* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 07:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
VIN alapján keresd meg az ETK-ban, vagy a bmw onlineteilen, hogy mi a cikkszáma a jeladónak.
Ezzel a számmal menjél el a bárdiba - unixba és rendelj hozzá egy normális minőségű jeladót.
Még én is cseréltem a régebbi 25ti-ben kipuff. oldali vez.tengely jeladót, mert időnként fulladt a motor és alig tudtam vele vánszorogni, de a csere után hibátlan lett.

Vagy ha nem is az Unixba, akkor itt a fórumon is érdeklődhetsz, nem tud-e valaki jó áron! :roll: :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 09:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Karka írta:

Ãœdv Mindenkinek!

Mint ígértem folytatom a vanos küzdelmet!
A vanos szétbontásakor olajsár volt rendesen a szerkezetben, ez tömített valamennyit nem az "O" gyűrűk. Kipucoltuk összeraktuk, még rosszabb volt mint előtte. Tömítéskészlet megrendel, összerak így már feszes a vanos tömít. A jeladó gond még mindig fennáll és kerepel is a vezérlés rendesen. A teljesítmény kis mértékben jobb lett mint amikor elkezdtük de közel sem jó. 3 fajta gyári minőségű jeladót (febi bilstein, hella, a harmadikra nem emlékszem) próbáltunk, de egyet sem fogadott el a rendszer. A kipufogó oldali jeladó hibát mindig visszaírta a computer és természetesen nem is indult el a a vezérlés. A szolenoidot kimértük, jók az ellenállási értékek a vanos mechanika is most jó kell hogy legyen. Nem tudom, hogy ha próbálok venni eredeti gyári jeladót sok ezresért azzal elindul-e? Kicsit már reményvesztett vagyok. Egyébként a jeladó amit hibásnak ír az a 1214-1438082-05 cikkszámú alkatrész. Ez van a jeladón. Az ETK 1214-7518628 !! alkatrészt írja!!! Most akkor lehet,hogy ezt már cserélték és nem is bele való? Ha valaki tud infót kérem segítsen, hogy melyik a bele való és eredetiben hol tudom megrendelni ami biztos forrás,és akkor melyiket!

Ãœdv...Karka


Karka!
Először is átérzem a lelkiállapotod... :)
Másodszor 1214-7518628 tökéletes cikkszám... ezzel a 8082-es végű helyettesíthető.
Harmadszor próbálkozhatsz utángyártottal, az ára kb 15k (a gyári nagyjából a duplája), hátha jó lesz azzal... :roll:
Negyedszer csak egy megjegyzés: anno János úr az én döglött kifuff.oldali jeladómat új :shock: utángyártottal (talán Febi volt) kísérelte meg helyettesíteni, de erősen köhögött... végül leemelt a műhely polcáról egy bontott gyárit, amiért filléreket számolt, és amivel a vanos azóta is harap.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 09:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
Nem tudom, hogy ha próbálok venni eredeti gyári jeladót sok ezresért azzal elindul-e?

Ãœdv...Karka

Nem!

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.07. 12:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
kovessyroli írta:
VIN alapján keresd meg az ETK-ban, vagy a bmw onlineteilen, hogy mi a cikkszáma a jeladónak.
Ezzel a számmal menjél el a bárdiba - unixba és rendelj hozzá egy normális minőségű jeladót.
Még én is cseréltem a régebbi 25ti-ben kipuff. oldali vez.tengely jeladót, mert időnként fulladt a motor és alig tudtam vele vánszorogni, de a csere után hibátlan lett.

Vagy ha nem is az Unixba, akkor itt a fórumon is érdeklődhetsz, nem tud-e valaki jó áron! :roll: :oops:

evvel bendegúz arra célzott,megkeresheted őt is :D én is ajánlom. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atti523i az itt látható tagok köszönték meg: 2 bendegúz, Karka
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 18:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

A szóban forgó típus egy 520ia Touring M54B22 motorral.

Hibajelenség:100 km/h felett erőtlen, lomha. Ha belendül akkor megy,csak gyorsulni ne kelljen :shock:

1. Kompresszióértékek jók. ( a hengerfej alól olajszivárgás volt tapasztalható ezért hengerfej le, biztos ami biztos talán ettől gyenge)
-Ez nem jött be (új tömítés,síkolás,tőcsavarok stb...)
2. Diagot neki! ( a diag kipufogó oldali jeladó hibát ír)
3. Gondolván biztosra kell menni VANOS felujítás.
-Ez sem jött be (új tömítések, most feszes patent a vanos)
4. Sok-sok jeladó csere ( mert végül is a diag ezt írja)
-Occsó utángyártott jeladók tömkelege...tehát nem jött be
5. Gyári jeladó mert ez talán az utolsó reménysugár!
-Ez sem jött be...tehát ennyi

A kör bezárult.A kocsi úgy megy mint elötte és én szegényebb lettem egy szemmel is jól látható összeggel :facepalm:

Köszi mindenkinek aki figyelemmel kísérte az eseményeket és próbált iránymutatást adni merre haladjunk.

Külön köszönet Imco-nak aki már az elején megmondta,hogy ez lesz a vége :roker: :D (úgy voltam vele hátha bejön nekem)

És a végén köszi bendegúz-nak akihez bátran fordulhat mindenki akinek alkatrész kell :franko: :taps: :D

Ãœdv...Karka


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Karka az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 19:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 20:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.

Szia!

Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!

A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:


Az nagyon durva. A váltó jól teszi a dolgát? Katalizátor nincs összeszakadva?!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.

Szia!

Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!

A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:

Légtömegmérő tesztet csináltatok a diagon? Nem mindig ír hibát ha rossz, de a teszt megmutatja.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:


Az nagyon durva. A váltó jól teszi a dolgát? Katalizátor nincs összeszakadva?!

A váltó finoman kapcsol nem rángat. Nem tudtam kipróbálni más autómata BMW-t mert nincs az ismeretségi körömben (csak manuális)de néztem videókat és nem veszek észre külömbséget. Ha normálba nyomom 2-3000 között szépen elvált, ha nyomom piros széléig kiforgatja.Hogy veszem észre,ha rossz?
A katalizátort nem néztük, ezt megmutatja egy CO mérés?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 22:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.

Szia!

Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!

A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:

Légtömegmérő tesztet csináltatok a diagon? Nem mindig ír hibát ha rossz, de a teszt megmutatja.

Tapatalk

A diagon semmi hibajel nincs csak ez a sensor hiba.
Lehúztam a légtömegmérőről a csatit semmi nem változott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 22:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
barbrady írta:
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.

Szia!

Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!

A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:

Légtömegmérő tesztet csináltatok a diagon? Nem mindig ír hibát ha rossz, de a teszt megmutatja.

Tapatalk

A diagon semmi hibajel nincs csak ez a sensor hiba.
Lehúztam a légtömegmérőről a csatit semmi nem változott.

Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.14. 23:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.09.26. 00:00
Hozzászólások: 373
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 37 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.

Szia!

Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!

A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:



Sziasztok,

Az nem lehet, hogy a technikát itt is meg kell "tanítani" egy agresszívabb vezetésre, mint sok más autóban az elektronika miatt?
Nem ismerem az előéletét, de ha X ideig csak alig használták, egyik autó sem fog produkálni harapást. Még az egyszerű Off autóknak is napok kellenek, hogy megszokja a vezetési stílust a számítógépe, de akkor mindig agresszívan kell menni vele (már amennyire lehet - direkt visszaváltani, nyomni neki, stb), ha közben elengeded, akkor azonnal ellanyhul. Akadt (céges Toyoknál), amelyik a gyári érték alatt, 170 fölé alig akart menni. Kb egy hét után volt mondható, hogy na, ez már igen, vitte a 190-et is... Utána már hamarabb felfigyelt az autó a nyomatékosabb vezetési ingerekre...

Bocsánat, nem szerettem volna senkit sem megsérteni, főleg, ha hülyeséget beszélek...

Papi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Papi az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 09:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
Papi írta:
Karka írta:
nagy.matyika írta:
Karka írta:
Szia Mindenki!

A Karka féle "VANOS vagy egyéb hiba" szappan opera utolsó fejezete összefoglalva.

:D

Ãœdv...Karka


Azért ez után minimum jobbnak kellene lennie. Mi számít erőtlennek? Nem rég vezettem egy 23iA-t. Erősebb valamivel a tiednél, de azért nem annyival, hogy a tied ettől erőtlen legyen. Megy rendesen főleg, ha rendesen odalép neki az ember.

Szia!

Semmit nem változott. Van videófelvételem az eredeti állapotról egy gyorsulás, és van most is egy,hogy kész lett.
Full ugyan az!!

A mért adatok a következők:
Kikapcsolt DSC
Váltó DS fokozatban...nem teljesen álló helyzetből kb 5km/h ról kickdown...hogy kiméljük a kuplungot...
0-130km/h 26mp...

ennyit tud :doglotlo:



Sziasztok,

Az nem lehet, hogy a technikát itt is meg kell "tanítani" egy agresszívabb vezetésre, mint sok más autóban az elektronika miatt?
Nem ismerem az előéletét, de ha X ideig csak alig használták, egyik autó sem fog produkálni harapást. Még az egyszerű Off autóknak is napok kellenek, hogy megszokja a vezetési stílust a számítógépe, de akkor mindig agresszívan kell menni vele (már amennyire lehet - direkt visszaváltani, nyomni neki, stb), ha közben elengeded, akkor azonnal ellanyhul. Akadt (céges Toyoknál), amelyik a gyári érték alatt, 170 fölé alig akart menni. Kb egy hét után volt mondható, hogy na, ez már igen, vitte a 190-et is... Utána már hamarabb felfigyelt az autó a nyomatékosabb vezetési ingerekre...

Bocsánat, nem szerettem volna senkit sem megsérteni, főleg, ha hülyeséget beszélek...

Papi


A benzines autók hajlamosak ellustulni, de a 130/h fél perc alatt szerintem nem ez a kategória.

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zo78 az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.

Tapatalk


Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba :) Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.

Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 13:21 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.

Tapatalk


Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba :) Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.

Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.

Ãœdv!

Tehát ha lehúzom és semmi nem változik,akkor jó a légtömegmérő? Majnem rendeltem az előbb kínomban már egyet :facepalm:
Igen...ezt a katalizátor dolgot muhaati mester az elején már említette! Ha elviszem CO mérésre ott kiderülhet,hogy jó-e a katalizátor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 13:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.

Tapatalk


Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba :) Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.

Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.

Ãœdv!

Tehát ha lehúzom és semmi nem változik,akkor jó a légtömegmérő? Majnem rendeltem az előbb kínomban már egyet :facepalm:
Igen...ezt a katalizátor dolgot muhaati mester az elején már említette! Ha elviszem CO mérésre ott kiderülhet,hogy jó-e a katalizátor?


Legjobb tudomásom szerint igen. Gondolom ilyen torpanános, rángatásos tüneteket most sem produkál? Várjál még azzal a vásárlással.

A te esetedben nem a CO mérés fog választ adni. Egyszerűen fizikailag szét van szerintem esve a katalizátorod belseje és ez fojtja a motort. Le kell venni és meg kell nézni. Ez a legfrappánsabb módja. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 14:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kicsit más irányba is tapogatóztam!

Lehet,hogy most nagy bar...ságot fogok írni,de kiváncsi vagyok mit írtok!
Van az úgynevezett menetdinamika vezérlő egység.
http://kepfeltoltes.hu/160515/105460394 ... es.hu_.jpg
Ez vezéreli olvasataim szerint az ABS-ASR-ESP rendszereket.
Ez nekem már bontva volt előző életében,látszik rajta,hogy utólag tömítették.
Hibajelem nincs a műszerfalon és a diagban sem. Az ABS működik a kocsin mint ahogy a DSC is.

Ez nem befolyásolhatja a menetteljesítményt, ha valami hibás jelet kap? Egyáltalán ez az egység bele tud nyúlni a menettulajdonságokba és mondjuk visszaveszi a teljesítményt?

Bocs ha h*lyeség! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 17:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.

Tapatalk


Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba :) Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.

Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.

Nem voltam fáradt. Ha lehúzod a légtömegmérőt és nem változik semmi, akkor minek tették bele? Dísznek?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 17:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
Ha semmi nem változott, akkor a légtömegmérő rossz.

Tapatalk


Mert? Ha lehúzza és rossz a légtömegmérő, akkor pont, hogy változnia kellene pozitív irányba :) Ilyenkor egy középértékkel számol, így hamar kiderül az igazság, ezt pont neked nem kell magyarázni, de most szerintem fáradt voltál.

Azt hiszem már legelőször is írták és szerintem is a katalizátor van összerogyva. Le kell venni és szemre vételezni. Nem tudok másra gondolni, ami ilyen mértékben tudná fojtani a motort.

Ãœdv!

Tehát ha lehúzom és semmi nem változik,akkor jó a légtömegmérő? Majnem rendeltem az előbb kínomban már egyet :facepalm:
Igen...ezt a katalizátor dolgot muhaati mester az elején már említette! Ha elviszem CO mérésre ott kiderülhet,hogy jó-e a katalizátor?

Mielőtt boltba rohansz, menj el egy hozzáértő diagoshoz. Ezt kellett volna tenned már mielőtt megbontod a motort.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 52 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator