2014.01.21. 17:00
H.Pál írta:Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra hogy elmondjam hogy jártam!
Vettem 2012-ben egy 1999-es 730d-t!Nagyon tettszett a formája tekintélyes nagy autó,biztonságos kényelmes és egy volt kollégám elmondása szerint(nagy 3000-es motor mi baja lehet????)tehát elkezdtem keresgélni a neten a 730d-k között!Láttam széthajtottat,töröttet,volt amelyiknek a belseje volt leélve és végül megtaláltam azt amelyiket kerestem!!!!(akkor úgy hittem!!!)!szép esztétikai állapotban volt kívül belül és amotorja is szépen járt azonnal megtetszett és meg is vettem!
Tehát hazahoztuk az autót elkezdtem vele autózni a környéken és mikor megálltam vele az összes víz kijött a kiegyenlítő tartályból és éjszaka mindig megszólalt a riasztója!!!na mondom jól kezdődik!:( hívtam is a kereskedőt és azonnal visszautalt 30 ezret mondva hogy lehet hengerfejes és az futja!Nem tudom hogy hol élt de én úgy voltam vele hogy mindegy majd megcsinálom!
Elvittem egy jó nevű Nagy BMW Mágushoz aki azt mondták hogy nagyon ért a BMW-hez és jó áron dolgozik!(de utólag kiderült hogy csak az 1-2 évesekhez amikre rádugta a gépet kiütötte a hibakódokat és olajcsere szűrőcsere 250000-ért!)
Meg volt az első nagy szervizem kicserélte a kiegyenlítő tartályom mert az is repedt volt meg rossz sapka volt rajta nem a gyári és azt mondta EZ BIZTOS NEM HENGERFEJES!!!!!!!!!meg lecserélte az olajat csak a motorban,meg a szűrőket a riasztót is megnézte állítólag vagyis inkább kikötötte!!na ez volt 240 ezer!
El is indultam haza,mentem vele úgy 5 km-ért és látom hogy dől a gőz ki a motorháztető alól!egyből hívtam a Mestert hogy mi van és visszamentem hozzá!rendelt is rá egy gumi csövet ami a motortól megy a kiegyenlítő tartályhoz 32 000-ért!
Már mióta megvetem eltelt majd 3 hét hogy kocsikázni tudtam vele!
Elkezdtem használni az autót igazi élmény volt ez a nagy hajó a Suzukik eltörpültek mellette!Büszkén mentem vele Nagyon megszerettem Nem volt vele baj ÚGY KÉT HÉTIG!!!!!!!!!
Kiirt valami hibakódot meg ugyanúgy fogyott a víz!Megint elvittem a Mágushoz!megállapította hogy a GÁZOLAJ NYOMÁSSZABÁLYOZÓ SZELEP!egy hét alatt ki is cserélte 110 000-ért!a vízfogyásra meg azt mondta majd visszatérünk!
Pár hét múlva visszavittem hogy akkor a vízfolyással kapcsolatba csináljon már valamit!kicserélt az állófűtésben egy szelepet meg még talált a kocsin más hibát ami nem idevágott de megcsinálta egy lengőkar! ez az egész volt 120 000-er! és a víz csak fogyott!!!!!!!!
Na pár hét múlva a vízfolyás mellett megint írta a hibakódokat már nem vittem a NAGY BMW MÁGUSHOZ inkább más szerelőt néztem mondtam neki hogy mik voltak a problémák és mit csináltak meg rajta!
Akkor derültek ki a dolgok hogy a GÁZOLAJ NYOMÁS SZABÁLYOZÓ amit 3 hete kicseréltek nem volt kicserélve se a levegőszűrő!
Elkezdte volna ő is kideríteni hogy mi a vízfogyás baja azt mondta ő is hogy hengerfejes de még utánanéz!Kérdezősködött Pesti BMW szerelő ismerőseinél és azt mondták neki h a 3000-es diesel soha nem lesz hengerfejes!!!!!
Kicserélte a vízkavarót és a termosztátot meg egy pár csövet de még csak fogyott a víz a hibakódot kiütötte amiért letiltott az autó!ott ült felette 1 hetet munkadíjat nem is kért mert lényegében nem tudta megcsinálni amiért bevittem!96000-t kért
Már utána a vízfogyás probléma eltörpült a letiltás mellett az autó 5 percenként vagy hirtelen gázadásnál megállt!!!!
Jött egy harmadik szerelő akihez elmentem,az már el se vállalta nem a szakértelem hiánya miatt hanem azt mondta hogy inkább adjam el és ne csináltassam meg mert nem éri meg!!!!!!!!!!!!!
A negyedik szerelő pedig megállapította gép segítségével hogy a porlasztócsúcs van beégve az 5 ös hengernél!!
Kivettük mind a 6 csúcsot és elküldtük egy jó nevű céghez javíttatni ahol azt mondtak a 6 csúcs javítására h 400 000!!!!!!!
Mondtam nekik h kifizetem a bevizsgálást és küldjék vissza!!!!!
Na most ott állok hogy a kocsit kivonattam a forgalomból mert ha beindul akkor 5 perc után leáll ha meg jár akkor a vízet megeszi ha pedig áll vagy egy hetet az ajtó se nyílik ki mert lemerül az aksi!!!
Próbáltam így eladni de így nem lehet mert nevetséges árat kínálnának érte vagy pedig olyan emberek hívtak volna hogy MONDJÁ MÁ VALAMIT ARRÚ AZ AUTÓRÚ!!!ez mindent elárul!
Ha pedig megcsináltatom és ráköltök egy kisebb vagyont akkor meg szerintem többet ér ha megtartom magamnak és használom,mert egyébként jól fogyaszt!
Köszönöm hogy elolvastátok és vigyázzatok azzal a szerelővel aki azzal az elvvel dolgozik hogy ITT EGY MADÁR ÉS TÉPJÜK KI AZ ÖSSZES TOLLÁT!!!
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!
Köszi!!!!!
2014.01.21. 19:24
H.Pál írta:Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!
Köszi!!!!!
2014.01.21. 22:04
H.Pál írta:Sziasztok!
vvel dolgozik hogy ITT EGY MADÁR ÉS TÉPJÜK KI AZ ÖSSZES TOLLÁT!!!
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!
Köszi!!!!!
2014.01.21. 22:09
2014.01.21. 22:13
2014.01.21. 22:28
kzolee írta:Bummer írta:Ne bantsatok mar szegenyt..
Elnézést, ha bántásnak tűnt, de én csak tanácsot próbáltam adni, a bántást megoldotta az előző szerelő....
2014.01.21. 22:31
2014.01.22. 11:30
2014.01.22. 12:31
H.Pál írta:Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???
2014.01.22. 13:13
Bummer írta:Ne bantsatok mar szegenyt...ennyi szopas utan sem adja fel es kitart a kincse mellett...ennyit tiszteljunk benne...meggyonta buneit...jot hozzatok mint hozzaertoktol segitseget kerni...
Nektek kisujjatokban van az amire neki szuksege van...
En Qwerty-t/Schnitzer-t/Muha Ati-t/ ajanlottam nekik mint embereket es kb sorrendet is...
Ha valaki javitani valot lat a hsz-ben ne tartsa magaba
Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el
2014.01.22. 21:58
H.Pál írta:Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???
2014.01.23. 12:19
Gallaca írta:H.Pál írta:Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???
Az a baj, hogy diag nélkül vásárolgatni könnyelműség, főleg 1 db porlasztót. Könnyen csalódás lesz belőle. Először diag kellene, plusz a porlasztókon résolajat nézni. Ha a résolaj magas valamelyik, vagy több porlasztón, soha nem lesz megfelelő üzemanyagnyomásod, aminek eredménye az a jelenség, hogy rálépsz a gázra, és leáll a motor. Ha a porlasztók véletlenül nem résolajasak, akkor pedig az a szelep hibás, amit 110ezerért nem cseréltek ki a motoron, és aminek az ára egyébként kb. 38-40000 ft körül mozog. Legalábbis tavaly annyi volt. Végig kell nézni diaggal az összes üzemanyag nyomást, mindent.
Tehát szerintem először Qwertit importáld, aztán az eredmények ismeretében fogd a bevásárló kosarat, és látogasd meg Szabit, mert valószínűsítem, hogy egy porlasztónál több dolgot kell majd beszerezned tőle. Legalábbis, ha nem akarsz egyesével menni az alkatrészekért.
Gallaca írta:H.Pál írta:Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???
Az a baj, hogy diag nélkül vásárolgatni könnyelműség, főleg 1 db porlasztót. Könnyen csalódás lesz belőle. Először diag kellene, plusz a porlasztókon résolajat nézni. Ha a résolaj magas valamelyik, vagy több porlasztón, soha nem lesz megfelelő üzemanyagnyomásod, aminek eredménye az a jelenség, hogy rálépsz a gázra, és leáll a motor. Ha a porlasztók véletlenül nem résolajasak, akkor pedig az a szelep hibás, amit 110ezerért nem cseréltek ki a motoron, és aminek az ára egyébként kb. 38-40000 ft körül mozog. Legalábbis tavaly annyi volt. Végig kell nézni diaggal az összes üzemanyag nyomást, mindent.
Tehát szerintem először Qwertit importáld, aztán az eredmények ismeretében fogd a bevásárló kosarat, és látogasd meg Szabit, mert valószínűsítem, hogy egy porlasztónál több dolgot kell majd beszerezned tőle. Legalábbis, ha nem akarsz egyesével menni az alkatrészekért.
2014.01.23. 12:39
2014.01.23. 13:16
2014.01.23. 13:22
H.Pál írta:Hát már feleslege azon agyalni h hogy kellett volna!!!!!!mai eszemmel visszavittem volna a kereskedőhöz azonnal!!!!!
Tavaszra talpra akarom állítani!!!Biztos patent kocsik ezek a 7-esek,jobb lenne azzal járni mint Passat-tal.....
Megcsináltatom én majd meglátom h hogy válik be!!!
Másnak is ilyen problémás pénztemető ez a fajta autó vagy csak én nyúltam ennyire mellé????????????????
Vagy csak mentek vele,olajcsere meg félévente pár 10 ezer ft és jó????
2014.01.23. 13:38
2014.01.23. 13:49
H.Pál írta:Hát remélem egy idő után sikerül majd azt elérnem h csak apróságokkal kell majd csak foglalkoznom!
Nem azzal h mikor áll mg a motor meg hogy már megint öntenem kell vizet a kiegyenlítőbe!!!!!
Mondjuk én 10 000 km-nél többet nem mentem vele a két év alatt mióta nálam van,eddig elég drága élmény volt!!!!!!:D
2014.01.23. 14:15
2014.01.23. 14:32
H.Pál írta:Hát remélem!!!!
Neked mióta van meg a kocsid?
Hát igen!!!semmit nincs ingyen,főleg a mai világban!!!
2014.01.23. 15:11
leslie írta:H.Pál írta:Hát remélem!!!!
Neked mióta van meg a kocsid?
Hát igen!!!semmit nincs ingyen,főleg a mai világban!!!
2,5 eve. Ezido alatt nagyjabol a kov.-ok voltak :
Teljes futomu csere, akksi csere, fekek elol-hatul, aut.valto felujitas, 2x turbo felujitas, szivosor herelese, termosztatok csereje, xenon lampa jav., kalyha cserek, alvaz rohadas javitasa + aprosagok es a fogyo-kopo alkatreszek csereje.