* *
Pontos idő: 2024.03.28. 16:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Én vegyesbe a 730D-vel eljártam 8 literrel!
De mondjuk nekem a telephelyre feljárkálni kellene az mondjuk inkább lakott területen kívüli járást jelent főutakon akkor lehet hogy jobb lenne a 740i mert 2-3 literrel enne többet de nincs vele annyi baj!?Éves 40-ezer kilométernél lehet hogy kidobálok annyit diesel javításra mint a benyásnál a üzemanyagtöbblet!
Vagy nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
H.Pál írta:
Én vegyesbe a 730D-vel eljártam 8 literrel!
De mondjuk nekem a telephelyre feljárkálni kellene az mondjuk inkább lakott területen kívüli járást jelent főutakon akkor lehet hogy jobb lenne a 740i mert 2-3 literrel enne többet de nincs vele annyi baj!?Éves 40-ezer kilométernél lehet hogy kidobálok annyit diesel javításra mint a benyásnál a üzemanyagtöbblet!
Vagy nem?


730i?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Haminda írta:
H.Pál írta:
Mert mennyit fogyaszt a 740i ?


Városban 20, kívül 10. Vagy kérdezd meg XenonBalut :mrgreen:

De a 730D is csak papiron eszik szerintem 8 Litert


740i alulmotorizalt es F1 Xenon nem urvezeto :D

MChriss 750i az idealis valaszado :D

Ezert mit fogok kapni ;)

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 18:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
Haminda írta:
H.Pál írta:
Mert mennyit fogyaszt a 740i ?


Városban 20, kívül 10. Vagy kérdezd meg XenonBalut :mrgreen:

De a 730D is csak papiron eszik szerintem 8 Litert


740i alulmotorizalt es F1 Xenon nem urvezeto :D

MChriss 750i az idealis valaszado :D

Ezert mit fogok kapni ;)


Nekem vegyesben 16,4 szokott lenni.
Ami tobbszor mertem normalisan hasznalva 92 km alatt 11.6 - 12.6 kozott volt. Ugy azert nehez elvezni a kocsit.

Tettem mar fel kepeket is anno.

Ami izgalmas az a helyi ado 240kW-ra eves szinten.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.03.07. 14:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PeterE39 írta:
H.Pál írta:
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra hogy elmondjam hogy jártam!
Vettem 2012-ben egy 1999-es 730d-t!Nagyon tettszett a formája tekintélyes nagy autó,biztonságos kényelmes és egy volt kollégám elmondása szerint(nagy 3000-es motor mi baja lehet????)tehát elkezdtem keresgélni a neten a 730d-k között!Láttam széthajtottat,töröttet,volt amelyiknek a belseje volt leélve és végül megtaláltam azt amelyiket kerestem!!!!(akkor úgy hittem!!!)!szép esztétikai állapotban volt kívül belül és amotorja is szépen járt azonnal megtetszett és meg is vettem!
Tehát hazahoztuk az autót elkezdtem vele autózni a környéken és mikor megálltam vele az összes víz kijött a kiegyenlítő tartályból és éjszaka mindig megszólalt a riasztója!!!na mondom jól kezdődik!:( hívtam is a kereskedőt és azonnal visszautalt 30 ezret mondva hogy lehet hengerfejes és az futja!Nem tudom hogy hol élt de én úgy voltam vele hogy mindegy majd megcsinálom!
Elvittem egy jó nevű Nagy BMW Mágushoz aki azt mondták hogy nagyon ért a BMW-hez és jó áron dolgozik!(de utólag kiderült hogy csak az 1-2 évesekhez amikre rádugta a gépet kiütötte a hibakódokat és olajcsere szűrőcsere 250000-ért!)
Meg volt az első nagy szervizem kicserélte a kiegyenlítő tartályom mert az is repedt volt meg rossz sapka volt rajta nem a gyári és azt mondta EZ BIZTOS NEM HENGERFEJES!!!!!!!!!meg lecserélte az olajat csak a motorban,meg a szűrőket a riasztót is megnézte állítólag vagyis inkább kikötötte!!na ez volt 240 ezer!
El is indultam haza,mentem vele úgy 5 km-ért és látom hogy dől a gőz ki a motorháztető alól!egyből hívtam a Mestert hogy mi van és visszamentem hozzá!rendelt is rá egy gumi csövet ami a motortól megy a kiegyenlítő tartályhoz 32 000-ért!
Már mióta megvetem eltelt majd 3 hét hogy kocsikázni tudtam vele!
Elkezdtem használni az autót igazi élmény volt ez a nagy hajó a Suzukik eltörpültek mellette!Büszkén mentem vele Nagyon megszerettem Nem volt vele baj ÚGY KÉT HÉTIG!!!!!!!!!
Kiirt valami hibakódot meg ugyanúgy fogyott a víz!Megint elvittem a Mágushoz!megállapította hogy a GÁZOLAJ NYOMÁSSZABÁLYOZÓ SZELEP!egy hét alatt ki is cserélte 110 000-ért!a vízfogyásra meg azt mondta majd visszatérünk!
Pár hét múlva visszavittem hogy akkor a vízfolyással kapcsolatba csináljon már valamit!kicserélt az állófűtésben egy szelepet meg még talált a kocsin más hibát ami nem idevágott de megcsinálta egy lengőkar! ez az egész volt 120 000-er! és a víz csak fogyott!!!!!!!!
Na pár hét múlva a vízfolyás mellett megint írta a hibakódokat már nem vittem a NAGY BMW MÁGUSHOZ inkább más szerelőt néztem mondtam neki hogy mik voltak a problémák és mit csináltak meg rajta!
Akkor derültek ki a dolgok hogy a GÁZOLAJ NYOMÁS SZABÁLYOZÓ amit 3 hete kicseréltek nem volt kicserélve se a levegőszűrő!
Elkezdte volna ő is kideríteni hogy mi a vízfogyás baja azt mondta ő is hogy hengerfejes de még utánanéz!Kérdezősködött Pesti BMW szerelő ismerőseinél és azt mondták neki h a 3000-es diesel soha nem lesz hengerfejes!!!!!
Kicserélte a vízkavarót és a termosztátot meg egy pár csövet de még csak fogyott a víz a hibakódot kiütötte amiért letiltott az autó!ott ült felette 1 hetet munkadíjat nem is kért mert lényegében nem tudta megcsinálni amiért bevittem!96000-t kért
Már utána a vízfogyás probléma eltörpült a letiltás mellett az autó 5 percenként vagy hirtelen gázadásnál megállt!!!!
Jött egy harmadik szerelő akihez elmentem,az már el se vállalta nem a szakértelem hiánya miatt hanem azt mondta hogy inkább adjam el és ne csináltassam meg mert nem éri meg!!!!!!!!!!!!!
A negyedik szerelő pedig megállapította gép segítségével hogy a porlasztócsúcs van beégve az 5 ös hengernél!!
Kivettük mind a 6 csúcsot és elküldtük egy jó nevű céghez javíttatni ahol azt mondtak a 6 csúcs javítására h 400 000!!!!!!!
Mondtam nekik h kifizetem a bevizsgálást és küldjék vissza!!!!!
Na most ott állok hogy a kocsit kivonattam a forgalomból mert ha beindul akkor 5 perc után leáll ha meg jár akkor a vízet megeszi ha pedig áll vagy egy hetet az ajtó se nyílik ki mert lemerül az aksi!!!
Próbáltam így eladni de így nem lehet mert nevetséges árat kínálnának érte vagy pedig olyan emberek hívtak volna hogy MONDJÁ MÁ VALAMIT ARRÚ AZ AUTÓRÚ!!!ez mindent elárul!
Ha pedig megcsináltatom és ráköltök egy kisebb vagyont akkor meg szerintem többet ér ha megtartom magamnak és használom,mert egyébként jól fogyaszt!
Köszönöm hogy elolvastátok és vigyázzatok azzal a szerelővel aki azzal az elvvel dolgozik hogy ITT EGY MADÁR ÉS TÉPJÜK KI AZ ÖSSZES TOLLÁT!!!
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!

Köszi!!!!!


Az első javaslat, hogy töltsd ki az adatlapod, elsősorban a lakhelyed publikálása miatt.
Ha ezt megteszed, akkor jó eséllyel tudnak ajánlani neked egy olyan szerelőt, aki megbízható, és érti is a dolgát.


szia
gázadásra áll le?
utána rögtön indul?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.07.11. 21:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.31. 01:00
Hozzászólások: 66
Tartózkodási hely: sopron
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E65
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Blog: Blog megtekintése (0)
baupexim1 írta:
PeterE39 írta:
H.Pál írta:
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra hogy elmondjam hogy jártam!
Vettem 2012-ben egy 1999-es 730d-t!Nagyon tettszett a formája tekintélyes nagy autó,biztonságos kényelmes és egy volt kollégám elmondása szerint(nagy 3000-es motor mi baja lehet????)tehát elkezdtem keresgélni a neten a 730d-k között!Láttam széthajtottat,töröttet,volt amelyiknek a belseje volt leélve és végül megtaláltam azt amelyiket kerestem!!!!(akkor úgy hittem!!!)!szép esztétikai állapotban volt kívül belül és amotorja is szépen járt azonnal megtetszett és meg is vettem!
Tehát hazahoztuk az autót elkezdtem vele autózni a környéken és mikor megálltam vele az összes víz kijött a kiegyenlítő tartályból és éjszaka mindig megszólalt a riasztója!!!na mondom jól kezdődik!:( hívtam is a kereskedőt és azonnal visszautalt 30 ezret mondva hogy lehet hengerfejes és az futja!Nem tudom hogy hol élt de én úgy voltam vele hogy mindegy majd megcsinálom!
Elvittem egy jó nevű Nagy BMW Mágushoz aki azt mondták hogy nagyon ért a BMW-hez és jó áron dolgozik!(de utólag kiderült hogy csak az 1-2 évesekhez amikre rádugta a gépet kiütötte a hibakódokat és olajcsere szűrőcsere 250000-ért!)
Meg volt az első nagy szervizem kicserélte a kiegyenlítő tartályom mert az is repedt volt meg rossz sapka volt rajta nem a gyári és azt mondta EZ BIZTOS NEM HENGERFEJES!!!!!!!!!meg lecserélte az olajat csak a motorban,meg a szűrőket a riasztót is megnézte állítólag vagyis inkább kikötötte!!na ez volt 240 ezer!
El is indultam haza,mentem vele úgy 5 km-ért és látom hogy dől a gőz ki a motorháztető alól!egyből hívtam a Mestert hogy mi van és visszamentem hozzá!rendelt is rá egy gumi csövet ami a motortól megy a kiegyenlítő tartályhoz 32 000-ért!
Már mióta megvetem eltelt majd 3 hét hogy kocsikázni tudtam vele!
Elkezdtem használni az autót igazi élmény volt ez a nagy hajó a Suzukik eltörpültek mellette!Büszkén mentem vele Nagyon megszerettem Nem volt vele baj ÚGY KÉT HÉTIG!!!!!!!!!
Kiirt valami hibakódot meg ugyanúgy fogyott a víz!Megint elvittem a Mágushoz!megállapította hogy a GÁZOLAJ NYOMÁSSZABÁLYOZÓ SZELEP!egy hét alatt ki is cserélte 110 000-ért!a vízfogyásra meg azt mondta majd visszatérünk!
Pár hét múlva visszavittem hogy akkor a vízfolyással kapcsolatba csináljon már valamit!kicserélt az állófűtésben egy szelepet meg még talált a kocsin más hibát ami nem idevágott de megcsinálta egy lengőkar! ez az egész volt 120 000-er! és a víz csak fogyott!!!!!!!!
Na pár hét múlva a vízfolyás mellett megint írta a hibakódokat már nem vittem a NAGY BMW MÁGUSHOZ inkább más szerelőt néztem mondtam neki hogy mik voltak a problémák és mit csináltak meg rajta!
Akkor derültek ki a dolgok hogy a GÁZOLAJ NYOMÁS SZABÁLYOZÓ amit 3 hete kicseréltek nem volt kicserélve se a levegőszűrő!
Elkezdte volna ő is kideríteni hogy mi a vízfogyás baja azt mondta ő is hogy hengerfejes de még utánanéz!Kérdezősködött Pesti BMW szerelő ismerőseinél és azt mondták neki h a 3000-es diesel soha nem lesz hengerfejes!!!!!
Kicserélte a vízkavarót és a termosztátot meg egy pár csövet de még csak fogyott a víz a hibakódot kiütötte amiért letiltott az autó!ott ült felette 1 hetet munkadíjat nem is kért mert lényegében nem tudta megcsinálni amiért bevittem!96000-t kért
Már utána a vízfogyás probléma eltörpült a letiltás mellett az autó 5 percenként vagy hirtelen gázadásnál megállt!!!!
Jött egy harmadik szerelő akihez elmentem,az már el se vállalta nem a szakértelem hiánya miatt hanem azt mondta hogy inkább adjam el és ne csináltassam meg mert nem éri meg!!!!!!!!!!!!!
A negyedik szerelő pedig megállapította gép segítségével hogy a porlasztócsúcs van beégve az 5 ös hengernél!!
Kivettük mind a 6 csúcsot és elküldtük egy jó nevű céghez javíttatni ahol azt mondtak a 6 csúcs javítására h 400 000!!!!!!!
Mondtam nekik h kifizetem a bevizsgálást és küldjék vissza!!!!!
Na most ott állok hogy a kocsit kivonattam a forgalomból mert ha beindul akkor 5 perc után leáll ha meg jár akkor a vízet megeszi ha pedig áll vagy egy hetet az ajtó se nyílik ki mert lemerül az aksi!!!
Próbáltam így eladni de így nem lehet mert nevetséges árat kínálnának érte vagy pedig olyan emberek hívtak volna hogy MONDJÁ MÁ VALAMIT ARRÚ AZ AUTÓRÚ!!!ez mindent elárul!
Ha pedig megcsináltatom és ráköltök egy kisebb vagyont akkor meg szerintem többet ér ha megtartom magamnak és használom,mert egyébként jól fogyaszt!
Köszönöm hogy elolvastátok és vigyázzatok azzal a szerelővel aki azzal az elvvel dolgozik hogy ITT EGY MADÁR ÉS TÉPJÜK KI AZ ÖSSZES TOLLÁT!!!
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!

Köszi!!!!!


Az első javaslat, hogy töltsd ki az adatlapod, elsősorban a lakhelyed publikálása miatt.
Ha ezt megteszed, akkor jó eséllyel tudnak ajánlani neked egy olyan szerelőt, aki megbízható, és érti is a dolgát.


szia
gázadásra áll le?
utána rögtön indul?

Szia!
Lehet, hogy érdemesebb lett volna bele venni még az elején 150-ért egy másik motort, meg kb 50-ért kicserélték volna és azóta már el is felejtetted volna az egész problémát! :)

_________________
Richie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2017.04.18. 21:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.11. 02:29
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: m57d30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

E38 730d automata váltójához hol találok olajcsere készletet? Jól tudom, hogy ZF5HP24-es váltó van az autóban, továbbá hány liter olaj kell bele?

_________________
üdv,
Csongi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator