* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 51  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.26. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Vader-1 írta:
Engem is elfog érni a turbóhalál :twisted:
Egy hete sipol a turbóm,szerencsére nincs még teljesitmény veszteség.
Szerelö meghallgatta,mondta,turbo.
Szerintetek mennyit megy el még?Hirtelen áll be,vagy lassan?Horvátországba készülök.....
Milyet tetessek rá,ha vége lesz?
Ami a vicc,hogy néha csinálja,néha nem.A turbónak megvan az a jellegzetes egészséges alig hallható hangja,mellette meg ez.Esetleg más nem okozhatja?
Amit nem értek,hogy olajat,szüröket becsülettel cserélem,hidegen nem hajtom,állatkodás után hütöm.200.000-nál elszáll.
Volt Cromám,azon 350.000-nél sem volt hangja a turbonak,pedig kapott az is.
Oké,hogy nagy az igénybevétel,de szerintem márkához méltatlanul rövid idö alatt tönkremegy.
Köszi elöre is a véleményeket.

__________________________________________
Möge die BMW Macht mit euch sein


és eredeti turbó volt a cromában? 8O
sztem egy turbó 150.000km-nél azért már cserés nem?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.26. 18:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Engem is elfog érni a turbóhalál :twisted:
Egy hete sipol a turbóm,szerencsére nincs még teljesitmény veszteség.
Szerelö meghallgatta,mondta,turbo.
Szerintetek mennyit megy el még?Hirtelen áll be,vagy lassan?Horvátországba készülök.....
Milyet tetessek rá,ha vége lesz?
Ami a vicc,hogy néha csinálja,néha nem.A turbónak megvan az a jellegzetes egészséges alig hallható hangja,mellette meg ez.Esetleg más nem okozhatja?
Amit nem értek,hogy olajat,szüröket becsülettel cserélem,hidegen nem hajtom,állatkodás után hütöm.200.000-nál elszáll.
Volt Cromám,azon 350.000-nél sem volt hangja a turbonak,pedig kapott az is.
Oké,hogy nagy az igénybevétel,de szerintem márkához méltatlanul rövid idö alatt tönkremegy.
Köszi elöre is a véleményeket.

__________________________________________
Möge die BMW Macht mit euch sein


Erről nem a márka tehet, hanem ilyen konstrukció. :)

A mai változógeometriás turbók ennyit tudnak, vagy még kevesebbet. Nekem 167k- nál kezdett olajat enni és kék pamacs volt indításkor, aznap ki is cseréltem egy újra. Egyik topictársunk is hasonlóképpen járt, minden konkrét előjel nélkül megkotlott neki.
A croma még sima wastegate-es turbó volt, az alacsony fordulaton nem töltött annyit mint a VTG turbók. Ezek már sokkal többet pörögnek, így nyugodtan lehet kopóalkatrésznek tekinteni mint a gumit vagy a fékbetétet.
Véleményem szerint egy külföldi utat ha így bevállalsz, bátor vagy. Nem cak az a probléma, hogy kint a javítás nem lesz egyszerű és olcsó, hanem akár nagyobb kárt is okozol magadnak. Ha elfossa az olajat, akkor a nyomócsöveken át felszívja a motor és szétforog tőle. A cimbim így járt a 740d-vel, a V8 forgott egy üveget és 10k km múlva kiesett 2 hajtókar a blokk oldalán..:)

Mindezt nem marketingnek szántam, de tudok jobb áron új turbót..:)
210e

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.26. 19:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
és eredeti turbó volt a cromában? 8O
sztem egy turbó 150.000km-nél azért már cserés nem?[/quote]

Nem tudom,hogy eredeti volt-e, 24o-et nyomtam bele én összesen 320 volt benne,de nem volt gondom vele.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.26. 19:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atiTDI írta:
Vader-1 írta:
Engem is elfog érni a turbóhalál :twisted:
Egy hete sipol a turbóm,szerencsére nincs még teljesitmény veszteség.
Szerelö meghallgatta,mondta,turbo.
Szerintetek mennyit megy el még?Hirtelen áll be,vagy lassan?Horvátországba készülök.....
Milyet tetessek rá,ha vége lesz?
Ami a vicc,hogy néha csinálja,néha nem.A turbónak megvan az a jellegzetes egészséges alig hallható hangja,mellette meg ez.Esetleg más nem okozhatja?
Amit nem értek,hogy olajat,szüröket becsülettel cserélem,hidegen nem hajtom,állatkodás után hütöm.200.000-nál elszáll.
Volt Cromám,azon 350.000-nél sem volt hangja a turbonak,pedig kapott az is.
Oké,hogy nagy az igénybevétel,de szerintem márkához méltatlanul rövid idö alatt tönkremegy.
Köszi elöre is a véleményeket.

__________________________________________
Möge die BMW Macht mit euch sein


Erről nem a márka tehet, hanem ilyen konstrukció. :)

A mai változógeometriás turbók ennyit tudnak, vagy még kevesebbet. Nekem 167k- nál kezdett olajat enni és kék pamacs volt indításkor, aznap ki is cseréltem egy újra. Egyik topictársunk is hasonlóképpen járt, minden konkrét előjel nélkül megkotlott neki.
A croma még sima wastegate-es turbó volt, az alacsony fordulaton nem töltött annyit mint a VTG turbók. Ezek már sokkal többet pörögnek, így nyugodtan lehet kopóalkatrésznek tekinteni mint a gumit vagy a fékbetétet.
Véleményem szerint egy külföldi utat ha így bevállalsz, bátor vagy. Nem cak az a probléma, hogy kint a javítás nem lesz egyszerű és olcsó, hanem akár nagyobb kárt is okozol magadnak. Ha elfossa az olajat, akkor a nyomócsöveken át felszívja a motor és szétforog tőle. A cimbim így járt a 740d-vel, a V8 forgott egy üveget és 10k km múlva kiesett 2 hajtókar a blokk oldalán..:)

Mindezt nem marketingnek szántam, de tudok jobb áron új turbót..:)
210e


Köszi a szakszerü magyarázatot!

Hát, most nincs velem a BMW erö :twisted:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.28. 14:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Turbó élettartama sztem nagyrészt a használattól és a karbantartásról függ:
520d-ben a gyári turbo 170-nél amikor eladtuk még tökéletes volt. Most a 30d-ben 160e km van ,szintén gyári és jó. 105-nél volt karterszűrő csere ami most újra esedékes. Janika 25d-jében is bőven megfutotta a 170-et, mondjuk neki cserélni kellett a szívótorok szelep megfutamodása miatt.
Mindhárom autónál közös pont, hogy jó olajat (Castrol TXT Softec 5w-40) kapnak, hidegen nincsenek bántva, mindig hűtve voltak leállítás előtt valamint karterszűrőt pedig időben cseréltünk.


Steven530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.28. 15:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven530d írta:
Turbó élettartama sztem nagyrészt a használattól és a karbantartásról függ:
520d-ben a gyári turbo 170-nél amikor eladtuk még tökéletes volt. Most a 30d-ben 160e km van ,szintén gyári és jó. 105-nél volt karterszűrő csere ami most újra esedékes. Janika 25d-jében is bőven megfutotta a 170-et, mondjuk neki cserélni kellett a szívótorok szelep megfutamodása miatt.
Mindhárom autónál közös pont, hogy jó olajat (Castrol TXT Softec 5w-40) kapnak, hidegen nincsenek bántva, mindig hűtve voltak leállítás előtt valamint karterszűrőt pedig időben cseréltünk.


Steven530d


A szívótorok pillangójának mi köze a turbóhoz?:)

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.28. 22:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
:D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2010.12.08. 22:27-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.29. 09:49 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Steven530d írta:
Turbó élettartama sztem nagyrészt a használattól és a karbantartásról függ:
520d-ben a gyári turbo 170-nél amikor eladtuk még tökéletes volt. Most a 30d-ben 160e km van ,szintén gyári és jó. 105-nél volt karterszűrő csere ami most újra esedékes. Janika 25d-jében is bőven megfutotta a 170-et, mondjuk neki cserélni kellett a szívótorok szelep megfutamodása miatt.
Mindhárom autónál közös pont, hogy jó olajat (Castrol TXT Softec 5w-40) kapnak, hidegen nincsenek bántva, mindig hűtve voltak leállítás előtt valamint karterszűrőt pedig időben cseréltünk.


Steven530d

Szia!
En is vigyázok rá,ugyanezeket betartottam,hát eddig tartott.
Leirom majd milyen lett csere után.

Ãœdv
__________________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D



A régi turbómra én is azt hittem, hogy jó még, mert olyan egészséges fütyülő hangja volt amikor töltött.
Ahogy felkerült az új, megszűnt a fütyülés..:D
Amit még tapasztaltam, hogy finomabban vált azóta. Gondolom váltáshoz elveszi a computer a kaját, a turbónyomás is lejjebb esik, és az új turbóban könnyen tud mozogni a geometria állítás...

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.29. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.30. 00:00
Hozzászólások: 80
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
atiTDI írta:
A szívótorok pillangójának mi köze a turbóhoz?:)


Sztem biztosan hallotál már róla itt, hogy a szívótorokban lévő szelepek pár miniméteres tengellyel képesek eltörni, amit beszippant a motor. Rosszabb esetben szétbassza a dugattyú tetejét, vagy a hengerek falát, jobb esetben, mint Janikának átröppen az égéstérben és a turbó kipufogó oldali lapátjai között áll meg. Én megelőzésképpen kiheréltettem a rendszert, ajánlom mindenkinek.

Egyébként Janinak most új turbója van és nincs hangkülönbség az én 160ekm-es turbóm között.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.30. 02:40 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven530d írta:
atiTDI írta:
A szívótorok pillangójának mi köze a turbóhoz?:)


Sztem biztosan hallotál már róla itt, hogy a szívótorokban lévő szelepek pár miniméteres tengellyel képesek eltörni, amit beszippant a motor. Rosszabb esetben szétbassza a dugattyú tetejét, vagy a hengerek falát, jobb esetben, mint Janikának átröppen az égéstérben és a turbó kipufogó oldali lapátjai között áll meg. Én megelőzésképpen kiheréltettem a rendszert, ajánlom mindenkinek.


Volt már vita erről.....................


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.30. 02:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyébként Janinak most új turbója van és nincs hangkülönbség az én 160ekm-es turbóm között.[/quote]

Majd lesz............eddig nekem sem volt :D


_________________________________________________________
Remélem nem neheztelsz a poén miatt :D
Nekem is egyik pillanatról a másikba költözött bele a "madár",160 ezernél az enyém is frankó volt,aztán egyik pillanatról a másikra vége lett.Kivánom,hogy még sokat elmenjen a Tiéd,de ha gáz lesz vele cseréld,olyan érzésed lesz,mintha új motor lenne a kocsidban.
Ãœdv

__________________________________________________
Möge die BMW Macht mit euch sein :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2008.07.30. 22:43-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.30. 22:34 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2010.12.08. 22:30-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.01. 11:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.10. 01:00
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nálam a kocsi csak jó 20 perc után, igencsak bemelegedve kezd némi bőgésbe, ha gázt adok. Minél nagyobb a fordulat, annál hangosabb. Fütyülést nem hallok, csak valami minimális szívó hangot (ez hidegen is megvan, és a bőgés mellett is megmarad). A turbó lehet az oka? Kezdhetek keresgélni újat?

Ãœdv,
Laci


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek glacy az itt látható tagok köszönték meg: smn
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.01. 11:13 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
glacy írta:
Sziasztok!

Nálam a kocsi csak jó 20 perc után, igencsak bemelegedve kezd némi bőgésbe, ha gázt adok. Minél nagyobb a fordulat, annál hangosabb. Fütyülést nem hallok, csak valami minimális szívó hangot (ez hidegen is megvan, és a bőgés mellett is megmarad). A turbó lehet az oka? Kezdhetek keresgélni újat?

Ãœdv,
Laci


Az a visco lesz, és nincs baja...

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.01. 11:24 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.10. 01:00
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
atiTDI írta:
glacy írta:
Sziasztok!

Nálam a kocsi csak jó 20 perc után, igencsak bemelegedve kezd némi bőgésbe, ha gázt adok. Minél nagyobb a fordulat, annál hangosabb. Fütyülést nem hallok, csak valami minimális szívó hangot (ez hidegen is megvan, és a bőgés mellett is megmarad). A turbó lehet az oka? Kezdhetek keresgélni újat?

Ãœdv,
Laci


Az a visco lesz, és nincs baja...


Kösz a választ! De mi az a visco? :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.01. 11:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
glacy írta:
atiTDI írta:
glacy írta:
Sziasztok!

Nálam a kocsi csak jó 20 perc után, igencsak bemelegedve kezd némi bőgésbe, ha gázt adok. Minél nagyobb a fordulat, annál hangosabb. Fütyülést nem hallok, csak valami minimális szívó hangot (ez hidegen is megvan, és a bőgés mellett is megmarad). A turbó lehet az oka? Kezdhetek keresgélni újat?

Ãœdv,
Laci


Az a visco lesz, és nincs baja...


Kösz a választ! De mi az a visco? :oops:


viszkónak a hűtőventilátort szokták hívni, mert egy viszkokuplunggal van összekötve a motorral, vagyis csak akkor hűt, ha szükség van rá, melegen (hidegen csak a tehetetlensége miatt látszik úgy, mintha forogna, simán meg lehet fogni kézzel)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.01. 11:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.02.10. 01:00
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
glacy írta:
atiTDI írta:
glacy írta:
Sziasztok!

Nálam a kocsi csak jó 20 perc után, igencsak bemelegedve kezd némi bőgésbe, ha gázt adok. Minél nagyobb a fordulat, annál hangosabb. Fütyülést nem hallok, csak valami minimális szívó hangot (ez hidegen is megvan, és a bőgés mellett is megmarad). A turbó lehet az oka? Kezdhetek keresgélni újat?

Ãœdv,
Laci


Az a visco lesz, és nincs baja...


Kösz a választ! De mi az a visco? :oops:


viszkónak a hűtőventilátort szokták hívni, mert egy viszkokuplunggal van összekötve a motorral, vagyis csak akkor hűt, ha szükség van rá, melegen (hidegen csak a tehetetlensége miatt látszik úgy, mintha forogna, simán meg lehet fogni kézzel)


Kezd összeállni a kép :) Kösz a válaszokat! Legközelebb nyitott motorháztetőnél meghallgatom, remélem, tényleg az bőg fel ennyire. Nekem egyébként tetszik ez a hang, főleg, ha nem a turbó halálát jelzi előre...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.02. 18:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
glacy írta:
efer írta:
glacy írta:
atiTDI írta:
glacy írta:
Sziasztok!

Nálam a kocsi csak jó 20 perc után, igencsak bemelegedve kezd némi bőgésbe, ha gázt adok. Minél nagyobb a fordulat, annál hangosabb. Fütyülést nem hallok, csak valami minimális szívó hangot (ez hidegen is megvan, és a bőgés mellett is megmarad). A turbó lehet az oka? Kezdhetek keresgélni újat?

Ãœdv,
Laci


Az a visco lesz, és nincs baja...


Kösz a választ! De mi az a visco? :oops:


viszkónak a hűtőventilátort szokták hívni, mert egy viszkokuplunggal van összekötve a motorral, vagyis csak akkor hűt, ha szükség van rá, melegen (hidegen csak a tehetetlensége miatt látszik úgy, mintha forogna, simán meg lehet fogni kézzel)


Kezd összeállni a kép :) Kösz a válaszokat! Legközelebb nyitott motorháztetőnél meghallgatom, remélem, tényleg az bőg fel ennyire. Nekem egyébként tetszik ez a hang, főleg, ha nem a turbó halálát jelzi előre...


Húzd le mindkét ablakot,hallani fogod ahogy a gázadás függvényében felbög,majd elhalkul.
Legjobban sebességváltáskor hallható.

_____________________________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Vader-1 2010.12.08. 22:33-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.02. 19:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Vader annyira mondod, hogy lassan én is lecserélem a turbóm, de még nincs hangja! még várok egy kicsit! :lol: :lol: :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.02. 19:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Vader annyira mondod, hogy lassan én is lecserélem a turbóm, de még nincs hangja! még várok egy kicsit! :lol: :lol: :lol:


Bocs!
Visszaveszek :D


________________________________
Stromaussfall :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 51  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 45 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator