* *
Pontos idő: 2018.10.17. 06:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.01. 16:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Igen kérnék abba hagyni.
Van moderátor aki napi szinten használja az angolt :wink:

És az alpina utolsó mondatának a tömör fordítása, hogy ezen a magyar fórum nem kell angolul beszélni. Mint ahogy azt társaságban sem illik.

Ja és ha véletlenül beírnék angolul valamit szóljatok rám nem direkt van: Pl. fejemen megy angolul a konferencia és pötyögög ugyancsak angolul a német kollegának és közben unatkozva vissza írok a fórumra.

Jackson, aki örül ha végre nyugi van

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.01. 22:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5691
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Imco írta:

亲爱的同事们!
我们作他感到这次,又?


:wink:


Az első azt jelenti: Kedves kollégák!

De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és" :?:

Inkább:

系列六 = sor 6 Kép 八v = v 8


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 00:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Az első azt jelenti: Kedves kollégák!

De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és" :?:

Inkább:

系列六 = sor 6 Kép 八v = v 8

:lol: :lol: :lol:
Biztos a Kázolié a békéscsabai kínai étterem!

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 05:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8403
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 951 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Az első azt jelenti: Kedves kollégák!

De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és" :?:

Inkább:

系列六 = sor 6 Kép 八v = v 8


Kiváncsi voltam ki forditja le! :)

A kinai sajátossága lehet hogy vissza nem azt forditja mint oda. :)
Kiprobáltam már amikor beraktam, de igazából nem tehettem ellene.

A 2. "Miért kell ez megint?"-nek indult.

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 09:09 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1137
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 43 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
AlpinaFan írta:
kovessyroli írta:

I think this is the beginning of a beautiful friendship


I am not interested at all what you think.

What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.

And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!

The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.

And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.


Nem akarom folytatni a vitát, pláne úgy nem, hogy minden hozzászólásodból ömlik a személyeskedés, de:

1.Én neked címezve sohasem írtam semmit. Őszinte leszek, annak örülnék, ha én sem kapnék tőled semmit.
2.Ha Jackson megsértődött a hozzászólásomon, akkor tőle elnézést kérek, nem a rossz szándék vezetett. Neked ehhez pont semmi közöd. Nem hinném, hogy a Jackson mások segítségére szorul, főleg nem olyan esetben, ha nem is éri támadás.
3.Angolul nem tudok szinte semmit, németül beszélek, ezzel viszont én nem kérkedtem. Amit idéztem angol mondatot, az része a 20.sz-i filmes kultúrának, ha esetleg nem ismernéd, akkor a Macskajaj c. filmből van.
4.Az a sejtésem, hogy benned valami régi tüske van velem szemben, és talán a politikai topikban írt álláspontom miatt. Hát ez van, tudod, a vélemény az szabad. Eléggé korlátolt gondolkodásra vall, ha politikai másként gondolkodás miatt valakit nem tudsz elfogadni. De nem is kell, csak engem ne kommentálj, és én sem foglak téged sohasem, ezt megígérem.
5.Az állatorvosi ügy engem kicsit zavart. Jött egy ember a semmiből, és sokan nekiálltak sztárolni és a fórumon beindult a "kiafaszagyerek? akinek több pénze van" játék. És mégsem sértegettem a Sali nevű klubtársat, de megjegyeztem, hogy a kézzel tapintható dörzsölőzködés némi hányingert kelt bennem.

Részemről ennyi, és ha nem haragszol, akkor le is kellene zárni ezt a történetet!


Tudtok élni! Holnaptól héberül írom a hsz-eim :D :D :D
Két dologban kell kijavítsalak:
1. Enyém a legzsírabb verda itthon :D :D :D
2. A szállóigévé vált mondat (amivel szerintem sincs semmi gond) a Casablanca című filmben hangzott el először. A Macskajaj (ami egyébként nagy film :D ) ebből merít és teljesen a Casablancára utal.

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 09:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a kiegészítést, a Casablancát nem tudtam :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kár, hogy nincsen a billentyűzetemen orosz betű :o

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 12:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5691
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
simi64 írta:
kzolee írta:

Az első azt jelenti: Kedves kollégák!

De a második: "Azt, hogy érezte magát ezen, és" :?:

Inkább:

系列六 = sor 6 Kép 八v = v 8

:lol: :lol: :lol:
Biztos a Kázolié a békéscsabai kínai étterem!


Óccó pici cucc ... :D

:google fordítóval sikerült megfejteni.

Először azt hittem, csak úgy találomra van bemásolva, de fúrta az oldalamat a kíváncsiság :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 13:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8403
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 951 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Óccó pici cucc ... :D

:google fordítóval sikerült megfejteni.

Először azt hittem, csak úgy találomra van bemásolva, de fúrta az oldalamat a kíváncsiság :D


:franko:

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.02. 23:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Az utolsó hozzászólásoknak semmi köze a
Sor6 vagy V8? motorokhoz :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.04. 11:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jackson, aki mint moderátor kiszedte az idézetet is

Na de akkor most sor6 vagy V8... :?: :!: ... :lol:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.04. 16:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7547
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 261 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
mi van jön a tél?

:D :D :D

lassan semmi kedvem feljönni az oldalra... (tom nem hiányoznék csak megjegyeztem)

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.04. 21:47 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Az utolsó hozzászólásoknak semmi köze a
Sor6 vagy V8? motorokhoz :lol: :lol:


Jackson, aki mint moderátor: Az ez elött lévő kettő hozzászólást törölte mind alpina mint rolly részéről.
Utálhatjátok egymást de ne itt.

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.05. 07:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 465
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 61 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
lepke írta:
Helo
Az utolsó hozzászólásoknak semmi köze a
Sor6 vagy V8? motorokhoz :lol: :lol:


Jackson, aki mint moderátor: Az ez elött lévő kettő hozzászólást törölte mind alpina mint rolly részéről.
Utálhatjátok egymást de ne itt.


Sajnálattal tapasztolom. :cry:

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 15:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki?

ptamas írta:
Sziasztok.

Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:

Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.

Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges

Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.

Tamas




Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 15:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptamas írta:
Valaki?

ptamas írta:
Sziasztok.

Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:

Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.

Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges

Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.

Tamas




e38?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 15:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
ptamas írta:
Valaki?

ptamas írta:
Sziasztok.

Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:

Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.

Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges

Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.

Tamas



Helo
A leírtak alapján van rajta mit szervizelni.Erre azért locsolni kell a pénzt FOLYAMATOSAN
Valamit megcsinálsz és már jön a másik hiba ez így fog menni míg nálad lesz
Egy 13-éves 740i-t üzemben tartani 8O teljes anyagi csőd egy ilyen autó
Alkatrész árak az E39-es duplája
Nagyon meggondolandó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 15:44 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2009.08.09. 00:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Veresegyház
Adott köszi: 50 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
ptamas írta:
Valaki?

ptamas írta:
Sziasztok.

Akkor kernem a velemenyeteket, ti bele mernetek-e vagni:

Celszemely 740i, 97.7.-hó, szürke.
2 evet futott kullhonban, majd 8 eve egy tulajnal volt, o arulja
Sajna 1 eve megnyomtak a hatso sarvedot (nem veszes, de nem is olcso), es persze a kocc soran az elso lokos is elszallt.
Eleg jol felszerelt, hovedo uvegezes, navi, aktiv ules, fekete bor, stb. Nem full, de nekem eleg.
Ennyi ami jo.
NT Autoban arnyaltak a kepet:
- valoszinu mielott bejott az orszagba, telife fujtak, mert mindenhol eppen ketszeres a festek vastagsag, mi illene (ez engem speciel nem zavar, mert azert a 740i az eladhatatlan kategorai, ha megveszem, en temetem el.)
- 2 motortarto bakk es a valtotarto is halott
- fekeket kompletten cserelni kell
- ket elso lengescsillapitokat ugyancsak
- elol es hatul is egy-egy lengokar csere.
- szelvedo torott, esoszenszoros, szoval ezt sem a legolcsobb cserelni.
- motornal lathato kis vizfolyas, amit allitolag mar javitottak nem is olyan reg. Ami meg erdekes, hogy menet kozben kerrego hangja van kis sebessegnel a motornak, erdekes, es ettol felek a legjobban.
- egy katalizator beteg, fekvorendoron oda lett csapva, osszetort kisse a bele
- na a valto lutri, mert folyamatosan jelzi a nyomasszelep hibat (NT-nel nem tudtak mi ez). Persze, elotte en meg nem vezettem automatat, ennek fuggvenyeben az en velemenyem nem mervado, de nekem ugy tunt szepen valt, egyedul full gaznal, mikor 2-t visszavalt, akkor lehet rantast erezni.

Hat, kb. ennyi. Ami erdekesse teszi a dolgot, es ami miatt agyalok rajta az az ara.
NT atvizsgalas elott 800e-rol beszelgettunk, utanna pedig en valahol 300e korul sacolnam a realis arat.
Es meg annyi, hogy vezetni alom egy hetest (bocs kicsi jelenlegi autom). Olyan mint egy tank. Semmi billeges

Es ha esetleg lenne olyan koztetek, aki tudna raszanni egy kis idot a megnezesre, azt meghalalnam.

Tamas



Helo
A leírtak alapján van rajta mit szervizelni.Erre azért locsolni kell a pénzt FOLYAMATOSAN
Valamit megcsinálsz és már jön a másik hiba ez így fog menni míg nálad lesz
Egy 13-éves 740i-t üzemben tartani 8O teljes anyagi csőd egy ilyen autó
Alkatrész árak az E39-es duplája
Nagyon meggondolandó



márami:)
én is szenvedek vele:(
inkább e39:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 18:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN :?: milyen gazdája volt a kocsinak


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.10.08. 19:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
A platamas írta hogy bevitte átvizsgáltatni
az állapotfelmérés alapján minden alkatrészt cserélni kell ami az autó futásteljesítményéhez szükséges
kérdezem ÉN :?: milyen gazdája volt a kocsinak
Há ügyvéd vót,csak möghalt,a zautó fő vót bakkolva,oszt nem möntek csak vasárnap vele,oszt most a zözvegye árujja.Én csak segítök neki elanni,me a körösztfiam barátjának a szüleji ezök.De beszámolok aran láncot, 8) vagy essös bálna Mergát.Hitelátvállalós is gyühet,főleg az.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot], Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator