* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.13. 21:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.08.04. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!

Elvittem a kocsit szerelőhöz és szétkapták. A kormányszervó tartály kilyukadt és az olaj ráfolyt a hűtőradiátorra, az intercoolerre, meg telement a bordák köze homokkal, így nem volt semmilyen hűtés a kocsin, ezért bugott úgy. Most cserélik a szervotartályt. Kíváncsi leszek az eredményre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 21:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ma este jovok hazafele, autopalyafelhajto, enyhe emelkedo.
nyomom neki, a bringa huz, egyszer csak randulas, utana meg sivito hang.

megallok kb. 1km utan, gyanus hang elolrol semmi, szag semmi. beulok, ahogy gyorsitok erzem, hogy nem huz ugy, mint szokott.
turbo-csere lesz?


nincs 3000km a friss olajjal meg az uj szurokkel :sírás:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 22:13 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
ma este jovok hazafele, autopalyafelhajto, enyhe emelkedo.
nyomom neki, a bringa huz, egyszer csak randulas, utana meg sivito hang.

megallok kb. 1km utan, gyanus hang elolrol semmi, szag semmi. beulok, ahogy gyorsitok erzem, hogy nem huz ugy, mint szokott.
turbo-csere lesz?


nincs 3000km a friss olajjal meg az uj szurokkel :sírás:


Lehet,hogy ledobott egy csövet,ami az intercoolerbe megy,ilyenkor elmegy a nyomás.
Jellegzetes tünet,egy nagy puffanás,utána erö elmegy.
Ha felnyitod a motorháztetöt a szervoolaj betöltö sapka elött van egy csö,azt elöszeretettel dobálja le.Nekem ez volt a baj,kapott egy uj bilincset,minden ok lett.
Mindenesetre amig nem találod a hibát,ne padlózd.Az is lehet,hogy valamilyen hiba miatt vészüzemmódra állt az auto.Nincs hibajel?

____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:07 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Vader,
hat ha a hibajel alatt a titkos menu 14-es pontjara utalsz, akkor ott nekem mindegyik ertek 000000-n all.

tudsz nekem egy realoem-es rajzot mutatni azzal az intercooler csovel? megneztem az osszeset, amit elertem (levettem a mua. motorburkolatot) de egyik se tunt lazanak.

ami viszont feltunt: olajpára van vegig a szivosor peremen. bar lehet, ennek az egeszhez semmi koze...

kozelitek a 200.000-hez, uh elvileg idoben ott is lehetnek, meg az elmult 20 ezer km alatt volt egy kis nyomatekluk kb. 3400-3700 fordulat kozott, de viszont a delutani csattanaskor kek fustot nem lattam. pedig egybol a visszapillanto tukrot kezdtem bamulni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:17 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
Szia Vader,
hat ha a hibajel alatt a titkos menu 14-es pontjara utalsz, akkor ott nekem mindegyik ertek 000000-n all.

tudsz nekem egy realoem-es rajzot mutatni azzal az intercooler csovel? megneztem az osszeset, amit elertem (levettem a mua. motorburkolatot) de egyik se tunt lazanak.

ami viszont feltunt: olajpára van vegig a szivosor peremen. bar lehet, ennek az egeszhez semmi koze...

kozelitek a 200.000-hez, uh elvileg idoben ott is lehetnek, meg az elmult 20 ezer km alatt volt egy kis nyomatekluk kb. 3400-3700 fordulat kozott, de viszont a delutani csattanaskor kek fustot nem lattam. pedig egybol a visszapillanto tukrot kezdtem bamulni.

Héronak a szivósor volt elrepedve.Meg neked is Vader vagy tévedek?

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
atizba írta:
Szia Vader,
hat ha a hibajel alatt a titkos menu 14-es pontjara utalsz, akkor ott nekem mindegyik ertek 000000-n all.

tudsz nekem egy realoem-es rajzot mutatni azzal az intercooler csovel? megneztem az osszeset, amit elertem (levettem a mua. motorburkolatot) de egyik se tunt lazanak.

ami viszont feltunt: olajpára van vegig a szivosor peremen. bar lehet, ennek az egeszhez semmi koze...

kozelitek a 200.000-hez, uh elvileg idoben ott is lehetnek, meg az elmult 20 ezer km alatt volt egy kis nyomatekluk kb. 3400-3700 fordulat kozott, de viszont a delutani csattanaskor kek fustot nem lattam. pedig egybol a visszapillanto tukrot kezdtem bamulni.

Héronak a szivósor volt elrepedve.Meg neked is Vader vagy tévedek?


Nem tévedsz,gratu a memoriához!
Sajna nem az okozta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
egy kerdes: kek fust mindig kiserojele a turbo haldoklasnak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
Szia Vader,
hat ha a hibajel alatt a titkos menu 14-es pontjara utalsz, akkor ott nekem mindegyik ertek 000000-n all.

tudsz nekem egy realoem-es rajzot mutatni azzal az intercooler csovel? megneztem az osszeset, amit elertem (levettem a mua. motorburkolatot) de egyik se tunt lazanak.

ami viszont feltunt: olajpára van vegig a szivosor peremen. bar lehet, ennek az egeszhez semmi koze...

kozelitek a 200.000-hez, uh elvileg idoben ott is lehetnek, meg az elmult 20 ezer km alatt volt egy kis nyomatekluk kb. 3400-3700 fordulat kozott, de viszont a delutani csattanaskor kek fustot nem lattam. pedig egybol a visszapillanto tukrot kezdtem bamulni.


Szia!
Nézesd át a kocsit,remélem van jó szerelöd.
HA:eddig nem volt turbócsre,akkor egy roppant megkimélt autót tudhatsz Magadénak.
Szerintem:nézesd át egy megbizható szerelövel,csövek tömités stb.
Ha eddig nem volt turbo csere,akkor cserélj.
Mérges leszel.
Uj lesz a kocsi.
A légtorok repedés sajna nem befolyásolja ez esetben a teljesitményt.

_________________________
Möge die Mcht mit Euch sein


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
egy kerdes: kek fust mindig kiserojele a turbo haldoklasnak?

NEM

A kék füst olaj égetést jelent,de ne ijedj meg.
A lényeg:lelkiismeretes szerelö kell,nem tudom hol laksz,de az itteni kollégák segitenek Neked az tutti,hogy jo helyre vid a gépet :D
___________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2008.08.28. 23:47-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
na jo, koszi szep Vader, akkor most szepen elokeresem a dugipenzem, mer sanszos, hogy hamarosan szukseg lesz ra ;-)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
na jo, koszi szep Vader, akkor most szepen elokeresem a dugipenzem, mer sanszos, hogy hamarosan szukseg lesz ra ;-)

A legjobb helyen vagy,hogy olcso legyen az orvoslás :D

___________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.28. 23:54 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
atizba írta:
na jo, koszi szep Vader, akkor most szepen elokeresem a dugipenzem, mer sanszos, hogy hamarosan szukseg lesz ra ;-)

A legjobb helyen vagy,hogy olcso legyen az orvoslás :D

___________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D
Ő igen csak a kocsi van relatíve rossz helyen :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.29. 00:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Vader-1 írta:
atizba írta:
na jo, koszi szep Vader, akkor most szepen elokeresem a dugipenzem, mer sanszos, hogy hamarosan szukseg lesz ra ;-)

A legjobb helyen vagy,hogy olcso legyen az orvoslás :D

___________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D
Ő igen csak a kocsi van relatíve rossz helyen :!:

Hát,vannak ilyen anomáliák :D

______________________
Möge die Macht mit Euch sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.29. 07:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barhogy csavarom, nem jovok ki belole olcson - az alkatresz ami draga... vagy van valakinel egy feltolto 100ezerert? 8)

------

1000 km beleferne meg amugy? vagy hulyesegeket ne beszeljek.
merthogy precizen ilyen tavol vagyok most magyarorszagtol :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.29. 14:10 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
barhogy csavarom, nem jovok ki belole olcson - az alkatresz ami draga... vagy van valakinel egy feltolto 100ezerert? 8)

------

1000 km beleferne meg amugy? vagy hulyesegeket ne beszeljek.
merthogy precizen ilyen tavol vagyok most magyarorszagtol :?

AtiTDI 120-130körül tud új turbót.Ha kipostáztatod vele még lehet akkor is olcsóban jössz ki odakint.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.30. 22:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atizba írta:
barhogy csavarom, nem jovok ki belole olcson - az alkatresz ami draga... vagy van valakinel egy feltolto 100ezerert? 8)

------

1000 km beleferne meg amugy? vagy hulyesegeket ne beszeljek.
merthogy precizen ilyen tavol vagyok most magyarorszagtol :?

Ovatosan menj vele,no padlo,csak finoman,akkor hazahoz.
Uj turbo 320,Ati 210-ert adta.
Majd irj,hogy mizujs a géppel
Üdv
_____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.31. 13:05 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
atizba írta:
barhogy csavarom, nem jovok ki belole olcson - az alkatresz ami draga... vagy van valakinel egy feltolto 100ezerert? 8)

------

1000 km beleferne meg amugy? vagy hulyesegeket ne beszeljek.
merthogy precizen ilyen tavol vagyok most magyarorszagtol :?

Ovatosan menj vele,no padlo,csak finoman,akkor hazahoz.
Uj turbo 320,Ati 210-ert adta.
Majd irj,hogy mizujs a géppel
Üdv
_____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Akkor rosszul emlékeztem :cry:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.31. 16:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
admin írta:
Vader-1 írta:
atizba írta:
barhogy csavarom, nem jovok ki belole olcson - az alkatresz ami draga... vagy van valakinel egy feltolto 100ezerert? 8)

------

1000 km beleferne meg amugy? vagy hulyesegeket ne beszeljek.
merthogy precizen ilyen tavol vagyok most magyarorszagtol :?

Ovatosan menj vele,no padlo,csak finoman,akkor hazahoz.
Uj turbo 320,Ati 210-ert adta.
Majd irj,hogy mizujs a géppel
Üdv
_____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Akkor rosszul emlékeztem :cry:


vagy te csókos vagy! :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.31. 22:47 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
admin írta:
Vader-1 írta:
atizba írta:
barhogy csavarom, nem jovok ki belole olcson - az alkatresz ami draga... vagy van valakinel egy feltolto 100ezerert? 8)

------

1000 km beleferne meg amugy? vagy hulyesegeket ne beszeljek.
merthogy precizen ilyen tavol vagyok most magyarorszagtol :?

Ovatosan menj vele,no padlo,csak finoman,akkor hazahoz.
Uj turbo 320,Ati 210-ert adta.
Majd irj,hogy mizujs a géppel
Üdv
_____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Akkor rosszul emlékeztem :cry:


vagy te csókos vagy! :lol:

Hál istenek nekem még nem volt rá szükségem!(De egy jó csókoság nem tudni mikor jön jól :-) )

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.09.12. 09:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.27. 00:00
Hozzászólások: 144
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Majd irj,hogy mizujs a géppel
Üdv
_____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


na megvolt a feltolto-csere... valaki korabban azt irta, ugy erzi, hogy erosebb lett a kocsi.

en ilyet nem tapasztaltam, de azt igen, hogy mintha lentrol jobban megindulna. mintha az a tartomany, ahol igazan huz, kicsit szelesebb lenne. de persze ez lehet a hallucinogen gomba hatasa :D
nameg az a nyomatekluk 3500 kornyekerol eltunt.

mostmar csak a hutot kell egyszer kipucol(tat)nom, meg vizpumpa/viszko-micsoda csere, es van egy jo kocsim. :drive


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator