2010.09.29. 21:14
gabec írta:A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
2010.09.29. 21:19
bmw520ds írta:Szerinted észreveszed azt az egy nyomorult másodpercet?Merek fogadni hogy nem hagynád faképnél hétköznapi forgalomban...Az idő nem állt meg, elhiszem hogy voltak idők mikor a 40i touring még álomkategória számba ment, de manapság egy dízel is képes azt hozni!Sőt...X másodperccel jobban gyorsul mint a másik?Akkor ettől a dísztribünnek kell szaladni?Nem fog akkora előnyre szert tenni, amit a forgalmi szituációból adódóan és előrelátó gondolkodással ne lehetne visszaszereznijackson írta:SoundkeY írta:Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i
Lehet és nem is annyiba kerül.
De folytathatom a mesét:
És akkor majd 550i-lesz ami 5,0sec (407LE és 600Nm) és nyugdíjba mehet a 530d (és még az 535d is az 5,7-el). Vagy 535i ami még mindig 6,0sec és továbbra is valahol hátul a 530d.
Tudom most jössz a fogyasztás mesével de az meg (automatával):
530d:6,1
535d: 6,1 Ami rohadt érdekes egy nagyobb LE és Nm kocsitól. Kiváncsian várjuk a tény adatokat róla kontra 530d.
535i:8,4 kissé nagyon közel (és még gyorsabb is)
550i: 10,4 és hozza a mostani M5 kalibert. Ahhoz képest ez sincs messze tőle nem a duplája
Jackson, aki itt és most 6,7sec és nem 20-30mFt értékű autóval
2010.09.29. 22:31
Hát ha logikusan gondolkozunk,valóban így van,hisz 12 henger ,minden a duplája.De mégis,nagyobb a feeling.Amikor plexi lámpást akartam venni,csak a 750 -t néztem.De,ha neked hobby célra kell,kit érdekel mennyit eszik.110-el 10 litert eszik.Ez tuti.Drága a javítása?Hányszor kell szerinted nálad dugót ,vagy csapágyat cserélni.Amikor megvetted az autódat,tudtad,hogy esetleg besz@rhet a turbó,vagy csúcsokat kell cserélni,de mégsem vettél 1,4 i Ford Fiestát.Autót akartál.Az én veterán autóm 8000 kcm,18-35 litert eszik,43 éves,de ha beleülünk,szarunk mindenre,bekapcsoljuk a rádiót,ami úgy szól mint a nagypapa világvevője amit beoltottak egy Sokol rádióval,de még soha nem kellett venni bele semmit,de nem is használjuk minden nap.Szerintem a 750,kuriózum.És csakis a motorja miatt.Ha felnyitod a motorháztetőt,akkor látod a különbséget,és itt most a látványra gondolok.De ez csak az én véleményem,én még kopasz vagyok itt.Az is biztos,hogy az E32-k nagy része már kitaposott hulladék,nehéz lesz szépet jó áron venni. De azért hallgasd meg a youtube-n a hangjukat és az biztos segít a döntésbenRjani530d írta:gabec írta:A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
A fogyasztás hobbiautó lévén nem érdekel annyira. Pályán szerintem 12-15-ben megáll.
Szerinted jobb a 750, vagy elég a 735. Nyilván, az csak sor 6. Azt olvastam itt a fórumon, hogy az 5 literest extrém drága javíttatni, ha valami beszarik.
2010.09.30. 07:19
jackson írta:bmw520ds írta:Szerinted észreveszed azt az egy nyomorult másodpercet?Merek fogadni hogy nem hagynád faképnél hétköznapi forgalomban...Az idő nem állt meg, elhiszem hogy voltak idők mikor a 40i touring még álomkategória számba ment, de manapság egy dízel is képes azt hozni!Sőt...X másodperccel jobban gyorsul mint a másik?Akkor ettől a dísztribünnek kell szaladni?Nem fog akkora előnyre szert tenni, amit a forgalmi szituációból adódóan és előrelátó gondolkodással ne lehetne visszaszereznijackson írta:SoundkeY írta:Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i
Lehet és nem is annyiba kerül.
De folytathatom a mesét:
És akkor majd 550i-lesz ami 5,0sec (407LE és 600Nm) és nyugdíjba mehet a 530d (és még az 535d is az 5,7-el). Vagy 535i ami még mindig 6,0sec és továbbra is valahol hátul a 530d.
Tudom most jössz a fogyasztás mesével de az meg (automatával):
530d:6,1
535d: 6,1 Ami rohadt érdekes egy nagyobb LE és Nm kocsitól. Kiváncsian várjuk a tény adatokat róla kontra 530d.
535i:8,4 kissé nagyon közel (és még gyorsabb is)
550i: 10,4 és hozza a mostani M5 kalibert. Ahhoz képest ez sincs messze tőle nem a duplája
Jackson, aki itt és most 6,7sec és nem 20-30mFt értékű autóval
Vnyóóóóóc, hogy legyen valami on topik is.
Egyébként röhögni fogsz de városi forgalomban ha nem áll a dugó hanem mozog: Akkor ha egyetlen autóval hátrébb állsz be akkor mire megérkezel a 45percre lévő célhoz cirka 5 percel késöbb érkezel. Mivel az elötte lévő is beenged valakit meg az is egy valakit és a végén cirka 10-15 autó van köztetek ami beáll a piroshoz és össze jön az idő. Volt, hogy jött mögöttem klubtag és hoztam haza a gyorsabb úton, de mivel nem tudta mi merre és lassabban reagált ezért vagy 10 percet rávertem volna a 30perces úton ha sietek. Ilyenkor persze nem a kényelmes közlekedési tempóról beszélünk.
Az ország út és sztrádán már más szabályok vannak. Igaz a forgalmas M3-ason a BMW M6-ost is utol értem mivel a 140-el elötte tötyörgőt nem tudja át ugrani.
Azért azt látni kell hogy 7sec alatt minden másodperc faragás nagyon-nagy mérnöki munka és sok teljesítmény kell hozzá. Én nem becsülném le azt az egy másodpercet. A lepke nem véletlenül a 0-1000méter adatot hangoztatja inkább ott látod hány másodpercel késöbb ér oda a hátsó.
Jackson, aki válaszol
2010.09.30. 10:12
Rjani530d írta:Nekem is lenne kérdésem a benzines kollégákhoz!
Pontosabban azokhoz, akinek volt valami tapasztalata a V12-es benzinmotorral.
Ez egy e32-es 750i. Nagyon tetszik, már hónapok óta nézegetem. Megvenni nem merem, mert félek az óriási motortól. Szerintetek érdemes megvenni a 12 hengert, vagy maradjak egy 730i-nél, vagy 735i-nél?
Lényegében egy nosztalgiagép lenne, de nem akarom a gatyám is rákölteni egy, a ritka motor miatti pénztemetőbe.
Várom a válaszokat. Minden okfejtés érdekel! Hogy minek még egy kocsi, ne kérdezzétek! Arra nem tudok válaszolni.
2010.09.30. 10:18
jackson írta:Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m
2010.09.30. 10:23
gabec írta:A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
2010.09.30. 10:32
gabec írta:Szerintem a 750,kuriózum.És csakis a motorja miatt.Ha felnyitod a motorháztetőt,akkor látod a különbséget,és itt most a látványra gondolok.
2010.09.30. 10:53
muhaati írta:kovessyroli írta:
hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak
2010.09.30. 12:39
AlpinaFan írta:muhaati írta:kovessyroli írta:
hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak
Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz
Nem gondoltam volna.
2010.09.30. 12:57
AlpinaFan írta:jackson írta:Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m
Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM
Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger.
2010.09.30. 13:06
kovessyroli írta:jackson írta:ptamas írta:Sziasztok.
Kerülgetek egy 740i-t. Átnézettem NT-nél, össsze is irtak egy rakas alkatreszt ("csak" 500 penzike nyersen).
Kérdésem az lenne az 540 tulajokhoz, hogy mennyire normalis, ha picit nyomja ki a vizet a szivosornal? A kis gyujtoben ugyanis megjelent a viz.Gondolom nem nagyon.
koszonom
Tamas
Hááát azért nem jó jel az biztos. Mindenki aki komolyabban ért a M62-es avagy 4.4-es motorhoz azt mesélte nekem, hogy a hűtő rendszer és a motor megfőzése ennek a blokknak a halála.
Vajon mi lehet még a baja ekkor ez a kérdés?
Jackson, aki vigyáz a hűtő rendszerének állapotára ezért
vételnél a legroszabból kell kiindulni, ami az, hogy kezdődő hengerfejproblémája van.
ha ennek a javítási költségét az árból le tudod alkudni, akkor szerintem nincs vele veszteni valód, max. nyerhetsz, ha csak tömítést kell cserélni.
meg kell kérdezni szerelőt, pl. itt az oldalon muhaatit, hogy mennyibe fájna egy ilyen történet, aztán jól lealkudni a kocsi árát, elhozni, átnézetni, megcsinálnálni, aztán élvezni.
2010.09.30. 18:50
AlpinaFan írta:jackson írta:Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m
Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM
Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger.
2010.09.30. 19:13
AlpinaFan írta:gabec írta:A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Különleges darab lehetett, hisz gyárilag négy sebességes
Teljes motorterhelésnél 230-nál kapcsolta a negyediket.
2010.09.30. 19:17
Tényleg,miért olyan a hangja?Mint egy felhúzós játék,majd hirtelen berobban a V12 .Mintha nem is a motort tekerné előszőr.Vagy csak így hallatszik?AlpinaFan írta:gabec írta:Szerintem a 750,kuriózum.És csakis a motorja miatt.Ha felnyitod a motorháztetőt,akkor látod a különbséget,és itt most a látványra gondolok.
Tökéletes meglátás.
Annyival egészíteném ki, hogy az egykori vagy mai tulajdonosok már az önindító jellegzetes hangjára kellemes bizsergést éreznek.
2010.09.30. 20:14
jackson írta:AlpinaFan írta:jackson írta:Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m
Akkor tessék megnézni mégegyszer.
E32 750i: 300LE, 450NM
Ne hasonlítsd össze egy ötössel. A hetes az hetes, a tízenkéthenger az tízenkéthenger.
Jogos nem is komfort összehasonlítás képpen írtam.
Én arra hívtam fel a figyelmet, hogy a nem is tudom pontosan mennyi év dacára hasonló teljesítményt ad le. De persze ezt más komfort avagy feeling mellett.
Lepke az év szám nincs a táblázatban: pedig nekem ez a lényeg az már akkor azt tudta, sőőőt
Jackson, aki pozitívan gondol a 750i-re félre értések végett
2010.10.01. 13:02
kovessyroli írta:AlpinaFan írta:muhaati írta:kovessyroli írta:
hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak
Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz
Nem gondoltam volna.
I think this is the beginning of a beautiful friendship
2010.10.01. 15:23
AlpinaFan írta:kovessyroli írta:AlpinaFan írta:muhaati írta:kovessyroli írta:
hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak
Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz
Nem gondoltam volna.
I think this is the beginning of a beautiful friendship
I am not interested at all what you think.
What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.
And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!
The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.
And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.
2010.10.01. 15:29
Imco! Nem hiszed el ,de a számból vetted ki a szótImco írta:AlpinaFan írta:kovessyroli írta:AlpinaFan írta:muhaati írta:kovessyroli írta:
hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak
Ezeken a színvonalas hozzászólásokon még meglepődsz
Nem gondoltam volna.
I think this is the beginning of a beautiful friendship
I am not interested at all what you think.
What kind of a man are you that you offend a man, whose free of charge diagnosis you are interested in? As I could see you are not only bothered by the good welfare of the informatitians but also of "veterinarians"! You do not have to include your baseness in every comment you make.
And you are the one to make ironic comments about other’s car??? You, who stated that yours was the nicest 525tds of the Club!!
The only positive comment is that you have finally learnt that the sentence starts with a capital letter. It is a shame that you can do it only in English and you still cannot deal with the sentence ending signs.
And finally. You should have at least a bit of decency not to make remarks in English on a Hungarian forum site.
亲爱的同事们!
我们作他感到这次,又?
2010.10.01. 16:03
AlpinaFan írta:
I think this is the beginning of a beautiful friendship