* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.23. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Én is attól félek, hogy a híres nagyra becsült Vényócasaitokat egyszerűen megfogják és kettévágják! Ebben a szűkös világban ezeket a rémhíreket hallani :(
Aztán majd ha még hozzájön az is, hogy a hajtást átpakolják előre, akkor le is vehetjük az emblémát. :cry:
Azért remélem csak marad rémhír a rémhír. A hetes Hybridek is rácáfolnak erre. :wink:
Mert a BMW úgy néz ki, hogy nem azért rakott villanymotort bele, hogy környezetbarátabb és kisebb fogyasztású legyen, hanem azért, hogy növelje a pacik számát. :D


Igen,azért hogy erősebb legyen a lexus-nál.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.24. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
simi64 írta:
Én is attól félek, hogy a híres nagyra becsült Vényócasaitokat egyszerűen megfogják és kettévágják! Ebben a szűkös világban ezeket a rémhíreket hallani :(
Aztán majd ha még hozzájön az is, hogy a hajtást átpakolják előre, akkor le is vehetjük az emblémát. :cry:
Azért remélem csak marad rémhír a rémhír. A hetes Hybridek is rácáfolnak erre. :wink:
Mert a BMW úgy néz ki, hogy nem azért rakott villanymotort bele, hogy környezetbarátabb és kisebb fogyasztású legyen, hanem azért, hogy növelje a pacik számát. :D


Igen,azért hogy erősebb legyen a lexus-nál.

Helo
Ebben az a probléma hogy nem hosszútávú autókat készítenek majd
Egy 10-éves Hybridet ki fog majd megvásárolni :?: nem kerül majd sokba 3-4 millió CSAK :roll:
Viszont annak az üzemben tartása HORROR összeg


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 04:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.03.29. 01:00
Hozzászólások: 147
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Kerülgetek egy 740i-t. Átnézettem NT-nél, össsze is irtak egy rakas alkatreszt ("csak" 500 penzike nyersen).
Kérdésem az lenne az 540 tulajokhoz, hogy mennyire normalis, ha picit nyomja ki a vizet a szivosornal? A kis gyujtoben ugyanis megjelent a viz.Gondolom nem nagyon.

koszonom
Tamas


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 05:47 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Sali645 írta:
simi64 írta:
Én is attól félek, hogy a híres nagyra becsült Vényócasaitokat egyszerűen megfogják és kettévágják! Ebben a szűkös világban ezeket a rémhíreket hallani :(
Aztán majd ha még hozzájön az is, hogy a hajtást átpakolják előre, akkor le is vehetjük az emblémát. :cry:
Azért remélem csak marad rémhír a rémhír. A hetes Hybridek is rácáfolnak erre. :wink:
Mert a BMW úgy néz ki, hogy nem azért rakott villanymotort bele, hogy környezetbarátabb és kisebb fogyasztású legyen, hanem azért, hogy növelje a pacik számát. :D


Simi,valóban ha belegondolunk még a kis 1esek is hátsókerekesek,én speciel el nem tudnám képzelni a kocsit úgy hogy rajta a BMW embléma,kis kávédaráló benne,és elsőkerék hajtás. Kiábrándulnék a BMW-ből annyi biztos. Nem gondolnám hogy a gyár ilyenre adná a fejét,hisz a BMW a hátsókerékhajtás etalonja.

Pedig sajnos ezt beszélik.
És sajnos Münchenben beszélik!
Reméljük, csak félrebeszélnek :lol:


Pár évvel ezelőtt a BMW gyár elnőke nyilatkozta, hogy van pár dolog, ami sosem fog megváltozni a BMW-nél. A hátsókerék hajtás, vese, iker fényszóró, ha 6 hengeres akkor csak sor6. A Rovert annak idején azért vették meg, hogy az első kerekes igényeket is ki tudják elégíteni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 12:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
simi64 írta:
Sali645 írta:
simi64 írta:
Én is attól félek, hogy a híres nagyra becsült Vényócasaitokat egyszerűen megfogják és kettévágják! Ebben a szűkös világban ezeket a rémhíreket hallani :(
Aztán majd ha még hozzájön az is, hogy a hajtást átpakolják előre, akkor le is vehetjük az emblémát. :cry:
Azért remélem csak marad rémhír a rémhír. A hetes Hybridek is rácáfolnak erre. :wink:
Mert a BMW úgy néz ki, hogy nem azért rakott villanymotort bele, hogy környezetbarátabb és kisebb fogyasztású legyen, hanem azért, hogy növelje a pacik számát. :D


Simi,valóban ha belegondolunk még a kis 1esek is hátsókerekesek,én speciel el nem tudnám képzelni a kocsit úgy hogy rajta a BMW embléma,kis kávédaráló benne,és elsőkerék hajtás. Kiábrándulnék a BMW-ből annyi biztos. Nem gondolnám hogy a gyár ilyenre adná a fejét,hisz a BMW a hátsókerékhajtás etalonja.

Pedig sajnos ezt beszélik.
És sajnos Münchenben beszélik!
Reméljük, csak félrebeszélnek :lol:


Pár évvel ezelőtt a BMW gyár elnőke nyilatkozta, hogy van pár dolog, ami sosem fog megváltozni a BMW-nél. A hátsókerék hajtás, vese, iker fényszóró, ha 6 hengeres akkor csak sor6. A Rovert annak idején azért vették meg, hogy az első kerekes igényeket is ki tudják elégíteni.

Idén már olyat is nyilatkoztak, hogy az 1-es széria első kerekes lesz, az összes.
Olyat is lehetett olvasni, hogy 6 hengeres motor csak elvétve lesz, V8-as meg egyáltalán nem. Felváltják őket a 4 hengeres turbomotorok. Ami még ennél is jobb: beszéltek 3 hengeres motorokról is. A legkisebbek ilyenek lennének, mert a BMW szerint egy henger optimális űrtartalma fél liter.
Hát nem tudom. Remélem nem lépik meg!
A forma 1-ben is ez a tendencia: jönnek a kisebb turbomotorok.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 17:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
ptamas írta:
Sziasztok.

Kerülgetek egy 740i-t. Átnézettem NT-nél, össsze is irtak egy rakas alkatreszt ("csak" 500 penzike nyersen).
Kérdésem az lenne az 540 tulajokhoz, hogy mennyire normalis, ha picit nyomja ki a vizet a szivosornal? A kis gyujtoben ugyanis megjelent a viz.Gondolom nem nagyon.

koszonom
Tamas


Hááát azért nem jó jel az biztos. Mindenki aki komolyabban ért a M62-es avagy 4.4-es motorhoz azt mesélte nekem, hogy a hűtő rendszer és a motor megfőzése ennek a blokknak a halála.
Vajon mi lehet még a baja ekkor ez a kérdés?

Jackson, aki vigyáz a hűtő rendszerének állapotára ezért

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 17:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
ptamas írta:
hogy mennyire normalis, ha picit nyomja ki a vizet a szivosornal? A kis gyujtoben ugyanis megjelent a viz.Gondolom nem nagyon.

koszonom
Tamas


A szívósorból nem tud víz szivárogni. A szívósor alatt vannak fix vízcsövek, azok tömítéseinél (gumikarikák) tud jönni a víz. Nem szerencsés, de javítható.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: 740i
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 17:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
ptamas írta:
Sziasztok.

Kerülgetek egy 740i-t. Átnézettem NT-nél, össsze is irtak egy rakas alkatreszt ("csak" 500 penzike nyersen).
Kérdésem az lenne az 540 tulajokhoz, hogy mennyire normalis, ha picit nyomja ki a vizet a szivosornal? A kis gyujtoben ugyanis megjelent a viz.Gondolom nem nagyon.

koszonom
Tamas


Hááát azért nem jó jel az biztos. Mindenki aki komolyabban ért a M62-es avagy 4.4-es motorhoz azt mesélte nekem, hogy a hűtő rendszer és a motor megfőzése ennek a blokknak a halála.
Vajon mi lehet még a baja ekkor ez a kérdés?

Jackson, aki vigyáz a hűtő rendszerének állapotára ezért


vételnél a legroszabból kell kiindulni, ami az, hogy kezdődő hengerfejproblémája van.
ha ennek a javítási költségét az árból le tudod alkudni, akkor szerintem nincs vele veszteni valód, max. nyerhetsz, ha csak tömítést kell cserélni.
meg kell kérdezni szerelőt, pl. itt az oldalon muhaatit, hogy mennyibe fájna egy ilyen történet, aztán jól lealkudni a kocsi árát, elhozni, átnézetni, megcsinálnálni, aztán élvezni. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 17:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem is lenne kérdésem a benzines kollégákhoz!
Pontosabban azokhoz, akinek volt valami tapasztalata a V12-es benzinmotorral.
Ez egy e32-es 750i. Nagyon tetszik, már hónapok óta nézegetem. Megvenni nem merem, mert félek az óriási motortól. Szerintetek érdemes megvenni a 12 hengert, vagy maradjak egy 730i-nél, vagy 735i-nél?
Lényegében egy nosztalgiagép lenne, de nem akarom a gatyám is rákölteni egy, a ritka motor miatti pénztemetőbe.

Várom a válaszokat. Minden okfejtés érdekel! Hogy minek még egy kocsi, ne kérdezzétek! Arra nem tudok válaszolni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 18:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Nekem is lenne kérdésem a benzines kollégákhoz!
Pontosabban azokhoz, akinek volt valami tapasztalata a V12-es benzinmotorral.
Ez egy e32-es 750i. Nagyon tetszik, már hónapok óta nézegetem. Megvenni nem merem, mert félek az óriási motortól. Szerintetek érdemes megvenni a 12 hengert, vagy maradjak egy 730i-nél, vagy 735i-nél?
Lényegében egy nosztalgiagép lenne, de nem akarom a gatyám is rákölteni egy, a ritka motor miatti pénztemetőbe.

Várom a válaszokat. Minden okfejtés érdekel! Hogy minek még egy kocsi, ne kérdezzétek! Arra nem tudok válaszolni.
Nekem volt egy,750 ia -m,1990 évj.1.5 év múlva eladtam egy kollegámnak,majd egy év múlva visszavásároltam.Amikor újra beleülhettem,végig futott a hátamon a borzongás.Olyan volt mint egy villanymotor.Nagyon nyomatékos,kis gázadásnál is megindul,most is néha felbüffen bennem a hiánya,de a V12-s motornak a leginkább.Pályán az a kiegyensúlyozott futása,nahát az feledhetetlen.Csak légtömegmérőt cseréltem,gyertyákat,meg ami kötelező


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 18:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
gabec írta:
Pályán az a kiegyensúlyozott futása,nahát az feledhetetlen.Csak légtömegmérőt cseréltem,gyertyákat,meg ami kötelező



Pl. 12db gyertyát :lol:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m igaz van közötti jó néhány évszám és technikai fejlődés.

Jackson, aki inkább az újabban nyomja neki

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 18:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
gabec írta:
Pályán az a kiegyensúlyozott futása,nahát az feledhetetlen.Csak légtömegmérőt cseréltem,gyertyákat,meg ami kötelező



Pl. 12db gyertyát :lol:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m igaz van közötti jó néhány évszám és technikai fejlődés.

Jackson, aki inkább az újabban nyomja neki



hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 19:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
gabec írta:
Pályán az a kiegyensúlyozott futása,nahát az feledhetetlen.Csak légtömegmérőt cseréltem,gyertyákat,meg ami kötelező



Pl. 12db gyertyát :lol:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m igaz van közötti jó néhány évszám és technikai fejlődés.

Jackson, aki inkább az újabban nyomja neki


Tulajdonképpen igaz a megállapítás!
http://www.7-forum.com/modelle/e32/technische_daten.php


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 19:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kovessyroli írta:

hi Jackson
és most legalább 3500 tag örül, hogy a BMW legjobb, egyben legjobban felszerelt és az optimális szempontokat figyelembe véve a legjobban motorizált modelljét mondhatod a magadénak :!: :wink:


Kép

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 19:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
gabec írta:
Pályán az a kiegyensúlyozott futása,nahát az feledhetetlen.Csak légtömegmérőt cseréltem,gyertyákat,meg ami kötelező



Pl. 12db gyertyát :lol:
Valahol néztem hogy a régi V12-es annyit tudott (Nm és LE) mint a én E39 540i-m igaz van közötti jó néhány évszám és technikai fejlődés.

Jackson, aki inkább az újabban nyomja neki


Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 19:42 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i


Lehet és nem is annyiba kerül. :wink:

De folytathatom a mesét:
És akkor majd 550i-lesz ami 5,0sec (407LE és 600Nm) és nyugdíjba mehet a 530d (és még az 535d is az 5,7-el). Vagy 535i ami még mindig 6,0sec és továbbra is valahol hátul a 530d.

Tudom most jössz a fogyasztás mesével de az meg (automatával):
530d:6,1
535d: 6,1 Ami rohadt érdekes egy nagyobb LE és Nm kocsitól. Kiváncsian várjuk a tény adatokat róla kontra 530d.
535i:8,4 kissé nagyon közel (és még gyorsabb is)
550i: 10,4 és hozza a mostani M5 kalibert. Ahhoz képest ez sincs messze tőle nem a duplája

Jackson, aki itt és most 6,7sec és nem 20-30mFt értékű autóval

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 20:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.19. 00:00
Hozzászólások: 389
Tartózkodási hely: Makó
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 4.4
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
:cooool :sírás:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
gabec írta:
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
:cooool :sírás:


Olyan volt mintha 2 db sor6 jönne :?: :D

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
gabec írta:
A 750 nálam 18 litert evett,de ez 80%-90% város.Gyerekek oviba ,vissza,én munkába, haza.Ovi 2km,munkahely 8 km.Viszont pálya 180 km/h 12-13liter.De ,ha lepadlóztam,vagy S-be kapcsoltam 220km/h-nál váltott 5.be.
Mikor megvettem,gyári rendszer volt rajta.Később kisebb átalakításokkal nagyobb lett a hangja.Miután eladtam a kollégámnak , és a munkahelyünkön hallottuk már messziről ,hogy jön,legszívesebben sírni tudtam volna.Ahogy közeledett ,úgy erősödött a hangja.Semmihez sem volt hasonlítható.
:cooool :sírás:


Olyan volt mintha 2 db sor6 jönne :?: :D

Kép



ezért kell a gázbele!! :)

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.29. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
SoundkeY írta:
Úgy is lehet nézni....meg így is:
...az új F10 530d 245lóval 0-100-ra 6,3mp tud....az meg már jobb mint az E39 540i


Lehet és nem is annyiba kerül. :wink:

De folytathatom a mesét:
És akkor majd 550i-lesz ami 5,0sec (407LE és 600Nm) és nyugdíjba mehet a 530d (és még az 535d is az 5,7-el). Vagy 535i ami még mindig 6,0sec és továbbra is valahol hátul a 530d.

Tudom most jössz a fogyasztás mesével de az meg (automatával):
530d:6,1
535d: 6,1 Ami rohadt érdekes egy nagyobb LE és Nm kocsitól. Kiváncsian várjuk a tény adatokat róla kontra 530d.
535i:8,4 kissé nagyon közel (és még gyorsabb is)
550i: 10,4 és hozza a mostani M5 kalibert. Ahhoz képest ez sincs messze tőle nem a duplája

Jackson, aki itt és most 6,7sec és nem 20-30mFt értékű autóval
Szerinted észreveszed azt az egy nyomorult másodpercet?Merek fogadni hogy nem hagynád faképnél hétköznapi forgalomban...Az idő nem állt meg, elhiszem hogy voltak idők mikor a 40i touring még álomkategória számba ment, de manapság egy dízel is képes azt hozni!Sőt...X másodperccel jobban gyorsul mint a másik?Akkor ettől a dísztribünnek kell szaladni?Nem fog akkora előnyre szert tenni, amit a forgalmi szituációból adódóan és előrelátó gondolkodással ne lehetne visszaszerezni 8)

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator