2010.10.01. 16:29
2010.10.01. 22:23
Imco írta:
亲爱的同事们!
我们作他感到这次,又?
2010.10.02. 00:06
kzolee írta:
Az első azt jelenti: Kedves kollégák!
De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és"
Inkább:
系列六 = sor 6 八v = v 8
2010.10.02. 05:50
kzolee írta:
Az első azt jelenti: Kedves kollégák!
De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és"
Inkább:
系列六 = sor 6 八v = v 8
2010.10.02. 09:09
kovessyroli írta:AlpinaFan írta:kovessyroli írta:
I think this is the beginning of a beautiful friendship
I am not interested at all what you think.
What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.
And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!
The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.
And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.
Nem akarom folytatni a vitát, pláne úgy nem, hogy minden hozzászólásodból ömlik a személyeskedés, de:
1.Én neked címezve sohasem írtam semmit. Őszinte leszek, annak örülnék, ha én sem kapnék tőled semmit.
2.Ha Jackson megsértődött a hozzászólásomon, akkor tőle elnézést kérek, nem a rossz szándék vezetett. Neked ehhez pont semmi közöd. Nem hinném, hogy a Jackson mások segítségére szorul, főleg nem olyan esetben, ha nem is éri támadás.
3.Angolul nem tudok szinte semmit, németül beszélek, ezzel viszont én nem kérkedtem. Amit idéztem angol mondatot, az része a 20.sz-i filmes kultúrának, ha esetleg nem ismernéd, akkor a Macskajaj c. filmből van.
4.Az a sejtésem, hogy benned valami régi tüske van velem szemben, és talán a politikai topikban írt álláspontom miatt. Hát ez van, tudod, a vélemény az szabad. Eléggé korlátolt gondolkodásra vall, ha politikai másként gondolkodás miatt valakit nem tudsz elfogadni. De nem is kell, csak engem ne kommentálj, és én sem foglak téged sohasem, ezt megígérem.
5.Az állatorvosi ügy engem kicsit zavart. Jött egy ember a semmiből, és sokan nekiálltak sztárolni és a fórumon beindult a "kiafaszagyerek? akinek több pénze van" játék. És mégsem sértegettem a Sali nevű klubtársat, de megjegyeztem, hogy a kézzel tapintható dörzsölőzködés némi hányingert kelt bennem.
Részemről ennyi, és ha nem haragszol, akkor le is kellene zárni ezt a történetet!
2010.10.02. 09:34
2010.10.02. 11:21
2010.10.02. 12:37
simi64 írta:kzolee írta:
Az első azt jelenti: Kedves kollégák!
De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és"
Inkább:
系列六 = sor 6 八v = v 8
Biztos a Kázolié a békéscsabai kínai étterem!
2010.10.02. 13:29
kzolee írta:
Óccó pici cucc ...
fordítóval sikerült megfejteni.
Először azt hittem, csak úgy találomra van bemásolva, de fúrta az oldalamat a kíváncsiság
2010.10.02. 23:43
2010.10.04. 11:50
2010.10.04. 16:41
2010.10.04. 21:47
lepke írta:Helo
Az utolsó hozzászólásoknak semmi köze a
Sor6 vagy V8? motorokhoz
2010.10.05. 07:37
jackson írta:lepke írta:Helo
Az utolsó hozzászólásoknak semmi köze a
Sor6 vagy V8? motorokhoz
Jackson, aki mint moderátor: Az ez elött lévő kettő hozzászólást törölte mind alpina mint rolly részéről.
Utálhatjátok egymást de ne itt.
2010.10.08. 15:15
ptamas írta:Sziasztok.
Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:
Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.
Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges
Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.
Tamas
2010.10.08. 15:17
ptamas írta:Valaki?ptamas írta:Sziasztok.
Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:
Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.
Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges
Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.
Tamas
2010.10.08. 15:21
ptamas írta:Valaki?ptamas írta:Sziasztok.
Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:
Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.
Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges
Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.
Tamas
2010.10.08. 15:44
lepke írta:ptamas írta:Valaki?ptamas írta:Sziasztok.
Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:
Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.
Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges
Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.
Tamas
Helo
A leírtak alapján van rajta mit szervizelni.Erre azért locsolni kell a pénzt FOLYAMATOSAN
Valamit megcsinálsz és már jön a másik hiba ez így fog menni míg nálad lesz
Egy 13-éves 740i-t üzemben tartani teljes anyagi csőd egy ilyen autó
Alkatrész árak az E39-es duplája
Nagyon meggondolandó
2010.10.08. 18:29
2010.10.08. 19:02
Há ügyvéd vót,csak möghalt,a zautó fő vót bakkolva,oszt nem möntek csak vasárnap vele,oszt most a zözvegye árujja.Én csak segítök neki elanni,me a körösztfiam barátjának a szüleji ezök.De beszámolok aran láncot, vagy essös bálna Mergát.Hitelátvállalós is gyühet,főleg az.lepke írta:Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN milyen gazdája volt a kocsinak