* *
Pontos idő: 2024.04.18. 13:03

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 589 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Előző autóitok?
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 21:28 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt a Topicot azért nyitottam hogy megtudjuk egymásról hogy kinek milyen autója volt ezelött.
Nekem ez elött volt egy 1989-es Lancer GLXI-m és egy 1992-es 3000 24V Sigmám


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 21:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem e34 525i ami említésre méltó, 8 évig hű társam volt, rengeteg élmény fűzött hozzá. 650.000 Kmrel adtam el.
Mellette pár évig Suzuki Samurai kisjeep, Citroen C2 Vtr-most barátnő nyúzza.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Előző autóitok?
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 21:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
Ezt a Topicot azért nyitottam hogy megtudjuk egymásról hogy kinek milyen autója volt ezelött.
Nekem ez elött volt egy 1989-es Lancer GLXI-m és egy 1992-es 3000 24V Sigmám


10 éves Renault 18 avagy R18 olyan amikkel apritanak a Belmondós filmekben mint a "Profi"-ban. Amúgy röviden ócska vas.
Kis Polski. Avagy ha nem állsz te meg akkor megdeglesz, mert a többiek tojnak rád.
BMW E30 318i avagy az aktuális nagy ő ha nem veszik meg napokon belül az E39 vásárlás elött.
Közben volt 4 évig egy Céges H Astrám 0km (személyes használatra, akkor ezt is kérdéses lehet). Legalább egy életre megtanultam nem vennék Astrát semmi pénzért.

Jackson, aki bólogat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Előző autóitok?
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 22:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Marc528i írta:
Ezt a Topicot azért nyitottam hogy megtudjuk egymásról hogy kinek milyen autója volt ezelött.
Nekem ez elött volt egy 1989-es Lancer GLXI-m és egy 1992-es 3000 24V Sigmám


10 éves Renault 18 avagy R18 olyan amikkel apritanak a Belmondós filmekben mint a "Profi"-ban. Amúgy röviden ócska vas.
Kis Polski. Avagy ha nem állsz te meg akkor megdeglesz, mert a többiek tojnak rád.
BMW E30 318i avagy az aktuális nagy ő ha nem veszik meg napokon belül az E39 vásárlás elött.
Közben volt 4 évig egy Céges H Astrám 0km (személyes használatra, akkor ezt is kérdéses lehet). Legalább egy életre megtanultam nem vennék Astrát semmi pénzért.

Jackson, aki bólogat


Volt nekünk is H astra 4 évig csak szoptunk vele.Rejtélyes elektronikai probléma.Meggondolta megát és nem akart beindulni csak a szervízbe.Schillerbe már mindenkenek a farka tele volt velünk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 22:15 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
LeviM5 írta:
Nekem e34 525i ami említésre méltó, 8 évig hű társam volt, rengeteg élmény fűzött hozzá. 650.000 Kmrel adtam el.
Mellette pár évig Suzuki Samurai kisjeep, Citroen C2 Vtr-most barátnő nyúzza.


650e km 8O az szép teljesítmény


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Autók
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 22:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.14. 01:00
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nekem a mai napig megvan Suzuki Swift 1000ccm!!!! Toyota Yaris D4D ezeket imádom és bárki bármit mond rájuk, a legjobb autók (suzuki 10éves,de csak olaj és akksi csere miatt kellett felnyitnom az elejét! Előtte ami nincs meg szerencsére Ford KA az asszonynak és réges régen egy LADA 1200 (soha többet)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 22:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
LeviM5 írta:
Nekem e34 525i ami említésre méltó, 8 évig hű társam volt, rengeteg élmény fűzött hozzá. 650.000 Kmrel adtam el.
Mellette pár évig Suzuki Samurai kisjeep, Citroen C2 Vtr-most barátnő nyúzza.


650e km 8O az szép teljesítmény


Hát igen. Ebből kb.450et én tettem bele, azelött apámé volt, 90-ben vette. Szerintem a világ legjobb motorja, olajcserék, inspekciók ahogy kell. Szelepvezetők lettek cserélve. hihetetlen, de szarakodott a "csekk kontrol" és mindíg irogatta hogy oilstand motor. Azt hittem téves üzenet, egy hét után megnéztem száraz volt a nívópálca... :oops: Ezután feltötlés (meg valami tömítés csere) és még 200 ezret mentem gond nélkül. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 23:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
E39 525d :wink: penge kis gép volt. 87e-kmel vettük, 140e-el adtuk el. 2évet használtuk.
Soha semmilyen extra kiadás nem volt rá, csak a kötelező szerviz.
Első BMW volt a családban, azóta ez az irány megmaradt :wink:
:bmwkiraly


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.04. 23:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Daciaval kezdtem, de előtte volt egy 412-es Moszkvicsunk. Ezután rengeteg autóm volt, úgy átlag egy éves használat után megváltam tőlük. Zastava, VW Golf I, VW Jetta, BMW 320 cápa (6 henger, de 4 sebesség :( ez volt talán a legjobb), Fiat 128, Mazda 323 3db, Opel Astra caravan, na és persze a BÖMÖS! :franko:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 00:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Az indulás egy Renault R5 1.4 volt. Aztán Vectra 2.0, majd egy Passat GT 16V. Aztán 2004-ben jött a szörnyeteg...
Pillanatnyilag úgy gondolom, hogy BMW-n kívül más autóm nem lesz már... :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 00:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.27. 00:00
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az én listám: VW Golf I 1.1; VW Golf I GTI; Opel Manta 2db; Renault 11; VW Passat 85' 1.6; BMW 318i (E30, H&H Tuning); Fiat Punto GT. Jelenleg VW Lupo 3L (az asszony nyúzza) + BMW 530d (most ezt terelgetem).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 00:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
nem vagyok nepper, de valami miatt úgy alakult, hogy egyik autó sem maradt meg nálam sokáig, de legfőképpen az lehet az oka, hogy mindig újra vágyom, miután elértem azt, amit akartam.
érettségire kaptam egy opel vectra 1.6i-t, majd miután eladtuk, volt egy skoda s100-om, majd egy opel corsa 1.2i követte, aztán egy opel astra 1.4i, utána egy renault clio 1.4i sport tech run, aztán újabb astra 1.4i, utána vw golf IV 1.4i, aztán mazda 626 ditd, majd egymás után 2 db BMW E30 320i coupe, utána mercedes benz c220 cdi, követte egy opel corsa 1.2 16v, utána trabant 601 spec, majd toyota avensis 1.8vvti, később vw golf V 1.6i, utána BMW E39 530da, aztán BMW E39 525tds, utána VW Passat 1.9pdtdi, és az utolsó E39 525 tds.

és januárban leszek 32 éves :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 01:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.12.14. 01:00
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
nem vagyok nepper, de valami miatt úgy alakult, hogy egyik autó sem maradt meg nálam sokáig, de legfőképpen az lehet az oka, hogy mindig újra vágyom, miután elértem azt, amit akartam.
érettségire kaptam egy opel vectra 1.6i-t, majd miután eladtuk, volt egy skoda s100-om, majd egy opel corsa 1.2i követte, aztán egy opel astra 1.4i, utána egy renault clio 1.4i sport tech run, aztán újabb astra 1.4i, utána vw golf IV 1.4i, aztán mazda 626 ditd, majd egymás után 2 db BMW E30 320i coupe, utána mercedes benz c220 cdi, követte egy opel corsa 1.2 16v, utána trabant 601 spec, majd toyota avensis 1.8vvti, később vw golf V 1.6i, utána BMW E39 530da, aztán BMW E39 525tds, utána VW Passat 1.9pdtdi, és az utolsó E39 525 tds.

és januárban leszek 32 éves :lol:


Azért az érdekelne,hogy mi vett rá C merci után átülni egy trabantba???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 01:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
most mé? az is birodalmi technika! :lol:

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 10:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
most mé? az is birodalmi technika! :lol:


Sőtt lehet,hogy azért mert mikor bement a dizsibe és kérdezték tőle a lányok,hogy mivel vagy akkor mondta,hogy KEREKLÁMPÁSSAL... :oops: mire minden csaj azt hitte merci... :lol:

"Ezt saját tapasztalatból mondtam"... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 10:17 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.04. 00:00
Hozzászólások: 256
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Mitsubishi Cordia
Mercedes 190D (w201)
Mercedes S320 (w140)
BMW 325i coupé (E36)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 10:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2007.01.29. 01:00
Hozzászólások: 338
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535 D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
1. kispolszki egy ifa előzése már kalandos volt, de mindenkinek ezzel kellene kezdenie
2. Zsiguli 1200 Egyik legmegbízhatóbb autóm volt, többször voltunk vele Augsburgban, csak lestek a fritzek
3. Renault Clio 1.8 Rsi ez vaddisznó volt, 100-ig odabaszna a Bömbijeimnek is, utána persze lemaradna
4. E36 325 TDS nagy szerelem néha csalódással
5. E39 523i Full luxus autó sok kis szívással
6. ?????????
Ennyi meg egy bambi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 10:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én egy Peugeot 205GTI vel kezdtem, aztán jött mellé egy Mercedes 126 V8-as 3800ccm, majd a Merciből lett az első BMW-m E30-as 318i, utánna a Peugeot 205 GTI és az E30-as ára volt a beugró az E36 325i-nek + egy kis hitel... :lol: Utánna vettem mellé egy Nissan "King Cab" Pick Up-ot, 4 év E36 után megvettem a RETTENETET E39 540i... 8)... és utánna elkövettem életem legnagyobb hülyeségét,hogy minél "többel" száljak ki az E36-ból beszámoltam egy 5 évvel fiatalabb Audi A4 2.6 V6 autómata "szeméylgépkocsit" :mereg: Azt 1,5-2 év után nagy nehezen tudtam csak eladni... :oops: úgy hogy folyamatosan hirdetve volt és nem is használtam max 1000Km-ert...
2 éve vettem az asszonynak egy WV-Golf II. 1.6TD icconyatot és most 2-3 hónapja vettem helyette egy Mecedes Vitot...

Az E36-os korszakom elején volt 2 hónap mikor beleültem apám Kereklámpás Trabant 601 Speciáljába mert akkor volt egy kis gondd a BMW-vel és nem volt pénzem pikk-pakk megcsináltatni az akkor havi 65.000-es törlesztő miatt... :oops:

Hát eddig ennyi... de remélem a következő egy E65 V8 lesz!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 11:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
zatrok írta:
kovessyroli írta:
nem vagyok nepper, de valami miatt úgy alakult, hogy egyik autó sem maradt meg nálam sokáig, de legfőképpen az lehet az oka, hogy mindig újra vágyom, miután elértem azt, amit akartam.
érettségire kaptam egy opel vectra 1.6i-t, majd miután eladtuk, volt egy skoda s100-om, majd egy opel corsa 1.2i követte, aztán egy opel astra 1.4i, utána egy renault clio 1.4i sport tech run, aztán újabb astra 1.4i, utána vw golf IV 1.4i, aztán mazda 626 ditd, majd egymás után 2 db BMW E30 320i coupe, utána mercedes benz c220 cdi, követte egy opel corsa 1.2 16v, utána trabant 601 spec, majd toyota avensis 1.8vvti, később vw golf V 1.6i, utána BMW E39 530da, aztán BMW E39 525tds, utána VW Passat 1.9pdtdi, és az utolsó E39 525 tds.

és januárban leszek 32 éves :lol:


Azért az érdekelne,hogy mi vett rá C merci után átülni egy trabantba???


egyszerű, az avensist totalkárosan vettük, és amíg készült, addig kellett valami, amivel tudtam közlekedni. a trabi volt a legolcsóbb megoldás, és esküszöm, de szeretettem vele menni városban. nagyon pöpec kis trabi volt, klasszikus gyári világoskék színű, és az első tulajtól.
az egyetlen trabi volt magyarországon, aminek volt allianzos CASCO-ja, havi 800ft-ért. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.01.05. 12:20 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
1. Polski 126 (600 ccm)
2. Lada 2104 (parkolás közben totálkárosra törték)
3. Lada 2104
4. Ford Sierra 2.0 Gl (1984-es évjárat)
5. Opel 2.4iA Caravan (1989-as)
6. Ford Scorpio 2.3iA (1996-os)
7. BMW E39 528iA (1998)

Ezen kívül hajtottam még több-kevesebb ideig 105-ös Skodát, Lada 1200-ast, 1,6-os Daewo Lanost, Audi 200 Quattrot, Audi 100-ast.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 589 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator