* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:

Nem voltam fáradt. Ha lehúzod a légtömegmérőt és nem változik semmi, akkor minek tették bele? Dísznek?

Tapatalk
Azért szokták lehúzatni a légtömegmérőt, hogy kiderüljön, hogy utána jobban megy-e az autó. Ha rossz a légtömegmérő, akkor ha lehúzod persze, hogy jobban fog menni, mert majdnem azzal a légtömeggel fog számolni, ami ideális lenne és nem csapja be a motorvezérlő elektronikát a téves infó, amit a hibás légtömegmérő közöl. Egyébként azért tették bele, mert ha lehúzod, akkor csak egy középértékkel számol, ami hellyel közzel jó, alacsony, közepes és magas fordulaton is, de az ideálistól eltér. Ha viszont jó a légtömegmérő, akkor a lehúzástól nem fog megtáltosodni olyan mértékben, hogy határozottan változzon a teljesítmény.

Nekem is, amikor beírta hibának le lett húzva és ég és föld volt a különbség, mert a légtömegmérő tök hülyeséget mért.

Tehát megkérdezem így konkrétan, ha lehúzott légtömegmérővel nem megy jobban az autó, akkor miért ítéled hibásnak a benne lévőt, amikor gyakorlatilag azt méri, amit kell, ezért nincs differencia :?: :!: Tudom nem végítélet, amit írsz, de ne vezesd félre szegényt, mert most nincs igazad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 18:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
Nem voltam fáradt. Ha lehúzod a légtömegmérőt és nem változik semmi, akkor minek tették bele? Dísznek?

Tapatalk


Azért szokták lehúzatni a légtömegmérőt, hogy kiderüljön, hogy utána jobban megy-e az autó. Ha rossz a légtömegmérő, akkor ha lehúzod persze, hogy jobban fog menni, mert majdnem azzal a légtömeggel fog számolni, ami ideális lenne és nem csapja be a motorvezérlő elektronikát a téves infó, amit a hibás légtömegmérő közöl.

Tehát megkérdezem így konkrétan, ha lehúzott légtömegmérővel nem megy jobban az autó, akkor miért ítéled hibásnak a benne lévőt, amikor gyakorlatilag azt méri, amit kell, ezért nincs differencia :?: :!: Tudom nem végítélet, amit írsz, de ne vezesd félre szegényt, mert most nincs igazad.

Ha jó a légtömegmérő, és lehúzod akkor szarabbul fog menni az autó. Ha teljesen rossz, akkor jobban. De ha semmi nem változik, akkor a légtömegmérő nem csinál semmit, tehát rossz.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 18:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
Ha jó a légtömegmérő, és lehúzod akkor szarabbul fog menni az autó. Ha rossz, akkor jobban. De ha semmi nem változik, akkor a légtömegmérő nem csinál semmit, tehát rossz.

Tapatalk


Az azért nem igaz, nagyon kicsi az esélye, hogy a légtömegmérő teljesen tökéletesen, azt mérje amit kell. Olyan meg nincs, hogy a légtömegmérő nem csinál semmit. Vagy szakadás áll fenn, vagy pedig mér, vagy jól vagy kevésbé. Szakadás esetén vagy túl nagy eltérés esetén pedig szól általában, de ha nem, akkor is az élő diag vagy a teszt megmondja. A helyzeten nem változtat, mert annak a légtömegmérőnek nincs baja.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 18:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
Ha jó a légtömegmérő, és lehúzod akkor szarabbul fog menni az autó. Ha rossz, akkor jobban. De ha semmi nem változik, akkor a légtömegmérő nem csinál semmit, tehát rossz.

Tapatalk


Az azért nem igaz, nagyon kicsi az esélye, hogy a légtömegmérő teljesen tökéletesen, azt mérje amit kell. Olyan meg nincs, hogy a légtömegmérő nem csinál semmit. Vagy szakadás áll fenn, vagy pedig mér, vagy jól vagy kevésbé. Szakadás esetén vagy túl nagy eltérés esetén pedig szól általában, de ha nem, akkor is az élő diag vagy a teszt megmondja. A helyzeten nem változtat, mert annak a légtömegmérőnek nincs baja.

Az volt az első kérdésem, hogy teszt volt-e. Nem volt. Továbbra is fenntartom, hogy ha lehúzás hatására semmi nem változik, akkor rossz a légtömegmérő. És azt is, hogy Bmw-hez JÓL értő illetővel diagolni kell.

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: Karka
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 18:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
És azt is, hogy Bmw-hez JÓL értő illetővel diagolni kell.

Tapatalk

Akkor legalább ebben egyetérthetünk. Nem mondom, hogy kár volt megbontani a blokkot, de legalábbis hülyeség. :D Mindegy, a jövőre nézve hosszú távon mindenképpen pozitív, már ha jól rakták össze.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Van a youtube-on egy csomó videó a Vanos gumitömítések felújításáról - cseréjéről.
Belinkelek egy videót, hogy mire is gondolok.
Csak az nem tiszta nekem, hogy ezt a leszerelt vanos egységet célszerszámmal kell beállítani és csak úgy lehet pontosan visszatenni, vagy megy anélkül is.



Itt pedig a készlet hozzá:

vanos tömítések

Ja, és miből tudom megállapítani, hogy kopottak a tömítések?
A motornak szép hangja van, teljesítménye szerintem megvan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 20:46 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.01.10. 20:47
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Soltvadkert
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Karka!
Mennyi fogyasztásod? Mennyit forog a motor száznál? Nálad ez a kocsi mindig így ment?
Hengerfej levétel után hogy állítottátok be a vezérlést? Célszerszámmal, vagy mint én, lemásoltam egy másikról. :facepalm: :oops:
Nekem is ilyen motor van a gépben és nem valami vadállat.. Igaz az enyém manuál, de a dombok Pécs felé kifognak rajtam.
Persze ezek nem dízelek..A végsebesség hibátlan, pont leszabályoz.. (Lezárt német autópálya)
Arra gondoltam hogy nem cserélt valaki, sunyi módon, difit a pudvába? Esetleg.. Csak mert én pont ilyenbe agyalok. :roll:

kovessyroli!
A hidraulikus egységet kell csak levenni. Ha a vezérlést nem bontod meg nem kell célszerszám.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Meszizotya az itt látható tagok köszönték meg: kovessyroli
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 22:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Meszizotya írta:
Sziasztok!

Karka!
Mennyi fogyasztásod? Mennyit forog a motor száznál? Nálad ez a kocsi mindig így ment?
Hengerfej levétel után hogy állítottátok be a vezérlést? Célszerszámmal, vagy mint én, lemásoltam egy másikról. :facepalm: :oops:
Nekem is ilyen motor van a gépben és nem valami vadállat.. Igaz az enyém manuál, de a dombok Pécs felé kifognak rajtam.
Persze ezek nem dízelek..A végsebesség hibátlan, pont leszabályoz.. (Lezárt német autópálya)
Arra gondoltam hogy nem cserélt valaki, sunyi módon, difit a pudvába? Esetleg.. Csak mert én pont ilyenbe agyalok. :roll:

kovessyroli!
A hidraulikus egységet kell csak levenni. Ha a vezérlést nem bontod meg nem kell célszerszám.

Azert azt vegyetek figyelembe ezek mar nem mai kocsik kopast kompresziot,es 20i ha jol tudom ez a legkisebb motor amivel ezek a kocsik szerelve lettek es egy majd 2 tonas kasztnit kell mozgatnia.Ne varjatok tole olyan teljeseitmenyi,gyorsulast

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 23:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
barbrady írta:
És azt is, hogy Bmw-hez JÓL értő illetővel diagolni kell.

Tapatalk


Akkor legalább ebben egyetérthetünk. Nem mondom, hogy kár volt megbontani a blokkot, de legalábbis hülyeség. :D Mindegy, a jövőre nézve hosszú távon mindenképpen pozitív, már ha jól rakták össze.

Nem ez a hiba miatt bontottunk blokkot, hanem olajszivárgás miatt ami a hengerfej alól jött. (csak a szivárgás miatt nem volt még indokolt a bontás) Azért döntöttem a megbontás mellett mert 2 legyet akartunk ütni 1 csapással. Megszüntetni a szivárgást és titkon reméltem,hogy a teljesítmény is jobb lesz!
Remélem,hogy jól raktuk össze,odafigyelve,precízen igyekeztünk dolgozni és a vezérlést is gyári BMW szakszerszámmal raktuk össze.
A vanost-t mi is videó alapján javítottuk.Elötte kotyogott,most pedig feszes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.15. 23:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.25. 00:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 21 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Sziasztok!


Azert azt vegyetek figyelembe ezek mar nem mai kocsik kopast kompresziot,es 20i ha jol tudom ez a legkisebb motor amivel ezek a kocsik szerelve lettek es egy majd 2 tonas kasztnit kell mozgatnia.Ne varjatok tole olyan teljeseitmenyi,gyorsulast


0-130km 25...26mp?
azért mégis csak jelen kellene lennie 170 LE maradványinak nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.16. 11:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Karka írta:
rockerekhu írta:
Sziasztok!


Azert azt vegyetek figyelembe ezek mar nem mai kocsik kopast kompresziot,es 20i ha jol tudom ez a legkisebb motor amivel ezek a kocsik szerelve lettek es egy majd 2 tonas kasztnit kell mozgatnia.Ne varjatok tole olyan teljeseitmenyi,gyorsulast


0-130km 25...26mp?
azért mégis csak jelen kellene lennie 170 LE maradványinak nem?


Persze, hogy jelen kéne lennie. Haveromnak 23i-je van, szintén automata, de azért még közel tudja a gyári gyorsulási értékeket, pedig van már benne legalább 400 ezer km. Ez azt jelenti, hogy ha harmadikba oda lépsz neki, akkor azért szépen elindul.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.16. 17:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
NagyMatyas

Offtopic :
Úúú Hogy szalad az idő! Felnőnek a gyerkőcök!
:nyelves:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.05.23. 14:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2009.07.29. 00:00
Hozzászólások: 641
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 67 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530iA
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
kovessyroli írta:
Van a youtube-on egy csomó videó a Vanos gumitömítések felújításáról - cseréjéről.
Belinkelek egy videót, hogy mire is gondolok.
Csak az nem tiszta nekem, hogy ezt a leszerelt vanos egységet célszerszámmal kell beállítani és csak úgy lehet pontosan visszatenni, vagy megy anélkül is.



Itt pedig a készlet hozzá:

vanos tömítések

Ja, és miből tudom megállapítani, hogy kopottak a tömítések?
A motornak szép hangja van, teljesítménye szerintem megvan.


A gyári tömítések 32eKm-et bírnak. ( ez vanos típushiba)

Nem kell semmit állítani, csak leszeded és visszarakod.
Leszerelésnél arra figyelj, hogy a 2db T30-as csavar BAL menetes, ne törd bele mint én

Én ezt a tömítéskészletet vettem:
----- KATT IDE -----
A fém tömítéseket nem cseréltem, csak mosd le rőlük a ráégett olajat. Mind a háromról.

kb. 1 hónapja cseréltem tömítést. M54B30-on.
Ég és föld a különbség 3000 ezres fordulat alatt erezhetően jobban húz.


Ezt olvasd el itt sok-minden le van írva.
http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek 2literes.apenta az itt látható tagok köszönték meg: 2 kovessyroli, Zsoltee.e39 520d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.08.23. 17:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.23. 16:48
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
vanos szelepeket, tömítéseket cseréltem.
Van ezután valamilyen teendő? Adaptáció vagy tanítás vagy ilyesmi?
Köszi a segítséget!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.08.24. 08:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jamborj írta:
Sziasztok!
vanos szelepeket, tömítéseket cseréltem.
Van ezután valamilyen teendő? Adaptáció vagy tanítás vagy ilyesmi?
Köszi a segítséget!

Nincs. Megfelelően szereld össze a vezérlést.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: jamborj
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.08.24. 15:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.23. 16:48
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E46
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
jamborj írta:
Sziasztok!
vanos szelepeket, tömítéseket cseréltem.
Van ezután valamilyen teendő? Adaptáció vagy tanítás vagy ilyesmi?
Köszi a segítséget!

Nincs. Megfelelően szereld össze a vezérlést.


Köszönöm! Még egy kérdés lenne :wink:
A vezérműtengely jeladókat hogy tudnám tesztelni? korábban volt már a hibalistában, de ki lett törölve, azóta nem jött vissza,de nem megy a vanos sajnos a felújítás után sem...
van inpa csak nem vagyok benne még otthon, csak ismerkedem vele


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.08.24. 16:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 556
Adott köszi: 104 alkalommal
Kapott köszik: 117 alkalommal
Széria kód: E87
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jamborj írta:
Imco írta:
jamborj írta:
Sziasztok!
vanos szelepeket, tömítéseket cseréltem.
Van ezután valamilyen teendő? Adaptáció vagy tanítás vagy ilyesmi?
Köszi a segítséget!

Nincs. Megfelelően szereld össze a vezérlést.


Köszönöm! Még egy kérdés lenne :wink:
A vezérműtengely jeladókat hogy tudnám tesztelni? korábban volt már a hibalistában, de ki lett törölve, azóta nem jött vissza,de nem megy a vanos sajnos a felújítás után sem...
van inpa csak nem vagyok benne még otthon, csak ismerkedem vele


Hall-jeladót tesztelni oszcilloszkóppal tudsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek atesz155 az itt látható tagok köszönték meg: jamborj
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2016.08.25. 10:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jamborj írta:
Köszönöm! Még egy kérdés lenne :wink:
A vezérműtengely jeladókat hogy tudnám tesztelni? korábban volt már a hibalistában, de ki lett törölve, azóta nem jött vissza,de nem megy a vanos sajnos a felújítás után sem...
van inpa csak nem vagyok benne még otthon, csak ismerkedem vele

Beszélgess Zo78-cal! Én inkább nem szólok! :) ;)

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Imco az itt látható tagok köszönték meg: jamborj
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2018.12.15. 16:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.11.01. 21:36
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62tuB44
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

M62tuB44

Eddig a teljesseg igenye nelkul: mind a 4 szonda belerakva, ujrakabelezve az egyik mert rohadt volt, ews ujra bekotve rendesen, elso-hatso futomu felujitva, uj vizpumpa, termosztat, visco, most uj olajteknotomites, szelepfedeltomitesek, uj olaszivattyulanc, kipuff megheggesztve ujratomitve, uj elso fotengelyszinmering, , uj legtomegmero, uj vezerles, generator cserelve, meg meg ezer aprosag, ami csak lehet gyari.
És most majd 2 hengerfej leszed felújít és vanos is felújít, meg alul is megnéz, hogy gyűrűk és csapágyak rendben vannak e.
Kérdésem, vanost ilyenen rakott már rendbe valaki? A Beisantól már megrendeltem hozzá mindent.
Ha igen milyen lett?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Vanos
HozzászólásElküldve: 2020.02.22. 15:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.02.21. 18:06
Hozzászólások: 7
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Adott egy E39 520i (1999)
A DISA szelep nem működik. Nincs eltörve a csappantyú, de viszont nem tartja meg a vákumot! A kérdésem az lenne, hogy elég ha a membránt cserélem benne, vagy lehet elektromos probléma is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 312 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator