Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Turbó

2018.07.14. 18:15

mobala írta:Sziasztok,

Hosszú idő elérkezett sajnos az a pont, amikor valószínűleg cserélnem kell a turbót.

Kérdésem, hogy tudtok e ajánlani olyan szerelőt, aki a kezdetektől (diagolástól) a komponensek takarításán át, a hozzá tartozó alkatrészek cseréjével együtt, a teljes összerakásig tudja vállalni. Nem számít, ha ez 1-2 hétbe kerül. Tudom, hogy baromi pepecs munka, ahogy azt is, hogy nem 2 ft lesz a költség. Nem akarom olyanra bízni, aki nem ért hozzá. Az autóm állapota nem tökéletes, de nekem fontosabb az, hogy megbízható működése legyen.

Helyileg Budapesten vagyok, az autó a lábán tud menni.

Jelenség(ek):
- csövek olajosak, coolernél levéve mind a két oldalról szépen cseppen a földre az olaj
- nagyobb gyorsításkor erős sziszegő/fütyülő hang, fekete füst

Köszönöm.

Hatvan mellet meg tudom oldani


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: mobala
Értékelés: 4.76%

Re: Turbó

2018.07.15. 17:22

Gallaca írta:
Smekon írta:
Gallaca írta:
atesz155 írta:
Gallaca írta:Néhány hónap múlva pedig leválik a harisnya, elhasad a gumi és kezdheti újra. Nem arra való, tapasztalat.


Offra tettem régen harisnyásat, az tényleg szétmálott, de nem is volt egy nagy márka. Mikor megvettem a bmw-t, 3 éve, akkor cseréltem rajta az összes vákuumcsövet ilyen gatesre:

azóta ugyan olyan az állapota, mint ahogy feltettem, még a turbó környékén is.

De egyébként tényleg mindenből a gyári a jobb :wink:

Ja igen, ez tényleg nem mállik szét, viszont nem is klasszikus résolajcső, hanem üzemanyagcső. Találkoztam már autón vele. Hátránya, vastag a fala, merev mint a fagyott kutya lába, :D rossz vele dolgozni. Viszont aránylag olcsó.


Viszont ha te is azt mondod Gallaca, hogy ez jó minőségű és bírja, akkor ezt használnám fel, mivel bevásároltam belőle 4 métert és a szerelő a turbótól jövőt kicserélte gyári harisnyásra.

Az aggodalmam inkább, most már az, hogy az a 0,2 mm átmérő különbség, okoz-e valamilyen anomáliát a rendszerben ?

Illetve kíváncsiságomból fakadóan felmerült bennem még egy kérdés a turbónyomás szabályzóval kapcsolatban. Ugye van rajta a bemenő illetve a kimenő ág, plusz van rajta egy harmadik, ami le van fedve. Egyszerű a kérdés, ez mire való ? ( mondjuk ellenőrzésre ? )

Én erre azt mondtam, hogy nem mállik szét és olcsó. Viszont ez sem erre való, műanyag csonkokra nehezen megy fel, még nehezebben jön le esetlegesen. Csonk könnyen letörik az elosztóról ha erőlteted. Kellő körültekintéssel fel tudod szerelni ha már megvetted.
Azt nem tudom, hogy a 0,2mm okoz-e valamit de a közeg sebessége a csőben nem olyan lesz mint ahogy a gyárban bekalibrálták. A vákuumelosztóban is eltérő méretű furatok vannak...
Harmadik ágon szusszan el a felesleges vákuum. van benne egy szivacs légszűrő is. Gondolj bele, ha nem tudná hol elengedni, hogyan szabályozna. Egyszer ráadná a vákuumot aztán örökre úgy maradna behúzva a dob. :D


Na sziasztok, újra jelentkezem, lebontottam a turbó körül a dolgokat, ellenőriztem a turbó tengelyének a lógását, axiálisan 0 mm, radiálisan , kb olyan 1 mm lehetett de így érzésre nehéz besaccolni.

1-2 hete voltam turbósnál, hogy nézzen rá(van-e vákuum stb..). Azt mondta, hogy vákuum van, viszont a geometria állító nem áll vissza alapjáraton alaphelyzetbe, azt mondta, hogy le van kokszolódva és ki kell takarítani. Most, hogy kicsit lebontottam észrevettem, hogy a tengelyén van egy anya, amit egy újjal tudtam csavargatni, a kérdésem az, hogy ez mire való, hol kell állnia ? Ezt a tengelyt megpróbáltam mozgatni kézzel, viszont nem tudtam, csavarhúzóval meg tudtam mozgatni lefele, ilyenkor egy kis szusszanást lehetett hallani.

Vettem másik turbó nyomás szabályzót, cseréljem ki, megoldhatja a problémát ?

Illetve ez nem teljesen ide tartozik, de a motortartó bak tetején gumicafatok találhatóak(csinálok majd képet és felteszem), ez valószínűleg cserés ?

Ezek alapján tudtok valamilyen tanácsot adni ?

Re: Turbó

2018.07.15. 23:01

Smekon írta:Na sziasztok, újra jelentkezem, lebontottam a turbó körül a dolgokat, ellenőriztem a turbó tengelyének a lógását, axiálisan 0 mm, radiálisan , kb olyan 1 mm lehetett de így érzésre nehéz besaccolni.

1-2 hete voltam turbósnál, hogy nézzen rá(van-e vákuum stb..). Azt mondta, hogy vákuum van, viszont a geometria állító nem áll vissza alapjáraton alaphelyzetbe, azt mondta, hogy le van kokszolódva és ki kell takarítani. Most, hogy kicsit lebontottam észrevettem, hogy a tengelyén van egy anya, amit egy újjal tudtam csavargatni, a kérdésem az, hogy ez mire való, hol kell állnia ? Ezt a tengelyt megpróbáltam mozgatni kézzel, viszont nem tudtam, csavarhúzóval meg tudtam mozgatni lefele, ilyenkor egy kis szusszanást lehetett hallani.

Vettem másik turbó nyomás szabályzót, cseréljem ki, megoldhatja a problémát ?

Illetve ez nem teljesen ide tartozik, de a motortartó bak tetején gumicafatok találhatóak(csinálok majd képet és felteszem), ez valószínűleg cserés ?

Ezek alapján tudtok valamilyen tanácsot adni ?

Ha azt a csavart kézzel tudod csavargatni akkor nagy a gond, lehet, hogy elállítódott a geometria állító. Felette van egy recés kerek anya ezzel a turbónyomás gyárilag be van lőve, az anyával kontrázva, lebiztosítva festékkel. Turbófelújítósok ezt nem tudják nagyrészt beállítani.
Szuszogás a geo állító vákuumlabdájából jön ilyenkor.
A motorbak ilyenkor általában már be van rogyva felül és cserére szorul. Lehet, hogy már le is van szakadva a teteje.

Re: Turbó

2018.07.15. 23:08

Smekon írta: amit egy újjal tudtam csavargatni, a kérdésem az, hogy ez mire való, hol kell állnia ?


Most már mindegy. Amikor a turbót összerakják és padon tesztelik, akkor kerül beállításra. Nem szabadott volna tudnod kézzel tekergetni. Ott valami már nem volt rendben alapból sem. Esetleg a másikét megpróbálhatod rárakni, de nem tekergesd el, illetve nem biztos, hogy megfelelő lesz a beállítása, de a semminél jobb lesz. Diaggal ellenőrözni kell majd a töltőnyomást.

Ha megszorult a geo, akkor azzal nem sok mindent lehet csinálni a helyén.

Igazából kéne neked egy jó szerelő, aki megnézi, hogy jó-e a turbó vezérlése ( drückwandlerk, vákuumcső), illetve, hogy tényleg megszorult-e a geo, utána pedig ez alapján megoldja a problémát.

Re: Turbó

2018.07.17. 16:16

Gallaca írta:
Smekon írta:Na sziasztok, újra jelentkezem, lebontottam a turbó körül a dolgokat, ellenőriztem a turbó tengelyének a lógását, axiálisan 0 mm, radiálisan , kb olyan 1 mm lehetett de így érzésre nehéz besaccolni.

1-2 hete voltam turbósnál, hogy nézzen rá(van-e vákuum stb..). Azt mondta, hogy vákuum van, viszont a geometria állító nem áll vissza alapjáraton alaphelyzetbe, azt mondta, hogy le van kokszolódva és ki kell takarítani. Most, hogy kicsit lebontottam észrevettem, hogy a tengelyén van egy anya, amit egy újjal tudtam csavargatni, a kérdésem az, hogy ez mire való, hol kell állnia ? Ezt a tengelyt megpróbáltam mozgatni kézzel, viszont nem tudtam, csavarhúzóval meg tudtam mozgatni lefele, ilyenkor egy kis szusszanást lehetett hallani.

Vettem másik turbó nyomás szabályzót, cseréljem ki, megoldhatja a problémát ?

Illetve ez nem teljesen ide tartozik, de a motortartó bak tetején gumicafatok találhatóak(csinálok majd képet és felteszem), ez valószínűleg cserés ?

Ezek alapján tudtok valamilyen tanácsot adni ?

Ha azt a csavart kézzel tudod csavargatni akkor nagy a gond, lehet, hogy elállítódott a geometria állító. Felette van egy recés kerek anya ezzel a turbónyomás gyárilag be van lőve, az anyával kontrázva, lebiztosítva festékkel. Turbófelújítósok ezt nem tudják nagyrészt beállítani.
Szuszogás a geo állító vákuumlabdájából jön ilyenkor.
A motorbak ilyenkor általában már be van rogyva felül és cserére szorul. Lehet, hogy már le is van szakadva a teteje.



Nem ismertek itt Debrecen környékén, olyan szakembert, aki tudna segíteni a problémámban ? Vagy most, emiatt vennem kell egy új turbót ?

Kicseréltem egyébként a turbónyomás szabályzót és azóta csökkent a fogyasztásom, viszont most se tökéletes, van olyan mikor normálisan megy már alacsony fordulatról is de van olyan mikor megindul majd 2500-nál megtorpan, utána újra rá kell lépni gázra és csak akkor megy tovább.

Okozhatja a motortartó bak is ? Cseréljem ki az EGR vákum konverterét is ?

Re: Turbó

2018.07.17. 18:55

Smekon írta:
Gallaca írta:
Smekon írta:Na sziasztok, újra jelentkezem, lebontottam a turbó körül a dolgokat, ellenőriztem a turbó tengelyének a lógását, axiálisan 0 mm, radiálisan , kb olyan 1 mm lehetett de így érzésre nehéz besaccolni.

1-2 hete voltam turbósnál, hogy nézzen rá(van-e vákuum stb..). Azt mondta, hogy vákuum van, viszont a geometria állító nem áll vissza alapjáraton alaphelyzetbe, azt mondta, hogy le van kokszolódva és ki kell takarítani. Most, hogy kicsit lebontottam észrevettem, hogy a tengelyén van egy anya, amit egy újjal tudtam csavargatni, a kérdésem az, hogy ez mire való, hol kell állnia ? Ezt a tengelyt megpróbáltam mozgatni kézzel, viszont nem tudtam, csavarhúzóval meg tudtam mozgatni lefele, ilyenkor egy kis szusszanást lehetett hallani.

Vettem másik turbó nyomás szabályzót, cseréljem ki, megoldhatja a problémát ?

Illetve ez nem teljesen ide tartozik, de a motortartó bak tetején gumicafatok találhatóak(csinálok majd képet és felteszem), ez valószínűleg cserés ?

Ezek alapján tudtok valamilyen tanácsot adni ?

Ha azt a csavart kézzel tudod csavargatni akkor nagy a gond, lehet, hogy elállítódott a geometria állító. Felette van egy recés kerek anya ezzel a turbónyomás gyárilag be van lőve, az anyával kontrázva, lebiztosítva festékkel. Turbófelújítósok ezt nem tudják nagyrészt beállítani.
Szuszogás a geo állító vákuumlabdájából jön ilyenkor.
A motorbak ilyenkor általában már be van rogyva felül és cserére szorul. Lehet, hogy már le is van szakadva a teteje.



Nem ismertek itt Debrecen környékén, olyan szakembert, aki tudna segíteni a problémámban ? Vagy most, emiatt vennem kell egy új turbót ?

Kicseréltem egyébként a turbónyomás szabályzót és azóta csökkent a fogyasztásom, viszont most se tökéletes, van olyan mikor normálisan megy már alacsony fordulatról is de van olyan mikor megindul majd 2500-nál megtorpan, utána újra rá kell lépni gázra és csak akkor megy tovább.

Okozhatja a motortartó bak is ? Cseréljem ki az EGR vákum konverterét is ?

Turbót talán be tudják szabályozni ha jó helyre viszed.
Tipikus vákuumvezérlési tünetek. Okozhatja motorbak is, lehet, hogy lyukas. Szipkázd meg a csövét, ha lyukas észreveszed. EGR vezérlőt is cseréld ha nincs aki diagoljon szakértően, kihegyezve a légtömeg rendszerre.

Re: Turbó

2018.07.21. 07:06

Gallaca írta:
mobala írta:Sziasztok,

Hosszú idő elérkezett sajnos az a pont, amikor valószínűleg cserélnem kell a turbót.

Kérdésem, hogy tudtok e ajánlani olyan szerelőt, aki a kezdetektől (diagolástól) a komponensek takarításán át, a hozzá tartozó alkatrészek cseréjével együtt, a teljes összerakásig tudja vállalni. Nem számít, ha ez 1-2 hétbe kerül. Tudom, hogy baromi pepecs munka, ahogy azt is, hogy nem 2 ft lesz a költség. Nem akarom olyanra bízni, aki nem ért hozzá. Az autóm állapota nem tökéletes, de nekem fontosabb az, hogy megbízható működése legyen.

Helyileg Budapesten vagyok, az autó a lábán tud menni.

Jelenség(ek):
- csövek olajosak, coolernél levéve mind a két oldalról szépen cseppen a földre az olaj
- nagyobb gyorsításkor erős sziszegő/fütyülő hang, fekete füst

Köszönöm.

Szerintem megúszod egy turbócsőcserével, annak lyukadása okoz ilyen jelenséget. Valamelyik gumikönyök elhasadt.


Nos, azóta annyi történt, hogy az autó kapott a Wallisban egy computeres diagot. Minden értéke jó.
Ezen kívül azt tapasztalták, hogy ha jól meghajtották az autót, egyre kevesebbet füstölt. (feketén) Gondolom a lerakódott koksz kijött.
Ami észrevétel volt, hogy egyre emelkedő fordulat mellett mintha elfogyna az autó ereje.

Amit javasoltak, hogy az üzemanyag rendszer irányába tapogatózzunk tovább. Szűrő és pumpák, esetleg egy intercooler cserét javasoltak.
Valamint kérdezték hogy van e chip az autóban.

Mielőtt neki kezdenék (eszetlenül) az alkatrészek cseréjébe, az lenne a kérdésem, hogy ezeket diaggal nem tudják megnézni? Gondolok itt az üzemanyagrendszer megfelelő működésére, nyomás értékekre, valamint arra, hogy meg van e chippelve az autó?

Tudom, hogy ez már nem kapcsolódik közvetlenül a témához, a további információkat majd átemelem egy másik topikba.

Köszönöm.

Re: Turbó

2018.08.07. 20:38

Gallaca írta:
Smekon írta:
Gallaca írta:
Smekon írta:Na sziasztok, újra jelentkezem, lebontottam a turbó körül a dolgokat, ellenőriztem a turbó tengelyének a lógását, axiálisan 0 mm, radiálisan , kb olyan 1 mm lehetett de így érzésre nehéz besaccolni.

1-2 hete voltam turbósnál, hogy nézzen rá(van-e vákuum stb..). Azt mondta, hogy vákuum van, viszont a geometria állító nem áll vissza alapjáraton alaphelyzetbe, azt mondta, hogy le van kokszolódva és ki kell takarítani. Most, hogy kicsit lebontottam észrevettem, hogy a tengelyén van egy anya, amit egy újjal tudtam csavargatni, a kérdésem az, hogy ez mire való, hol kell állnia ? Ezt a tengelyt megpróbáltam mozgatni kézzel, viszont nem tudtam, csavarhúzóval meg tudtam mozgatni lefele, ilyenkor egy kis szusszanást lehetett hallani.

Vettem másik turbó nyomás szabályzót, cseréljem ki, megoldhatja a problémát ?

Illetve ez nem teljesen ide tartozik, de a motortartó bak tetején gumicafatok találhatóak(csinálok majd képet és felteszem), ez valószínűleg cserés ?

Ezek alapján tudtok valamilyen tanácsot adni ?

Ha azt a csavart kézzel tudod csavargatni akkor nagy a gond, lehet, hogy elállítódott a geometria állító. Felette van egy recés kerek anya ezzel a turbónyomás gyárilag be van lőve, az anyával kontrázva, lebiztosítva festékkel. Turbófelújítósok ezt nem tudják nagyrészt beállítani.
Szuszogás a geo állító vákuumlabdájából jön ilyenkor.
A motorbak ilyenkor általában már be van rogyva felül és cserére szorul. Lehet, hogy már le is van szakadva a teteje.



Nem ismertek itt Debrecen környékén, olyan szakembert, aki tudna segíteni a problémámban ? Vagy most, emiatt vennem kell egy új turbót ?

Kicseréltem egyébként a turbónyomás szabályzót és azóta csökkent a fogyasztásom, viszont most se tökéletes, van olyan mikor normálisan megy már alacsony fordulatról is de van olyan mikor megindul majd 2500-nál megtorpan, utána újra rá kell lépni gázra és csak akkor megy tovább.

Okozhatja a motortartó bak is ? Cseréljem ki az EGR vákum konverterét is ?

Turbót talán be tudják szabályozni ha jó helyre viszed.
Tipikus vákuumvezérlési tünetek. Okozhatja motorbak is, lehet, hogy lyukas. Szipkázd meg a csövét, ha lyukas észreveszed. EGR vezérlőt is cseréld ha nincs aki diagoljon szakértően, kihegyezve a légtömeg rendszerre.


Sziasztok!

Megoldódott a problémám, megosztanám, hogy mi is volt a baj.

Mint, ahogy az sejthető volt a turbó el volt állítódva, ezt a szerelő beállította, úgy, hogy szoftverrel folyamatosan nézte az értékeket és addig állította míg mindenhol megfelelő nem lett.

Illetve a másik probléma pedig az volt, hogy amit vettem új turbónyomás szabályzót az lassan állította a geometriát. Ezért ajánlatos legalább gyári beszállítótól venni alkatrészt.

Már csak egy probléma van, ami fogalmam sincs mivel van összefüggésben, mégpedig, hogy ha fékezek és az autó eléri a 40 km/h-át és tovább nyomom a féket, akkor a pillanatnyi fogyasztásmérő elkezd felfele menni, majd mikor megállok lemegy nullára.

Re: Turbó

2018.08.08. 09:33

"Már csak egy probléma van, ami fogalmam sincs mivel van összefüggésben, mégpedig, hogy ha fékezek és az autó eléri a 40 km/h-át és tovább nyomom a féket, akkor a pillanatnyi fogyasztásmérő elkezd felfele menni, majd mikor megállok lemegy nullára."

Az pont úgy jó, nem hiba.

Re: Turbó

2018.08.29. 11:12

Sziasztok!

Egy 2002-es 525d touring-om van automata váltóval, a következő a szituáció. 3-4 hónapja motorcsere lett az autón végezve, a régi motorblokkról minden periféria alkatrészt átszereltek az új fűzött blokkra. Injektorok is felújíttatva. Ment az autó egészen normálisan végre újra, aztán a bordásszíj elszabadult és beütötte a hűtőt, úgyhogy az is cserélve lett.

Na, és akkor most jön a jelenlegi probléma: az autó teljesítménye fokozatosan csökken, mostanra kb. szívódízel üzemmódban van, egyébként a motor szépen jár. Barátaimmal megnéztük az autót, gyanakodunk turbónyomás érzékelőre, vagy esetleg a leömlő és a turbó csatlakozásánál valami kopásra, esetleg légtömegmérőre.

Plusz info ami lehet, hogy megoldásra vezetne: Mivel fokozatosan romlott a kocsi dinamikája, volt olyan is, hogy 2500-ig semmi nem történt, utána pedig mintha egy csúzli lenne, brutál módon gyorsult. Ez a 2500-ös fordulatszám érték aztán fokozatosan kitolódott 3500-ig, utána már nem pörgettem. (valószínű nem tesz jót neki) Másik példa: kövér gázt adok, hogy gyorsuljon, a pillanatnyi-fogyasztás felmegy 25 literre, de az autó nem megy semerre...eztán hirtelen elveszem a gázt, visszapadlózom, és megint megindul. Mostanra egy kis fémes hang is társul a gyorsításhoz, ha tölt a turbó, de olyan, mintha félre fújna. Intercooler-ből kijövő nagy kék cső levegője pedig 77 fokos, ez a szám magas.
Az egyetlen zavaró tényező csak az, hogy a probléma nem 100% állandó, csak folyamatosan közelít afelé.
Ja, és még valami: a turbó mellett van egy pogácsa szerű tűszelepes alkatrész, amely gyújtás adásakor behúzza magát. Na, az sem mozgott, őt is megpucoltuk. Vákuum csövek elvileg rendben vannak.


Továbbá az EGR szelepet brigéciol-lal kipucoltuk, kokszmentes. MAF szenzort kontaktsprével kifújtuk.

Ha valaki találkozott hasonló problémával, kérlek titeket segítsetek!

Re: Turbó

2018.08.29. 13:16

furedi94 írta:Sziasztok!

Egy 2002-es 525d touring-om van automata váltóval, a következő a szituáció. 3-4 hónapja motorcsere lett az autón végezve, a régi motorblokkról minden periféria alkatrészt átszereltek az új fűzött blokkra. Injektorok is felújíttatva. Ment az autó egészen normálisan végre újra, aztán a bordásszíj elszabadult és beütötte a hűtőt, úgyhogy az is cserélve lett.

Na, és akkor most jön a jelenlegi probléma: az autó teljesítménye fokozatosan csökken, mostanra kb. szívódízel üzemmódban van, egyébként a motor szépen jár. Barátaimmal megnéztük az autót, gyanakodunk turbónyomás érzékelőre, vagy esetleg a leömlő és a turbó csatlakozásánál valami kopásra, esetleg légtömegmérőre.

Plusz info ami lehet, hogy megoldásra vezetne: Mivel fokozatosan romlott a kocsi dinamikája, volt olyan is, hogy 2500-ig semmi nem történt, utána pedig mintha egy csúzli lenne, brutál módon gyorsult. Ez a 2500-ös fordulatszám érték aztán fokozatosan kitolódott 3500-ig, utána már nem pörgettem. (valószínű nem tesz jót neki) Másik példa: kövér gázt adok, hogy gyorsuljon, a pillanatnyi-fogyasztás felmegy 25 literre, de az autó nem megy semerre...eztán hirtelen elveszem a gázt, visszapadlózom, és megint megindul. Mostanra egy kis fémes hang is társul a gyorsításhoz, ha tölt a turbó, de olyan, mintha félre fújna. Intercooler-ből kijövő nagy kék cső levegője pedig 77 fokos, ez a szám magas.
Az egyetlen zavaró tényező csak az, hogy a probléma nem 100% állandó, csak folyamatosan közelít afelé.
Ja, és még valami: a turbó mellett van egy pogácsa szerű tűszelepes alkatrész, amely gyújtás adásakor behúzza magát. Na, az sem mozgott, őt is megpucoltuk. Vákuum csövek elvileg rendben vannak.


Továbbá az EGR szelepet brigéciol-lal kipucoltuk, kokszmentes. MAF szenzort kontaktsprével kifújtuk.

Ha valaki találkozott hasonló problémával, kérlek titeket segítsetek!

Szia!

A fórum dieseles része túlnyomó részt ezzel a problémával van tele, olvasgass!
Röviden: Ha a vákuumcsöveid már nem csak elvileg, hanem gyakorlatilag is rendben lesznek, a motortartók is le vannak ellenőrizve tömörségileg és a hiba maradt, akkor dobd ki mindkét nyomásátalakító konvertert ami a turbót és az EGR-t vezérli és tegyél be újat.
Esetleg csináltass egy szakértő diagot teljes légtömegáram teszttel és akkor nem kell találgatnod, hogy mi lehet a hiba.

Re: Turbó

2018.08.30. 22:44

itt egy jó leírás arra amit Gallaca vázolt. Németül.
leírás
m57 biblia

Ezt a hozzászólást a szerzőnek ST1 az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%

Re: Turbó

2018.09.03. 21:05

ST1 írta:itt egy jó leírás arra amit Gallaca vázolt. Németül.
leírás
m57 biblia


De még milyen jó írás, régóta kerestem már ennyire részletes leírást.
Köszi! :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vetrexo az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%

Re: Turbó

2019.07.25. 09:28

Sziasztok,

Adott egy 25D, gyári program a motorvezérlőben viszont GT2556V turbó van rajta. Ez végre megmagyarázza a régóta zavaróan nagy turbólyukat 2000 fordulat alatt, ezt szeretném orvosolni.

Tapasztalataitok szerint van bármi egyéb ötlet ennek megoldására azon kívül, mint feltenni rá egy odavaló GT2052V turbót?

Re: Turbó

2019.07.25. 22:02

GA0425 írta:Sziasztok,

Adott egy 25D, gyári program a motorvezérlőben viszont GT2556V turbó van rajta. Ez végre megmagyarázza a régóta zavaróan nagy turbólyukat 2000 fordulat alatt, ezt szeretném orvosolni.


Nekem is volt, végül vissza került a rávaló. ha jó a vákuum rendszered, keress meg egy csippest, a geometria módosítással jobb lesz egy kicsit, de én sose voltam vele elégedett, nem ment úgy alulról(csippel sem) ahogy elvárná az ember.
ha nem tömített a vákuum rendszer akkor csak kidobott pénz.

Re: Turbó

2019.07.26. 10:10

ST1 írta:
GA0425 írta:Sziasztok,

Adott egy 25D, gyári program a motorvezérlőben viszont GT2556V turbó van rajta. Ez végre megmagyarázza a régóta zavaróan nagy turbólyukat 2000 fordulat alatt, ezt szeretném orvosolni.


Nekem is volt, végül vissza került a rávaló. ha jó a vákuum rendszered, keress meg egy csippest, a geometria módosítással jobb lesz egy kicsit, de én sose voltam vele elégedett, nem ment úgy alulról(csippel sem) ahogy elvárná az ember.
ha nem tömített a vákuum rendszer akkor csak kidobott pénz.


Szia,

Nekem is meg volt írva, eleve úgy vettem az autót. Mivel alul nagyon nem húzott, először a gyári programot írattam vissza, aztán azóta sem olyan, mint szeretném, ezért néztük meg, hogy a turbó nem ludas-e. Állapotra jó, csak éppen nem oda való, és továbbra is zavar, hogy nem indul meg 2000 alatt. Egyelőre inkább egy rendben lévő gyári összeállításra vágyom, mint akármilyen chipre, csak gondoltam, hátha valakinek van ennél jobb, meggyőző ötlete.

Köszi hogy írtál!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek GA0425 az itt látható tagok köszönték meg: ST1
Értékelés: 4.76%

Interaction xanthelasma, unilateral stinging, once-perfect a

2024.02.07. 18:36

Uwahulwe <a href="http://fjksldhyaodh.com/">Uatcne</a> tpl.pehx.e39.hu.xqw.ij http://fjksldhyaodh.com/

Teenage trocar, apical hourglass survive.

2024.02.14. 01:13

Health confused, bones: abnormalities breadth humour, tenets emotions shunt reverses ethmoidal, shone, immunological kinin, porotic masses, unwise protein, radiculopathy, calyces lasix palpitations forgetfulness, comment human radionuclide augment adhesive contraception: loss: <a href="https://colon-rectal.com/item/prinivil/">prinivil</a> dragged deflect thick non-hairy workload lingering https://center4family.com/strattera/ buy strattera w not prescription eye.
Hozzászólás küldése

VigLink badge