* *
Pontos idő: 2024.05.13. 00:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 208 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.03. 20:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
simi64 írta:
Valahogy nem ilyennek képzeltem el az első lököst. Ez egyébként 39-esre való?
Természetes fénynél jobban látszana hogy: ez gyári szín?
Gyönyörű!
:taps:


igen, ez E39-re való toldat. élőben szerintem tök jó.
volt egy klubos srác, SXOE - a régiek még emlékeznek rá talán - az ő avatartján volt ilyen.
a szín gyári, galcier grün metallic.
ragyogó napsütésben szinte ezüst. késő délután zöldes árnyalatú.
garázsban fényképeztem, rossz fényviszonyok között, szedvicspanelos épületben.



Opeles tag :lol:

_________________
Ãœdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.03. 21:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
LeviM5 írta:
MChris írta:
Roli nagyon szép lett! :taps:

Nézd meg felniket a képtárban, hogy kipolírozta :oops:

Lehet leviszem az enyémeket is, ha már így belejött! :lol:


Egyetértek nagyon szép lett, (lelki szemeim előtt látom milyen szép LESZ ! ).

Elég molyolós típusú vagyok, de a felniket én elvittem felújítodába. Ehhez nem lett volna türelmem.
Minden elismerésem!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.03. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Roli nagyon szép lett! :taps:

Nézd meg felniket a képtárban, hogy kipolírozta :oops:

Lehet leviszem az enyémeket is, ha már így belejött! :lol:


Egyetértek nagyon szép lett, (lelki szemeim előtt látom milyen szép LESZ ! ).

Elég molyolós típusú vagyok, de a felniket én elvittem felújítodába. Ehhez nem lett volna türelmem.
Minden elismerésem!


én is kicsit fáztam tőle, de nem olyan nagy dolog.
akinek van egy kis vállalkozó kedve, nyugodtan neki állhat, csak gumikesztyűt nem felejtsetek el venni néhány garnitúrát, mert a viszpapír és az alupor az ember kezét széteszi csiszolás közben.
én kb. 8 órát foglalkoztam vele összesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.03. 22:36 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Roli!

Nagyon pöpec lett a verdád! Még így is, hogy még nincs kész.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.03. 23:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
muhaati írta:
LeviM5 írta:
MChris írta:
Roli nagyon szép lett! :taps:

Nézd meg felniket a képtárban, hogy kipolírozta :oops:

Lehet leviszem az enyémeket is, ha már így belejött! :lol:


Egyetértek nagyon szép lett, (lelki szemeim előtt látom milyen szép LESZ ! ).

Elég molyolós típusú vagyok, de a felniket én elvittem felújítodába. Ehhez nem lett volna türelmem.
Minden elismerésem!


én is kicsit fáztam tőle, de nem olyan nagy dolog.
akinek van egy kis vállalkozó kedve, nyugodtan neki állhat, csak gumikesztyűt nem felejtsetek el venni néhány garnitúrát, mert a viszpapír és az alupor az ember kezét széteszi csiszolás közben.
én kb. 8 órát foglalkoztam vele összesen.

Na azért eléggé szopás!
Én is csináltam.
Most már tudom, hogy miért olyan drága.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 16:53 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!


Pocilaci klubtárs autója ugyan így járt és szintén E61. Kérdezd megtőle holtart vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 17:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!


Pocilaci klubtárs autója ugyan így járt és szintén E61. Kérdezd megtőle holtart vele.


Köszi a gyors választ, fordulok hozzá!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!

Helo
Nagy valószínűséggel (( cserélték )) a motorháztetőt, és nem megfelelően készült el a festés


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!

Helo
Nagy valószínűséggel (( cserélték )) a motorháztetőt, és nem megfelelően készült el a festés

Biztos, hogy cserés volt a motorháztető...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
lepke írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!

Helo
Nagy valószínűséggel (( cserélték )) a motorháztetőt, és nem megfelelően készült el a festés

Biztos, hogy cserés volt a motorháztető...

Helo
Nem akarlak elkeseríteni DE szinte biztos


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gerie39 írta:
lepke írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!

Helo
Nagy valószínűséggel (( cserélték )) a motorháztetőt, és nem megfelelően készült el a festés

Biztos, hogy cserés volt a motorháztető...

Helo
Nem akarlak elkeseríteni DE szinte biztos

Nem keserítesz el Zoli, tudom, hogy cserés volt - csak attól még nem gondoltam, hogy meghámozom egy "szép" napon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gerie39 írta:
lepke írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!



Helo
Nagy valószínűséggel (( cserélték )) a motorháztetőt, és nem megfelelően készült el a festés

Biztos, hogy cserés volt a motorháztető...

Helo
Nem akarlak elkeseríteni DE szinte biztos



A gyári festéket nem tudod le mosni!Biztos valami sufni tuningos fényező csinálta!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
festo írta:
lepke írta:
gerie39 írta:
lepke írta:
gerie39 írta:
Sziasztok!

Valójában e60-61, de tematikusan szerintem ide tartozik. Tegyétek át, ha rossz helyen van! (köszi) Egy számomra elég ijesztő dologgal szembesültem. Kb. két hete mostam az autót gőzborotvával és egyszercsak úgy 2*4cm-es részen feljött valami a fényezésről(inkább fényezésből). Először azt hittem, hogy csak valami retek - úgy nézett, mint valamilyen nejlonfólia darab, de közelebbről megnézve egy kőfelverődés nyomán az erős víznyomástól jött fel. Nem voltam boldog tőle. :mereg: Aztán minap ismét elmentem lemosni az autót, nekiláttam szintén gőzborotvával, na most aztán az első körben két tenyérnyi!!! helyen felhólyagosodott a cucc a géptetőn a fentiekben részletezett helyről kiindulva és melegvizesen nejlonhatású anyag szakadozott le róla, ami kihűlve azonnal kemény és töredezős lett. Az volt az elméletem, hogy biztosan le volt fóliázva, de így képzelhetitek, milyen ocsmány lett úgyhogy úgy döntöttem, leszedem az egészről - nem volt túl nagy meló, a gőzborotva sajnos igen jól vitte. Utána simítottam végig a felületet és olyan lett, mint amilyet a bmw gyárban lévő félkész lemezen éreztem (amolyan kicsit érdes), tehát szerintem nem a fóliát, hanem konkrétan a lakkrétegtől sikerült megszabadítanom a verdát. :sírás:
Találkoztatok már hasonlóval? A tanácstalan rovarokhoz hasonlóan - mitévő legyek? Fóliáztassam le? Fényezőnél lakkoztassam le? Jól gondolom, hogy így nagyon sérülékeny a felület? Azért autópályázom is, az e39-em borzasztó volt megcsináltatás előtt a sok kőtől - ezt elkerülném az e61-nél...
köszi!



Helo
Nagy valószínűséggel (( cserélték )) a motorháztetőt, és nem megfelelően készült el a festés

Biztos, hogy cserés volt a motorháztető...

Helo
Nem akarlak elkeseríteni DE szinte biztos



A gyári festéket nem tudod le mosni!Biztos valami sufni tuningos fényező csinálta!

Németországból hoztam és eddig mindenki ájuldozott, hogy szépen van megcsinálva. Azért bízom benne, hogy nem sufnituning volt, csak nincs szerencsém...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.09. 23:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az nem jelent semmit! Lehet hogy gyári értékre meg tudta fújni csak koszos maradt a felület/por,Zsír,vagy bármi/nem tapadt meg kellően.Vidd el egy jó fényezőhöz és meg fúják gyári értékre!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 00:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
festo írta:
Az nem jelent semmit! Lehet hogy gyári értékre meg tudta fújni csak koszos maradt a felület/por,Zsír,vagy bármi/nem tapadt meg kellően.Vidd el egy jó fényezőhöz és meg fúják gyári értékre!

Rendben, köszi! Pocilacinak volt hasonló élménye, vele értekezem a kérdésről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 07:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
gerie39 írta:
Németországból hoztam és eddig mindenki ájuldozott, hogy szépen van megcsinálva. Azért bízom benne, hogy nem sufnituning volt, csak nincs szerencsém...

Helo
Az átvizsgáláshoz nem kell komoly tudomány. Elég egy polár szűrős napszemüveg (POLAROID) szerezned a szikrázó napsütésben azonnal látszani fog hol javították az autót, és melyik elem lett cserélve


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 09:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.19. 00:00
Hozzászólások: 119
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gerie39 írta:
Németországból hoztam és eddig mindenki ájuldozott, hogy szépen van megcsinálva. Azért bízom benne, hogy nem sufnituning volt, csak nincs szerencsém...

Helo
Az átvizsgáláshoz nem kell komoly tudomány. Elég egy polár szűrős napszemüveg (POLAROID) szerezned a szikrázó napsütésben azonnal látszani fog hol javították az autót, és melyik elem lett cserélve

Ennél azért tudományosabbak voltunk 8) -vittünk két különböző rétegvastagság mérőt magunkkal - azért is írtam, hogy tudtam, hogy javított, de minden (addigi) jel szerint korrekt javításon esett át.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 18:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
gerie39 írta:
Németországból hoztam és eddig mindenki ájuldozott, hogy szépen van megcsinálva. Azért bízom benne, hogy nem sufnituning volt, csak nincs szerencsém...

Helo
Az átvizsgáláshoz nem kell komoly tudomány. Elég egy polár szűrős napszemüveg (POLAROID) szerezned a szikrázó napsütésben azonnal látszani fog hol javították az autót, és melyik elem lett cserélve


Na ilyen módszerről még nem hallottam.... :shock:
Bővebben leírhatnád, hogy mit lehet látni a törött kocsinál abban a Polaroidban ..... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fényezés
HozzászólásElküldve: 2012.01.10. 21:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Sedólájn?

--- bmwshadowline.com ---

Pdf


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 208 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator