* *
Pontos idő: 2024.05.13. 02:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 74 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: E39 klubkártya.
HozzászólásElküldve: 2009.11.11. 00:36 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E39 klubkártya.
HozzászólásElküldve: 2010.03.11. 11:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.25. 00:00
Hozzászólások: 388
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 7 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.

_________________
Az élet csak egy BMW-vel teljes! És jó ha kéznél van néha MuhaAti!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 klubkártya.
HozzászólásElküldve: 2010.03.12. 00:06 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
poqitito írta:
admin írta:
Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.
Hát ha lesz egy megfelelő grafika a kártyára akkor azonnal gyártják :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 klubkártya.
HozzászólásElküldve: 2010.08.06. 16:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.16. 01:00
Hozzászólások: 566
Tartózkodási hely: Ausztria
Adott köszi: 26 alkalommal
Kapott köszik: 27 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
poqitito írta:
admin írta:
Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.
Hát ha lesz egy megfelelő grafika a kártyára akkor azonnal gyártják :!:


Megszületett már a megfelelő grafikás kártya??? Rendelés feltétele??? :)

_________________
Nincs értelme megalkudni, ha választhatod a legjobbat is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: re
HozzászólásElküldve: 2010.08.06. 16:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hsb-530 írta:
Én arra lennék kíváncsi, hogy pontosan miről szól ez a klubkártya dolog illetve, hogy mire lehet felhasználni (kedvezmények pl??) Ja igen más téma de képzeljétek ma reggel út közben egy kávészünetet követően az imádott verda nem indult trélert hívtam. Majd a megfelelő topicba képeket teszek fel és leírom, hogy mi a hiba... Roland


Mindenhol ahol kint a matrica,elfogadó helyeket a szolgáltató honlapján megtalálod

Agip kúton pl elfogadják 5% a kedv.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: rendszámkeret
HozzászólásElküldve: 2010.08.08. 09:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a klubos rendszámkeretet ki kell érdemelni, vagy az átlag földi halandó is hozzájuthat bérmentesítés útján?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: rendszámkeret
HozzászólásElküldve: 2010.08.08. 11:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
drhamori írta:
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy a klubos rendszámkeretet ki kell érdemelni, vagy az átlag földi halandó is hozzájuthat bérmentesítés útján?

Természetesen ki kell érdemelni! :lol:
Te már kiérdemelted, hisz regisztrált tag vagy és E39-ed van.
Igaz, az Oroszlán még az off Corsára is azt tette, hisz +25LE-t jelent :D
Odus-t keresd! a klubos rendszámkeret topicban.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.09. 14:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A pólók is csak 500 hozzászólás felett járnak?
Már egy hónapja befizettem kettőt!

Nem sürgetek senkit!
De a szept-i talira már abban szeretnénk menni az asszonnyal. Hátha a kocsiról nem ismertek meg!

Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .........
HozzászólásElküldve: 2010.08.09. 15:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.09. 00:00
Hozzászólások: 890
Tartózkodási hely: Baja
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 16 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
A pólók is csak 500 hozzászólás felett járnak?
Már egy hónapja befizettem kettőt!

Nem sürgetek senkit!
De a szept-i talira már abban szeretnénk menni az asszonnyal. Hátha a kocsiról nem ismertek meg!

Üdv.


Pocilaci intézte a pólókat, én is most írtam neki pü-t, te is beszéld meg vele, szerintem meglesznek a pólók. :)

_________________
Két dolgot lehet tövig nyomni, ......a másik a gázpedál!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E39 klubkártya.
HozzászólásElküldve: 2010.08.09. 18:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Sancool írta:
admin írta:
poqitito írta:
admin írta:
Mivel a klubkártyán is szerepeltek tiltott dolgok ezért egy újat tervez Celtic.Ha meg lesz a végleges verzió akkor újból rendelhető lesz.Addig türelem :!:


Ezzel van valami fejlemény? Érdeklődnék klubkártya iránt.
Hát ha lesz egy megfelelő grafika a kártyára akkor azonnal gyártják :!:


Megszületett már a megfelelő grafikás kártya??? Rendelés feltétele??? :)


Ha kell segítség a grafika elkészítésében, szívesen megcsinálom. (Nyomdaiparban tevékenykedek) Keressetek bátran.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 13:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az édesapám Skoda Fábiájához keresgéltem inspekció adatokat amikor bele futottam ebbe a Skodás fórumba:
LINK ODA

Érdemes elolvasni a tagdijról szóló részt. Nekem is néha megfordult a fejemben, hogy lehet erre kéne mennünk tovább.
Már mint az éves találkozók költsége, előre foglalók stb. miatt.

Jackson, aki belátott egy pillanatra a Skodások életébe

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 13:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Az édesapám Skoda Fábiájához keresgéltem inspekció adatokat amikor bele futottam ebbe a Skodás fórumba:
LINK ODA

Érdemes elolvasni a tagdijról szóló részt. Nekem is néha megfordult a fejemben, hogy lehet erre kéne mennünk tovább.
Már mint az éves találkozók költsége, előre foglalók stb. miatt.

Jackson, aki belátott egy pillanatra a Skodások életébe

Helo
Felőlem mehet a dolog :franko:

csak ezt már akartuk DE mindig valami problémába ütközött a dolog


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 19:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Az édesapám Skoda Fábiájához keresgéltem inspekció adatokat amikor bele futottam ebbe a Skodás fórumba:
LINK ODA

Érdemes elolvasni a tagdijról szóló részt. Nekem is néha megfordult a fejemben, hogy lehet erre kéne mennünk tovább.
Már mint az éves találkozók költsége, előre foglalók stb. miatt.

Jackson, aki belátott egy pillanatra a Skodások életébe


Szia Jackson!!
Egyetértek veled és támogatom az ötletet,de ugye azért ez nem azt jelenti,hogy a BMW E39 fórumról átpártolsz az OFF Skoda Fábiások táborába :?: :?: :lol: :lol:
üdv
Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kártya
HozzászólásElküldve: 2010.09.26. 19:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha meglesz az új klubkártya én is vevő vagyok egyre
üdv
Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 00:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.29. 00:00
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének (Opel Klub) alelnökeként szívesen mesélek az előnyeiről és hátrányairól egy hivatalosan bejegyzett klubnak! Ha érdekel dobjatok egy püt...

Üdv.: Anti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 01:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Atommano írta:
Sziasztok!

Az Magyar Opel Tulajdonosok Egyesületének (Opel Klub) alelnökeként szívesen mesélek az előnyeiről és hátrányairól egy hivatalosan bejegyzett klubnak! Ha érdekel dobjatok egy püt...

Üdv.: Anti


Szerintem sokunkat érdekel.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 08:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.08.29. 00:00
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.
Előnyei:
- Adó 1%-a utalható a klubnak
- Számlaképes
- Támogatók a különböző adományokról számlát kérnek, ezért ez előnyt jelent egy-egy találkozó szervezésekor, amikor szponzorokat keresünk (habár ma már ez sajnos így is, úgy is nehéz)
- Szerződés a különböző kedvezményadó partnerekkel, így nem csak szóbeli megállapodás alapján működik a kedvezményrendszer
- Non-profit alapon gazdálkodhat az egyesület a tagdíjakból, reklámokból befolyt összeggel
- Bármilyen formában hivatalos megjelenés (a találkozós esetében a területfoglalási engedélyek, önkormányzatokkal való egyeztetések, rendőrségi papírok felvonulás, szlalomversenyek esetén)

Na kb ennyi az előnye...nézzük mi az ami hátulütője a dolognak:
- Kötelező klubtagsági díj, ami szűkíti a kört a tagok esetében. Ez jó dolog is, meg nem is... ez egy bizonyos szűrő is, tehát nem boldog boldogtalan lesz klubtag, ugyanakkor nyilván kevesebben, mint ha egy sima regisztrációval azzá válhat bárki. Azt viszont tudni kell, hogy akik most regisztrált tagok, és húdeklubhűek, abban a percben, hogy fizetni kell, meg fog változni a véleményük, jó páran el fognak szivárogni, és az újak sem fognak csőstül dőlni.
- Folyamatos költségekkel jár, mint könyvelő, ügyvéd, APEH esetében felmerülő bármilyen ügy intézése.
- Közgyűlések, folyamatos kapcsolattartás. El kell olvasni, hogy egy egyesület esetben milyen kötelezettségek vannak, hogyan határozatképes, stb.

A MOTE esetében 11 fő az egyesületi tagság létszáma, így bármilyen döntés esetében elég nekik összegyűlni, szavazni, határozni. A klasszikus klubtagok a valóságban támogatók, így nincs szavazati joguk. Mi ezt úgy próbáltuk kialakítani, hogy a 11 fő-t úgy raktuk össze, hogy egy egy kisebb csoport (vagy típus szerint vagy lakhely szerint delegálhatott egy-egy főt a vezetőségbe, így az képviseli az érdekeiket)
Mi kétféle klubtagsági lehetőséggel álltunk elő. Egy olcsóbb verzióval (3.500 HUF/év), ami érvényes a klubtalálkozón való kedvezményes részvételre, valamint a www.opelforum.hu oldalon található fórum korlátlan használatára.
A drágább verzió (5.000 HUF/év) tartalmazza a teljes kedvezményrendszert, a klubtalálkozókon való kedvezményes belépés lehetőségét, valamint a különböző cégekkel létrehozott szerződéses kedvezményeket.
Mindkét esetben a klubtagoknak névre szóló plasztik tagsági kártya jár, a drágább verzió esetében ez az EDC kártya maga a klub saját arculatára szabva. Tavaly még járt matrica és rendszámkeret is, de a vezetőség úgy döntött, hogy költségkímélés szempontjából ezek nem járnak automatikusan a tagsággal, ellenben továbbra is megvásárolhatók. Az EDC-ről itt olvashattok: www.edc.hu

Összefoglalva, ami egyik zsebünkbe bejön, azt a másikon ki kell adnunk... Nem vagyunk előrébb mint egy nem hivatalos klub, már ami az anyagiakat jelenti, viszont az éves nagy találkozó szervezésekor igen nagy előnyt jelent ez számunkra.

Na így hirtelen ezek jutottak eszembe, remélem tudtam segíteni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 08:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Atommano írta:
Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.
Előnyei:
- Adó 1%-a utalható a klubnak
- Számlaképes
- Támogatók a különböző adományokról számlát kérnek, ezért ez előnyt jelent egy-egy találkozó szervezésekor, amikor szponzorokat keresünk (habár ma már ez sajnos így is, úgy is nehéz)
- Szerződés a különböző kedvezményadó partnerekkel, így nem csak szóbeli megállapodás alapján működik a kedvezményrendszer
- Non-profit alapon gazdálkodhat az egyesület a tagdíjakból, reklámokból befolyt összeggel
- Bármilyen formában hivatalos megjelenés (a találkozós esetében a területfoglalási engedélyek, önkormányzatokkal való egyeztetések, rendőrségi papírok felvonulás, szlalomversenyek esetén)

Na kb ennyi az előnye...nézzük mi az ami hátulütője a dolognak:
- Kötelező klubtagsági díj, ami szűkíti a kört a tagok esetében. Ez jó dolog is, meg nem is... ez egy bizonyos szűrő is, tehát nem boldog boldogtalan lesz klubtag, ugyanakkor nyilván kevesebben, mint ha egy sima regisztrációval azzá válhat bárki. Azt viszont tudni kell, hogy akik most regisztrált tagok, és húdeklubhűek, abban a percben, hogy fizetni kell, meg fog változni a véleményük, jó páran el fognak szivárogni, és az újak sem fognak csőstül dőlni.
- Folyamatos költségekkel jár, mint könyvelő, ügyvéd, APEH esetében felmerülő bármilyen ügy intézése.
- Közgyűlések, folyamatos kapcsolattartás. El kell olvasni, hogy egy egyesület esetben milyen kötelezettségek vannak, hogyan határozatképes, stb.

A MOTE esetében 11 fő az egyesületi tagság létszáma, így bármilyen döntés esetében elég nekik összegyűlni, szavazni, határozni. A klasszikus klubtagok a valóságban támogatók, így nincs szavazati joguk. Mi ezt úgy próbáltuk kialakítani, hogy a 11 fő-t úgy raktuk össze, hogy egy egy kisebb csoport (vagy típus szerint vagy lakhely szerint delegálhatott egy-egy főt a vezetőségbe, így az képviseli az érdekeiket)
Mi kétféle klubtagsági lehetőséggel álltunk elő. Egy olcsóbb verzióval (3.500 HUF/év), ami érvényes a klubtalálkozón való kedvezményes részvételre, valamint a www.opelforum.hu oldalon található fórum korlátlan használatára.
A drágább verzió (5.000 HUF/év) tartalmazza a teljes kedvezményrendszert, a klubtalálkozókon való kedvezményes belépés lehetőségét, valamint a különböző cégekkel létrehozott szerződéses kedvezményeket.
Mindkét esetben a klubtagoknak névre szóló plasztik tagsági kártya jár, a drágább verzió esetében ez az EDC kártya maga a klub saját arculatára szabva. Tavaly még járt matrica és rendszámkeret is, de a vezetőség úgy döntött, hogy költségkímélés szempontjából ezek nem járnak automatikusan a tagsággal, ellenben továbbra is megvásárolhatók. Az EDC-ről itt olvashattok: www.edc.hu

Összefoglalva, ami egyik zsebünkbe bejön, azt a másikon ki kell adnunk... Nem vagyunk előrébb mint egy nem hivatalos klub, már ami az anyagiakat jelenti, viszont az éves nagy találkozó szervezésekor igen nagy előnyt jelent ez számunkra.

Na így hirtelen ezek jutottak eszembe, remélem tudtam segíteni.


Köszönjük szépen!

Klubkártya volt itt is csak logót kell cserélni hogy legyen megint...
Befizetésre volt már több próbálkozás,de sose jött össze...

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 09:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Atommano írta:
Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.


Köszönjük szépen!

Klubkártya volt itt is csak logót kell cserélni hogy legyen megint...
Befizetésre volt már több próbálkozás,de sose jött össze...


Köszi!
A problémás résszel már én is találkoztam más vonalon.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.27. 16:53 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Atommano írta:
Akkor röviden megpróbálom leírni:

A MOTE (Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete) 2005-ben lett hivatalosan bejegyzett klub, tehát már pár év tapasztalat van a hátunk mögött! Egy ilyen hivatalos klubnak meg vannak az előnyei és a hátrányai is természetesen.
Előnyei:
- Adó 1%-a utalható a klubnak
- Számlaképes
- Támogatók a különböző adományokról számlát kérnek, ezért ez előnyt jelent egy-egy találkozó szervezésekor, amikor szponzorokat keresünk (habár ma már ez sajnos így is, úgy is nehéz)
- Szerződés a különböző kedvezményadó partnerekkel, így nem csak szóbeli megállapodás alapján működik a kedvezményrendszer
- Non-profit alapon gazdálkodhat az egyesület a tagdíjakból, reklámokból befolyt összeggel
- Bármilyen formában hivatalos megjelenés (a találkozós esetében a területfoglalási engedélyek, önkormányzatokkal való egyeztetések, rendőrségi papírok felvonulás, szlalomversenyek esetén)

Na kb ennyi az előnye...nézzük mi az ami hátulütője a dolognak:
- Kötelező klubtagsági díj, ami szűkíti a kört a tagok esetében. Ez jó dolog is, meg nem is... ez egy bizonyos szűrő is, tehát nem boldog boldogtalan lesz klubtag, ugyanakkor nyilván kevesebben, mint ha egy sima regisztrációval azzá válhat bárki. Azt viszont tudni kell, hogy akik most regisztrált tagok, és húdeklubhűek, abban a percben, hogy fizetni kell, meg fog változni a véleményük, jó páran el fognak szivárogni, és az újak sem fognak csőstül dőlni.
- Folyamatos költségekkel jár, mint könyvelő, ügyvéd, APEH esetében felmerülő bármilyen ügy intézése.
- Közgyűlések, folyamatos kapcsolattartás. El kell olvasni, hogy egy egyesület esetben milyen kötelezettségek vannak, hogyan határozatképes, stb.

A MOTE esetében 11 fő az egyesületi tagság létszáma, így bármilyen döntés esetében elég nekik összegyűlni, szavazni, határozni. A klasszikus klubtagok a valóságban támogatók, így nincs szavazati joguk. Mi ezt úgy próbáltuk kialakítani, hogy a 11 fő-t úgy raktuk össze, hogy egy egy kisebb csoport (vagy típus szerint vagy lakhely szerint delegálhatott egy-egy főt a vezetőségbe, így az képviseli az érdekeiket)
Mi kétféle klubtagsági lehetőséggel álltunk elő. Egy olcsóbb verzióval (3.500 HUF/év), ami érvényes a klubtalálkozón való kedvezményes részvételre, valamint a www.opelforum.hu oldalon található fórum korlátlan használatára.
A drágább verzió (5.000 HUF/év) tartalmazza a teljes kedvezményrendszert, a klubtalálkozókon való kedvezményes belépés lehetőségét, valamint a különböző cégekkel létrehozott szerződéses kedvezményeket.
Mindkét esetben a klubtagoknak névre szóló plasztik tagsági kártya jár, a drágább verzió esetében ez az EDC kártya maga a klub saját arculatára szabva. Tavaly még járt matrica és rendszámkeret is, de a vezetőség úgy döntött, hogy költségkímélés szempontjából ezek nem járnak automatikusan a tagsággal, ellenben továbbra is megvásárolhatók. Az EDC-ről itt olvashattok: www.edc.hu

Összefoglalva, ami egyik zsebünkbe bejön, azt a másikon ki kell adnunk... Nem vagyunk előrébb mint egy nem hivatalos klub, már ami az anyagiakat jelenti, viszont az éves nagy találkozó szervezésekor igen nagy előnyt jelent ez számunkra.

Na így hirtelen ezek jutottak eszembe, remélem tudtam segíteni.


Köszönjük szépen!

Klubkártya volt itt is csak logót kell cserélni hogy legyen megint...
Befizetésre volt már több próbálkozás,de sose jött össze...

Így van eddig is jól meg voltunk az elmúlt 5évben.Kártya új terve meg a héten elkészül elméletileg.És mehet újra a gyártás.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 74 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator