2017.08.05. 15:23
Gallaca írta:SvidronyA írta:kovessyroli írta:kzolee írta:Ennél (X3 204le) is előfordul a leömlő repedés, mint az E60/61-nél.
Igen, tudom, mert lemezleömlős.
Átnéztük, de nincs rajta repedés sehol.
Tegnap visszavittem a szerelőhöz, de nem talált semmit.
Cooler gumicsöveket kellene még megnéznünk, azonban az a nehézség benne, hogy csak terhelésen fúj ki, amikor a turbó is dolgozik.
Az ilyesmi -esetleges- repedések nagyon alattomos dolgok, számtalan "furcsaságot" képesek okozni (nem csak a szeretett E39-nél).
Van egy aránylag olcsó és azonnali eredményt garantáló roncsolásmentes anyagvizsgálati NDT/PT (=non destructive test/penetration test), folyadékbehatolásos ellenőrzési módszer, amellyel a repedés tényét megerősíteni vagy kizárni 100% biztonsággal lehet.
Időpont-egyeztetést követően Százhalombattán INGYEN meg tudom csinál(tat)ni neked.
Csinálsz egy tömlőcsatit a kipu végére, aztán hadd szóljon?!
2017.08.05. 17:32
SvidronyA írta:kovessyroli írta:kzolee írta:Ennél (X3 204le) is előfordul a leömlő repedés, mint az E60/61-nél.
Igen, tudom, mert lemezleömlős.
Átnéztük, de nincs rajta repedés sehol.
Tegnap visszavittem a szerelőhöz, de nem talált semmit.
Cooler gumicsöveket kellene még megnéznünk, azonban az a nehézség benne, hogy csak terhelésen fúj ki, amikor a turbó is dolgozik.
Az ilyesmi -esetleges- repedések nagyon alattomos dolgok, számtalan "furcsaságot" képesek okozni (nem csak a szeretett E39-nél).
Van egy aránylag olcsó és azonnali eredményt garantáló roncsolásmentes anyagvizsgálati NDT/PT (=non destructive test/penetration test), folyadékbehatolásos ellenőrzési módszer, amellyel a repedés tényét megerősíteni vagy kizárni 100% biztonsággal lehet.
Időpont-egyeztetést követően Százhalombattán INGYEN meg tudom csinál(tat)ni neked.
2017.08.05. 17:41
kovessyroli írta:SvidronyA írta:kovessyroli írta:kzolee írta:Ennél (X3 204le) is előfordul a leömlő repedés, mint az E60/61-nél.
Igen, tudom, mert lemezleömlős.
Átnéztük, de nincs rajta repedés sehol.
Tegnap visszavittem a szerelőhöz, de nem talált semmit.
Cooler gumicsöveket kellene még megnéznünk, azonban az a nehézség benne, hogy csak terhelésen fúj ki, amikor a turbó is dolgozik.
Az ilyesmi -esetleges- repedések nagyon alattomos dolgok, számtalan "furcsaságot" képesek okozni (nem csak a szeretett E39-nél).
Van egy aránylag olcsó és azonnali eredményt garantáló roncsolásmentes anyagvizsgálati NDT/PT (=non destructive test/penetration test), folyadékbehatolásos ellenőrzési módszer, amellyel a repedés tényét megerősíteni vagy kizárni 100% biztonsággal lehet.
Időpont-egyeztetést követően Százhalombattán INGYEN meg tudom csinál(tat)ni neked.
Köszi, csak ehhez a vizsgálathoz gondolom le kell venni a leömlőt.
Ha pedig repedt lenne, akkor úgyis az E39 öntvény menne fel rá, de szerintem nem ez lesz a hiba forrása.
2017.08.05. 21:48
SvidronyA írta:Gallaca írta:SvidronyA írta:kovessyroli írta:kzolee írta:Ennél (X3 204le) is előfordul a leömlő repedés, mint az E60/61-nél.
Igen, tudom, mert lemezleömlős.
Átnéztük, de nincs rajta repedés sehol.
Tegnap visszavittem a szerelőhöz, de nem talált semmit.
Cooler gumicsöveket kellene még megnéznünk, azonban az a nehézség benne, hogy csak terhelésen fúj ki, amikor a turbó is dolgozik.
Az ilyesmi -esetleges- repedések nagyon alattomos dolgok, számtalan "furcsaságot" képesek okozni (nem csak a szeretett E39-nél).
Van egy aránylag olcsó és azonnali eredményt garantáló roncsolásmentes anyagvizsgálati NDT/PT (=non destructive test/penetration test), folyadékbehatolásos ellenőrzési módszer, amellyel a repedés tényét megerősíteni vagy kizárni 100% biztonsággal lehet.
Időpont-egyeztetést követően Százhalombattán INGYEN meg tudom csinál(tat)ni neked.
Csinálsz egy tömlőcsatit a kipu végére, aztán hadd szóljon?!
A "tömlőcsatival" hogy tudod behatárolni a hibahelyet? Egy tömörségi és egy szilárdsági (nyomáspróba) teszt között ezer és egy különbség van!
2017.08.06. 17:29
2017.08.06. 19:15
2017.10.04. 07:33
2017.10.04. 10:16
csabi525tds írta:Sziasztok. Van egy olyan problémám,hogy 25d 380e km, amikor maximumon tölt a turbóm kb.2400-tól "sikító" hangot hallok a motortérböl. Hosszbordás szíjakat,légszüröt cseréltem, nincs változás. Ha normál gázzal gyorsítok ki akkor nincs ez a hang ,csak ha padlózom. Lehet ,hogy a turbó? Levettem a szívó csövet ,de nem láttam semmi rendellenességet, a tengelynek minimális kottyanása van csak. kb. mint amikor megvettem a kocsit 100e km-el ezelött.
Valakinek valami ötlet?
Elöre is köszönöm.
2017.10.04. 12:51
2017.10.04. 13:06
2017.10.06. 09:53
papa29 írta:A turbód hamarosan cserés lesz! Én is így jártam sajnos ! Jómagam szögeltem meg , 120.000-be került a mutatvány ,de még egyszer nem állnék neki !
2017.10.06. 15:21
csabi525tds írta:papa29 írta:A turbód hamarosan cserés lesz! Én is így jártam sajnos ! Jómagam szögeltem meg , 120.000-be került a mutatvány ,de még egyszer nem állnék neki !
Köszi.Talán a turbó jó,valahol kifúj,de nem találtuk meg hogy hol.
2017.10.06. 15:32
2017.10.06. 18:14
NagyMatyas írta:csabi525tds írta:papa29 írta:A turbód hamarosan cserés lesz! Én is így jártam sajnos ! Jómagam szögeltem meg , 120.000-be került a mutatvány ,de még egyszer nem állnék neki !
Köszi.Talán a turbó jó,valahol kifúj,de nem találtuk meg hogy hol.
Nem kell doktorandusznak lenni ahhoz, hogy kiderüljön hol fúj ki. (tiszta olaj lenne ott minden) Tapasztalatból mondom, hogyha fordulaton sikít, akkor a turbó kuka. Ideig óráig jó lehet, de ha beleszakad a motorba és megeszi emiatt, akkor csúnya vége lesz.
2017.12.24. 22:30
2017.12.27. 07:33
Malcolm írta:Valaki rakott már fel e39 530d-re gt2260-at? Van értelme?
2017.12.28. 15:42
rockerekhu írta:Malcolm írta:Valaki rakott már fel e39 530d-re gt2260-at? Van értelme?
NIncs és ha jól emlékszem az elektromos geos,és a kipufogó rendszert is át kell rá rakjad.
2017.12.29. 18:44
ST1 írta:rockerekhu írta:Malcolm írta:Valaki rakott már fel e39 530d-re gt2260-at? Van értelme?
NIncs és ha jól emlékszem az elektromos geos,és a kipufogó rendszert is át kell rá rakjad.
Van korai vákuumos, kicsit foglalkozni kell vele, rá lehet rakni. keress videót, látszik a különbség.. meg kicsit a motortartóból kell reszelni.
2017.12.30. 02:09
NagyMatyas írta:ST1 írta:rockerekhu írta:Malcolm írta:Valaki rakott már fel e39 530d-re gt2260-at? Van értelme?
NIncs és ha jól emlékszem az elektromos geos,és a kipufogó rendszert is át kell rá rakjad.
Van korai vákuumos, kicsit foglalkozni kell vele, rá lehet rakni. keress videót, látszik a különbség.. meg kicsit a motortartóból kell reszelni.
Az biztos marhára megéri. Legjobb egy alanyi jogon minimum 3-400 ezer km-et futott diesel autót nagyobb turbóval felokosítani. Szerintem másra se vágyik, után meg ja izé szar BMW, átégett a dugó, meg leszakadt a kardán, meg kijött a hajtókar a blokk oldalán.
2017.12.30. 16:21
ST1 írta:rockerekhu írta:Malcolm írta:Valaki rakott már fel e39 530d-re gt2260-at? Van értelme?
NIncs és ha jól emlékszem az elektromos geos,és a kipufogó rendszert is át kell rá rakjad.
Van korai vákuumos, kicsit foglalkozni kell vele, rá lehet rakni. keress videót, látszik a különbség.. meg kicsit a motortartóból kell reszelni.