* *
Pontos idő: 2024.04.19. 21:35

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 17:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
H.Pál írta:
Sziasztok!
Most regisztráltam a fórumra hogy elmondjam hogy jártam!
Vettem 2012-ben egy 1999-es 730d-t!Nagyon tettszett a formája tekintélyes nagy autó,biztonságos kényelmes és egy volt kollégám elmondása szerint(nagy 3000-es motor mi baja lehet????)tehát elkezdtem keresgélni a neten a 730d-k között!Láttam széthajtottat,töröttet,volt amelyiknek a belseje volt leélve és végül megtaláltam azt amelyiket kerestem!!!!(akkor úgy hittem!!!)!szép esztétikai állapotban volt kívül belül és amotorja is szépen járt azonnal megtetszett és meg is vettem!
Tehát hazahoztuk az autót elkezdtem vele autózni a környéken és mikor megálltam vele az összes víz kijött a kiegyenlítő tartályból és éjszaka mindig megszólalt a riasztója!!!na mondom jól kezdődik!:( hívtam is a kereskedőt és azonnal visszautalt 30 ezret mondva hogy lehet hengerfejes és az futja!Nem tudom hogy hol élt de én úgy voltam vele hogy mindegy majd megcsinálom!
Elvittem egy jó nevű Nagy BMW Mágushoz aki azt mondták hogy nagyon ért a BMW-hez és jó áron dolgozik!(de utólag kiderült hogy csak az 1-2 évesekhez amikre rádugta a gépet kiütötte a hibakódokat és olajcsere szűrőcsere 250000-ért!)
Meg volt az első nagy szervizem kicserélte a kiegyenlítő tartályom mert az is repedt volt meg rossz sapka volt rajta nem a gyári és azt mondta EZ BIZTOS NEM HENGERFEJES!!!!!!!!!meg lecserélte az olajat csak a motorban,meg a szűrőket a riasztót is megnézte állítólag vagyis inkább kikötötte!!na ez volt 240 ezer!
El is indultam haza,mentem vele úgy 5 km-ért és látom hogy dől a gőz ki a motorháztető alól!egyből hívtam a Mestert hogy mi van és visszamentem hozzá!rendelt is rá egy gumi csövet ami a motortól megy a kiegyenlítő tartályhoz 32 000-ért!
Már mióta megvetem eltelt majd 3 hét hogy kocsikázni tudtam vele!
Elkezdtem használni az autót igazi élmény volt ez a nagy hajó a Suzukik eltörpültek mellette!Büszkén mentem vele Nagyon megszerettem Nem volt vele baj ÚGY KÉT HÉTIG!!!!!!!!!
Kiirt valami hibakódot meg ugyanúgy fogyott a víz!Megint elvittem a Mágushoz!megállapította hogy a GÁZOLAJ NYOMÁSSZABÁLYOZÓ SZELEP!egy hét alatt ki is cserélte 110 000-ért!a vízfogyásra meg azt mondta majd visszatérünk!
Pár hét múlva visszavittem hogy akkor a vízfolyással kapcsolatba csináljon már valamit!kicserélt az állófűtésben egy szelepet meg még talált a kocsin más hibát ami nem idevágott de megcsinálta egy lengőkar! ez az egész volt 120 000-er! és a víz csak fogyott!!!!!!!!
Na pár hét múlva a vízfolyás mellett megint írta a hibakódokat már nem vittem a NAGY BMW MÁGUSHOZ inkább más szerelőt néztem mondtam neki hogy mik voltak a problémák és mit csináltak meg rajta!
Akkor derültek ki a dolgok hogy a GÁZOLAJ NYOMÁS SZABÁLYOZÓ amit 3 hete kicseréltek nem volt kicserélve se a levegőszűrő!
Elkezdte volna ő is kideríteni hogy mi a vízfogyás baja azt mondta ő is hogy hengerfejes de még utánanéz!Kérdezősködött Pesti BMW szerelő ismerőseinél és azt mondták neki h a 3000-es diesel soha nem lesz hengerfejes!!!!!
Kicserélte a vízkavarót és a termosztátot meg egy pár csövet de még csak fogyott a víz a hibakódot kiütötte amiért letiltott az autó!ott ült felette 1 hetet munkadíjat nem is kért mert lényegében nem tudta megcsinálni amiért bevittem!96000-t kért
Már utána a vízfogyás probléma eltörpült a letiltás mellett az autó 5 percenként vagy hirtelen gázadásnál megállt!!!!
Jött egy harmadik szerelő akihez elmentem,az már el se vállalta nem a szakértelem hiánya miatt hanem azt mondta hogy inkább adjam el és ne csináltassam meg mert nem éri meg!!!!!!!!!!!!!
A negyedik szerelő pedig megállapította gép segítségével hogy a porlasztócsúcs van beégve az 5 ös hengernél!!
Kivettük mind a 6 csúcsot és elküldtük egy jó nevű céghez javíttatni ahol azt mondtak a 6 csúcs javítására h 400 000!!!!!!!
Mondtam nekik h kifizetem a bevizsgálást és küldjék vissza!!!!!
Na most ott állok hogy a kocsit kivonattam a forgalomból mert ha beindul akkor 5 perc után leáll ha meg jár akkor a vízet megeszi ha pedig áll vagy egy hetet az ajtó se nyílik ki mert lemerül az aksi!!!
Próbáltam így eladni de így nem lehet mert nevetséges árat kínálnának érte vagy pedig olyan emberek hívtak volna hogy MONDJÁ MÁ VALAMIT ARRÚ AZ AUTÓRÚ!!!ez mindent elárul!
Ha pedig megcsináltatom és ráköltök egy kisebb vagyont akkor meg szerintem többet ér ha megtartom magamnak és használom,mert egyébként jól fogyaszt!
Köszönöm hogy elolvastátok és vigyázzatok azzal a szerelővel aki azzal az elvvel dolgozik hogy ITT EGY MADÁR ÉS TÉPJÜK KI AZ ÖSSZES TOLLÁT!!!
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!

Köszi!!!!!


Az első javaslat, hogy töltsd ki az adatlapod, elsősorban a lakhelyed publikálása miatt.
Ha ezt megteszed, akkor jó eséllyel tudnak ajánlani neked egy olyan szerelőt, aki megbízható, és érti is a dolgát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 19:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!

Köszi!!!!!

Először én is az adatlapot javaslom.
Másodszor egy diagot ami pár ezer Ft "csak".
Utána lehet agyalni a szerelőn, szerelővel.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 22:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
H.Pál írta:
Sziasztok!
vvel dolgozik hogy ITT EGY MADÁR ÉS TÉPJÜK KI AZ ÖSSZES TOLLÁT!!!
Ha van ötletetek hogy mi a kocsim baja és tudjátok hogy mit kellene vele csinálnom akkor írjátok már meg!!!!!!!!!

Köszi!!!!!


Szia!

A kocsid sz@r.

Én a helyedben elvinném egy hozzáértő szerelőhöz, és verném a fejemet a falba, hogy ezidáig kifosztottak. Megjártad, ez van, lehet, hogy motorcsere lesz, újabb nagyonsokpénzért.

Ez a tipikus próbálgatós módszer. Semmi diag, nulla hozzáértés, hanem inkább mindent cserélni ötletszerűen százezrekért, hátha az a baja. Ha mindent gyári újra cserélnek benne, előbb-utóbb jó lesz. Kérdés meddig bírod pénzzel és idegekkel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ne bantsatok mar szegenyt...ennyi szopas utan sem adja fel es kitart a kincse mellett...ennyit tiszteljunk benne...meggyonta buneit...jot hozzatok mint hozzaertoktol segitseget kerni...

Nektek kisujjatokban van az amire neki szuksege van...

En Qwerty-t/Schnitzer-t/Muha Ati-t/ ajanlottam nekik mint embereket es kb sorrendet is...

Ha valaki javitani valot lat a hsz-ben ne tartsa magaba :D

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Bummer írta:
Ne bantsatok mar szegenyt..


Elnézést, :oops: ha bántásnak tűnt, de én csak tanácsot próbáltam adni, a bántást megoldotta az előző szerelő.... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 22:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Bummer írta:
Ne bantsatok mar szegenyt..


Elnézést, :oops: ha bántásnak tűnt, de én csak tanácsot próbáltam adni, a bántást megoldotta az előző szerelő.... :roll:


Nem ugy :D, hanem segitsegert jott...ergo...konkretumokert...pl: mondj egy szerelot/alkatreszest,etc...jo az a sajat dolga, h full ismeretlen adatlap nelkul, igy maganak neheziti meg a dolgokat ;)

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.21. 22:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szomorú történet, őszintén sajnálom Pált, de sajnos csak saját magát hibáztathatja...

Nem veszünk 10 év feletti luxusautót az alapján hogy egy kolléga azt mondja " nagy 3000-es motor mi baja lehet???? "
...Olvasunk, érdeklődünk, információt gyűjtünk , aztán egy hozzáértővel elindulunk válogatni..., ha megtaláltuk az igazit diag, átnézés ismert-elismert szaki által ...

Ha már megvettük és azonnal gond van akkor meg nem elégszünk meg 30e. ft. vissza térítéssel ( ...ebből max. egy Ladát lehet normálisan meghengerfejezni ... ) mint a példa is mutatja itt egy vízcső is többe kerül ...

Aztán ha a " Nagy BMW Mágus " elkér 240e.-t és 5km után megint szar az egész akkor azonnal visszamenni és pénz vissza vagy javítás azonnal és garanciába ...

Sorolhatnám tovább, de már késő ...

Sajnálom hogy így jártál Pál, ebben az országban sokan élnek abból, hogy másokat lehúznak, te többel is találkoztál egymás után ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bummer, Labi
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 12:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???

Szia.Diaggal kapcsolatban ő nemtud mondani semmit szerintem, mert azt nem vâgja.....náluk Csilla diagol mindig. :wink: Van sok ügyes diagos itt fent a f?rumon"Meg j? szerelő is:Muha Ati


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 13:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.29. 01:00
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52/S62
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bummer írta:
Ne bantsatok mar szegenyt...ennyi szopas utan sem adja fel es kitart a kincse mellett...ennyit tiszteljunk benne...meggyonta buneit...jot hozzatok mint hozzaertoktol segitseget kerni...

Nektek kisujjatokban van az amire neki szuksege van...

En Qwerty-t/Schnitzer-t/Muha Ati-t/ ajanlottam nekik mint embereket es kb sorrendet is...

Ha valaki javitani valot lat a hsz-ben ne tartsa magaba :D

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

Szívesen segítenék, csak a köztünk lévő távot kellene áthidalni, sőt tőlem pár kilóméterre van egy szaki, akivel maximális a bizalom. Illetve, ha itt lenne az autó, akkor már Muha mester sincs messze!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Qwerti az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.22. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
H.Pál írta:
Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???

Az a baj, hogy diag nélkül vásárolgatni könnyelműség, főleg 1 db porlasztót. Könnyen csalódás lesz belőle. Először diag kellene, plusz a porlasztókon résolajat nézni. Ha a résolaj magas valamelyik, vagy több porlasztón, soha nem lesz megfelelő üzemanyagnyomásod, aminek eredménye az a jelenség, hogy rálépsz a gázra, és leáll a motor. Ha a porlasztók véletlenül nem résolajasak, akkor pedig az a szelep hibás, amit 110ezerért nem cseréltek ki a motoron, és aminek az ára egyébként kb. 38-40000 ft körül mozog. Legalábbis tavaly annyi volt. Végig kell nézni diaggal az összes üzemanyag nyomást, mindent.
Tehát szerintem először Qwertit importáld, aztán az eredmények ismeretében fogd a bevásárló kosarat, és látogasd meg Szabit, mert valószínűsítem, hogy egy porlasztónál több dolgot kell majd beszerezned tőle. Legalábbis, ha nem akarsz egyesével menni az alkatrészekért.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 Haminda, kzolee
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 12:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Gallaca írta:
H.Pál írta:
Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???

Az a baj, hogy diag nélkül vásárolgatni könnyelműség, főleg 1 db porlasztót. Könnyen csalódás lesz belőle. Először diag kellene, plusz a porlasztókon résolajat nézni. Ha a résolaj magas valamelyik, vagy több porlasztón, soha nem lesz megfelelő üzemanyagnyomásod, aminek eredménye az a jelenség, hogy rálépsz a gázra, és leáll a motor. Ha a porlasztók véletlenül nem résolajasak, akkor pedig az a szelep hibás, amit 110ezerért nem cseréltek ki a motoron, és aminek az ára egyébként kb. 38-40000 ft körül mozog. Legalábbis tavaly annyi volt. Végig kell nézni diaggal az összes üzemanyag nyomást, mindent.
Tehát szerintem először Qwertit importáld, aztán az eredmények ismeretében fogd a bevásárló kosarat, és látogasd meg Szabit, mert valószínűsítem, hogy egy porlasztónál több dolgot kell majd beszerezned tőle. Legalábbis, ha nem akarsz egyesével menni az alkatrészekért.
Gallaca írta:
H.Pál írta:
Hát jól megjártam tudom!!!!sok mindent elb....tam!!!
De mást nem tudok tenni most újra elkezdem javítgatni mert így semmi értelme hogy a garázsban van!!!!Mert mint mondtam tettszik és ha már megcsinálom meg úgysem érné meg eladni!!!!!
A Schnitzer szabit a porlasztócsúccsal kapcsolatban már felkerestem mert az biztosan rossz!!!
A diaggal kapcsolatban Ő tud nekem valamit mondani vagy azért még a Qwertyt kell felkeresnem???

Az a baj, hogy diag nélkül vásárolgatni könnyelműség, főleg 1 db porlasztót. Könnyen csalódás lesz belőle. Először diag kellene, plusz a porlasztókon résolajat nézni. Ha a résolaj magas valamelyik, vagy több porlasztón, soha nem lesz megfelelő üzemanyagnyomásod, aminek eredménye az a jelenség, hogy rálépsz a gázra, és leáll a motor. Ha a porlasztók véletlenül nem résolajasak, akkor pedig az a szelep hibás, amit 110ezerért nem cseréltek ki a motoron, és aminek az ára egyébként kb. 38-40000 ft körül mozog. Legalábbis tavaly annyi volt. Végig kell nézni diaggal az összes üzemanyag nyomást, mindent.
Tehát szerintem először Qwertit importáld, aztán az eredmények ismeretében fogd a bevásárló kosarat, és látogasd meg Szabit, mert valószínűsítem, hogy egy porlasztónál több dolgot kell majd beszerezned tőle. Legalábbis, ha nem akarsz egyesével menni az alkatrészekért.

Mondjuk én a 6 porlasztót egyszerre akartam cserélni mert azt mondták nekem Kecelen h mind rossz!!!
A rés olajam is nagyobb a kelleténél (5-ös hengernél)meg valamiért az olajszűrőtől a magasnyomású felé mindig belevegősödik a rendszer!!!A jelenség hogy nyomok gázt és megáll az ismerős akkor volt hogy már nem vittem szerelőhöz félve hogy a semmiért újabb 100 ezreket húznak le rólam! Inkább vettem egy másik autót!!!
Az a baj hogy nincs olyan autóm amivel el lehetne vontatni Qwerti-hez tréleren!!!
Ajánlott a Schnitzer Szabi egy szerelőt Egerbe aki megbízható és nagyon jó szerelő!(TAKÁCS LACI)
Majd ő hozzá akarom elvinni diagra!!!
Ha megmondaná h konkrétan mit kell cserélni azt már megcsinálná a környékbeli szerelőm aki már TÉNYLEG MEGBÍZHATÓ!
Kíváncsi vagyok mennyibe fáj megint mire újra talpra állítom?!
Még a fékrásegítő mellett ami van szelep
a belső vízhűtőhöz az is rossz-
-olajhűtő csöpög
-víz elfogy a blokkból
-Nyomásszabályozó miatt letilt
-Porlasztók be vannak égve
-A zene nem megy mert a csomiba a vezérlő elszállt
-Valami leszívja az aksit pedig azt is vettem újat
-........Meg ha jobban átnézzük van még pár dolog
Nekem kell mindazt megcsinálni amit 2005-óta mióta az országba van az autó a magyar elhanyagolt!!!
Lehet bontani kéne és németből hozni egy garantált kilométerest állandóan szervizeltet jó gyári alkatrészekkel!!!!!???????????
Néha már nem tudom!!!!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 12:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H. Pal. :

Kitartas!!!! Mar nincs ertelme arrol beszelni, hogy ezt csunyan elb@sztad...
Igy az autot nem lehet normalis aron eladni. Tehat vagy megcsinaltatod es jo lesz sokaig, vagy kiszallsz belole es tudomasul veszed a tanulopenzt. EN! megcsinaltatnam es utana elveznem, hogy milyen patent ....
Ahogy olvasom, te mar megszeretted azt a kocsit..... ezert mondom, hogy kitartas !!!! :)
Elottem mar megirtak, hogy merre tovabb, azt nem szeretnem ismetelni ...

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 13:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Hát már feleslege azon agyalni h hogy kellett volna!!!!!!mai eszemmel visszavittem volna a kereskedőhöz azonnal!!!!!
Tavaszra talpra akarom állítani!!!Biztos patent kocsik ezek a 7-esek,jobb lenne azzal járni mint Passat-tal.....:)
Megcsináltatom én majd meglátom h hogy válik be!!!
Másnak is ilyen problémás pénztemető ez a fajta autó vagy csak én nyúltam ennyire mellé????????????????
Vagy csak mentek vele,olajcsere meg félévente pár 10 ezer ft és jó????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 13:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Hát már feleslege azon agyalni h hogy kellett volna!!!!!!mai eszemmel visszavittem volna a kereskedőhöz azonnal!!!!!
Tavaszra talpra akarom állítani!!!Biztos patent kocsik ezek a 7-esek,jobb lenne azzal járni mint Passat-tal.....:)
Megcsináltatom én majd meglátom h hogy válik be!!!
Másnak is ilyen problémás pénztemető ez a fajta autó vagy csak én nyúltam ennyire mellé????????????????
Vagy csak mentek vele,olajcsere meg félévente pár 10 ezer ft és jó????


Motorikusan jok, de mivel az ido vas foga dolgozik ezeken a vasakon is, igy "mindig" van mit csinalni rajtuk.
Ha nem ez megy tonkre, akkor az. A torodesert cserebe, viszont kapsz vezetesi elmenyt !

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 13:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Hát remélem egy idő után sikerül majd azt elérnem h csak apróságokkal kell majd csak foglalkoznom!
Nem azzal h mikor áll mg a motor meg hogy már megint öntenem kell vizet a kiegyenlítőbe!!!!!
Mondjuk én 10 000 km-nél többet nem mentem vele a két év alatt mióta nálam van,eddig elég drága élmény volt!!!!!!:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 13:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Hát remélem egy idő után sikerül majd azt elérnem h csak apróságokkal kell majd csak foglalkoznom!
Nem azzal h mikor áll mg a motor meg hogy már megint öntenem kell vizet a kiegyenlítőbe!!!!!
Mondjuk én 10 000 km-nél többet nem mentem vele a két év alatt mióta nálam van,eddig elég drága élmény volt!!!!!!:D


Eljon az az ido is !
( nalam akkor jott el, miutan a kocsi vetelaranak a felet rakoltottem kulonbozo javitasokra :facepalm: ...... es ezzel nem vagyok egyedul !
Az igazsaghoz az is hozza tartozik, hogy kozben belecsavartam 25.000 km.-t - elmenyekkel - )
A vezetesi elmenynek ara van .
Kitartas !

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 14:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Hát remélem!!!!
Neked mióta van meg a kocsid?
Hát igen!!!semmit nincs ingyen,főleg a mai világban!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 14:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Hát remélem!!!!
Neked mióta van meg a kocsid?
Hát igen!!!semmit nincs ingyen,főleg a mai világban!!!


2,5 eve. Ezido alatt nagyjabol a kov.-ok voltak :
Teljes futomu csere, akksi csere, fekek elol-hatul, aut.valto felujitas, 2x turbo felujitas, szivosor herelese, termosztatok csereje, xenon lampa jav., kalyha cserek, alvaz rohadas javitasa + aprosagok es a fogyo-kopo alkatreszek csereje.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 15:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
H.Pál írta:
Hát remélem!!!!
Neked mióta van meg a kocsid?
Hát igen!!!semmit nincs ingyen,főleg a mai világban!!!


2,5 eve. Ezido alatt nagyjabol a kov.-ok voltak :
Teljes futomu csere, akksi csere, fekek elol-hatul, aut.valto felujitas, 2x turbo felujitas, szivosor herelese, termosztatok csereje, xenon lampa jav., kalyha cserek, alvaz rohadas javitasa + aprosagok es a fogyo-kopo alkatreszek csereje.


Nem is mondtad Wartburgod van :D

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator