* *
Pontos idő: 2024.05.14. 19:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 22:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW_Power írta:
A D10 alpina és az 535d között annyi a hasonlóság hogy mindkettő 530d-ből származik, és 2 turbo van rajta.
Az Alpina még a kezdeti időszakból származó 184lovas blokkbol származik, még a 88-as furatubol. 2 db turbo van rajta DE 3 hengerenként hajt egyet-egyet, és párhuzamosan fúj bele a szívócsőbe. mindkét turbo elektromos léptetőmotoros geometria állítással rendelkezik. Legalábbis amennyit láttam Alpinafan autójából a talin ennyit szürtem le.
...


Le a kalappal! Első látás alapján elég szakszerű leírás!

BMW_Power írta:
...
Számomra még kérdés milyen váltót akasztottak az Alpinára. De nyomozom már...


Amennyiben a D10 után nyomozol, akkor a megoldás: E38 730d ZF 5HP24-es váltó.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.06. 22:45 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Menetteljesítményre mit tud a verdád? Mihez tudnád hasonlítani bmw-k között mert inkább ezen a téren avgyok otthon:D:D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.08. 22:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
Menetteljesítményre mit tud a verdád? Mihez tudnád hasonlítani bmw-k között mert inkább ezen a téren avgyok otthon:D:D


Nehéz kérdés, kb. 535i.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.08. 22:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.01. 01:00
Hozzászólások: 106
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530 da
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
De csak 0-100-ig gondolom, mert 100 felett sztem otthagyod mint a szart.
Állítóleg az 530d hamarabb van 80-100-ra 4.-ben mint az 535i de azért gondolom a tied jobban megy, 2turbóval meg egyéb okoskodásokkkal!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.08. 22:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
530d_ írta:
De csak 0-100-ig gondolom, mert 100 felett sztem otthagyod mint a szart.
Állítóleg az 530d hamarabb van 80-100-ra 4.-ben mint az 535i de azért gondolom a tied jobban megy, 2turbóval meg egyéb okoskodásokkkal!


Szerintem azért erős túlzás, hogy "mint a szart", de nem panaszkodok a teljesítményre.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.02.09. 07:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.06. 01:00
Hozzászólások: 129
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Számomra még kérdés milyen váltót akasztottak az Alpinára. De nyomozom már...[/quote]

Amennyiben a D10 után nyomozol, akkor a megoldás: E38 730d ZF 5HP24-es váltó.[/quote]

...talán nem is véletlen...., de azért csendben megjegyezném, az anyukája picike úristenit annak a tukkó spórolós tahónak, aki eldöntötte, hogy a 30d-de ne ez a "picivel" erősebb váltó kerüljön. Talán nem fájna annyira egy-két ember feje, mikor a 30d-t "rendeltetés" szerűen használja...

Petike


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.03. 18:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.12. 01:00
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

van egy 2000-es évjáratú 525d-em, és kb. 3-4 hónapja hallok furcsa madárhanghoz hasonló fütyülést jobb előröl 2500-3000 ford. között, ha kicsit lendületesebben gyorsítok. Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata, vagy ötlete, hogy mi lehet ez?

köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.25. 14:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.02.08. 01:00
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali.
Nekem is a 2000 es évjáratú 525dm ugyanezt csinálja. :mereg: :mereg: Ciripel. De nekem 1800-2400 között. Az "okosak" szerint turbó. Csak hogy megnyugodj. :D :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.01.30. 12:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.12. 01:00
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A gondom az, hogy nem hallom a turbót. Pedig imádom ahogy fütyül. Most cserétem levegöszürőt atiTDi klubtársunk közbenjárásával. :) Utólag is köszönet érte. A régi szűrő enyhén szólva is retkes volt. Az autó is gyengébb. 2000-es fordulattól indul, 2-esben 3-asban még türhetö, de szerintem nem tuti, felsöbb fokozatban még nem tudtam kipróbálni. Lehet hogy haldoklik a turbóm? Vagy már meg is halt? :sírás:

_________________
Számomra két féle autó létezik. A BMW és a többi...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.06.30. 09:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok


A kovetkezot szeretnem erdeklodni: mivel kipukkant a turbom illetve meg nem de kozel allunk hozza igy szeretnem javittatni. minden ajanlat kozul eddig az MPower Kft ajanlata volt a legkedvezobb. Voltam ott megnezte a srac nagyon szimpatikusnak tunt bar latszik rajta hogy nincs elragadtatva a diesel BMWktol. Mellesleg jegyzem meg mostmar en sem nagyon....

Szoval ket dolgo erdekelne:

1. Velemeny errola szervizrol valakinek van? Tapasztalat ilyesmi?
2. A srac telszama mert ugy ahogy volt hagytam el ... :)


Koszi szepen


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.06. 11:48 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
Sziasztok


A kovetkezot szeretnem erdeklodni: mivel kipukkant a turbom illetve meg nem de kozel allunk hozza igy szeretnem javittatni. minden ajanlat kozul eddig az MPower Kft ajanlata volt a legkedvezobb. Voltam ott megnezte a srac nagyon szimpatikusnak tunt bar latszik rajta hogy nincs elragadtatva a diesel BMWktol. Mellesleg jegyzem meg mostmar en sem nagyon....

Szoval ket dolgo erdekelne:

1. Velemeny errola szervizrol valakinek van? Tapasztalat ilyesmi?
2. A srac telszama mert ugy ahogy volt hagytam el ... :)


Koszi szepen


Hali, ha elfogadsz egy tanácsot, a turbó javitása CSERE!!! Én úgy vettem az autómat hogy felújjitott a turbó... ja három hét múlva elköszönt, és ment a huza-vona a felújitóval, hogy szar az autóm , meg nincs rendes olajnyomás stb... a vége az lett, hogy jobban körbe jártam a témát, és a valódi okosok elmondták, hogy ezt a változó keresztmetszetü Garett turbó NEM lehet felújitani! Ezt a hivatalos Garett "forgalmazó"mondta, a lényeg új turbó 240 papirért, és azóta nincs gond!!! kop-kop 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.06. 12:18 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.24. 00:00
Hozzászólások: 354
Tartózkodási hely: Győr-Moson-Sopron Győr
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még csak annyit, hogy "állitólag" azért ment tönkre,mert a kartergáz szürő nem lett cserélve, és "felfújta" magát a motor, amitöl a turbónak nem jutott elég olaj! Tény hogy még az eredete szürő volt benne, 155000 km nél, azóta 40-50e km enkénk cserélem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.06. 23:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.15. 01:00
Hozzászólások: 69
Tartózkodási hely: Szombathely
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Még csak annyit, hogy "állitólag" azért ment tönkre,mert a kartergáz szürő nem lett cserélve, és "felfújta" magát a motor, amitöl a turbónak nem jutott elég olaj! Tény hogy még az eredete szürő volt benne, 155000 km nél, azóta 40-50e km enkénk cserélem.
4


Sajnos az az "állítólag" eléggé biztos...
Kartergáz szűrőt mindenki dobja ki 40-50ezrenként!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.06. 23:43 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
party írta:
Még csak annyit, hogy "állitólag" azért ment tönkre,mert a kartergáz szürő nem lett cserélve, és "felfújta" magát a motor, amitöl a turbónak nem jutott elég olaj! Tény hogy még az eredete szürő volt benne, 155000 km nél, azóta 40-50e km enkénk cserélem.
És lehet a felújított turbót is ez nyírta ki :!:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.09. 23:43 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
party írta:
Még csak annyit, hogy "állitólag" azért ment tönkre,mert a kartergáz szürő nem lett cserélve, és "felfújta" magát a motor, amitöl a turbónak nem jutott elég olaj! Tény hogy még az eredete szürő volt benne, 155000 km nél, azóta 40-50e km enkénk cserélem.
És lehet a felújított turbót is ez nyírta ki :!:

Bizony,minden második olajcserénél kartergáz szürö csere szigorúan.
_______________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.15. 13:31 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.12.14. 01:00
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: Dorog, Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Semmikeppen nem ujitattam volna. Csak a csere jott szoba es az is csak gyari. Igy a mutatvany 400ban allt meg de a srac cserelt egy porlasztocsucsot is.
Ezzel nem akarok vitakat gerjeszteni aki ugy gondolja ujitsa fel en inkabb csereltetem. Egyelore ket napja jarok vele. A komplett olajcsere karterszurostol kb otezerrel ezelott lett kicserelve fekbetetestol meg minden cakkpakk. Mostanaban sokban volt az auto :)

Most jo. Jarok vele. Ha valami van egy ev garis a turbo. Remelem nem lesz baj. A szerviz kicsit csuszos volt kevesbe kommunikativ de ugytunt a srac hogy ert hozza.

Meg elfogom vinni atnezetni hogy minden belekerult-e amirol beszeltunk de sztem igen. En mar csak ilyen bizalmatlan vagyok... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.15. 19:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
Semmikeppen nem ujitattam volna. Csak a csere jott szoba es az is csak gyari. Igy a mutatvany 400ban allt meg de a srac cserelt egy porlasztocsucsot is.
Ezzel nem akarok vitakat gerjeszteni aki ugy gondolja ujitsa fel en inkabb csereltetem. Egyelore ket napja jarok vele. A komplett olajcsere karterszurostol kb otezerrel ezelott lett kicserelve fekbetetestol meg minden cakkpakk. Mostanaban sokban volt az auto :)

Most jo. Jarok vele. Ha valami van egy ev garis a turbo. Remelem nem lesz baj. A szerviz kicsit csuszos volt kevesbe kommunikativ de ugytunt a srac hogy ert hozza.

Meg elfogom vinni atnezetni hogy minden belekerult-e amirol beszeltunk de sztem igen. En mar csak ilyen bizalmatlan vagyok... :)

Jól teszed!Nem kevés pénzedbe került,dolgozzanak meg érte korrektül.
Hál Istennek van gari,addig "üssed",persze jó értelemben,hogy minden kijöjjön rajta :D
_______________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.15. 19:21 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mervob írta:
Semmikeppen nem ujitattam volna. Csak a csere jott szoba es az is csak gyari. Igy a mutatvany 400ban allt meg de a srac cserelt egy porlasztocsucsot is.
Ezzel nem akarok vitakat gerjeszteni aki ugy gondolja ujitsa fel en inkabb csereltetem. Egyelore ket napja jarok vele. A komplett olajcsere karterszurostol kb otezerrel ezelott lett kicserelve fekbetetestol meg minden cakkpakk. Mostanaban sokban volt az auto :)

Most jo. Jarok vele. Ha valami van egy ev garis a turbo. Remelem nem lesz baj. A szerviz kicsit csuszos volt kevesbe kommunikativ de ugytunt a srac hogy ert hozza.

Meg elfogom vinni atnezetni hogy minden belekerult-e amirol beszeltunk de sztem igen. En mar csak ilyen bizalmatlan vagyok... :)

Hát atiTDI ha jól emlékszem 200ért tud gyári új garet turbót 30D-re.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.15. 20:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
party írta:
Még csak annyit, hogy "állitólag" azért ment tönkre,mert a kartergáz szürő nem lett cserélve, és "felfújta" magát a motor, amitöl a turbónak nem jutott elég olaj! Tény hogy még az eredete szürő volt benne, 155000 km nél, azóta 40-50e km enkénk cserélem.
És lehet a felújított turbót is ez nyírta ki :!:

Szia!
Az igazság mindig "odaát"van,de ebben az "állitólagban" sok van.
Egy 320D-t vittek egyszer szerelömhöz,hogy motorgenerál.40.000km volt benne.
Az olajbetöltö kupakot levéve,ömlött belöle a füst.A szerelö nem piti csávó,azt mondta ez a motor jó,más baja van,mivel szép a hangja,bár ereje nem a régi,meg orrán száján ömlött belöle a füst.Nem BMW specialista,de átnézte a motort és kartergázszüröt cserélt.
Megoldódott a hiba 10.000Ft-ból.
Saját történetem,bár már leirtam,de okulásként ismét közreadom:
140.000km volt a kocsimban,mikor kiakartam nyitni a csomagtartót tiszta olaj lett a kezem.
Mi a bozsoki Szüzmária lehet ez? :D
Az olajpálcát kinyomta a motor a "felfujástól" a menetszél hátravitte,tök olaj volt az egész hátulja.A megoldás,kartergázszürö csere.
Ha nem nyomja ki a pálcát,szegényebb lennék egy turbóval,ami a túlnyomás miatt nem kapott volna friss olajat.
Ja,az elsö tulaj a Wallis-ba hordta szervizelni.
Hagyjuk :twisted:
Olvasgasd a "kartergázszürö" fórumot,lehet belöle épitkezni,sok okos gondolat van.
Hütsd a turbót :D
Bocs,ha megint bö lére sikerült 8)
Üdv,Vader
_______________________
Möge die BMW Macht mit Euch sein :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.07.26. 17:54 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Engem is elfog érni a turbóhalál :twisted:
Egy hete sipol a turbóm,szerencsére nincs még teljesitmény veszteség.
Szerelö meghallgatta,mondta,turbo.
Szerintetek mennyit megy el még?Hirtelen áll be,vagy lassan?Horvátországba készülök.....
Milyet tetessek rá,ha vége lesz?
Ami a vicc,hogy néha csinálja,néha nem.A turbónak megvan az a jellegzetes egészséges alig hallható hangja,mellette meg ez.Esetleg más nem okozhatja?
Amit nem értek,hogy olajat,szüröket becsülettel cserélem,hidegen nem hajtom,állatkodás után hütöm.200.000-nál elszáll.
Volt Cromám,azon 350.000-nél sem volt hangja a turbonak,pedig kapott az is.
Oké,hogy nagy az igénybevétel,de szerintem márkához méltatlanul rövid idö alatt tönkremegy.
Köszi elöre is a véleményeket.

__________________________________________
Möge die BMW Macht mit euch sein


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator