* *
Pontos idő: 2024.04.19. 22:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.25. 11:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A hangokról (és nem arról melyik hogy megy):
Elismerem, e34 525i-m sor6 hangja egy álom volt, mindennél szebb!!! (németek "turbine" -ként becézték)
Maiak szintén gyönyörűen szólnak, sokszor utánafordulok, mert borsódzik a hátam a hangjától és 520i van ráírva! :wink:
V8M más. Alapjáraton semmi, vanos nem szép, de 3000 felett olyat horkan és röffen hogy besz@rás. Legjobb: leengdett ablak, 6-ból 3-ba, és padlógáz!!!!! leírhatatlan...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.25. 12:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
nincs összehasonlítási alapom Isten igazándiból, de nyáron, mikor marha meleg van a nagy hűtő venti hangja olyan, mintha egy Jet motor lenne a motorháztető alatt. olyan a hangja, mintha fel akarna szállni a gép. :D
ilyenkor rettenetesen élvezetes a vezetés. nemhiába nem rádiózik ilyenkor az ember. :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.25. 12:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
nincs összehasonlítási alapom Isten igazándiból, de nyáron, mikor marha meleg van a nagy hűtő venti hangja olyan, mintha egy Jet motor lenne a motorháztető alatt. olyan a hangja, mintha fel akarna szállni a gép. :D
ilyenkor rettenetesen élvezetes a vezetés. nemhiába nem rádiózik ilyenkor az ember. :lol:


Lehet nem hallom a vanosoktól. :D
De igen, a venti is szépen surrog... :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.25. 14:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Úgy látom, itt mindenki szerelmes!!! :wink:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.25. 21:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.06.09. 00:00
Hozzászólások: 786
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E38
Évjárata: 1994
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem mindegyik tetszik. A soros6-os motort a BMW-n kívül nem nagyon használja más, jellegzetes hangjáról hamar ki lehet találni hogy BMW közeleg. Tévedés esélye kicsi. A V8 moraja is páratlan. A 740i-men az előző gazdi kiehrélte a katalizátort. Kissé érces, gyönyörű hangja van. Reggel mikor beindítom egyből jobb kedvem lesz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.26. 02:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzoli819 írta:
Nekem mindegyik tetszik. A soros6-os motort a BMW-n kívül nem nagyon használja más, jellegzetes hangjáról hamar ki lehet találni hogy BMW közeleg. Tévedés esélye kicsi. A V8 moraja is páratlan. A 740i-men az előző gazdi kiehrélte a katalizátort. Kissé érces, gyönyörű hangja van. Reggel mikor beindítom egyből jobb kedvem lesz.


Az a szép amikor már kivan egy kicsit rendszer.Főleg sor6nál V8at még nem hallottam herélt hangon.De egy mindegyikbe megeggyezik.Amikor beindítod előjön az a mély powerhang amiről Zoli koléga beszél :lol: 8) :) :sör:

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.02.27. 12:43 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.07. 00:00
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem az elözö autóm sor6-os volt,igy van egy kis összehasonlitási alapom,de természetesen ez szubjektiv!!!
Tehát szerintem a sor 6-osokat jóval olcsóbb fentartani.(Pl. mindkettöbe cserélnem kellett vizpumpát és a két alkatrész között tizenezer ft. volt a külömbség)
A motor hangra rátérve valóban gyönyörü hangja van egy sorosnak,de nálam a v8 mindent visz!!! Amikor az ember odalép neki hát...........
:lol: :lol: :lol:
A teljesitménykülömbség pedig :roll: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: legenda
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 13:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.30. 01:00
Hozzászólások: 222
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sor6 vagy V8, és folytatva Sor4, V10, V12? Egyértelműen Sor6 és Benzin!
Miért is? Megpróbálom leírni, de ha valaki nem érti (érzi) vagy túlzottan tudálékosnak tart, előre is elnézést.
Mitől BMW a BMW?
A BMW 1917 áprilisától BMW. ’17-ben repülőgépek számára fejlesztett olyan motort, amivel 1919-ben elérték a 9760 méteres magassági világrekordot.
1928-ban a BMW átvette az Eisenach Járműgyár-at, az első modell a brit Austin Seven licensze volt.
MIÉRT A „SECHS ZILINDER” ?
Az első saját konstrukció az 1933-ban bemutatott 303-as volt 1,2 literes hathengeres motorral,
http://forum.avtoindex.com/foto/data/me ... 3-36_1.jpg
A Sor6-ok tovább: - 326 (1935), - 328 (1936), - 327 (1937), - 325 (1937)
A 328-as 1940-ben megnyerte a Mille Miglia-t
http://www.channel4.com/4car/media/100- ... mw-328.jpg
Ez a modell alapozta meg a BMW hírnevét, mint sportos autók gyártója.
A háború utáni 501-es luxusautót elsősorban hathengeres, majd V8-as motorokkal gyártották. (a V8 nem nagyon fogyott)
http://www.fantasycars.com/sedans/colum ... bmw501.jpg
aztán - E3 2500, 2800, 3,0 SI (1968)
http://www.imcdb.org/images/020/192.jpg

Itt be is fejezném a történeti hivatkozásokat, mert bízok abban, hogy a ’70-es és ’80-as évek gyönyörű „cápa” autóit a legtöbben ismeritek. Csak zárójelben említeném, hogy a „nagy” Bömbik ’87-ig kizárólag Sor6-al mentek, a 320-tól (E21) 745-ig (E23). Persze volt 16 és 18 is Sor 4-el, és azok is jók voltak. ’87-ben jött a 750i – és amit „bmw 750i” írt, az szó szerint igaz: Sor6+Sor6=V12, valóban így született 2db 25-ös blokkból a 12 hengeres.
Aztán ’92-ben jöttek a V8-ak (E32), és beköltöztek a Fünfer-be is. (láttam már E30-ban is 40i-t, - drift - az már Brutalische MotorenWerke)

Természetesen nagyon jók a Sor4-ek és V8-ak is, de az igazi a Sor6-os.
Egy pár Sor4-es
1965-coupe 2000 C/CS http://www.autoretropassion.com/bmw2000 ... 00c-o1.jpg
1966-02-es széria (a 2002Ti még ma is KIRÁLY)

Szerintem az a legenda (vagy micsoda), amitől a BMW az ami, egyértelműen a Sor6-nak köszönhető!
Talán megszabad nevezni egy másik német gyárat is, de csak gondoljatok bele a Porsche mitől is Porsche – 911 boxer6. Gyártottak ők mást is, de az igazi a mai napig a 911-es 6os boxerrel a farában. Na, valami ilyesmitől BMW a BMW Sor6-al az orrában!

Az „M” széria valami egészen más. Ott mindegy, hogy 4-6-8-10 henger, az „M”. A teljesítmény, a hang, a felszereltség, stb, külön-külön mellékesek, a mesteri az, ahogyan mindez együtt egy dobozban benne van.

A lényeg, minden BMW jó, ha jó, és ez a gazdájától függ. Egy 316i-től ne várja el senki, hogy M5 módjára viselkedjen, mert hamar jöhet egy motorgenerál és akkor oda a szerelem és a legenda. Egy ilyen klubnak és főleg tagjainak kimondatlanul is az lenne a feladat, hogy a BMW nimbuszát megőrizzék, akárhány henger is van a kocsiban.
„simi64” írta: itt mindenki szerelmes. A szerelemmel vigyázni urak! Az hirtelen jön (mint egy M5) és szalmalángként el is illanhat (mibe kerülhet egy M5 motorgenerál). Azonban, ha tartós kapcsolat lesz belőle, és tisztelet, megértés, kompromisszumok is övezik, akkor szeretetté válik, és innentől igaz, (amit jackson írt) hogy a fiamat és a lányomat is ugyanúgy szeretem, de az nem szerelem, hanem a legőszintébb szeretet!
De ne moralizáljunk ilyen nehéz és böszme gazdasági helyzetben…

Szó, szó… jó hosszúúúú lett a mondókám, de ahogy marc528i kezdte a topicot: érvek egyik-másik mellett. Amiket leírtam inkább tények, mint érvek, és az, hogy ki mivel jár nagyon keményen pénztárca függő. Gondolkodtam én is E34 M5-ön, de a józanész… és különben is, akkor nem lennék E39 tag!

Racionális választás: 520d, de ha csak az lenne nem biztos, hogy kellene, mert amikor a nyolc éves fiamnak szóltam, hogy "mivel jöttem haza?" (amikor megvettem a kis 520i-met) csillogó szemekkel rohant ki az udvarra, mert bizony tudta, hogy apa BMW-t vett…és a BMW nem 4 hengertől és pláne nem gázolajtól lett BMW.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: legenda
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 14:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
WP írta:

…és a BMW nem 4 hengertől és pláne nem gázolajtól lett BMW.


Barátom ez a mondatod volt az amitől sok BENZINES a szivébe fog zárni... a beznines sor6-osok meg V8-akról nem is beszélve... :franko: :taps: :drive bmwdance


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 16:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem tökmindegy hogy S4-S6-V8-V10-V12,benzin vagy diesel,automata vagy kézi. Mindenki tud pro és kontra érveket,de mindenkinek olyan van amit ezért vagy azért vett,és a szíve csücske.Engem nem érdekel hogy 150lóvam van és másnak 500 akárhány,ezt vettem ezt imádom ez tetszett és tetszik is,100-al rongyá lehet törni,motortól és üzemanyagtól függetlenül,és akkor se versenyzek egyik márkával se ha tudom hogy simán lenyomo a legkisebbel is,inkább vigyorgok rajta egy jót,és élvezem hogy a motorházon "kék-fehér" (ill van akinek fekete-fehér :wink: ) "propeller" van. Ki milyen hibába szaladt bele,az szinte mindig lutri volt és lesz is,ennyi az alkatrész ez van,ennyit fogyaszt,tudtam mikor vettem és ha zavart volna akkor robogoval járnék :lol:

Van ilyen topik nem baj aki most áll döntés elött neki segitség lesz.

:bmw bmwdance :bmw

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 21:12 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
egy ilyen sor6-al kiegyeznék!

www.hasznaltauto.hu/2496703_alpina_b10_2001


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 21:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ne!
Itt van egy kis rágcsálni való:
Csöpögjetek rajta egyfejűek! :wink:
Die internazionaler Vauacht
(a fűrész azért nagyon állat) :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 22:09 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csipi írta:
egy ilyen sor6-al kiegyeznék!

www.hasznaltauto.hu/2496703_alpina_b10_2001


Nagyon szép vas.Egy baj van vele.Hogy nem az enyém :roll: :lol:

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.03.01. 22:17 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MChris írta:
Nekem tökmindegy hogy S4-S6-V8-V10-V12,benzin vagy diesel,automata vagy kézi. Mindenki tud pro és kontra érveket,de mindenkinek olyan van amit ezért vagy azért vett,és a szíve csücske.Engem nem érdekel hogy 150lóvam van és másnak 500 akárhány,ezt vettem ezt imádom ez tetszett és tetszik is,100-al rongyá lehet törni,motortól és üzemanyagtól függetlenül,és akkor se versenyzek egyik márkával se ha tudom hogy simán lenyomo a legkisebbel is,inkább vigyorgok rajta egy jót,és élvezem hogy a motorházon "kék-fehér" (ill van akinek fekete-fehér :wink: ) "propeller" van. Ki milyen hibába szaladt bele,az szinte mindig lutri volt és lesz is,ennyi az alkatrész ez van,ennyit fogyaszt,tudtam mikor vettem és ha zavart volna akkor robogoval járnék :lol:

Van ilyen topik nem baj aki most áll döntés elött neki segitség lesz.

:bmw bmwdance :bmw
:taps:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.22. 12:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Mennyei muzsika a múltból:


_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.22. 12:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Mennyei muzsika a múltból:


Helo
Biztosan használt a motornak álló helyzetben túráztatni
üdv zoli :kari


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.22. 18:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
simi64 írta:
Mennyei muzsika a múltból:


Helo
Biztosan használt a motornak álló helyzetben túráztatni
üdv zoli :kari



:taps: :franko: :franko: :taps:
beszarás, hogy az öreg versenymotornak milyen hangja van.
Zoli ez versenymotor, és nem nagyon van rajta alapjárat, azért forgatja a faszi állandóan, meg valószínű, hogy úgy is vannak beállítva a karburátorok, hogy több üzemanyagot ad neki, mint az EURO4-es norma szerint kellene.

a versenymotorokat egyébként mindigy így melegítik be elindulás előtt, mint a hogy a faszi is csinálta, gáz - majd visszaenged.
ha figyelmesen nézted a MOTOR GP-t nyáron, akkor minden futam leintése után a paddock némiképp elcsendesedik, mert várnak a díjkiosztóra, de a csapatok istállói előtt már kint állnak a következő futam motorjai, és minden motor mellett áll egy szerelő, aki a gáz húzogatja.
szerintem a faszi, aki motorozik ezzel a guzzival, nem most látott először versenymotort.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.22. 19:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
lepke írta:
simi64 írta:
Mennyei muzsika a múltból:


Helo
Biztosan használt a motornak álló helyzetben túráztatni
üdv zoli :kari



:taps: :franko: :franko: :taps:
beszarás, hogy az öreg versenymotornak milyen hangja van.
Zoli ez versenymotor, és nem nagyon van rajta alapjárat, azért forgatja a faszi állandóan, meg valószínű, hogy úgy is vannak beállítva a karburátorok, hogy több üzemanyagot ad neki, mint az EURO4-es norma szerint kellene.

a versenymotorokat egyébként mindigy így melegítik be elindulás előtt, mint a hogy a faszi is csinálta, gáz - majd visszaenged.
ha figyelmesen nézted a MOTOR GP-t nyáron, akkor minden futam leintése után a paddock némiképp elcsendesedik, mert várnak a díjkiosztóra, de a csapatok istállói előtt már kint állnak a következő futam motorjai, és minden motor mellett áll egy szerelő, aki a gáz húzogatja.
szerintem a faszi, aki motorozik ezzel a guzzival, nem most látott először versenymotort.

Helo Roli
Akkor ezt benéztem :wink:
üdv zoli :kari


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.23. 10:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.08. 00:00
Hozzászólások: 1337
Tartózkodási hely: Kecskemét
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M5
Évjárata: 2001
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
kovessyroli írta:
lepke írta:
simi64 írta:
Mennyei muzsika a múltból:


Helo
Biztosan használt a motornak álló helyzetben túráztatni
üdv zoli :kari



:taps: :franko: :franko: :taps:
beszarás, hogy az öreg versenymotornak milyen hangja van.
Zoli ez versenymotor, és nem nagyon van rajta alapjárat, azért forgatja a faszi állandóan, meg valószínű, hogy úgy is vannak beállítva a karburátorok, hogy több üzemanyagot ad neki, mint az EURO4-es norma szerint kellene.

a versenymotorokat egyébként mindigy így melegítik be elindulás előtt, mint a hogy a faszi is csinálta, gáz - majd visszaenged.
ha figyelmesen nézted a MOTOR GP-t nyáron, akkor minden futam leintése után a paddock némiképp elcsendesedik, mert várnak a díjkiosztóra, de a csapatok istállói előtt már kint állnak a következő futam motorjai, és minden motor mellett áll egy szerelő, aki a gáz húzogatja.
szerintem a faszi, aki motorozik ezzel a guzzival, nem most látott először versenymotort.

Helo Roli
Akkor ezt benéztem :wink:
üdv zoli :kari


Be ám yoli báttya ! Észrevehetted volna, hogy még indító sincs, úgy kell betolni... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.12.31. 14:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Csak gondolkozom,fél hangosan."a BMW nem a négy hengertől és a diesel-től Bmw"???Szerintem a turbós F-1 car lehet négyhengeres volt!Talán még világbajnok is???Lehet, de az már múlt...Azt írták ki kell menni az ócskavas telepre túrni egy blokkot és abból még lehet versenymotort építeni!318IS az sem volt sosem híres,se a megbízhatóságáról,se arról hogy annyi Le mint a kétezres hathengeres?Dr Anisits Ferenc diesel fejlesztései révén ,napjainkban hány dízel gördül le a szalagokról világszerte?A 24 órás versenyen elverte a 320d a gyári M részleg versenyautóját,ha jól tudom négy hengerrel és ráadásul dízel!A 3000 sorhat vagy a 3500 v8 között melyik a jobb választás?Van aki nyomul ilyennel?Év motorja volt...Sajnos csak v8 csak dízelben utaztattak ,de az harmadikban is égette a kipörgésgátló lámpáját,hozzá teszem előtte eset kis eső!Anisits nevét felhozva keresőben találtam egy írást hogy a fejlesztéseit erősen korlátoztatta a gyári Motorsport részleg,mert az üzleti levesükbe köpködött!A Bmw-az Bmw,csak kinek ez a fontos,kinek meg az!A lányok is különböznek,ezért lehet őket szeretni és ezért nem unalmasak!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator