* *
Pontos idő: 2024.05.13. 06:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 20:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
LeviM5 írta:
Hát, igen, e34-nél még állították a szelephézagot és kész.


a szelephézag-állítás egy másik történet. az a hidrotőkék dolga.


Ezt nem tudtam, de mást nem kellett vele csinálni, nem volt benne semmi technika, azt tudom.
Elis ment 650.000 km-et mikor kifingott szegény. Hozzá nem kellett nyúlni, hihetetlen.:wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.22. 22:00 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
LeviM5 írta:
Hát, igen, e34-nél még állították a szelephézagot és kész.


a szelephézag-állítás egy másik történet. az a hidrotőkék dolga.


Szia efer!

Jól van na csak olyat akartam irni ami könnyen elképzelhető. Ha pontos akarok lenni semmit nem kellett mondjuk a Ladán tenni nekik csak a főtengely és vezérművet pontosan beállitva felrakni a vezérmű láncot/szijat.

Jackson, aki mesélte

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.27. 16:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
a korábban taglalt, az amerikaiak által általános vanos-hibaként aposztrofált jelenséget, miszerint a vanos állítódugattyuinak a tömítése elkopik, és rosszul működik a vanos, megkérdeztem az NT-s srácoktól. nos az eredmény felettébb érdekes: nem is hallottak ilyesmiről... pedig már szétszedtek, meg összeraktak pár motort...
azt mondták, ha bármi kínja van a vanosnak, az azonnal hibaként beírja magát. még a GT1 vanos tesztjére is azt mondták, hogy tök fölösleges lefuttatni.
egy következtetést biztosan le lehet ebből vonni: a hiba feltehetően létezik, azonban annyira kritikus azért nem lehet.
szóval nyugodtan alszom mostantól a vanos miatt :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.27. 16:30 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
a korábban taglalt, az amerikaiak által általános vanos-hibaként aposztrofált jelenséget, miszerint a vanos állítódugattyuinak a tömítése elkopik, és rosszul működik a vanos, megkérdeztem az NT-s srácoktól. nos az eredmény felettébb érdekes: nem is hallottak ilyesmiről... pedig már szétszedtek, meg összeraktak pár motort...
azt mondták, ha bármi kínja van a vanosnak, az azonnal hibaként beírja magát. még a GT1 vanos tesztjére is azt mondták, hogy tök fölösleges lefuttatni.
egy következtetést biztosan le lehet ebből vonni: a hiba feltehetően létezik, azonban annyira kritikus azért nem lehet.
szóval nyugodtan alszom mostantól a vanos miatt :lol:


Lehet, hogy USA specifikus hiba mint például a Nikesil/Alusil is főleg ott okozott problémát.

Jackson, aki EU

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.27. 22:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.20. 01:00
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Bristol U.K
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nekem úgy zörgött a motor mintha a vezérműlánc verné a szelepfedelet
kicseréltem vitonra a gyűrűket és jó lett semmi zaj de aki szerint nincs ilyen hiba: www.youtube.com/watch?v=iYh3VZ2ysgQ&feature=related


ja és ha rossz is a vasnos nem tud beleverni a szelep a dugókba mert nem a szelepek ütemét állítja csak a nyitás hosszát és teljes nyitáskor se ér bele


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.27. 23:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nlm79 írta:
nekem úgy zörgött a motor mintha a vezérműlánc verné a szelepfedelet
kicseréltem vitonra a gyűrűket és jó lett semmi zaj de aki szerint nincs ilyen hiba: www.youtube.com/watch?v=iYh3VZ2ysgQ&feature=related


ja és ha rossz is a vasnos nem tud beleverni a szelep a dugókba mert nem a szelepek ütemét állítja csak a nyitás hosszát és teljes nyitáskor se ér bele


Lehet, hogy kekec-nek fogsz tartani de nem a nyitás hosszát hanem a nyitás kezdetének időpontját állitja. Gondolj bele azért a nyitás időpontját mivel a vezérműtengelyen lévő bütyök szélessége nem változik hanem mivel elforditja a Vanos elöbb vagy késöbb ér oda. A magasság állitás meg a bütyök méretének növelése lenne (nem igy oldják meg ahol van ilyen hanem a szelepszár hosszával variálnak).

Az aggódás alapja az volt hogy ha elöbb/késöbb érne oda esetleg mint kéne akkor beleér, ebben neked is igazad van. Mert akkor a kéne olyan fordulatszám+vanos kitérités állásnak lennie amiben össze ér. De ha ilyen lenne akkor a fordulatszámtól függetlenül mindig megtörténne mert a dugatyú, főtengely vezérműlánc és vezérmű tengely mereven egymáshoz vannak kötve csak a vezérműtengely minimális elforgatásával játszik a rendszer.

Jackson, aki pontosit

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.27. 23:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
nlm79 írta:
nekem úgy zörgött a motor mintha a vezérműlánc verné a szelepfedelet
kicseréltem vitonra a gyűrűket és jó lett semmi zaj de aki szerint nincs ilyen hiba: www.youtube.com/watch?v=iYh3VZ2ysgQ&feature=related


ja és ha rossz is a vasnos nem tud beleverni a szelep a dugókba mert nem a szelepek ütemét állítja csak a nyitás hosszát és teljes nyitáskor se ér bele


Lehet, hogy kekec-nek fogsz tartani de nem a nyitás hosszát hanem a nyitás kezdetének időpontját állitja. Gondolj bele azért a nyitás időpontját mivel a vezérműtengelyen lévő bütyök szélessége nem változik hanem mivel elforditja a Vanos elöbb vagy késöbb ér oda. A magasság állitás meg a bütyök méretének növelése lenne (nem igy oldják meg ahol van ilyen hanem a szelepszár hosszával variálnak).

Az aggódás alapja az volt hogy ha elöbb/késöbb érne oda esetleg mint kéne akkor beleér, ebben neked is igazad van. Mert akkor a kéne olyan fordulatszám+vanos kitérités állásnak lennie amiben össze ér. De ha ilyen lenne akkor a fordulatszámtól függetlenül mindig megtörténne mert a dugatyú, főtengely vezérműlánc és vezérmű tengely mereven egymáshoz vannak kötve csak a vezérműtengely minimális elforgatásával játszik a rendszer.

Jackson, aki pontosit

Hello jackson
E60 tempomat SOS SOS
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.27. 23:23 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
nlm79 írta:


gondolom ez nem rám vonatkozott
efer írta:
a hiba feltehetően létezik, azonban annyira kritikus azért nem lehet

értve ezalatt, hogy nem rohant eddig sem minden második M52TU és M54 motoros BMW tulajdonosa a szervízbe az említett hiba miatt.
és az egyik leírásban is kifejezetten az állt, hogy a zörgésen kívül a motorra más hatása nincsen. tényleg csak arra gondolok, nehogy kitörjön egy vanos-hisztéria... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.28. 00:11 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.20. 01:00
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Bristol U.K
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
én nem hiszem hogy ebből hisztéria lenne főleg hogy csináltam már drágább(hengerfej) javítást is
(9500forintba kerülnek a gyűrűk és kb 4-5 óra alatt kész)

és gondolom ha valakinek zörög a motor csak utána nézz hogy mi az,én azért irtam le hogy ha valakinek ez előfurdul tudja mi legyen
az o-gyűrűket itt lehet beszerezni: www.oring.hu/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.28. 09:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
nlm79 írta:
én nem hiszem hogy ebből hisztéria lenne főleg hogy csináltam már drágább(hengerfej) javítást is
(9500forintba kerülnek a gyűrűk és kb 4-5 óra alatt kész)

és gondolom ha valakinek zörög a motor csak utána nézz hogy mi az,én azért irtam le hogy ha valakinek ez előfurdul tudja mi legyen
az o-gyűrűket itt lehet beszerezni: www.oring.hu/


a hisztéria kitörése nyílván nem Miattad történne. csak az a kis mondat az angol leírásban, miszerint "a diagnosztika felesleges, úgyis mindegyik rossz", azért ebbe az irányba hathat.
meg amúgy is csupa olyan E39 tulajdonos van itt, aki az autójára nézve hypochonder: bármi rejtett hibáról hall itt, azonnal rohan megnézni, nem szenved-e ebben a betegségben a kedvence :lol: (én legalábbis biztos... - meg az NT-s srácok is ezt mesélték: sok felesleges dolgot cseréltek már fórumon hallott történetek miatt).

(a címet viszont jól elteszem, hátha egyszer elkezd zörögni :lol: )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.28. 22:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.03. 01:00
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Záhony
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
nlm79 írta:
nekem úgy zörgött a motor mintha a vezérműlánc verné a szelepfedelet
kicseréltem vitonra a gyűrűket és jó lett semmi zaj de aki szerint nincs ilyen hiba: www.youtube.com/watch?v=iYh3VZ2ysgQ&feature=related


ja és ha rossz is a vasnos nem tud beleverni a szelep a dugókba mert nem a szelepek ütemét állítja csak a nyitás hosszát és teljes nyitáskor se ér bele


Lehet, hogy kekec-nek fogsz tartani de nem a nyitás hosszát hanem a nyitás kezdetének időpontját állitja. Gondolj bele azért a nyitás időpontját mivel a vezérműtengelyen lévő bütyök szélessége nem változik hanem mivel elforditja a Vanos elöbb vagy késöbb ér oda. A magasság állitás meg a bütyök méretének növelése lenne (nem igy oldják meg ahol van ilyen hanem a szelepszár hosszával variálnak).

Az aggódás alapja az volt hogy ha elöbb/késöbb érne oda esetleg mint kéne akkor beleér, ebben neked is igazad van. Mert akkor a kéne olyan fordulatszám+vanos kitérités állásnak lennie amiben össze ér. De ha ilyen lenne akkor a fordulatszámtól függetlenül mindig megtörténne mert a dugatyú, főtengely vezérműlánc és vezérmű tengely mereven egymáshoz vannak kötve csak a vezérműtengely minimális elforgatásával játszik a rendszer.

Jackson, aki pontosit


Pontos, pontos, de ki és mit variál a szelepszár hosszával :?: :?: Persze , a repcsimotor ........... :lol:

_________________
____________________
Ãœdv: Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.28. 23:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt40i írta:
Pontos, pontos, de ki és mit variál a szelepszár hosszával :?: :?: Persze , a repcsimotor ........... :lol:


Nem repcsi motoron hanem valami autó megoldást láttam korábban egy cikkben (persze ritka mint a fehér holló). Csak nem emlékszem hogy hol emlegették.

Jackson, aki kavinton

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.29. 01:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.20. 01:00
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Bristol U.K
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
én se úgy értettem de nem hosszabban(vagy rövidebben) van nyitva szelep ugyan abban az időben más vezérműálláskor mint normál állásba lenne? :oops:
(lehet hogy már fáradt vagyok)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.05. 19:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

Végig olvastam... (bár néha elég száraz nekem)

Senki nem ír árról?! Mi pénz cserélni a Vanos-t? Ha cserélem 10.000-ként az olajat akkor mennyit bír a Vanos? Én úgy tudom normál használat mellett is tönkre megy 80.000 km alatt egy M5-ben? Én is úgy vettem, hogy kicserélte a Syntech elötte mind a két Vanost. Ök 80.000km mondtak.

Ha beindítom a motort elég furcsa hangot add. Furcsa az alapjárat is. Aki nem tudja , hogy ilyen az M5 kiröhög... Szarul esik, megmondom öszintén. Miért jó ez a BMW-nek , hogy ilyen a hangja. Úgy tudom az E60 M5 is szenved a Vanos hangtól....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.06. 22:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ArniM5 írta:
Sziasztok

Végig olvastam... (bár néha elég száraz nekem)

Senki nem ír árról?! Mi pénz cserélni a Vanos-t? Ha cserélem 10.000-ként az olajat akkor mennyit bír a Vanos? Én úgy tudom normál használat mellett is tönkre megy 80.000 km alatt egy M5-ben? Én is úgy vettem, hogy kicserélte a Syntech elötte mind a két Vanost. Ök 80.000km mondtak.

Ha beindítom a motort elég furcsa hangot add. Furcsa az alapjárat is. Aki nem tudja , hogy ilyen az M5 kiröhög... Szarul esik, megmondom öszintén. Miért jó ez a BMW-nek , hogy ilyen a hangja. Úgy tudom az E60 M5 is szenved a Vanos hangtól....


Szia!

Azt azért megmondhatnád mégis mennyi után kezdett a vanos felújitás után köhögni? Megnéztem már komolyabb BMW szerelő (aki tudja hogy kéne indulnia az M5-nek)? Biztos vanos hang? Amúgy nem tudnád valahogy felrakni a hangot csak mert igy a látatlanba elég nehéz megérteni mi a gond.

Jackson, aki nem érti

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.06. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
ArniM5 írta:
Sziasztok

Végig olvastam... (bár néha elég száraz nekem)

Senki nem ír árról?! Mi pénz cserélni a Vanos-t? Ha cserélem 10.000-ként az olajat akkor mennyit bír a Vanos? Én úgy tudom normál használat mellett is tönkre megy 80.000 km alatt egy M5-ben? Én is úgy vettem, hogy kicserélte a Syntech elötte mind a két Vanost. Ök 80.000km mondtak.

Ha beindítom a motort elég furcsa hangot add. Furcsa az alapjárat is. Aki nem tudja , hogy ilyen az M5 kiröhög... Szarul esik, megmondom öszintén. Miért jó ez a BMW-nek , hogy ilyen a hangja. Úgy tudom az E60 M5 is szenved a Vanos hangtól....


Szia!

Azt azért megmondhatnád mégis mennyi után kezdett a vanos felújitás után köhögni? Megnéztem már komolyabb BMW szerelő (aki tudja hogy kéne indulnia az M5-nek)? Biztos vanos hang? Amúgy nem tudnád valahogy felrakni a hangot csak mert igy a látatlanba elég nehéz megérteni mi a gond.

Jackson, aki nem érti

Mondjuk ezt én se értem, mert Arni írta, hogy nemrég cserélték neki. De nem most vette a kocsit, majd megtudjuk akkor most mi van, ha itt lesz... :roll: Tavaly a soproni talin még jó volt? És milyen az a furcsa alapjárat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.12. 22:40 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Olyan a hangja alapjáraton, mintha egy diesel lenne. :D :D :D
Egy 1,4 benzines hangja sokkal szebb alapjáraton. Nekem azt mondták semmi baja. A syntechnél cserélték mind a két Vanos-t.
Az előző gazdájánál halt be a Vanos. 3000 fordulatnál nála leköhögöt neki ha gázt adott.
Végül is nincs olyan rossz hangja, de egy 5000 -es benzinesnek musikálni kellene, és nagyon halkan járni. Nem??? Nekem egy 330i alapjárati hangja sokkal jobban tetszik. Én a Syntechez hordom szervizbe, a 330d is oda hordtam.

Most ilyen nincs, fordulaton nem köhög le... Megy minden fordulaton, mint a disznó. 116.000 km van benne és meg van a szervízkönyv is. Úgy vettem meg, hogy új fék, új gumik, a 2db Vanos és a 2 db légtömegmerő cserélték elötte. Igy vettem meg egy Onkologustól.

Azt mondták nekem , hogy az M5 ilyen- Még az E60 M5 is ilyen- Kicseréled a Vanos-t utána pár ezer km és lesz egy kis hang.

Most Castrol Olaj van benne (a szokásos M olaj), előtte Motul (verseny olaj) volt.


Mikor beindítom az autót akkor szokott bekeleppelni a Vanos amíg fel nem kapja az olajat.Syntechnél mutattam . Azt monták semmi baja. Ök kicserélik a Vanost nekem, de pár ezer km után ilyen hangok lesznek megint, hidjem el! Ilyen az M5! (ez főleg igaz mikor nem max szinten van az olaj csak mondjuk negyed szintig...)

?????? Na erre írjatok vmi okosat :D ??????


Tudom, tudom, kellene egy video. Ha lesz időm megcsinálom.
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára ArniM5 2009.04.12. 22:56-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.12. 22:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
ArniM5 írta:
Sziasztok

Végig olvastam... (bár néha elég száraz nekem)

Senki nem ír árról?! Mi pénz cserélni a Vanos-t? Ha cserélem 10.000-ként az olajat akkor mennyit bír a Vanos? Én úgy tudom normál használat mellett is tönkre megy 80.000 km alatt egy M5-ben? Én is úgy vettem, hogy kicserélte a Syntech elötte mind a két Vanost. Ök 80.000km mondtak.

Ha beindítom a motort elég furcsa hangot add. Furcsa az alapjárat is. Aki nem tudja , hogy ilyen az M5 kiröhög... Szarul esik, megmondom öszintén. Miért jó ez a BMW-nek , hogy ilyen a hangja. Úgy tudom az E60 M5 is szenved a Vanos hangtól....


Szia!

Azt azért megmondhatnád mégis mennyi után kezdett a vanos felújitás után köhögni? Megnéztem már komolyabb BMW szerelő (aki tudja hogy kéne indulnia az M5-nek)? Biztos vanos hang? Amúgy nem tudnád valahogy felrakni a hangot csak mert igy a látatlanba elég nehéz megérteni mi a gond.

Jackson, aki nem érti

Mondjuk ezt én se értem, mert Arni írta, hogy nemrég cserélték neki. De nem most vette a kocsit, majd megtudjuk akkor most mi van, ha itt lesz... :roll: Tavaly a soproni talin még jó volt? És milyen az a furcsa alapjárat?


1 éve vettem. 4000 km mentem vele. :D :D :D Nem sok tudom, de én nem használom semmire. Csak talikra járok vele szinte. Vigyázok rá. A soproni talin is ilyen volt.
(olyan néha mintha rosszul lenne beállítva a szelep, -nyilván ez nem igaz -)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.13. 19:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.11.20. 01:00
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Bristol U.K
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ArniM5 írta:
LeviM5 írta:
jackson írta:
ArniM5 írta:
Sziasztok

Végig olvastam... (bár néha elég száraz nekem)

Senki nem ír árról?! Mi pénz cserélni a Vanos-t? Ha cserélem 10.000-ként az olajat akkor mennyit bír a Vanos? Én úgy tudom normál használat mellett is tönkre megy 80.000 km alatt egy M5-ben? Én is úgy vettem, hogy kicserélte a Syntech elötte mind a két Vanost. Ök 80.000km mondtak.

Ha beindítom a motort elég furcsa hangot add. Furcsa az alapjárat is. Aki nem tudja , hogy ilyen az M5 kiröhög... Szarul esik, megmondom öszintén. Miért jó ez a BMW-nek , hogy ilyen a hangja. Úgy tudom az E60 M5 is szenved a Vanos hangtól....


Szia!

Azt azért megmondhatnád mégis mennyi után kezdett a vanos felújitás után köhögni? Megnéztem már komolyabb BMW szerelő (aki tudja hogy kéne indulnia az M5-nek)? Biztos vanos hang? Amúgy nem tudnád valahogy felrakni a hangot csak mert igy a látatlanba elég nehéz megérteni mi a gond.

Jackson, aki nem érti

Mondjuk ezt én se értem, mert Arni írta, hogy nemrég cserélték neki. De nem most vette a kocsit, majd megtudjuk akkor most mi van, ha itt lesz... :roll: Tavaly a soproni talin még jó volt? És milyen az a furcsa alapjárat?


1 éve vettem. 4000 km mentem vele. :D :D :D Nem sok tudom, de én nem használom semmire. Csak talikra járok vele szinte. Vigyázok rá. A soproni talin is ilyen volt.
(olyan néha mintha rosszul lenne beállítva a szelep, -nyilván ez nem igaz -)


Ha keveset használod az autód előfordulhat hogy lefolyik vissza az olaj és indításkor amig nem nyomja fel újra nem úgy müködik a vanos ahogy kéne de ez szerintem normális nekem akkor zörgött amikor bemelegedett a motor... nem tudom :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.13. 21:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.07.20. 00:00
Hozzászólások: 349
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
keveset használom az biztos....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 16  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator