* *
Pontos idő: 2017.10.22. 08:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 954 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Turbó
HozzászólásElküldve: 2006.08.05. 08:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valakinek már volt hasonló problémája. Az utóbbi időben mintha hangosabb lenne a turbóm, sűvít mint atom, talán mintha gyengébb is lenne. Az autó '97-es 525 TDS.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.07. 11:12 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!

Sűvítés oka 2 lehet szerintem, először meg kell nézni a csöveket nincs e lyuk, hasadás valahol ahol elszökik a nyomás. Lyukas töltölevegőhűtő stb.

Vagy kopás. A turbók akkor szoktak hangosodni, vékony kis füttyből áttérni visításra majd bőgésre, mikor a lapátok és a ház között megnő a hézag. Ilyenkor a lapátok pereme kopik le, aminek egyértelmű oka a koszos levegő bejutása. Szóval légszűrő..... Ha homokos, poros levegő jut be rohamosan képes ledarálni a lapátokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.07. 12:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm! Akkor irány a szervíz. Az utóbbi időben egyre több nyest nyomot találtam a motortérben, elképzelhető hogy az rágott meg valamit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.07. 18:56 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
zsolti írta:
Köszönöm! Akkor irány a szervíz. Az utóbbi időben egyre több nyest nyomot találtam a motortérben, elképzelhető hogy az rágott meg valamit?


Lehet! Nekem egér rágot szét egy kábelem tavaj télen beköltözöt a motortérbe de elkaptam:-)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.07. 20:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 25
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia

Szerintem is tuti légszűrő.., nekem amikor E36 volt, ugyanez a dolog volt tapasztalható.., légszűrőcsere és kész... ne agódj nincs nagy gáz!

Ed


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.08. 09:19 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.20. 01:00
Hozzászólások: 243
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Motor tipusa: 535i
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
zsolti írta:
Köszönöm! Akkor irány a szervíz. Az utóbbi időben egyre több nyest nyomot találtam a motortérben, elképzelhető hogy az rágott meg valamit?


Lehet! Nekem egér rágot szét egy kábelem tavaj télen beköltözöt a motortérbe de elkaptam:-)


Nekem volt egy 20 centis patkányom még a mondeóban. A motorháztető burkolata alatt lakott hosszabb ideig. A szervízben vettük észre a nyomait, majd ahogy dolgoztak a fiúk a motortérben egyszercsak kidugta a fejét a szigetelés alól és körülnézett: Hé! Mi ez a lárma? :D
Ezerrel kellett kitolatnom nyitott gépháztetővel, hogy nehogy bent kiugorjon. Kint aztán távozásra bírtuk :P
Nehezen akarta otthagyni a vackát. Szerencsére nem rágott szét semmit. De amit a burkolat alatt találtunk...
Csontok, madártetem, kenyér, stb... :sírás:

Sepi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.09. 11:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha erdő közelében laksz, akkor megnő a kockázata, hogy beköltözik valami állat a motortérbe. A szomszéd nőnek a 3 hónapos 307-esét télen szanaszét rágta egy nyest, nem kevesett költött rá, mire kicserélgették a vezetékeket!
Aztán van egy szomszéd srác, aki elutazott 3 hónapra, mire visszajött beköltözött egy egér család az A4-es csomagtartójába! Iszonyatos bűz lett tőle a kocsiban!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.09. 11:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szóval egérfogót és rágcsáló irtót minden autóba! :D

Milyen jól nézni ki a bőrkárpiton hátul egy egérfogó! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.09. 18:03 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gchamp írta:
Szóval egérfogót és rágcsáló irtót minden autóba! :D

Milyen jól nézni ki a bőrkárpiton hátul egy egérfogó! :lol:

Ez nem vicc énis azzal fogtam meg a motortérbe!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.09. 19:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.21. 01:00
Hozzászólások: 843
Tartózkodási hely: Kecel
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 535xd
Évjárata: 2012
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Öcsém ilyen dolgok is vannak?Ez nagyon kemény nem is hallottam még ilyenről, egérrágás az még elmegy de nyest hát ez kész, most hogy mondjátok énis belenézek a kocsiba, lehet a kis szivattyúmat nekem is egy egér rágta le :D
Akkor a csaj mindig vitte magával a nyestet?És ha hozzáért valami meleghez nem pusztult be?Kemény állat lehet a kicsike :lol:

_________________
Hero - Horse Power
|OO\==[][]==/OO|


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006.08.11. 09:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.14. 01:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hát azt azért ne úgy képzeld el. Sajnos nekem nincs garázsom, ezért az autó a szabad ég alatt alszik. Este leállítom a kocsit, a még meleg motortér a nyesteknek maga a paradicsom. Ja és reggelre az egész kocsi csupa lábnyom. Pedig lehet kapni kb.4000 forintért egy kis ketyerét ami elriasztja őket. Nekem az előző kocsimnál bevált, csak sajnos akkor sikerült beszereznem miután már több ezer forintnyi kárt csináltak. De egy jó kutya is aranyat ér.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.05. 21:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Az egyik talin láttam mármint a képeken h van egy 530-as bmw és biturbo van benne na ezt h csinálta a tulaj? kérem írja meg, köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 00:04 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Sziasztok!
Az egyik talin láttam mármint a képeken h van egy 530-as bmw és biturbo van benne na ezt h csinálta a tulaj? kérem írja meg, köszönöm!

Ugyhogy az egy D10 ALPINA!!(gondolom tudod mitjelent)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 00:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
8O 8O yaya:D:D az igen
Am olvastad már a chip tunigos részleten remélem, de ha nem itt is elnézést kérek oké?
Bocsi többet nem lesz ilyen ígérem 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 00:44 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Megmondom őszintén erről a szekérről nem sok mindent tudok és ez elég szégyen tudom:):)
De konkrétabban az 535d előde?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 10:58 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
8O 8O yaya:D:D az igen
Am olvastad már a chip tunigos részleten remélem, de ha nem itt is elnézést kérek oké?
Bocsi többet nem lesz ilyen ígérem 8)

Nincs semmi gond!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 11:04 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Megmondom őszintén erről a szekérről nem sok mindent tudok és ez elég szégyen tudom:):)
De konkrétabban az 535d előde?

Majd ha erre jár Alpinafan barátunk ő elmondja a francot!!
De nem az 535d elődje!
Az ALPINA-k egy sorszámozot darabszámba készültek ha jól megnézed ez az 55-ös.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 16:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oké
Hát vmit tudok az alpinakról vagyis annyit hallottam róluk h eszméletlen ütősek de azt nem tudtam h van diesel is
de köszi a választ, mostmár tudom:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 19:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 261
Tartózkodási hely: Vác
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 3.0d
Évjárata: 2002
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
A D10 alpina és az 535d között annyi a hasonlóság hogy mindkettő 530d-ből származik, és 2 turbo van rajta.
Az Alpina még a kezdeti időszakból származó 184lovas blokkbol származik, még a 88-as furatubol. 2 db turbo van rajta DE 3 hengerenként hajt egyet-egyet, és párhuzamosan fúj bele a szívócsőbe. mindkét turbo elektromos léptetőmotoros geometria állítással rendelkezik. Legalábbis amennyit láttam Alpinafan autójából a talin ennyit szürtem le.
Az 535d meg az ujabb 90-es furatu 218-231lovas blokkbol készült, egy kisebb és egy nagyobb turbo SORBAkötésével, hagyományos wastegate vezérléssel. működését kifejteném szívesen csak nem lenne elég itt a hely :-D
Számomra még kérdés milyen váltót akasztottak az Alpinára. De nyomozom már. Sőt a chip tartalma is megvan, és memóriatérképe is, szóval bele is tudok nyúlni rendesen :-) 535d-hez szintén, annak a 300Ló meg se kottyan, azszem külföldiában is huzzák annyira.

Ennyi röviden....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 22:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 449
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Megmondom őszintén erről a szekérről nem sok mindent tudok és ez elég szégyen tudom:):)
De konkrétabban az 535d előde?


Sok mindent már nem kell elmondanom, admin és BMW_Power megtette. :)

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 954 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 48  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator