* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
vetrexo írta:
kopasz30 írta:
Az elektromos vezeték mellett kéne legyen a vákumcső " folytatása"
A szívósor alati elosztóba van a másik vége.
morv írta:

Sztem a cso a turbohoz meno vakumcso, a vezetek pedig a turbo nyomasszabalyzo szelepenek a vezeteke lehet. Emiatt nem allitja a turbo geometriat a kicsi, vegig a nagy fordulathoz tartozo allasban vannak a lapatok. Ha tevedek, mindjart javit valaki.


Sziasztok!

Köszönöm a segítséget. A hibát megtaláltam, a turbó vákuumcsövéből hiányzik egy kb. 70cm-es darab.:D Az elosztó végén megtaláltam egy részét:http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0496_www.kepfeltoltes.hu_.jpg .

Lehet egy kicsit off, de van még kérdésem amivel nem tudok mit kezdeni. Ellenőriztem a többi vákuumcsövet, mert nincs most rásegítés a fékre, a féknek pedig semmi szerkezeti hibája nincs. Kutakodáskor az indítómotor felett ezt találtam: http://kepfeltoltes.hu/150715/IMG_0495_ ... es.hu_.jpg . Ez mi akar lenni, és annak a leszakadt csőnek hova kéne mennie? És lehetséges, hogy ezek a szakadások/hiányok miatt falschot szív a vákuumrendszer és azért nincs fékrásegítésem?
Válaszaitokat előre is köszönöm.

István

Piros csíkos csövek a motorbakokra mennek, fehér csíkos a flapokra, kék az EGR-re, turbóra. A vákuumelosztóból jön a cső szelepre, a szelepről a vákuumos motorbakokra. Nézz utána, mert a vákuumelosztón nem mindegy melyik cső hova megy :!: Eltérő átmérőjű furatok vannak az elosztó csonkjaiban :!:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, vetrexo
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 23:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
vetrexo írta:
kopasz30 írta:
morv írta:
KissGSV írta:


Piros csíkos csövek a motorbakokra mennek, fehér csíkos a flapokra, kék az EGR-re, turbóra. A vákuumelosztóból jön a cső szelepre, a szelepről a vákuumos motorbakokra. Nézz utána, mert a vákuumelosztón nem mindegy melyik cső hova megy :!: Eltérő átmérőjű furatok vannak az elosztó csonkjaiban :!:


Azokat figyeltem, fotóztam és lemértem mindent amit tudtam, meg a realOEM-et is nézem bőszen. :D Holnap remélhetőleg lecserélem az összes csövet, mondjuk már akkor éreztem hogy ez lesz, amikor a tartóból szedtem ki a turbó vákuumcsövét és tört, mint a ropi, aztán meg ki tudja még hol vannak apróbb lyukak rajta... Inkább megcsinálom az egészet, nem lenne kellemes, ha egy másik cső miatt mondjuk elmenne a fékrásegítés... morv: bal kormányos, de már nem tudtam mihez kötni, mert rögtön azután ment el a fék, hogy belém jöttek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 10:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.13. 18:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Újfehértó
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Valaki meg tudná adni AtiTDI elérhetőségét? Egy 2003 E39 520d Touring-ról van szó amihez turbó kellene. A fórumon olvastam, hogy ő tud hozzá jó áron. Esetleg ha tudtok, más elérhetőségeket ahol turbót újítanak fel, értékesítenek azt is szívesen várom.

Köszönöm szépen előre is!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.08.31. 13:46 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
milanello89 írta:
Sziasztok! Valaki meg tudná adni AtiTDI elérhetőségét? Egy 2003 E39 520d Touring-ról van szó amihez turbó kellene. A fórumon olvastam, hogy ő tud hozzá jó áron. Esetleg ha tudtok, más elérhetőségeket ahol turbót újítanak fel, értékesítenek azt is szívesen várom.

Köszönöm szépen előre is!!!

A 6100-as végű az övé elméletileg.
Hegyalja Dél-Pest Autósbolt

.....Cím: Budapest, 1181. Margó Tivadar u. 27. [TÉRKÉP]

.....Tel./Fax: (06-1) 363-1478
.....Tel.: (06-1) 383-0766, (06-20) 316-6100

.....E-mail: hegyalja(a)enternet.hu

.....Nyitva tartás:
.....Hétfőtől péntekig, 8-17 óráig.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.09.03. 19:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.04.13. 18:15
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Újfehértó
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
milanello89 írta:
Sziasztok! Valaki meg tudná adni AtiTDI elérhetőségét? Egy 2003 E39 520d Touring-ról van szó amihez turbó kellene. A fórumon olvastam, hogy ő tud hozzá jó áron. Esetleg ha tudtok, más elérhetőségeket ahol turbót újítanak fel, értékesítenek azt is szívesen várom.

Köszönöm szépen előre is!!!

A 6100-as végű az övé elméletileg.
Hegyalja Dél-Pest Autósbolt

.....Cím: Budapest, 1181. Margó Tivadar u. 27. [TÉRKÉP]

.....Tel./Fax: (06-1) 363-1478
.....Tel.: (06-1) 383-0766, (06-20) 316-6100

.....E-mail: hegyalja(a)enternet.hu

.....Nyitva tartás:
.....Hétfőtől péntekig, 8-17 óráig.





Nagyon szépen Köszönöm!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.10.02. 21:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy 320td Compacton (150le) a következő a hibajelenség:

beindításkor egy kis , kb. 1 sec-ig tartó csikorgás jelentkezik, aztán leállításkor szintén ugyanez az 1 sec-ig tartó csikorgás.

Alapjáraton semmi rendellenes hang, de ha növelem álló helyzetben a fordulatot, akkor kb. 3500 fölött ismét beindul ez a hang, de ekkor már folyamatos.
Álló helyzetben van egyáltalán turbónyomás, vagy csikoroghat - sípolhat a turbó álló helyzeti fordulatszám növelés esetén? :roll:

Menet közben, kb. 2500-as fordulattól lehet hallani, csikorgó - sípoló hangnak tűnik ilyenkor.

Elvittem szakszervízbe és a szerelő szemrevételezéssel megállapította - azaz bontás nélkül - hogy a turbóból jön a hang, szerinte a turbót cserélni kell.

Az autó nagyon jól megy egyébként, nagyon erős, a turbó szerintem rendesen dolgozik, tol ott, ahol kell.
Ettől függetlenül , lehet, hogy tényleg a végét járja? :roll:

Ha jól tudom, akkor ezen a vákuumos turbó van és nem, az elektromosan vezérelt.

Meghallgattuk mi is, de apám szerint a csikorgó hang valamelyik szíjfeszítőtől jön, esetleg klíma vagy generátor csapágy környéke.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.10.02. 23:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:
Egy 320td Compacton (150le) a következő a hibajelenség:

beindításkor egy kis , kb. 1 sec-ig tartó csikorgás jelentkezik, aztán leállításkor szintén ugyanez az 1 sec-ig tartó csikorgás.

Alapjáraton semmi rendellenes hang, de ha növelem álló helyzetben a fordulatot, akkor kb. 3500 fölött ismét beindul ez a hang, de ekkor már folyamatos.
Álló helyzetben van egyáltalán turbónyomás, vagy csikoroghat - sípolhat a turbó álló helyzeti fordulatszám növelés esetén? :roll:

Menet közben, kb. 2500-as fordulattól lehet hallani, csikorgó - sípoló hangnak tűnik ilyenkor.

Elvittem szakszervízbe és a szerelő szemrevételezéssel megállapította - azaz bontás nélkül - hogy a turbóból jön a hang, szerinte a turbót cserélni kell.

Az autó nagyon jól megy egyébként, nagyon erős, a turbó szerintem rendesen dolgozik, tol ott, ahol kell.
Ettől függetlenül , lehet, hogy tényleg a végét járja? :roll:

Ha jól tudom, akkor ezen a vákuumos turbó van és nem, az elektromosan vezérelt.

Meghallgattuk mi is, de apám szerint a csikorgó hang valamelyik szíjfeszítőtől jön, esetleg klíma vagy generátor csapágy környéke.

Ezt nagyon egyszerű kiszűrni, vedd le a szíjat és indítsd be.
Van álló helyzetben is turbónyomás. Vákuumos a 150-es CR 20d. Akkor is sípolhat, ha lyukas valahol a nyomócső, de az is lehet, hogy a lapát beleér már a házba. A 2 csavarral vedd le a légtömegmérőről a csövet, akkor le tudod húzni a turbó szívócsövét kompletten. Ott meg tudod mozgatni a kompresszorlapát tengelyét.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: kovessyroli
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.10.03. 13:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyik ismerősömnek ugyan ilyen hangja volt. A turbó volt a ludas. Ha bizonytalan vagy, akkor vedd le a szíjat első körben, illetve ha van sztetoszkópod, vagy hosszú csavarhúzód, akkor tudsz hallgatózni is. A kocsi itt is jól ment egyébként.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 12:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.11.06. 12:25
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok 3.0d semmi turbó nyomás nincs,levettük a turbót átnézte felújítós azt mondta semmi baja,
hibakód ezek vannak benne: 1260(04704) és 1640(05696).
tippek trükkök,köszönöm:))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 12:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
batucar írta:
Sziasztok 3.0d semmi turbó nyomás nincs,levettük a turbót átnézte felújítós azt mondta semmi baja,
hibakód ezek vannak benne: 1260(04704) és 1640(05696).
tippek trükkök,köszönöm:))

Csövek épek?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 13:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
batucar írta:
Sziasztok 3.0d semmi turbó nyomás nincs,levettük a turbót átnézte felújítós azt mondta semmi baja,
hibakód ezek vannak benne: 1260(04704) és 1640(05696).
tippek trükkök,köszönöm:))

Csövek épek?

Egy jó diag beszédesebb lenne!

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
SvidronyA írta:
batucar írta:
Sziasztok 3.0d semmi turbó nyomás nincs,levettük a turbót átnézte felújítós azt mondta semmi baja,
hibakód ezek vannak benne: 1260(04704) és 1640(05696).
tippek trükkök,köszönöm:))

Csövek épek?

Egy jó diag beszédesebb lenne!

Nyilván; ez nem is lehet kérdés. Én pusztán csak arra akartam utalni, hogy a csövek állapota -pláne, ha nagyon oda vannak- szemrevételezéssel is felmérhető(?) :wink: .

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 14:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
batucar írta:
Sziasztok 3.0d semmi turbó nyomás nincs,levettük a turbót átnézte felújítós azt mondta semmi baja,
hibakód ezek vannak benne: 1260(04704) és 1640(05696).
tippek trükkök,köszönöm:))


Na ezért kell rendes szerelőhöz menni. A turbó levétele legyen mindig az utolsó dolog. Vákuumcsövek, druckwandlerek. Ezen a vonalon kellene szétnézni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 15:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.16. 02:35
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Vecsés
Adott köszi: 11 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
batucar írta:
Sziasztok 3.0d semmi turbó nyomás nincs,levettük a turbót átnézte felújítós azt mondta semmi baja,
hibakód ezek vannak benne: 1260(04704) és 1640(05696).
tippek trükkök,köszönöm:))


Ha egy kicsit visszaolvasol, láthatod az én viaskodásom a vákuumcsövekkel. :D Nekem is ugyan ez volt a probléma, de miután lecseréltem a csöveket, máris érezhető/hallható volt a különbség.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vetrexo az itt látható tagok köszönték meg: willis
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.06. 22:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.19. 23:51
Hozzászólások: 454
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 124 alkalommal
Kapott köszik: 40 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: S62
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Turbót hová érdemes vinni felújítani? 30d-ből éppen hogy ki nem esett a közepe....


Ezt telóról firkáltam..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2015.11.07. 00:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Bor3sz írta:
Turbót hová érdemes vinni felújítani? 30d-ből éppen hogy ki nem esett a közepe....


Ezt telóról firkáltam..

Magyar Turbó Kft. Nyírbátor.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2016.06.03. 15:42 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A kocsi egy e39 2002-es 520D jelenleg 325000km.
Egy ideje már csinálja az autó a következő hibajelenséget:
Részterhelésen minden rendben. Nagyobb terhelésen azonban elkezd menni normálisan aztán egyszer csak visszavesz a teljesítményből ( pár másodperc után változó, hogy mennyi). Réggebben kevésbé érezhetően jelentkezett, de nemrégiben elég erőteljesen érezhető (utóbbi 10000 km). Időközben cserélni kellett az adagolót és mivel sikerült új injektorokat is venni olcsón ezért azokat is cserélte a szerelő. Azt gondoltam ez a hiba is az adagoló miatt van, de sajnos nem.

Ezek után arra figyeltem fel, hogy mikor megy a turbó hallom hogy sziszeg. Aztán az egyik út során ledobta a szívósornál a légbeömlő csövet. Elég sok olaj volt a csőben és a szívócsonkban... Jól összeolajozta a frissen cserélt ékszíjakat amik azóta szépen csúsznak (Valaki tud valami módszert a megtisztításra a cserén kívűl?).

A csövet miután normálisan visszatettem sokat javult a helyzet, de messze nem tökéletes. A motortérbe benézve azt látom, hogy a turbó környékén van valamennyi olajszivárgás, illetve a turbóból kijövő levegő csövek gumi elemei is kissé olajosak és nem túl szép állapotúnak tűnnek. Mióta meg van a kocsi az intercooler nem volt kitisztítva és a turbó sem volt cserélve (110000km-t mentem vele). Emellett most 8000km alatt megevett 1 liter olajat már, holott eddig az egész olajcsere ciklus alatt sem evett meg fél litert.

A kartergázszűrőt 60000-enként cseréltem. A legutóbbi olajcserénél a turbó tengelye még nem lötyögött.
Az én elképzelésem az, hogy vagy a szívósor légnyomásszenzora szarakodik, vagy a turbó vezérlője, vagy a turbó haldoklik illetve hogy ki kellene cserélni a levegő csövek gumi elemeit meg kitisztítani az intercoolert. Vagy ezek kombinációja. Ha lesz egy kis időm rádugom a laptopot és megnézem a turbónyomást a jelenség kialakulásakor.
Addig is ha van valami tanácsotok annak örülnék.

Üdv:
Márk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2016.06.25. 23:23 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2008.06.09. 00:00
Hozzászólások: 444
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 12 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
marcokovacs írta:
Sziasztok!

A kocsi egy e39 2002-es 520D jelenleg 325000km.
Egy ideje már csinálja az autó a következő hibajelenséget:
Részterhelésen minden rendben. Nagyobb terhelésen azonban elkezd menni normálisan aztán egyszer csak visszavesz a teljesítményből ( pár másodperc után változó, hogy mennyi). Réggebben kevésbé érezhetően jelentkezett, de nemrégiben elég erőteljesen érezhető (utóbbi 10000 km). Időközben cserélni kellett az adagolót és mivel sikerült új injektorokat is venni olcsón ezért azokat is cserélte a szerelő. Azt gondoltam ez a hiba is az adagoló miatt van, de sajnos nem.

Ezek után arra figyeltem fel, hogy mikor megy a turbó hallom hogy sziszeg. Aztán az egyik út során ledobta a szívósornál a légbeömlő csövet. Elég sok olaj volt a csőben és a szívócsonkban... Jól összeolajozta a frissen cserélt ékszíjakat amik azóta szépen csúsznak (Valaki tud valami módszert a megtisztításra a cserén kívűl?).

A csövet miután normálisan visszatettem sokat javult a helyzet, de messze nem tökéletes. A motortérbe benézve azt látom, hogy a turbó környékén van valamennyi olajszivárgás, illetve a turbóból kijövő levegő csövek gumi elemei is kissé olajosak és nem túl szép állapotúnak tűnnek. Mióta meg van a kocsi az intercooler nem volt kitisztítva és a turbó sem volt cserélve (110000km-t mentem vele). Emellett most 8000km alatt megevett 1 liter olajat már, holott eddig az egész olajcsere ciklus alatt sem evett meg fél litert.

A kartergázszűrőt 60000-enként cseréltem. A legutóbbi olajcserénél a turbó tengelye még nem lötyögött.
Az én elképzelésem az, hogy vagy a szívósor légnyomásszenzora szarakodik, vagy a turbó vezérlője, vagy a turbó haldoklik illetve hogy ki kellene cserélni a levegő csövek gumi elemeit meg kitisztítani az intercoolert. Vagy ezek kombinációja. Ha lesz egy kis időm rádugom a laptopot és megnézem a turbónyomást a jelenség kialakulásakor.
Addig is ha van valami tanácsotok annak örülnék.

Üdv:
Márk

Szia!
Szerintem egy korrekt diagot kell rajta csinálni,az egyértelmüen megmutatja a hibát.Addig ne cserélj semmit.Szerintem.
A turbo sziszegése normális,a lapátok hangja, ahogy a levegöt nyomja a motorba.
Elöfordul.hogy ledobja a csövet,tedd vissza egy új "aba"bilincsel.
Normális ,hogy olajosak a csövek.Tapogasd végig,lehet,hogy repedt.
Az ékszijakat meg gözborotvázd le,de csak azokat.
Üdv 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2016.06.26. 10:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Vader-1 írta:
Normális ,hogy olajosak a csövek.Tapogasd végig,lehet,hogy repedt.
Üdv 8)


Egészen addig , amíg leheletnyi olajfilm van bennük. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Turbó
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.02. 16:51
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Vader-1 írta:
Normális ,hogy olajosak a csövek.Tapogasd végig,lehet,hogy repedt.
Üdv 8)


Egészen addig , amíg leheletnyi olajfilm van bennük. :wink:


Köszönöm szépen a hozzászólásokat. Kicseréltem az összes vákuumcsövet, kitakarítottam az intercoolert és az összes levegő csövet. Közben észrevettem, hogy az egyik légbeszívó csonk le van esve és valószínűleg ez volt a fő baj. Olajfolyás az elég sok volt a turbó környezetében. Azt lepucoltam, majd meglátom honnan folyt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1004 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 31 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator