* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.09. 12:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
GálCsabi írta:
Sziasztok!

Lehet, hogy furcsát fogok kérdezni de hátha valaki találkozott már hasonlóval:

Van összefüggés a klímahasználat és a turbónyomás között?

Bekapcsolt klímánál mindíg is magasabb fordulaton kezdett tölteni kb 2200 körül. (Egyébként olyan 1600-1700 körül.)
Két hete viszont teljesen elment a turbó nyomásom egyszerűen megszünt tölteni. Tavaly nyáron is egyszer eljátszotta ezt de utána megjavult magától. szóval nem tudom, hogy most valóban mechanikai próblémáról van szó vagy valami másról. Állhat a probléma mögött a klíma? Vagy csak símán behalt a turbóm?

ÜDV mindenkinek.

Diag, tesztek.
Összes vákuumcső csere.
Próba.
Ha jó ---> királyság.
Ha nem jó ---> druckwandler csere.
Ha még most sem jó ---> hozzáértő hibafeltárás.




ÜDV.

Vákumcsövek cseréje folyamatban van,
megcsináltam a diagot a következőket dobta ki:

7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator

Foggalmam sincs milehet az első a másodikból is csak az egr szelepet ismerem, nem tudom mi lehet az actuator (???)
Egyébként az normális hyogy az egr szelep dugattyújában brutál kemény a rugó?
Kitakarítottam de a kis dugattyús szelepet kézzel esélytelen megmozdítani csak egy csavarhúzóval izombol ráfeküdve sikerült kinyitni. A memrán úgy vettem észre nem sérült. (tartotta a vákuumot)

(Írt még két másik hibát is de azoknak nem hiszem, hogy közük lenne a turbohoz (izzító gy; electric fan))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.09. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
hamoriarpi írta:
GálCsabi írta:
Sziasztok!

Lehet, hogy furcsát fogok kérdezni de hátha valaki találkozott már hasonlóval:

Van összefüggés a klímahasználat és a turbónyomás között?

Bekapcsolt klímánál mindíg is magasabb fordulaton kezdett tölteni kb 2200 körül. (Egyébként olyan 1600-1700 körül.)
Két hete viszont teljesen elment a turbó nyomásom egyszerűen megszünt tölteni. Tavaly nyáron is egyszer eljátszotta ezt de utána megjavult magától. szóval nem tudom, hogy most valóban mechanikai próblémáról van szó vagy valami másról. Állhat a probléma mögött a klíma? Vagy csak símán behalt a turbóm?

ÜDV mindenkinek.

Diag, tesztek.
Összes vákuumcső csere.
Próba.
Ha jó ---> királyság.
Ha nem jó ---> druckwandler csere.
Ha még most sem jó ---> hozzáértő hibafeltárás.




ÜDV.

Vákumcsövek cseréje folyamatban van,
megcsináltam a diagot a következőket dobta ki:

7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator

Foggalmam sincs milehet az első a másodikból is csak az egr szelepet ismerem, nem tudom mi lehet az actuator (???)
Egyébként az normális hyogy az egr szelep dugattyújában brutál kemény a rugó?
Kitakarítottam de a kis dugattyús szelepet kézzel esélytelen megmozdítani csak egy csavarhúzóval izombol ráfeküdve sikerült kinyitni. A memrán úgy vettem észre nem sérült. (tartotta a vákuumot)

(Írt még két másik hibát is de azoknak nem hiszem, hogy közük lenne a turbohoz (izzító gy; electric fan))


Turbónyomás szabályozó azt hiszem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.09. 19:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Rjani530d írta:
GálCsabi írta:
hamoriarpi írta:
GálCsabi írta:
Sziasztok!

Lehet, hogy furcsát fogok kérdezni de hátha valaki találkozott már hasonlóval:

Van összefüggés a klímahasználat és a turbónyomás között?

Bekapcsolt klímánál mindíg is magasabb fordulaton kezdett tölteni kb 2200 körül. (Egyébként olyan 1600-1700 körül.)
Két hete viszont teljesen elment a turbó nyomásom egyszerűen megszünt tölteni. Tavaly nyáron is egyszer eljátszotta ezt de utána megjavult magától. szóval nem tudom, hogy most valóban mechanikai próblémáról van szó vagy valami másról. Állhat a probléma mögött a klíma? Vagy csak símán behalt a turbóm?

ÜDV mindenkinek.

Diag, tesztek.
Összes vákuumcső csere.
Próba.
Ha jó ---> királyság.
Ha nem jó ---> druckwandler csere.
Ha még most sem jó ---> hozzáértő hibafeltárás.




ÜDV.

Vákumcsövek cseréje folyamatban van,
megcsináltam a diagot a következőket dobta ki:

7728 Charge-air pressure control or charge-air pressure actuator
1024 Exhaust-gas recirculation or exhaust-gas recirculation actuator

Foggalmam sincs milehet az első a másodikból is csak az egr szelepet ismerem, nem tudom mi lehet az actuator (???)
Egyébként az normális hyogy az egr szelep dugattyújában brutál kemény a rugó?
Kitakarítottam de a kis dugattyús szelepet kézzel esélytelen megmozdítani csak egy csavarhúzóval izombol ráfeküdve sikerült kinyitni. A memrán úgy vettem észre nem sérült. (tartotta a vákuumot)

(Írt még két másik hibát is de azoknak nem hiszem, hogy közük lenne a turbohoz (izzító gy; electric fan))


Turbónyomás szabályozó azt hiszem.

Az bizony! 2 egyforma szelepről van szó. Bármelyik rossz, füstöl, gyenge a kocsi. Ha rosszak a vákuumcsövek hibát ír mindkettőre.
EGR rugó kemény mint állat.
Másik 2 tényleg nem turbó.
Izzító hiba mindennapos hibaüzenet, bár egy gyertyaellenőrzést megér, ha már a vákuumcsövek cseréjéhez le van véve a szívósor. Viszont az "electric fan" a klímaventi. Azt ajánlatos kicserélni/javítani.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.10. 08:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.09.04. 09:59
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Gyula
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2000
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Rjani530d írta:

Turbónyomás szabályozó azt hiszem.

Az bizony! 2 egyforma szelepről van szó. Bármelyik rossz, füstöl, gyenge a kocsi. Ha rosszak a vákuumcsövek hibát ír mindkettőre.
EGR rugó kemény mint állat.
Másik 2 tényleg nem turbó.
Izzító hiba mindennapos hibaüzenet, bár egy gyertyaellenőrzést megér, ha már a vákuumcsövek cseréjéhez le van véve a szívósor. Viszont az "electric fan" a klímaventi. Azt ajánlatos kicserélni/javítani.



ÜDV!

Tegnap kicseréltem a csöveket, az autó újra a régi. Számomra egészen hihetetlen, h ennyivel orvosolni lehet a problémát. De a lényeg, h működik.
Köszönöm az infókat és a hozzászólásokat :taps: :franko:

A gyertyák sajnos kimaradtak, így is túl sok időt vett igénybe a művelet. A turbót viszont megnéztem: oldal irányba talán 3-4 tized mm-rt ha mozog, viszont tengely irányban 2 - 2,5 mm-t simán már amennyire be tudtam saccolni kézzel. Nem tudom mekkora gondot jelent ez, de csak nem lehet nagy gáz mert elég jól húz.

Viszont pontosan 3000-től masszív fekete füstöt generál elég dúrván. Alatta szinte semmi füst nincs. Ilyenre korábbról nem emlékszem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.10. 13:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
GálCsabi írta:
Gallaca írta:
Rjani530d írta:

Turbónyomás szabályozó azt hiszem.

Az bizony! 2 egyforma szelepről van szó. Bármelyik rossz, füstöl, gyenge a kocsi. Ha rosszak a vákuumcsövek hibát ír mindkettőre.
EGR rugó kemény mint állat.
Másik 2 tényleg nem turbó.
Izzító hiba mindennapos hibaüzenet, bár egy gyertyaellenőrzést megér, ha már a vákuumcsövek cseréjéhez le van véve a szívósor. Viszont az "electric fan" a klímaventi. Azt ajánlatos kicserélni/javítani.



ÜDV!

Tegnap kicseréltem a csöveket, az autó újra a régi. Számomra egészen hihetetlen, h ennyivel orvosolni lehet a problémát. De a lényeg, h működik.
Köszönöm az infókat és a hozzászólásokat :taps: :franko:

A gyertyák sajnos kimaradtak, így is túl sok időt vett igénybe a művelet. A turbót viszont megnéztem: oldal irányba talán 3-4 tized mm-rt ha mozog, viszont tengely irányban 2 - 2,5 mm-t simán már amennyire be tudtam saccolni kézzel. Nem tudom mekkora gondot jelent ez, de csak nem lehet nagy gáz mert elég jól húz.

Viszont pontosan 3000-től masszív fekete füstöt generál elég dúrván. Alatta szinte semmi füst nincs. Ilyenre korábbról nem emlékszem.


Azt hiszem a tengelyirány az gond. Arra nem mozoghatna. Oldalra nem, mert az olajnyomás tartja masszívan.
Majd ír valaki még, aki tuti biztos benne...

Egyébként örülök, hogy jó lett a vas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: GálCsabi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.10. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Rjani530d írta:
GálCsabi írta:
Gallaca írta:
Rjani530d írta:

Turbónyomás szabályozó azt hiszem.

Az bizony! 2 egyforma szelepről van szó. Bármelyik rossz, füstöl, gyenge a kocsi. Ha rosszak a vákuumcsövek hibát ír mindkettőre.
EGR rugó kemény mint állat.
Másik 2 tényleg nem turbó.
Izzító hiba mindennapos hibaüzenet, bár egy gyertyaellenőrzést megér, ha már a vákuumcsövek cseréjéhez le van véve a szívósor. Viszont az "electric fan" a klímaventi. Azt ajánlatos kicserélni/javítani.



ÜDV!

Tegnap kicseréltem a csöveket, az autó újra a régi. Számomra egészen hihetetlen, h ennyivel orvosolni lehet a problémát. De a lényeg, h működik.
Köszönöm az infókat és a hozzászólásokat :taps: :franko:

A gyertyák sajnos kimaradtak, így is túl sok időt vett igénybe a művelet. A turbót viszont megnéztem: oldal irányba talán 3-4 tized mm-rt ha mozog, viszont tengely irányban 2 - 2,5 mm-t simán már amennyire be tudtam saccolni kézzel. Nem tudom mekkora gondot jelent ez, de csak nem lehet nagy gáz mert elég jól húz.

Viszont pontosan 3000-től masszív fekete füstöt generál elég dúrván. Alatta szinte semmi füst nincs. Ilyenre korábbról nem emlékszem.


Azt hiszem a tengelyirány az gond. Arra nem mozoghatna. Oldalra nem, mert az olajnyomás tartja masszívan.
Majd ír valaki még, aki tuti biztos benne...

Egyébként örülök, hogy jó lett a vas.

Így van! Arrafelé kb. 0 lógás lehet.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 09:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.08. 01:00
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Kaposvárhoz közel, Igalban
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 19 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M60 B40
Évjárata: 1995
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Rjani530d írta:
GálCsabi írta:
Gallaca írta:
Rjani530d írta:

Turbónyomás szabályozó azt hiszem.

Az bizony! 2 egyforma szelepről van szó. Bármelyik rossz, füstöl, gyenge a kocsi. Ha rosszak a vákuumcsövek hibát ír mindkettőre.
EGR rugó kemény mint állat.
Másik 2 tényleg nem turbó.
Izzító hiba mindennapos hibaüzenet, bár egy gyertyaellenőrzést megér, ha már a vákuumcsövek cseréjéhez le van véve a szívósor. Viszont az "electric fan" a klímaventi. Azt ajánlatos kicserélni/javítani.



ÜDV!

Tegnap kicseréltem a csöveket, az autó újra a régi. Számomra egészen hihetetlen, h ennyivel orvosolni lehet a problémát. De a lényeg, h működik.
Köszönöm az infókat és a hozzászólásokat :taps: :franko:

A gyertyák sajnos kimaradtak, így is túl sok időt vett igénybe a művelet. A turbót viszont megnéztem: oldal irányba talán 3-4 tized mm-rt ha mozog, viszont tengely irányban 2 - 2,5 mm-t simán már amennyire be tudtam saccolni kézzel. Nem tudom mekkora gondot jelent ez, de csak nem lehet nagy gáz mert elég jól húz.

Viszont pontosan 3000-től masszív fekete füstöt generál elég dúrván. Alatta szinte semmi füst nincs. Ilyenre korábbról nem emlékszem.


Azt hiszem a tengelyirány az gond. Arra nem mozoghatna. Oldalra nem, mert az olajnyomás tartja masszívan.
Majd ír valaki még, aki tuti biztos benne...

Egyébként örülök, hogy jó lett a vas.

Így van! Arrafelé kb. 0 lógás lehet.




Ha axiálisan 2-2,5mm-t lóg az már cserés, valószínűleg beleérhetett a sűrítőházba a kerék vagy a turbina házba, esetleg mindkettő. A sűrítő oldalon lesz valószínű gond, mivel a kipufogó oldalon nagyobb a nyomás. E miatt a motorod meg nem kap elég levegőt az elégetendő gázolajhoz és ezért van a fekete füst.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 09:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csere mielőtt valami enged, aztán komoly meglepetés ér :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.13. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
Csere mielőtt valami enged, aztán komoly meglepetés ér :franko:

Illusztráljam?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 14:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na igen, erre gondoltam :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 15:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tegnap elvégeztem egy olaj/szűrők cserét a masinán, úgy voltam vele, megnézem a turbó csöveit is, mert az autó csak 2700- 3000-nél indul meg nagyon, alul is húz, de annyira nem érződik az a nyomaték, amit alul kéne leadnia. Nem tudom, hogy alapból ilyen a motor karakterisztikája, vagy egy hiba áll fenn. Elkezdtem matatni és ez a látvány fogadott: http://kepfeltoltes.hu/150714/170417110 ... es.hu_.jpg Kérdés: Mi az a cső/vezeték, és ezek szakadása vezethet-e ilyen viselkedéshez? (A gumicsőnek nem találtam a másik felét)
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vetrexo írta:
Sziasztok!

Tegnap elvégeztem egy olaj/szűrők cserét a masinán, úgy voltam vele, megnézem a turbó csöveit is, mert az autó csak 2700- 3000-nél indul meg nagyon, alul is húz, de annyira nem érződik az a nyomaték, amit alul kéne leadnia. Nem tudom, hogy alapból ilyen a motor karakterisztikája, vagy egy hiba áll fenn. Elkezdtem matatni és ez a látvány fogadott: http://kepfeltoltes.hu/150714/170417110 ... es.hu_.jpg Kérdés: Mi az a cső/vezeték, és ezek szakadása vezethet-e ilyen viselkedéshez? (A gumicsőnek nem találtam a másik felét)
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István


Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.26. 19:19
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Diósd
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256d1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
vetrexo írta:
Sziasztok!

Tegnap elvégeztem egy olaj/szűrők cserét a masinán, úgy voltam vele, megnézem a turbó csöveit is, mert az autó csak 2700- 3000-nél indul meg nagyon, alul is húz, de annyira nem érződik az a nyomaték, amit alul kéne leadnia. Nem tudom, hogy alapból ilyen a motor karakterisztikája, vagy egy hiba áll fenn. Elkezdtem matatni és ez a látvány fogadott: http://kepfeltoltes.hu/150714/170417110 ... es.hu_.jpg Kérdés: Mi az a cső/vezeték, és ezek szakadása vezethet-e ilyen viselkedéshez? (A gumicsőnek nem találtam a másik felét)
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István


Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.


Az elektromos vezeték mellett kéne legyen a vákumcső " folytatása"
A szívósor alati elosztóba van a másik vége.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kopasz30 az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 18:00 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kopasz30 írta:
Az elektromos vezeték mellett kéne legyen a vákumcső " folytatása"
A szívósor alati elosztóba van a másik vége.
morv írta:

Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget. A hibát megtaláltam, a turbó vákuumcsövéből hiányzik egy kb. 70cm-es darab.:D Az elosztó végén megtaláltam egy részét:http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0496_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Lehet egy kicsit off, de van még kérdésem amivel nem tudok mit kezdeni. Ellenőriztem a többi vákuumcsövet, mert nincs most rásegítés a fékre, a féknek pedig semmi szerkezeti hibája nincs. Kutakodáskor az indítómotor felett ezt találtam: http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0495_ ... es.hu_.jpg . Ez mi akar lenni, és annak a leszakadt csőnek hova kéne mennie? És lehetséges, hogy ezek a szakadások/hiányok miatt falschot szív a vákuumrendszer és azért nincs fékrásegítésem?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 18:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vetrexo írta:
kopasz30 írta:
Az elektromos vezeték mellett kéne legyen a vákumcső " folytatása"
A szívósor alati elosztóba van a másik vége.
morv írta:

Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget. A hibát megtaláltam, a turbó vákuumcsövéből hiányzik egy kb. 70cm-es darab.:D Az elosztó végén megtaláltam egy részét:http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0496_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Lehet egy kicsit off, de van még kérdésem amivel nem tudok mit kezdeni. Ellenőriztem a többi vákuumcsövet, mert nincs most rásegítés a fékre, a féknek pedig semmi szerkezeti hibája nincs. Kutakodáskor az indítómotor felett ezt találtam: http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0495_ ... es.hu_.jpg . Ez mi akar lenni, és annak a leszakadt csőnek hova kéne mennie? És lehetséges, hogy ezek a szakadások/hiányok miatt falschot szív a vákuumrendszer és azért nincs fékrásegítésem?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István

Az úgy néz ki mint a turbó vagy egr vezérlő szelep :facepalm: .
Szerintem az összes vákuumcsövet cseréld ki mihamarabb!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
vetrexo írta:
kopasz30 írta:
Az elektromos vezeték mellett kéne legyen a vákumcső " folytatása"
A szívósor alati elosztóba van a másik vége.
morv írta:

Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget. A hibát megtaláltam, a turbó vákuumcsövéből hiányzik egy kb. 70cm-es darab.:D Az elosztó végén megtaláltam egy részét:http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0496_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Lehet egy kicsit off, de van még kérdésem amivel nem tudok mit kezdeni. Ellenőriztem a többi vákuumcsövet, mert nincs most rásegítés a fékre, a féknek pedig semmi szerkezeti hibája nincs. Kutakodáskor az indítómotor felett ezt találtam: http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0495_ ... es.hu_.jpg . Ez mi akar lenni, és annak a leszakadt csőnek hova kéne mennie? És lehetséges, hogy ezek a szakadások/hiányok miatt falschot szív a vákuumrendszer és azért nincs fékrásegítésem?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István


Hamoriarpival szólva: összes vákumcső csere.

A fékrásegítésed meg simán lehet attól is, hogy a bal oldali pollenszűrő kifolyója eltömődött, és beszipkázott egy kis vizet a vákumdob.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 18:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
vetrexo írta:
kopasz30 írta:
morv írta:
bendegúz írta:



Hamoriarpival szólva: összes vákumcső csere.

A fékrásegítésed meg simán lehet attól is, hogy a bal oldali pollenszűrő kifolyója eltömődött, és beszipkázott egy kis vizet a vákumdob.



Az a turbóvezérlő lesz akkor, mellette megtaláltam az EGR-ét. A fékrásegítésnél meg nem hiszem, hogy vizet szipkázott, mert megtörték az autót, és utána nem volt rásegítés (mondjuk pont a jobb oldalába jöttek), és arra gondoltam, lehet akkor lejött egy vákuumcső, mert amilyen rossz állapotba vannak simán elképzelem, hogy az ütközés erejétől lejöjjenek/szakadjanak. Van vákuumcsövekből komplett szett, vagy össze kell vásárolgatni őket? És tudtok ajánlani valakit akitől beszerezhető?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.26. 19:19
Hozzászólások: 100
Tartózkodási hely: Diósd
Adott köszi: 8 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57256d1
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Az biztos, hogy nam a turbo vezérlője, mert az a turbo mellett van a másik oldalon.
Szerintem az az EGR-hez tartozik.
Rendes autóalkatrész boltban tudsz venni vákumcsövet.Ha jól emlékszem kb 4 métert vettem biztos ami biztos alapon.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kopasz30 az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vetrexo írta:
A fékrásegítésnél meg nem hiszem, hogy vizet szipkázott, mert megtörték az autót, és utána nem volt rásegítés (mondjuk pont a jobb oldalába jöttek)

En ugy tudom, hogy a fofekhenger es a rasegito a sofor oldalon van, ha balkormanyos az autod, akkor nem ertem miert gondolid, hogy serult egy jobbrol kapott utkozesnel. Esetleg a motortartoid nem szakadtak? Potold a hianyzo csoveket, ha kozben talalsz meg serultet, akkor azt is csereld (bar jobb lenne mindent cserelni (nem az utkozes miatt, hanem a korral jaro dolgok miatt)), aztan majd meglatod fenall-e meg a hiba. Ha valahol lyuk van a rendszerben, az az osszes komponensre kihathat.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 22:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2013.07.20. 20:14
Hozzászólások: 339
Tartózkodási hely: Bátonyterenye
Adott köszi: 29 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D25
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vetrexo írta:
kopasz30 írta:
Az elektromos vezeték mellett kéne legyen a vákumcső " folytatása"
A szívósor alati elosztóba van a másik vége.
morv írta:

Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget. A hibát megtaláltam, a turbó vákuumcsövéből hiányzik egy kb. 70cm-es darab.:D Az elosztó végén megtaláltam egy részét:http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0496_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Lehet egy kicsit off, de van még kérdésem amivel nem tudok mit kezdeni. Ellenőriztem a többi vákuumcsövet, mert nincs most rásegítés a fékre, a féknek pedig semmi szerkezeti hibája nincs. Kutakodáskor az indítómotor felett ezt találtam: http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0495_ ... es.hu_.jpg . Ez mi akar lenni, és annak a leszakadt csőnek hova kéne mennie? És lehetséges, hogy ezek a szakadások/hiányok miatt falschot szív a vákuumrendszer és azért nincs fékrásegítésem?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István

Tényleg, érdemes az ÖSSZES csövet cserélni nézegetés nélkül, beleértve a vákuumszivattyúról az elosztóra, elosztóról fékrásegítőre menő csöveket is. (12mm belső átmérőjű kell) Meg fogsz lepődni! Nekem konkrétan le kellett törni a gumicsöveket a csonkokrók, annak ellenére hogy lötyögtek... Szép szilánkosra törtek.... Gyáriban drága, de autósboltban vannak alternatívák. Érdemes lehet még megkukkantani a kartergáz-szűrőt is... A szelep a képen a motortartó bakokhoz, vagy a flap-ekhez tartozik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek KissGSV az itt látható tagok köszönték meg: vetrexo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator