* *
Pontos idő: 2024.05.13. 02:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.18. 21:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.02.03. 01:00
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Záhony
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
[/quote]

Ezt kérném is a lektorálást, mert helyre kell rakni a dolgokat.

Jackson, prepare to offline[/quote]

Csak hogy értsétek: helical gear cup>ferdefogazású /homlok/fogaskerék
motor hydraulika>motorolaj
angle thet -fog-szög-osztás>a ferdefogazás fogszöge

Zsolt aki nem fordít, hanem szakkifejezést pontosít :nono:

_________________
____________________
Üdv: Zsolt


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.18. 22:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt40i írta:


Ezt kérném is a lektorálást, mert helyre kell rakni a dolgokat.

Jackson, prepare to offline[/quote]

Csak hogy értsétek: helical gear cup>ferdefogazású /homlok/fogaskerék
motor hydraulika>motorolaj
angle thet -fog-szög-osztás>a ferdefogazás fogszöge

Zsolt aki nem fordít, hanem szakkifejezést pontosít :nono:[/quote]

Köszönöm a hiányzó szavakat. Jééé akkor a motorolajat használja erre, nem külön szervó olajat. Nahát ezek az autósok.
És akkor az M62Tu-ban hogyan van egyben a cup nélküli helikal gear?

Jackson, aki igy már jobban érti :wink:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.18. 23:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Itt van nagyjából ugyanaz magyarul, amin szegény Dzsekó idáig kínlódott:
LINK
Ja, és a cikk nagyjából közepétől a BMW-re vonatkozó résznél

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 00:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem is olyan bonyolult dolog ez:
(csak hogy csöpögjenek a vényócasok)
ITT egy, talán használható link :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 08:50 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Itt van nagyjából ugyanaz magyarul, amin szegény Dzsekó idáig kínlódott:
LINK
Ja, és a cikk nagyjából közepétől a BMW-re vonatkozó résznél


Ez totál más ez a változó szelep MAGASSÁG állítás. , a doksiban lévő diagrammal személtetve a Vanos jobbra ballra tologatta a szelepnyitást. Ez a linkes meg le-föl mozgataja a maximális nyitást.

Jackon, aki aszonta

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 10:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
simi64 írta:
Itt van nagyjából ugyanaz magyarul, amin szegény Dzsekó idáig kínlódott:
LINK
Ja, és a cikk nagyjából közepétől a BMW-re vonatkozó résznél


Ez totál más ez a változó szelep MAGASSÁG állítás. , a doksiban lévő diagrammal személtetve a Vanos jobbra ballra tologatta a szelepnyitást. Ez a linkes meg le-föl mozgataja a maximális nyitást.

Jackon, aki aszonta


Igen. A szelepvezérlést már a legtöbb mai motor tudja, de a vezérműtengely állítást nem. Bmw-n kívül még ki?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 10:33 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kérdés:
Vajon amikor van Vanos a szívószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a kipufogóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?

Jackson, aki azért egy két apróságot nem ért

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 12:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Kérdés:
Vajon amikor van Vanos a szívószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a kipufogóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?

Jackson, aki azért egy két apróságot nem ért


Ne má, tanárbá!!!! :? Az nem létezik, hogy nem tudja!!! :oops:
Benne van az anyagban, amiket idáig töltögettél, miért jó a szívóoldali vanos...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 12:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
Kérdés:
Vajon amikor van Vanos a szívószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a kipufogóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?

Jackson, aki azért egy két apróságot nem ért


Ne má, tanárbá!!!! :? Az nem létezik, hogy nem tudja!!! :oops:
Benne van az anyagban, amiket idáig töltögettél, miért jó a szívóoldali vanos...


Bocsánat a kérdés a kipufogó oldali volt (szóval amikor kettő van na). Tehát újra:
Vajon amikor van Vanos a kipufogószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a szívóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?

Jackson, aki akkor gondolkodik házifeladaton ha tanárbá

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 12:11 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Szar a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó akkor szarul miködik a vanos is? :roll:


Házi feladat MChris kérdése alapján:
1. Mi történik ha a főtengely jeladó szarakodik (csak a Vanos szempontjából). Egyszerűsítés képpen maradjunk a doksiban szereplő M62TU motor mellett.

2.Ugyan ez a kérdés mi van ha mondjuk a bank1 (tehát csak az egyik) vezérműtengely jeladó kezd el vacakolni és rossz jelet ad?

ui: Lektorok a válasz/ok helyességét ellenőrizzék.

Jackson, aki feladja a leckét

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 12:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:
jackson írta:
Kérdés:
Vajon amikor van Vanos a szívószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a kipufogóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?

Jackson, aki azért egy két apróságot nem ért


Ne má, tanárbá!!!! :? Az nem létezik, hogy nem tudja!!! :oops:
Benne van az anyagban, amiket idáig töltögettél, miért jó a szívóoldali vanos...


Bocsánat a kérdés a kipufogó oldali volt (szóval amikor kettő van na). Tehát újra:
Vajon amikor van Vanos a kipufogószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a szívóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?

Jackson, aki akkor gondolkodik házifeladaton ha tanárbá


Én adatokkal tudok operálni, technikához kevésbé értek:
adott a Te 4.4-es blokkod, és az én 4.9-es blokkom
286 vs 400
500 cm3 különbség szerintem nem sok, mégis +114 ló.
Szerintem ezt tudja a kipufoldali vanos... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 12:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
jackson írta:
Vajon amikor van Vanos a kipufogószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a szívóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?
Jackson, aki akkor gondolkodik házifeladaton ha tanárbá


Én adatokkal tudok operálni, technikához kevésbé értek:
adott a Te 4.4-es blokkod, és az én 4.9-es blokkom
286 vs 400
500 cm3 különbség szerintem nem sok, mégis +114 ló.
Szerintem ezt tudja a kipufoldali vanos... :wink:


Nem stimmel mert akkor az M52 és M52TU között is vadállati teljesítmény különbségnek kéne lennie. (Levi érted Vadállati diffivan a 540i és közted :lol:

Jackson, aki továbbra se érti

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 12:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
LeviM5 írta:
jackson írta:
Vajon amikor van Vanos a kipufogószelep oldalon is akkor az mit csinál (előre vagy hátra tolja az nyitást) és milyen előnyökkel jár a szívóhoz képest? Lehet, hogy olyan kevés előnye van, hogy ezért hagyták inkább ki a M62TU-ból (mivel a műszakilag túl bonyolult lett volna és drágítaná a kocsit fölöslegesen)?
Jackson, aki akkor gondolkodik házifeladaton ha tanárbá


Én adatokkal tudok operálni, technikához kevésbé értek:
adott a Te 4.4-es blokkod, és az én 4.9-es blokkom
286 vs 400
500 cm3 különbség szerintem nem sok, mégis +114 ló.
Szerintem ezt tudja a kipufoldali vanos... :wink:


Nem stimmel mert akkor az M52 és M52TU között is vadállati teljesítmény különbségnek kéne lennie. (Levi érted Vadállati diffivan a 540i és közted :lol:

Jackson, aki továbbra se érti


Értem! :D
Akkor emissziós érték és fogyi jobb, nincs véletlen más Euro-s besorolása a TU-nak?
De hogy nyomatékban több a TU-s abban biztos vagyok, van adatod erről?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 13:07 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Értem! :D
Akkor emissziós érték és fogyi jobb, nincs véletlen más Euro-s besorolása a TU-nak?
De hogy nyomatékban több a TU-s abban biztos vagyok, van adatod erről?


Forrás: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

M52B28 (95-ös változat) 142kW/190LE @ 5300 és 280Nm de 3900-as rpmnél.

M52TUB28 (pl. 528i sedan): 142Kw/193LE 5500rpm-nél ami felső tartomány és 280Nm/3500 (ami ugyebár közepes fordulatszámon van)
Nem olyan nagy a diffi, kicsit elöbbre jött a csúcs fordulat száma. A kibocsájtás javult tény. Lehet hogy amiatt volt az egész Vanos mizéria, a többi csak duma a nagyobb teljesítményről.

Jackson, aki továbbra se tudja

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 13:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
MChris írta:
Szar a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó akkor szarul miködik a vanos is? :roll:


Házi feladat MChris kérdése alapján:
1. Mi történik ha a főtengely jeladó szarakodik (csak a Vanos szempontjából). Egyszerűsítés képpen maradjunk a doksiban szereplő M62TU motor mellett.

2.Ugyan ez a kérdés mi van ha mondjuk a bank1 (tehát csak az egyik) vezérműtengely jeladó kezd el vacakolni és rossz jelet ad?

ui: Lektorok a válasz/ok helyességét ellenőrizzék.

Jackson, aki feladja a leckét


Gondolkodjatok szerintetek mi történik.

Jackson, aki két napig várja a válaszokat

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 13:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
jackson írta:
MChris írta:
Szar a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó akkor szarul miködik a vanos is? :roll:


Házi feladat MChris kérdése alapján:
1. Mi történik ha a főtengely jeladó szarakodik (csak a Vanos szempontjából). Egyszerűsítés képpen maradjunk a doksiban szereplő M62TU motor mellett.

2.Ugyan ez a kérdés mi van ha mondjuk a bank1 (tehát csak az egyik) vezérműtengely jeladó kezd el vacakolni és rossz jelet ad?

ui: Lektorok a válasz/ok helyességét ellenőrizzék.

Jackson, aki feladja a leckét


Gondolkodjatok szerintetek mi történik.

Jackson, aki két napig várja a válaszokat



Nem bírok 2 napig várni :P
Beugratós a kérdés, mert kinézem belőled?!
Ha nem az, akkor, nő a fogyasztás, romlik az emissziós érték (hú de okos vagyok 8) ) és romlik a teljesítmény.
Gázadásra, rángat, alapjárat fullad.
De ha beugratós: akkor aztmondom jól zsebbe kell nyúlni és kész. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 15:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
jackson írta:
MChris írta:
Szar a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó akkor szarul miködik a vanos is? :roll:


Házi feladat MChris kérdése alapján:
1. Mi történik ha a főtengely jeladó szarakodik (csak a Vanos szempontjából). Egyszerűsítés képpen maradjunk a doksiban szereplő M62TU motor mellett.

2.Ugyan ez a kérdés mi van ha mondjuk a bank1 (tehát csak az egyik) vezérműtengely jeladó kezd el vacakolni és rossz jelet ad?

ui: Lektorok a válasz/ok helyességét ellenőrizzék.

Jackson, aki feladja a leckét


Gondolkodjatok szerintetek mi történik.

Jackson, aki két napig várja a válaszokat


bármelyik jeladó szarakszik, megdöglik a motor, mert nem tudja a DME, hogy ki hol tart éppen. sztem.
(legálabbis nálam ezt történt, amikor a főtengelyjeladó szarakodott - nem romlott el, mert nem írta be magát hibának, csak néha küldött tréfás jeleket, amitől a fordulatszám a lefulladásig leesett. ha a lefulladás előtt észhez tért a jeladó, akkor újra elkapta a fordulatszámot)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A válaszom előtt előre jelezném, nem láttam még élőben M62TU BMW motort belülről. De azt elképzelhetőnek tartom, hogy (természetesen akkor, ha a szelepek mozgásának amplitudója nagyobb, mint a dugattyú felső holtpontja és miért ne volna nagyobb, ahogy ez más autóknál is így van): DURR
Ebben az esetben az összes Vanos-os mehet az autósboltba nyóc új dugattyúért, 32 db új szelepért (a bicikliláncokról nem is beszélve). Bütyköstengelyek, gyűrűk, csapágyak esetleg hajtókarok attól függően, hogy az előzőekben említett durranás milyen mechanikai károsodást okozott még a motorban. Erre rájön még a jeladó, na meg érdemes kicserélni ilyenkor a már korábban a hőtől és a szintetikus olajtól acélossá keményedett Vanos O gyűrűket is egy kalap alatt, így gazdaságosabb a javítás! Plusz a három doboz Xanax (ha magánrendelőbe mész, hozzájön a fenti költségekhez az ideggyógyász díja) is. Esetlegesen a gyönyörűszép vajbőr ülés -korábban Labi-módszerként emlegetett- tisztítása.
Simi, aki sárga az irigységtől a lóerők miatt :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 18:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
A válaszom előtt előre jelezném, nem láttam még élőben M62TU BMW motort belülről. De azt elképzelhetőnek tartom, hogy (természetesen akkor, ha a szelepek mozgásának amplitudója nagyobb, mint a dugattyú felső holtpontja és miért ne volna nagyobb, ahogy ez más autóknál is így van): DURR
Ebben az esetben az összes Vanos-os mehet az autósboltba nyóc új dugattyúért, 32 db új szelepért (a bicikliláncokról nem is beszélve). Bütyköstengelyek, gyűrűk, csapágyak esetleg hajtókarok attól függően, hogy az előzőekben említett durranás milyen mechanikai károsodást okozott még a motorban. Erre rájön még a jeladó, na meg érdemes kicserélni ilyenkor a már korábban a hőtől és a szintetikus olajtól acélossá keményedett Vanos O gyűrűket is egy kalap alatt, így gazdaságosabb a javítás! Plusz a három doboz Xanax (ha magánrendelőbe mész, hozzájön a fenti költségekhez az ideggyógyász díja) is. Esetlegesen a gyönyörűszép vajbőr ülés -korábban Labi-módszerként emlegetett- tisztítása.
Simi, aki sárga az irigységtől a lóerők miatt :wink:


Simi DURRanása adta meg a választ:
Motornotprogram-ra vált át a vezérlés!!!!!!!!!!!!!!! Magyarán vészüzemmód, lvagy letilt, vagy csökkentett üzemben elvánszoroghat a szervízig.
Siimikém, ezért nem lesz durr, és nem kell a sok fennt említett dolgot beszerzni! :wink:
Jól kinéznénk ha eldurranna egy V8... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.19. 18:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A Kubikáé is eldurrant már! igaz az 19000-nél (ford/p)
Biztos ott is a pöcök vót a hibás! :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator