* *
Pontos idő: 2024.05.15. 20:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 21:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Hát már feleslege azon agyalni h hogy kellett volna!!!!!!mai eszemmel visszavittem volna a kereskedőhöz azonnal!!!!!
Tavaszra talpra akarom állítani!!!Biztos patent kocsik ezek a 7-esek,jobb lenne azzal járni mint Passat-tal.....:)
Megcsináltatom én majd meglátom h hogy válik be!!!
Másnak is ilyen problémás pénztemető ez a fajta autó vagy csak én nyúltam ennyire mellé????????????????
Vagy csak mentek vele,olajcsere meg félévente pár 10 ezer ft és jó????


Nekem nincs sok gondom vele,igaz nem is hajtom napi szinten

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 21:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
H.Pál írta:
Hát már feleslege azon agyalni h hogy kellett volna!!!!!!mai eszemmel visszavittem volna a kereskedőhöz azonnal!!!!!
Tavaszra talpra akarom állítani!!!Biztos patent kocsik ezek a 7-esek,jobb lenne azzal járni mint Passat-tal.....:)
Megcsináltatom én majd meglátom h hogy válik be!!!
Másnak is ilyen problémás pénztemető ez a fajta autó vagy csak én nyúltam ennyire mellé????????????????
Vagy csak mentek vele,olajcsere meg félévente pár 10 ezer ft és jó????


Nekem nincs sok gondom vele,igaz nem is hajtom napi szinten

Na, meg nem is D-d van! ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.23. 22:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
H.Pál írta:
Másnak is ilyen problémás pénztemető ez a fajta autó vagy csak én nyúltam ennyire mellé?


Mellényúltál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 12:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Lenne még egy kérdésem!!!
A bmw 2,5-ös diesel motorja a 97-es évjárat körüli az Közös nyomócsöves vagy csak adagolós??????
Mert ha adagolós akkor gondolom nem annyira érzékeny és sokkal megbízhatóbb is!?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 13:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
H.Pál írta:
Lenne még egy kérdésem!!!
A bmw 2,5-ös diesel motorja a 97-es évjárat körüli az Közös nyomócsöves vagy csak adagolós??????
Mert ha adagolós akkor gondolom nem annyira érzékeny és sokkal megbízhatóbb is!?



A 97 az tds, tehát adagolos. Asszem vp37. Részletekről kérdezd Papabosst. Neki tds volt, most meg 30dje van.(Bár e46)
Tapatalk 2-vel küldve az én LT26i-ről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 13:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
H.Pál írta:
Lenne még egy kérdésem!!!
A bmw 2,5-ös diesel motorja a 97-es évjárat körüli az Közös nyomócsöves vagy csak adagolós??????
Mert ha adagolós akkor gondolom nem annyira érzékeny és sokkal megbízhatóbb is!?


Ezt nem feltétlenül támogatnám ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: Bummer
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 13:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Mert miért nem támogatnád azt hogy megbízhatóbb!!!!Én csak azt hallottam róla h könnyen hengerfejes lesz,meg nagyon nem megy!!!!
De szerintem egy adagolós autót könnyebben meg tud csinálni bármilyen szerelő mint egy közös nyomócsövest meg nem annyira érzékeny a gázolajra!!!!
És elektronika is jóval kevesebb van benne!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Mert miért nem támogatnád azt hogy megbízhatóbb!!!!Én csak azt hallottam róla h könnyen hengerfejes lesz,meg nagyon nem megy!!!!
De szerintem egy adagolós autót könnyebben meg tud csinálni bármilyen szerelő mint egy közös nyomócsövest meg nem annyira érzékeny a gázolajra!!!!
És elektronika is jóval kevesebb van benne!!!

Ajánlom figyelmedbe a TDS hebegés topikot.
Mindjárt kiderül, hogy bármennyire is "primitív" a TDS technika, nem elég egy keresztfejű csavarhúzó a javításához! 8)
És hidd el, a hajódízelt már ez sem kultiválja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
H.Pál írta:
Lenne még egy kérdésem!!!
A bmw 2,5-ös diesel motorja a 97-es évjárat körüli az Közös nyomócsöves vagy csak adagolós??????
Mert ha adagolós akkor gondolom nem annyira érzékeny és sokkal megbízhatóbb is!?

Nem megbízhatóbb, cserébe sokkal gyengébb. Főleg egy 7-es kaszniba. E39-ben is 10 felett fogyasztanak. De lehet, hogy a TDS tulajok majd kijavítanak :mrgreen: Ha lehúzós szerelőhöz viszed, 10 adagolót is rátesznek, és akkor sem lesz jó. Olvass bele a "TDS hebegés" topicba!

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
H.Pál írta:
Lenne még egy kérdésem!!!
A bmw 2,5-ös diesel motorja a 97-es évjárat körüli az Közös nyomócsöves vagy csak adagolós??????
Mert ha adagolós akkor gondolom nem annyira érzékeny és sokkal megbízhatóbb is!?

Nem megbízhatóbb, cserébe sokkal gyengébb. Főleg egy 7-es kaszniba. E39-ben is 10 felett fogyasztanak. De lehet, hogy a TDS tulajok majd kijavítanak :mrgreen: Ha lehúzós szerelőhöz viszed, 10 adagolót is rátesznek, és akkor sem lesz jó. Olvass bele a "TDS hebegés" topicba!


Ha pedig egy hozzáértőhöz viszed és kell rá egy teljes felújítás mindjárt kirepült az ablakon vagy 3 kiló... a "nem annyira érzékeny és sokkal megbízhatóbb" adagolóra...
Bontva már szinte lehetetlen jót venni, mert mindben van minimum 500e. km...
Összegezve: szerintem egy c.r diesel ( 25-30d ) motor fenntartása semmivel sem drágább, nagyobb vezetési élményt nyújt ugyanolyan vagy inkább alacsonyabb fogyasztás mellett ...
( Pál, ne abból indulj ki, hogy a tiedre most mennyit kell költeni mert te belenyúltál rendesen, hidd el ha egy adagolóssal is hasonlóan behúznának a csőbe az sem lenne kevésbé fájdalmasabb ... )

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
H.Pál írta:
Mert miért nem támogatnád azt hogy megbízhatóbb!!!!Én csak azt hallottam róla h könnyen hengerfejes lesz,meg nagyon nem megy!!!!
De szerintem egy adagolós autót könnyebben meg tud csinálni bármilyen szerelő mint egy közös nyomócsövest meg nem annyira érzékeny a gázolajra!!!!
És elektronika is jóval kevesebb van benne!!!

Milyen elektronikára gondolsz, amivel kevesebb van benne? Motorvezérlő elektronika ugyanúgy van. Kb 1 elektromos szeleppel van kevesebb, ez a turbót szabályozza. Cserébe van jeladós porlasztó, elektromos elkopós adagoló stb.:) Én személy szerint könnyebben lábra állítok egy 30d-t, mint egy TDS-t, tekintve, hogy azzal van tapasztalatom. Lehet, hogy azért, mert nem vagyok szerelő. :D

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Akkor azt mondjátok hogy a TDS semmivel sem jobb,sőt inkább rosszabb mint a közös nyomócsöves!!!!
Mert épp a minap nézegettem a Német oldalt és arra a döntésre jutottam hogy az enyémet megcsináltatom és ELADOM!!!
Németből hozok inkább egy másikat ami színben is jobban tettszik és a szervizek sem maradtak el rajta!!!!!
DE CSAK UGYANILYEN kaszni érdekel!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Utánaolvastam és tényleg sokan szenvednek az adagolóval a TDS nél!!!!
Akkor marad a 3 literes!!!!
Köszi a segítséget !!!!!:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 14:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.11. 01:00
Hozzászólások: 4234
Tartózkodási hely: Brisbane, QLD, AU
Adott köszi: 542 alkalommal
Kapott köszik: 774 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
H.Pál írta:
Utánaolvastam és tényleg sokan szenvednek az adagolóval a TDS nél!!!!
Akkor marad a 3 literes!!!!
Köszi a segítséget !!!!!:)

Két jótanács:
1. Maradj a 30d-nél.
2. Kevesebb felkiáltójellel is megértjük azt, ami a lelkedet nyomja. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Jerry az itt látható tagok köszönték meg: 2 baupexim1, hamoriarpi
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 15:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.30. 00:00
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 133 alkalommal
Kapott köszik: 408 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
H.Pál írta:
Utánaolvastam és tényleg sokan szenvednek az adagolóval a TDS nél!!!!
Akkor marad a 3 literes!!!!
Köszi a segítséget !!!!!:)

Ha maradsz a hetesnél, akkor az 1.8 tonnához a TDS amúgy is ellenjavallt (nagyon tatás).
És ha Jerry is azt mondja, hogy ne a TDS-t válszd, akkor higgy neki, hisz TDS tulaj :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.27. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.05. 20:57
Hozzászólások: 1609
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 988 alkalommal
Kapott köszik: 245 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
7er miert pont 3.0 dezso?
740i esetleg 750i miert nem johet szoba?Esetleg egy sovanka 730?...

Tapatalk-kal küldve az én GT-N7105-el

_________________
IF YOU'RE NOT LIVING ON THE EDGE, YOU'RE TAKING UP TOO MUCH SPACE
THE GREEN FROG


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Azért nem akarok benzinest mert napi szinten szeretném használni és nem mindegy hogy 13 liter vagy csak 8!!!!
Meg hát nem tudom miért de valahogy én jobban szeretem az olajkályhát!:D
Volt már előtte 2 diesel autóm és azokkal semmi gond nem volt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
H.Pál írta:
nem mindegy hogy 13 liter vagy csak 8!!!!


Finom leszek. A valóságtól elrugaszkodott elvárásaid vannak az adott motorok tüzelőanyag-fogyasztásával kapcsolatosan.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: baupexim1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.20. 09:52
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: abádszalók
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Mert mennyit fogyaszt a 740i ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E38 730d tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2014.01.29. 15:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
H.Pál írta:
Mert mennyit fogyaszt a 740i ?


Városban 20, kívül 10. Vagy kérdezd meg XenonBalut :mrgreen:

De a 730D is csak papiron eszik szerintem 8 Litert


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 147 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator