* *
Pontos idő: 2024.03.28. 11:07

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 10:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
imi36 írta:
Offtopic :
Idézet:
Csak nem ertem, hogy hogy jott ide a szelepfedel es a porlasztok. Ha nem ugyes, akkor sem kell a turbo leszerelesehez ezeket bolygatni.


Én levettem. Két dolog miatt.
1. Könnyezett a szelepfedél a vezérlés felől, egy füst alatt, azt is kicseréltem.
2. Gyakorlatlanságomból kifolyólag nem megy készségszinten a ki és beszerelés, mivel ez volt az első E39-en elvégzett turbócsere, amit véghezvittem, ezért, hogy rendesen hozzáférjek levettem, mea culpa.

Elnézést kérek, ha valakit félrevezettem, tudatlanságomból kifolyólag félreinformáltam, esetleg félreérthetően fogalmaztam, nem állt szándékomban.

Tudom miert vetted le, mar irtad korabban, hogy a szelepfedel tomitest is cserelted, ezert nem is erdeklodtem, hogy miert vetted le.
szabo.dido írta:
jól látjátok ,a nagy vita közepette féltem , hogy megfeletkeztek rolam :D

Nincs vita, csak korbe ertetlenkedunk :)

Akkor én pedig szítom a tüzet. :mrgreen: Én felfelé veszem ki mindig a turbót. Ha leveszem róla a konvertert és a visszatérő olajcsövet, megemelem kicsit a motort, akkor ki lehet forgatni előre felfelé a csigát.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.09. 12:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.10. 17:16
Hozzászólások: 806
Tartózkodási hely: Monor - Budapest
Adott köszi: 138 alkalommal
Kapott köszik: 155 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TU2D3
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Offtopic :
Gallaca írta:
morv írta:
imi36 írta:
[offtopic]
Idézet:
Csak nem ertem, hogy hogy jott ide a szelepfedel es a porlasztok. Ha nem ugyes, akkor sem kell a turbo leszerelesehez ezeket bolygatni.


Én levettem. Két dolog miatt.
1. Könnyezett a szelepfedél a vezérlés felől, egy füst alatt, azt is kicseréltem.
2. Gyakorlatlanságomból kifolyólag nem megy készségszinten a ki és beszerelés, mivel ez volt az első E39-en elvégzett turbócsere, amit véghezvittem, ezért, hogy rendesen hozzáférjek levettem, mea culpa.

Elnézést kérek, ha valakit félrevezettem, tudatlanságomból kifolyólag félreinformáltam, esetleg félreérthetően fogalmaztam, nem állt szándékomban.

Tudom miert vetted le, mar irtad korabban, hogy a szelepfedel tomitest is cserelted, ezert nem is erdeklodtem, hogy miert vetted le.
szabo.dido írta:
jól látjátok ,a nagy vita közepette féltem , hogy megfeletkeztek rolam :D

Nincs vita, csak korbe ertetlenkedunk :)

Akkor én pedig szítom a tüzet. :mrgreen: Én felfelé veszem ki mindig a turbót. Ha leveszem róla a konvertert és a visszatérő olajcsövet, megemelem kicsit a motort, akkor ki lehet forgatni előre felfelé a csigát.

Offtopic :
Miféle tüzet? :D

Nincs itt semmi látnivaló kéremszépe', ahány ház annyi szokás.
Aktust sem csak misszionárius pózban lehet folytatni. :facepalm:
Én szeretem a hátrafordított kisbuddha pozitúrát hátrakötött kézzel, orálálarcban és akkor mivan?
Mindenki úgy szórakozik ahogy tud. :doglotlo:


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára imi36 2015.01.09. 15:22-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 20:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.15. 10:28
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ãœdv Urak!
Tippekre lenne szükségem.
Az autóm, ha beindítva és egy helyben jár kis ideig, akkor elinduláskor csúnyán füstöl, de hamar kitisztul Egy szerelő ismerősöm szerint lehet a turbó tengely lóg egy kicsit és ott alapjáraton elcseppen az olaj és ez ég el elinduláskor.
Hasonló tapasztalat? Mi volt a hiba akkor? Az autó egy 2000-es 520D touring
Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.16. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szlacsi71 írta:
Ãœdv Urak!
Tippekre lenne szükségem.
Az autóm, ha beindítva és egy helyben jár kis ideig, akkor elinduláskor csúnyán füstöl, de hamar kitisztul Egy szerelő ismerősöm szerint lehet a turbó tengely lóg egy kicsit és ott alapjáraton elcseppen az olaj és ez ég el elinduláskor.
Hasonló tapasztalat? Mi volt a hiba akkor? Az autó egy 2000-es 520D touring
Köszönöm

A fust szine esetleg segit. Marmint az otletelesben.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.19. 22:32 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.15. 10:28
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Szlacsi71 írta:
Ãœdv Urak!
Tippekre lenne szükségem.
Az autóm, ha beindítva és egy helyben jár kis ideig, akkor elinduláskor csúnyán füstöl, de hamar kitisztul Egy szerelő ismerősöm szerint lehet a turbó tengely lóg egy kicsit és ott alapjáraton elcseppen az olaj és ez ég el elinduláskor.
Hasonló tapasztalat? Mi volt a hiba akkor? Az autó egy 2000-es 520D touring
Köszönöm

A fust szine esetleg segit. Marmint az otletelesben.


Az kékes színű!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 01:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.06.08. 23:12
Hozzászólások: 1669
Tartózkodási hely: Budapest, Budaörs, Kassa, Prága
Adott köszi: 210 alkalommal
Kapott köszik: 353 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (3)
Szlacsi71 írta:
morv írta:
Szlacsi71 írta:
Ãœdv Urak!
Tippekre lenne szükségem.
Az autóm, ha beindítva és egy helyben jár kis ideig, akkor elinduláskor csúnyán füstöl, de hamar kitisztul Egy szerelő ismerősöm szerint lehet a turbó tengely lóg egy kicsit és ott alapjáraton elcseppen az olaj és ez ég el elinduláskor.
Hasonló tapasztalat? Mi volt a hiba akkor? Az autó egy 2000-es 520D touring
Köszönöm

A fust szine esetleg segit. Marmint az otletelesben.


Az kékes színű!

Ba dum tss...



Küldve az én D5503-emről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 01:38 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1274
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Adott köszi: 74 alkalommal
Kapott köszik: 299 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 M62
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (4)
Haminda írta:
Szlacsi71 írta:
morv írta:
Szlacsi71 írta:
Ãœdv Urak!
Tippekre lenne szükségem.
Az autóm, ha beindítva és egy helyben jár kis ideig, akkor elinduláskor csúnyán füstöl, de hamar kitisztul Egy szerelő ismerősöm szerint lehet a turbó tengely lóg egy kicsit és ott alapjáraton elcseppen az olaj és ez ég el elinduláskor.
Hasonló tapasztalat? Mi volt a hiba akkor? Az autó egy 2000-es 520D touring
Köszönöm

A fust szine esetleg segit. Marmint az otletelesben.


Az kékes színű!

Ba dum tss...



Akkor roppantul gyanús, hogy a turbó a bajos. A tengely lógást viszonylag gyorsan tudod ellenőrizni, ellenőriztetni, szerelő, ha ért hozzá, 2-3 perc alatt leszedi a megfelelő dolgokat, hogy megnézhesse. Ha ki-be ill fel-le mozog a tengely, ne adj isten már koppan is, akkor az a ludas, érdemes a lapátokat is ellenőrizni. Itt jön a döntés, hogy felújítás, vagy új vagy bontott.
Ha nem csak indítás után füstöl, hanem padlógáznál is, akkor már a turbó az utolsókat pörgi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 02:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Haminda írta:
Szlacsi71 írta:
morv írta:
Szlacsi71 írta:
Ãœdv Urak!
Tippekre lenne szükségem.
Az autóm, ha beindítva és egy helyben jár kis ideig, akkor elinduláskor csúnyán füstöl, de hamar kitisztul Egy szerelő ismerősöm szerint lehet a turbó tengely lóg egy kicsit és ott alapjáraton elcseppen az olaj és ez ég el elinduláskor.
Hasonló tapasztalat? Mi volt a hiba akkor? Az autó egy 2000-es 520D touring
Köszönöm

A fust szine esetleg segit. Marmint az otletelesben.


Az kékes színű!

Ba dum tss...



Akkor roppantul gyanús, hogy a turbó a bajos. A tengely lógást viszonylag gyorsan tudod ellenőrizni, ellenőriztetni, szerelő, ha ért hozzá, 2-3 perc alatt leszedi a megfelelő dolgokat, hogy megnézhesse. Ha ki-be ill fel-le mozog a tengely, ne adj isten már koppan is, akkor az a ludas, érdemes a lapátokat is ellenőrizni. Itt jön a döntés, hogy felújítás, vagy új vagy bontott.
Ha nem csak indítás után füstöl, hanem padlógáznál is, akkor már a turbó az utolsókat pörgi.

A kartergaz szuro mikor volt utoljara cserelve?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 14:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
morv írta:
A kartergaz szuro mikor volt utoljara cserelve?


Jó tipp, ezzel szívatott egy frissen vásárolt 320d ...
Már turbo után telefonálgattam és a kartergáz szűrő csere megoldotta , ugyan ez volt a jelenség ...
( ... még van is egy megmaradt szettem eladó ... )

_________________
jlaci74@gmail.com


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jlaci74 2015.01.20. 16:58-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 14:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
morv írta:
A kartergaz szuro mikor volt utoljara cserelve?


Jó tipp, ezzel szívatott egy frissen vásárolt 320d ezzel ...
Már turbo után telefonálgattam és a kartergáz szűrő csere megoldotta , ugyan ez volt a jelenség ...
( ... még van is egy megmaradt szettem eladó ... )

Jo az atkotes a business oldalra!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 19:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.15. 10:28
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
morv írta:
A kartergaz szuro mikor volt utoljara cserelve?


Jó tipp, ezzel szívatott egy frissen vásárolt 320d ...
Már turbo után telefonálgattam és a kartergáz szűrő csere megoldotta , ugyan ez volt a jelenség ...
( ... még van is egy megmaradt szettem eladó ... )


Köszi a tippeket. Egy éve van nálam a vas, én nem cseréltem az tuti.
Az előző tulaj a gondosak közé tartozott, de mivel a lánya használta (ment vele 10 év alatt 50ezer km-t-), szerintem ő sem cserélt.
Megkérdezem a srácot akihez hordom-egy próbát megér, ártani nem árt- aztán csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 19:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 19:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mas elven szur, de idonkent azt is ajanlott lecserelni.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: Rjani530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.20. 21:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Rjani530d írta:
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Szerintem is érdemes cserélni, nem egy ökör ára. Én 80 ezerrel ezelőtt cseréltem, most ismét megteszem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Rjani530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.21. 10:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Ez már nem szűr hanem lecsapat,tisztítani lehet.
Érdemes cserélni,mert a házban van a membrán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Padre540 az itt látható tagok köszönték meg: 2 jlaci74, Rjani530d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.21. 12:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Padre540 írta:
Rjani530d írta:
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Ez már nem szűr hanem lecsapat,tisztítani lehet.
Érdemes cserélni,mert a házban van a membrán.

Jogos, lecsapat es nem szur. Vortex rendszer. A vizbulveszikiazoxigent.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.27. 20:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Padre540 írta:
Rjani530d írta:
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Ez már nem szűr hanem lecsapat,tisztítani lehet.
Érdemes cserélni,mert a házban van a membrán.

Jogos, lecsapat es nem szur. Vortex rendszer. A vizbulveszikiazoxigent.

Erdekes elv :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.27. 20:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
morv írta:
Padre540 írta:
Rjani530d írta:
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Ez már nem szűr hanem lecsapat,tisztítani lehet.
Érdemes cserélni,mert a házban van a membrán.

Jogos, lecsapat es nem szur. Vortex rendszer. A vizbulveszikiazoxigent.

Erdekes elv :D

megtalálod a neten


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.27. 22:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Vader-1 írta:
morv írta:
Padre540 írta:
Rjani530d írta:
Faceliftes e46 320d-mnél vásárlás után nagyszervíz.
Kartergáz szűrőt is akartam cserélni, de nem betétes a belseje. Azt mondják, hogy ezt nem kell, mert valami más elven szűr!
Hallott már valaki ilyenről?


Ez már nem szűr hanem lecsapat,tisztítani lehet.
Érdemes cserélni,mert a házban van a membrán.

Jogos, lecsapat es nem szur. Vortex rendszer. A vizbulveszikiazoxigent.

Erdekes elv :D

megtalálod a neten

Szevasz,szóval cseréld ki a betétet a szürödben.Van ilyen csak "betét".


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.01.27. 23:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.02.15. 10:28
Hozzászólások: 37
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szlacsi71 írta:
jlaci74 írta:
morv írta:
A kartergaz szuro mikor volt utoljara cserelve?


Jó tipp, ezzel szívatott egy frissen vásárolt 320d ...
Már turbo után telefonálgattam és a kartergáz szűrő csere megoldotta , ugyan ez volt a jelenség ...
( ... még van is egy megmaradt szettem eladó ... )


Köszi a tippeket. Egy éve van nálam a vas, én nem cseréltem az tuti.
Az előző tulaj a gondosak közé tartozott, de mivel a lánya használta (ment vele 10 év alatt 50ezer km-t-), szerintem ő sem cserélt.
Megkérdezem a srácot akihez hordom-egy próbát megér, ártani nem árt- aztán csere.


Amúgy merre keressem ezt a szűrőt a motortérben? Mennyiért adod az "elfekvő" készleted? :-D

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator