* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.21. 23:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

És ezt teszi tökéletessé a 1-5-3-6-2-4 gyújtási sorrend
üdv.
Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 07:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
strobi írta:
simi64 írta:
Tudom, hogy illetlenség az összehasonlítás, de:
540i vs 535d
vagy ha így jobban tetszik:
Jackson vs Lepke
Örök talány marad számomra egészen addig, amíg egymás mellé nem állnak.
Tudom, az egyik E60, másik E39, de mégis ide kívánkozik, mivel sor6 vs V8.
Különbséget én csak annyit éreztem, hogy a diesel fél mp-et vár. Aztán azt behozná a nyomaték miatt, de a vége nagyon érdekes lehet.
Nnna, arra lennék kíváncsi!
Ha adódna rá alkalom és hely, szívesen megtekinteném egy találkozón.
Szédületesen brutális vaddisznó mindkettő.
:drive


Simikém nekem volt szerencsém Lepke kocsiját próbálgatni... :wink:

Én azt mondom,hogy 0-ról egy picit jobban indúl-na az 540!!!
De pl.: repülő rajtból főleg olyan 100-tól felfelé simán az 535D viszi a pálmát... :oops:
Az a 2 turbó csak 2 turbó... 8)


Vezettük mind a ketten a másik autóját és nem tudjuk mi lenne, mind a kettő nagyon megy az tény. Csak egymás mellett kéne kipróbálni. De ugyebár Bfüreden nincsen autópálya. Pláne üres nem.
Én lassabb vagyok a Touring súlya miatt egy kicsit.

Jackson, aki ugyancsak kiváncsi csak ugyebár eddig nem volt lehetőség

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 14:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW520dshaver írta:
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

És ezt teszi tökéletessé a 1-5-3-6-2-4 gyújtási sorrend
üdv.
Pityu
[quote]
A négy hengeres 1-2-4-3 vagy az 1-3-4-2, a v8 nak meg páratlan
lehet a gyújtási sorrendje,gyártója válogatja,megjegyezni is
lehetetlen,irodalom kell hozzá.Tehát a tökéletes a sor6.Üdv.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 15:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

A sor6 jobban tetszett?
[quote]
Szia Simi:Igen,nekem a sor6 motorhangja benzinesben jobban
tetszik.Volt 320i-m, tizenhárom évig nyúztam,semmi extra nem
volt benne csak a vonó horog,nem is volt semmi baja.Nagyobb-
ra vágytam,számításba jöhetett volna még az 535i-nél nagyobb
is, de nem akartam ettől nagyobbat.Azért ha lehetne 535i-540i
sor6,azt választanám,benzinesben.Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.Üdv

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 15:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
simi64 írta:
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

A sor6 jobban tetszett?
Idézet:
Szia Simi:Igen,nekem a sor6 motorhangja benzinesben jobban
tetszik.Volt 320i-m, tizenhárom évig nyúztam,semmi extra nem
volt benne csak a vonó horog,nem is volt semmi baja.Nagyobb-
ra vágytam,számításba jöhetett volna még az 535i-nél nagyobb
is, de nem akartam ettől nagyobbat.Azért ha lehetne 535i-540i
sor6,azt választanám,benzinesben.Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.Üdv

Kár, hogy a Lepke nem nyomott bele a jobb 1-be, nem egészen így beszélnél. Vagy ültél már 535d-ben?
Az egy csoda! :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 16:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
apa írta:
simi64 írta:
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

A sor6 jobban tetszett?
Idézet:
Szia Simi:Igen,nekem a sor6 motorhangja benzinesben jobban
tetszik.Volt 320i-m, tizenhárom évig nyúztam,semmi extra nem
volt benne csak a vonó horog,nem is volt semmi baja.Nagyobb-
ra vágytam,számításba jöhetett volna még az 535i-nél nagyobb
is, de nem akartam ettől nagyobbat.Azért ha lehetne 535i-540i
sor6,azt választanám,benzinesben.Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.Üdv

Kár, hogy a Lepke nem nyomott bele a jobb 1-be, nem egészen így beszélnél. Vagy ültél már 535d-ben?
Az egy csoda! :D
[quote]
Én az autót, nem a gyorsulás alapján ítélem meg,a kisfiam (23
325i-je van gyorsulásokra jár B.keszire hetente cserélünk
hátsó difit,megüti 200m-en a 750i-t meg az összes többit.
Ő egy BMW gyilkos,ez nem az én világom.Amikor megvettem
az535i-t új felnik, új gumik elöl 245/40/18,hátul275/40/18
azt mondtam ezek a kerekek 10 évig kibírják,öt év eltelt,még
mindig újszerűek.De a kisfiam nem közlekedik az autóval. :lol:



ő

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Gázpedál
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 17:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.02.05. 01:00
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Sárbogárd
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Én az autót, nem a gyorsulás alapján ítélem meg,a kisfiam (23
325i-je van gyorsulásokra jár B.keszire hetente cserélünk
hátsó difit,megüti 200m-en a 750i-t meg az összes többit.
Ő egy BMW gyilkos,ez nem az én világom.Amikor megvettem
az535i-t új felnik, új gumik elöl 245/40/18,hátul275/40/18
azt mondtam ezek a kerekek 10 évig kibírják,öt év eltelt,még
mindig újszerűek.De a kisfiam nem közlekedik az autóval. Nevet?



ő
_________________
apa.
Ha egyszer beszáll,nem akar kiszállni.

Hali!

Gondolom a gázpedál alatt Húsvéti kifújt kifestett Nyuszitojás lapul :oops: :oops: :oops:
Pityu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 17:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Teljesen egyetértek ebben Veled, de én azért írtam, mert ezt mondtad:
Idézet:
Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.

Ebben viszont egyáltalán nem értünk egyet!
A mai dieselautók (főleg a BMW) semmiféle kivetni valót nem hagynak maguk után.
Tökéletes működés
Környezetbarát üzem
Takarékos használat
Iszonyatos nyomaték
Hangja sem ocsmány (főleg a sor6-nak)
Azért gondolom Te sem a fogyasztása miatt vetted a három és fél literes motort :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázpedál
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 19:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW520dshaver írta:
Én az autót, nem a gyorsulás alapján ítélem meg,a kisfiam (23
325i-je van gyorsulásokra jár B.keszire hetente cserélünk
hátsó difit,megüti 200m-en a 750i-t meg az összes többit.
Ő egy BMW gyilkos,ez nem az én világom.Amikor megvettem
az535i-t új felnik, új gumik elöl 245/40/18,hátul275/40/18
azt mondtam ezek a kerekek 10 évig kibírják,öt év eltelt,még
mindig újszerűek.De a kisfiam nem közlekedik az autóval. Nevet?



ő
_________________
apa.
Ha egyszer beszáll,nem akar kiszállni.

Hali!

Gondolom a gázpedál alatt Húsvéti kifújt kifestett Nyuszitojás lapul :oops: :oops: :oops:
Pityu
Idézet:
[quote]
Az autó végsebességét még nem ismerem,de Ap. főútvonalon nem vagyok szégyenlős
akik záróvonalon,forgalom elől elzárt területen,lefele előznek egy 535-öst aki szabályosan közlekedik,azt büntetésből visszaelőzöm.
Igaz!!!! Jackson ezt így kell csinálni? Az üzemanyag fogyasztás soha nem érdekelt.üdv.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 19:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Teljesen egyetértek ebben Veled, de én azért írtam, mert ezt mondtad:
Idézet:
Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.

Ebben viszont egyáltalán nem értünk egyet!
A mai dieselautók (főleg a BMW) semmiféle kivetni valót nem hagynak maguk után.
Tökéletes működés
Környezetbarát üzem
Takarékos használat
Iszonyatos nyomaték
Hangja sem ocsmány (főleg a sor6-nak)
Azért gondolom Te sem a fogyasztása miatt vetted a három és fél literes motort :wink:

Ha azt mondom hogy 35-éve csak diesel motorokkal foglalkozom,VOLVO,MERCI akkor
megértheted,hogy különbséget teszek, benzin és diesel motorok között.Nincs kifogásom
BMW diesel motor ellen,de füled neked is van és érzed,vagyis nem hallod ha egy benzines
mellett állsz és jár a motorja,ez az egy dolog ami inkább a bengás felé húzza a szívem.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 22:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
simi64 írta:
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

A sor6 jobban tetszett?
Idézet:
Szia Simi:Igen,nekem a sor6 motorhangja benzinesben jobban
tetszik.Volt 320i-m, tizenhárom évig nyúztam,semmi extra nem
volt benne csak a vonó horog,nem is volt semmi baja.Nagyobb-
ra vágytam,számításba jöhetett volna még az 535i-nél nagyobb
is, de nem akartam ettől nagyobbat.Azért ha lehetne 535i-540i
sor6,azt választanám,benzinesben.Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.Üdv

Helo apa klubtárs
A traktor hasonlatot egy kicsit erősnek tartom
Nemrégen volt szerencsém egy f10-es dieselhez JÁRÓ motornál nem nagyon venni észre hogy BENZIN vagy DIESEL
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gázpedál
HozzászólásElküldve: 2010.06.22. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW520dshaver írta:
Én az autót, nem a gyorsulás alapján ítélem meg,a kisfiam (23
325i-je van gyorsulásokra jár B.keszire hetente cserélünk
hátsó difit,megüti 200m-en a 750i-t meg az összes többit.
Ő egy BMW gyilkos,ez nem az én világom.Amikor megvettem
az535i-t új felnik, új gumik elöl 245/40/18,hátul275/40/18
azt mondtam ezek a kerekek 10 évig kibírják,öt év eltelt,még
mindig újszerűek.De a kisfiam nem közlekedik az autóval. Nevet?



ő
_________________
apa.
Ha egyszer beszáll,nem akar kiszállni.

Hali!

Gondolom a gázpedál alatt Húsvéti kifújt kifestett Nyuszitojás lapul :oops: :oops: :oops:
Pityu

Helo
Ezt mondom ÉN :lol:
ÜZEMÓRÁS :wink: :wink: :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Sor6V8
HozzászólásElküldve: 2010.06.23. 06:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
apa írta:
simi64 írta:
apa írta:
Az én véleményem:a legtökéletesebben kiegyensúlyozott motor az a sor6,nagyon rég
óta gyártják és még sokáig fogják is.Tudomásom szerint a Merci
csinálta leg először,ebből alakult ki a Merci emblémája,mert ha
megnézitek a főtengelyt,vagy az ékszíj tárcsa,vagy a lendkerék
felől,a hajtókar csapok egymáshoz képest 120 fokkal vannak el-
tolva egymástól,pont úgy mint az emblémán a csillag szárai.
Ezért a jellegzetes hang,az egyenletes járás,strapabírás,megbízhatóság,természetesen
a BMW-ben.Nekem mégis V8-am van,ez se rossz.Üdv

A sor6 jobban tetszett?
Idézet:
Szia Simi:Igen,nekem a sor6 motorhangja benzinesben jobban
tetszik.Volt 320i-m, tizenhárom évig nyúztam,semmi extra nem
volt benne csak a vonó horog,nem is volt semmi baja.Nagyobb-
ra vágytam,számításba jöhetett volna még az 535i-nél nagyobb
is, de nem akartam ettől nagyobbat.Azért ha lehetne 535i-540i
sor6,azt választanám,benzinesben.Én azt mondom,ha személy
autó legyen benzin,ha diesel az legyen teherautó,traktor.Üdv

Helo apa klubtárs
A traktor hasonlatot egy kicsit erősnek tartom
Nemrégen volt szerencsém egy f10-es dieselhez JÁRÓ motornál nem nagyon venni észre hogy BENZIN vagy DIESEL
üdv zoli
Idézet:

Szia Zoli.
A 40 bar sürítési végnyomás és a diesel befecskendezés egy jellegzetes hangot ad,
én erről beszélek,ezt nem lehet hallani egy szívó,injektoros motornál.A diesel motor
szerkezete is erősebb kell hogy legyen,hogy az extrém igénybevételeknek hosszútávon
megfeleljen.Nincs kifogásom a diesellel szemben,nagyon jó találmány,egy csodálatos
szerkezet,de nekem személyautóban a benzines a szívem csücske.Nézzétek meg a
VW golfot,hogy rázkódik az egész karosszéria,itt a "motorokról" esett említés.Üdv.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 19:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szerintem a BMW jobban ért a sor6-hoz, mint a vényóchoz:

BMW IIIa 1917, (sor6):
Kép

BMW 501 1954, az első V8:
Kép

Szóval a V8-nak 37 év lemaradása van a sor6-al szemben a BMW-nél.

De a király:
83 500 cm2, 4000 :!: lóerő, befecskendezés, 1944 ben :!: ( 28 henger, csillag )
Kép

Szerintem Sor 6 :!: (meg a Boxer 2)

Ja, a csillagosok 1951-ben kezdték a sor6-ot az M130-al.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 19:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sali645 írta:
V8, V8, V8!!!!!

Utánozhatatlan!

Én megkockáztatnám azt a mai dizelek megbízhatóságát strapabírását stb...
Érdekes módon ahhoz valahogy horror minden javitás,nem is beszélve a 150ezren felül állandóan bajos technikával. Mikorén a 6osom vittem kötelezőre érdekes módon álltak benn a dízelek egyiknek ez a másiknak az tömítetlenség szivóvalamik,meg az atyaég tudja mik.
A szervizest idézve: Guruló gondhalmaz 130ezren felül,pénzevő automata. ezt mondta,meg szidta a magyar gázolajat ami szétb....a a technikát
V8 V8 V8 és BENZIN :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin

És hogy' jön ide az üzemanyag? :roll:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Meglesz majd a pofáraesés, mikor jönnek a kis bmw turbós benzinesek, 180 lóerő körüli literteljesítménnyel, és hullani fognak azok is, mint a dízelek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Sali645 írta:
V8, V8, V8!!!!!

Utánozhatatlan!

Én megkockáztatnám azt a mai dizelek megbízhatóságát strapabírását stb...
Érdekes módon ahhoz valahogy horror minden javitás,nem is beszélve a 150ezren felül állandóan bajos technikával. Mikorén a 6osom vittem kötelezőre érdekes módon álltak benn a dízelek egyiknek ez a másiknak az tömítetlenség szivóvalamik,meg az atyaég tudja mik.
A szervizest idézve: Guruló gondhalmaz 130ezren felül,pénzevő automata. ezt mondta,meg szidta a magyar gázolajat ami szétb....a a technikát
V8 V8 V8 és BENZIN :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin

És hogy' jön ide az üzemanyag? :roll:


Hogy hogy hogy,ÍGY, SOR6vagyV8 :lol: :benzin :hehe :hehe :hehe
De jöhet még a. :lol: :beer sör is

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 20:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én is attól félek, hogy a híres nagyra becsült Vényócasaitokat egyszerűen megfogják és kettévágják! Ebben a szűkös világban ezeket a rémhíreket hallani :(
Aztán majd ha még hozzájön az is, hogy a hajtást átpakolják előre, akkor le is vehetjük az emblémát. :cry:
Azért remélem csak marad rémhír a rémhír. A hetes Hybridek is rácáfolnak erre. :wink:
Mert a BMW úgy néz ki, hogy nem azért rakott villanymotort bele, hogy környezetbarátabb és kisebb fogyasztású legyen, hanem azért, hogy növelje a pacik számát. :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sali645 írta:
apa írta:
simi64 írta:
Sali645 írta:
V8, V8, V8!!!!!

Utánozhatatlan!

Én megkockáztatnám azt a mai dizelek megbízhatóságát strapabírását stb...
Érdekes módon ahhoz valahogy horror minden javitás,nem is beszélve a 150ezren felül állandóan bajos technikával. Mikorén a 6osom vittem kötelezőre érdekes módon álltak benn a dízelek egyiknek ez a másiknak az tömítetlenség szivóvalamik,meg az atyaég tudja mik.
A szervizest idézve: Guruló gondhalmaz 130ezren felül,pénzevő automata. ezt mondta,meg szidta a magyar gázolajat ami szétb....a a technikát
V8 V8 V8 és BENZIN :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin :benzin

És hogy' jön ide az üzemanyag? :roll:


Hogy hogy hogy,ÍGY, SOR6vagyV8 :lol: :benzin :hehe :hehe :hehe
De jöhet még a :ezelment sör is. :lol:


Gyönyörűen ment nekem is a sor 6 528i,de mikor beültem az életem első V8asába,na az az élmény páratlan. Szavakkal le nem írhatom,érezni kell :lol: :lol:

apa: :sör: :sör: :benzin :benzin :franko: És V8


Nekem is volt,320I-m,nagyon szerettem E30-as karosszériával,csak úgy repítette
a majdnem egy tonnás autót,de az E39 más kategória. :drive :franko: :benzin

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sali645 írta:
simi64 írta:
Én is attól félek, hogy a híres nagyra becsült Vényócasaitokat egyszerűen megfogják és kettévágják! Ebben a szűkös világban ezeket a rémhíreket hallani :(
Aztán majd ha még hozzájön az is, hogy a hajtást átpakolják előre, akkor le is vehetjük az emblémát. :cry:
Azért remélem csak marad rémhír a rémhír. A hetes Hybridek is rácáfolnak erre. :wink:
Mert a BMW úgy néz ki, hogy nem azért rakott villanymotort bele, hogy környezetbarátabb és kisebb fogyasztású legyen, hanem azért, hogy növelje a pacik számát. :D


Simi,valóban ha belegondolunk még a kis 1esek is hátsókerekesek,én speciel el nem tudnám képzelni a kocsit úgy hogy rajta a BMW embléma,kis kávédaráló benne,és elsőkerék hajtás. Kiábrándulnék a BMW-ből annyi biztos. Nem gondolnám hogy a gyár ilyenre adná a fejét,hisz a BMW a hátsókerékhajtás etalonja.

Pedig sajnos ezt beszélik.
És sajnos Münchenben beszélik!
Reméljük, csak félrebeszélnek :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator