már autó, legyen neve is! Nem igazán van tisztában a műszaki dolgok feladatával, lehetőségével, de a régiségek terén, régi pénzek stb. könyvet írhatna. A bőrkabát, a nagy sötét napszemüveg mögé bújt arc, kicsit "rosszfiús" benyomást kelt első ránézésre, de mivel van közös téma, hamar eloszlik és más ember nyílik meg felém, egy BMW használó, akivel kitárgyaltuk hogy ezek az autók a legjobbak, a forró kávénál nincs jobb a világon, mondta Ő, én kontráztam, ez nem igaz, egy meleg p-nci sokkal jobb!!! Most Őt rázta nevetés, de meghajolt és igazat adott, barátom, ez nagyon tetszik, de azért utána jó a kávé is...
Elköszönünk egymástól. Felmászok az egy árkategóriában lévő paraszthintómra és gyorsan lövök képeket, mert az kimaradt. Közben távolodik és a sorhatdízel hangját rezegtetve a dobhártyámon, újabb meglepetés! Dögös.
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.10. 19:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Basszus Gabi ez nem semmi...se az írás (szokás szerint :lol: ), se az autó!!!

Igencsak tetszetős darab, de hiába egy árkategória a trakival azért ezzel élménydúsabb lenne rallyzni a földeken :lol: :lol:

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.10. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez igen!!!
Köszi a beszámolót! :wink:
Erre mondják, hogy kellenek az "apró" örömök az életben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.10. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Tartalmas leírás az autóról,ahogy már megszoktuk tőled
Gyönyörű egy autó,tekintélyt parancsoló az utakon
A másik két Német márkáról megvolt a véleménye


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ........
HozzászólásElküldve: 2011.02.11. 08:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hááááááááááát nem semmi. 8)

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.02.13. 23:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.03. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 28i
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez marha jó volt :) tartalmas írás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.22. 19:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo

,,,,,,,,,,,, SECURITY F03 ,,,,,,,,,,,,

A 2011-es Genfi Autószalon kiállításon, a BMW berendezett egy "titkos szobát", ahol a bajor cég néhány magas rangú ügyfele megtekinthette a BMW 760i magas biztonsági felszereltségű modellt. A sima 7-es sorozattól nagyban eltérő termelési változtatások miatt, a BMW új jelzéssel látta el az autót, ami így F03 névre halgat. A biztonsági jármű felügyelete átkerült az M osztály parancsnoksága alá.
A BMW 760i High Security és a BMW 750i High Security a két első modell a világon, ami megfelet az új VR7-es szintű ballisztikai védelmi követelményeknek. Az autók nem átlátható részein elhelyezett rendkívül hatékony védelmi páncélzatnak köszönhetően, mindkét modell megfelel a VR9-es ballisztikai védelmi követelményeknek is.

Minkét modell csúcssebessége elektronikusan korlátozott ( 210km/h ). A 760i High Security modell újonnan kifejlesztett V12-es erőforrása 544LE leadására képes 5250-es percenkénti fordulaton. Csúcsnyomatékát ami 750NM már 1500-as fordulatszámon eléri. A 6 liters 12 hengeres motort egy ZF 8 sebességes automata sebességváltóval szerelték, amivel a páncélozott autó a 0-100-as sprintet 6.2 másodperc alatt teljesíti.

A különleges futómű alkatrészek tökéletesen alkalmazkodnak a luxusautó páncélzata miatt megnövekedett össztömeghez. Ezért a megerősített felfüggesztés, lengéscsillapítók és rugótagok szintén a modell-specifikus alkatrészek közé tartoznak.

A megerősített járműspecifikus páncélzat ami különleges acélból készül valamint az újonnan kifejlesztett biztonsági üveg a legkülönfélébb külső támadások ellen is védelmet nyújt az utastér számára. Az utastér páncéllemezzel védett az ajtók, a tető, az ajtóoszlopok, a lábtér és a csomagtér felől is. Az acélpanelek amik különleges technologia felhasználásával készülnek, tökéletesen követik az emberi test körvonalát. A modellspecifikus hézagtömítés biztosítja, hogy a test és a jármű kritikus pontjainak ( az ajtó és a karosszéria találkozásánál kialakult rés ) egybeesési vonala is teljesen biztonságos, lezárt legyen.

A limuzinok felfüggesztésére egy speciális borítást fejlesztettek ki, különös tekintettel a robbanás elleni védelemre. Egy másik teljesen új fejlesztés a 2.4" azaz 6 cm vastag biztonsági üvegezés. Az üvegborítás az innovatív többrétegben ragasztott fejlesztésnek köszönhetően egyedülálló védelmet biztosít. Az üvegtáblák belső oldala pedig polikarbonát réteggel van bevonva, hogy megakadályozzák a széttört üveg szilánkjainak az utastérbe való bejutását.

A 760i High Security fékúttávolsága lényegesen nagyobb a normál 7-es sorozat modelljeinek fékúttávolságánál.

A BMW 760i High Security iránt érdeklődő ügyfelek legnagyobb része a Közel-Keletről és Oroszországból való.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.22. 19:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nincsenek ellenségeim, de azért beleülnék.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.22. 21:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:

Helo simi
Nem rossz egy harci jármű amit feldomtál
Nade ehhez mit szól :?:
Cirka 140 misiért Magyarosítva ,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.22. 21:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
lepke írta:
simi64 írta:

Helo simi
Nem rossz egy harci jármű amit feldomtál
Nade ehhez mit szól :?:
Cirka 140 misiért Magyarosítva ,,,,,,,,,,,,, KATT IDE ,,,,,,,,,


Egy baj van csak... a közel négytonnás gépkocsival milyen lehet a vezetési élmény? :roll:

Amúgy Borsodba ez az ideális jármű, nem? :D :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 114 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator